Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jochendude

Green Dragon!

Recommended Posts

Ben het moe om te roken, mijn longen gaan eraan...

Op internet vond ik info over Green Dragon (Alcohol met Wiet)

 

Zijn hier mensen die reeds Green Dragon gemaakt hebben ?

Ben dit dus van plan, maar had hierover wat vraagjes:

- Vanaf welk percentage alcohol lukt het best ? wat is hier in Belgie/Nederland in de supermarkt te vinden.

- Hoeveel gr. wiet /per fles van 0.75L doe ik best als ik met een klein shotje als stevig wil gaan :)

- Welke methode is het best om Green Dragon te maken ?

 

THX!

Share this post


Link to post
Share on other sites


Neem iets met een zo hoog mogelijk alcohol gehalte, het hoogste dat ik ken is Stroh (80%)

Maar misschien is een vaporizer iets voor jou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga ff langs de lokale Colruyt, koop daar een fles, staat bij de drank, pure alcohol 96%. Das ethanol, kan je cocktails mee maken, maar niet puur drinken. Daar doe je wiet in, wil je stoned zijn met 1 shot, dan moet je ff kijke hoeveel een shot is, daar 40% van nemen, das de hoeveelheid alcohol die je gaat gebruiken per shot dus. Dan reken je ff om dat je per shot 1,5gram goeie wiet wil, dan laat je de juiste hoeveelheid wiet in de juiste hoeveelheid alcohol zitten, in een afsluitbaar potje. Half uurtje laten staan, om de 5 minuten 1 minuutje schudden, door een zakdoek filteren, nog eens door een koffiefilter filteren (gelijk door een koffiefilter duurt het beetje lang voor de alcohol doorgelopen is), en je Green Dragon is klaar. Nu moet je dus elke keer je een shot wil drinken 60% appelsiensap oid nemen, en 40 procent green dragon.

Sit down & Enjoy!

 

van te voren mengen van alle green dragon met appelsiensap gaat ook, maar appelsiensap bederft, denk dat je daar wel rekening mee moet houden..

 

EDIT: Ik heb wel eens gehoord dat de wiet eerst verwarmd moet worden om de THC te activeren, maar het werkt ook gewoon als je dit niet doet. Zou wel kunnen dat het nog beter werkt als je het verwarmd, als je dit wil doen, raad ik aan dit te doen als de wiet nog in de alcohol zit, en dan giet je gewoon de wiet met de alcohol van het potje over naar een schaal, die plaats je dan in een badje van net niet kokend water. Pas wel op met de dampen, deze zijn brandbaar, dus kan je dit het beste buiten doen. Niet roken geld voor het hele proces.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...