Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GANJAFARMA

filter

Recommended Posts

Vergelijkbaar met een groot bord voor je raam:

 

He, hier wordt wiet gekweekt!

:P

en een onweerstaanbaar parfum door je huis/straat bij open ramen waar vooral blauwe petten gek op zijn, die geur is onweerstaanbaar voor ze en in no-time zullen ze als bijen op de honing afkomen :P :D

 

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P :D :P :P :D :D :D

 

Ik stel voor dat GanjaFarma wordt genomineerd voor de meest luie newbie allertijden...... of de meest domme.... kies er maar 1.

 

Bedankt voor het bijstaan van mijn puntje van kritiek in een eerder topic met een zelfde soort vraag!

 

En nu jullie weer, mods.....

 

 

Je brengt echt tranen in m'n ogen ganja of irriteren m'n lenzen mijn ogen nu zo erg....., maar goed ik ben de lulligste niet...... geen filter betekent dat je lamp minder lang mee gaat. Succes ermee!

 

 

Quake

 

 

-Edit-

 

Reactie 1 heb je dus al binnen.... omfg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@boomschors

 

Dat maakt niet uit als hij een tent heeft. In de tent zitten namelijk

aan de zijkanten boven in gaten.

Als je planten het plafond van je tent raken kan je ze via die gaten

naar buiten toe leiden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog goedkoper is gewoon geen tent gebruiken... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

geen filter betekent dat je lamp minder lang mee gaat. Succes ermee!

 

 

uhh ... nee..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mods kan dit topic alsjeblieft even gesloten/verwijderd worden, want deze vraag is de moeite van het beantwoorden niet eens waard.

 

Ganjaman, je bent lui...en dan ook echt lui...

 

Ik bedoel wat ruik je nou als je wiet in een joint gooit, en die rookt, of uberhaubt een zak opentrekt...

 

Zou dat toevallig ook van je planten af kunnen komen????? :P:o ??? of word die geur er met een speciaal parfum opgespoten ....

 

:D

 

wat een vraag...

Share this post


Link to post
Share on other sites
geen filter betekent dat je lamp minder lang mee gaat. Succes ermee!

 

 

uhh ... nee..

 

 

:P

 

ik zou bijna denken dat je serieus was.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vergelijkbaar met een groot bord voor je raam:

 

He, hier wordt wiet gekweekt!

:P

en een onweerstaanbaar parfum door je huis/straat bij open ramen waar vooral blauwe petten gek op zijn, die geur is onweerstaanbaar voor ze en in no-time zullen ze als bijen op de honing afkomen :P :D

 

.

at quake..ik heb aldie forums n zitten lezen en weet wel het een en ander..wou wat meningen horen heb geen tijd voor internetbeef en shit..als je wilt reageer je zo niet lul niet..en reageer dan niet..

en trouwens ik kweek met een tent en die heeft aan de bovenkant gaten ja dat klopt ..waar k kweek is in een schuurtje buiten..ik wou beneden een ventilator zetten en boven zou ik openlaten maar kweet niet of dat een goed idee is ivm met ongedierte..zou dat schuurtje tog ook in kunnen richten met allerlei geurvreters whaha

en bedankt voor de positieve reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een dom gelul.

 

Lezen lezen en nog eens lezen.

 

Anders lekker op Superdudes.nl gaan klieren :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
at quake..ik heb aldie forums n zitten lezen en weet wel het een en ander..wou wat meningen horen heb geen tijd voor internetbeef en shit..als je wilt reageer je zo niet lul niet..en reageer dan niet..

en trouwens ik kweek met een tent en die heeft aan de bovenkant gaten ja dat klopt ..waar k kweek is in een schuurtje buiten..ik wou beneden een ventilator zetten en boven zou ik openlaten maar kweet niet of dat een goed idee is ivm met ongedierte..zou dat schuurtje tog ook in kunnen richten met allerlei geurvreters whaha

en bedankt voor de positieve reacties

 

 

Oke oke, redirect your honor:

 

Ten eerste zou ik het op prijs stellen als je je zinnen van hoofdletters en leestekens zou voorzien. Deze breezah taal is te vermoeiend om te lezen en ook nog eens zeer verwarrend. Geen tijd voor internetbeef yo man sup gozah egt eeej chill..... :P

 

Ten tweede, als het waar is wat je zegt en je hebt al veel doorgelezen, dan maak je mij niet wijs dat je niet weet wat een functie een filter vervuld. Dat is een van de eerste dingen die je te weten komt. Het woord zelf... filter... zegt al genoeg. Een 5 jarig kind zou je dat nog kunnen vertellen.

