Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokeyB

zaadjes dieven?

Recommended Posts

Ik heb 3 wkn geleden bij Nirvana 10 gefem.zaden besteld maar heb het tot nu toe nog niet ontvangen :P

Vorige week maandag heb ik een mail gestuurd naar Nirvana en heb netjes een mail terug gehad dat ze voor deze ene keer een nieuw pakketje opsturen en heb vervolgens een mail ontvangen dat het 12-07-09 verstuurd is maar heb het nog steeds niet ontvangen..... :D

ik vind het overigens belachelijk dat je zoiets eerst van te voren moet betalen voordat ze het opsturen, want als de post nu weer niet aankomt ben ik 50 euro lichter(voor niks!!!), want ze zouden het voor de laatste keer opsturen.

Ik heb het idee dat er een zootje dieventuig rondloopt bij de postpakketservice :P

Vandaag heb ik ook een mail gestuurd naar TNT met een vraag of het normaal is dat er zomaar post verdwijnt...

maar daar krijg ik over 2 dgn bericht van.

Zijn er nog andere mensen hier op het forum met deze ervaringen met Nirvana of de postpakketservice????

Ik hoor het graag van jullie allemaal.

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

TNT is ook teleeurstelling na telleurstelling, op een pakketje wat met pakket service komt zit een bar code wat begint met 