 

Ten derde, je eerste vraag komt niet eens overeen met wat je nu echt wilt weten. (zie vetgedrukt) Dus wat is het nou?

 

Ten vierde, het meest belangrijke punt denk ik wel, is dat dit soort *kuch* domme *kuch* topics het voor andere beginnelingen verpesten. De zoekfunctie is er niet voor niks. Wanneer mensen nu gaan zoeken, komen ze tientallen van dit soort topics tegen! Daar worden ze geen fuck wijzer van en uiteindelijk maken zij ook hun eigen 'domme' topic aan. Je bent onderdeel van een probleem wat door dit soort acties alleen maar in stand wordt gehouden, al dan niet verergerd. Maar goed, ik ben geen mod of admin dus ik ben ook maar een member net als jij.... Ik zeg alleen zoals ik het zie.

 

Wie wil rennen moet leren lopen, maar als je al te lui bent om te lopen..... forget about it.....

 

Oja, en naar welke "positieve" reacties verwijs je eigenlijk... :D

 

 

Sluit dit topic aub! en verwijder 't!

 

 

Grtz Quake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit AS Grow : onnodig quoten

 

ik sprak helemaal niet over wat de functies van een filter zijn..dat zijn jouw woorden..en wat praat je over ik ben een onderdeel van een probleem wat door dit soort acties in stand word gehouden whaha...get a life ..dont get caught inna internet..in ieder geval..succes met je visie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnodig quoten.... Duidelijk niks gelezen tijdens je aanmelding.

 

Dit gaat van kwaad tot erger en zooooo off topic, al hoewel het topic zelf nergens op slaat, dat ter zijde. Maar goed, mijn laatste post:

 

Dat een paar goed geformuleerde zinnen jou afschrikken en je daaruit gelijk de conclussie trekt dat ik geen leven heb.... Ik kan dan net zo goed zeggen dat jij een laag opgeleid iemand bent die te lui is om tijd te steken in iets waar die zelf mee bezig is. Wel de vruchten plukken, maar de rest... ho maar. Maar dit zul je mij niet horen zeggen, omdat ik beleeft (probeer) te blijven.

 

wat zijn de gevolgen als je kweektent geen filter heeft ?

 

Je sprak niet over de functie van een filter nee. Maar wat zullen de gevolgen van geen filter zijn..... jah even nadenken.... geef 't een minuutje..... jah priecies.... Geen filter betekent geen profijt van de functies die een filter met zich meebrengt, zoals de meest voornaamste reden geuroverlast tegengaan. Dat je dit niet begrijpt zegt al genoeg lijkt mij.

 

En nu kappen s.v.p. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen jullie kunnen ook gebruik maken van de Report button , A.U.B.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhm quake..hoezo schrikken van je "goed geformuleerde zinnen" :lol: ..

en opleiding..haha sbrm at hogeschool in holland..over laaggeschoold en dat soort dingen hoef je al helemaal niet te beginnen..

in ieder geval ...die filters zorgen ook voor overlast..bepaalde..en wat k wou weten is behalve dat de GEUR blijft hangen er nog andere nadelen voor de planten zelf zou kunnen zijn..dan is dat mijn fout geweest en had ik het beter moeten formuleren..maar hoe jij overkomt pff..

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol:

 

ik zou bijna denken dat je serieus was.... :lol:

 

 

wil jij zeggen dat het wel zo is dan? of je een filter hebt of niet dat heeft absoluut geen efect op de levensduur van je lamp

 

alsof de geur schadelijk is :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: :lol: nooooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

GANJAFARMA,

 

gewoon niet beginnen, dat je wel een tent hebt maar geen filtertje ala 40,- laat zien dat het je toch niets uitmaakt.

geeft niet... zeker niet.

 

luister nou maar naar die jongens hier, dat zal je goed kunnen gebruiken :lol:

 

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben wel benieuwd hoeveel weken je kunt kweken zonder koolfilter voordat de lapd voor je deur staat...ook een uitdaging

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: :lol: :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemiddag lieve rakkers,

 

De topic plaatser zal plechtig beloven eerst de WietForum regels te lezen.

Vervolgens gaat de topic plaatser de beginnershulp bij "help" raadplegen.

Vervolgens gaat de topic plaatser zich richten op de sticky's.

 

En tenslotte gaat iedereen weer rustig naar zijn grote vloei en tipjes en kruimelt daar wat van zijn homestash over.

 

Dit topic is hierna gesloten.

 

Iedereen heeft de eerste stappen moeten zetten in de wondere wereld van Cannabis, sommigen moeten we nog bij de hand houden, anderen rennen zichzelf te barsten.

 

We wensen iedereen een serene zaterdagmiddag.

 

Groeten uit BrabLab, Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...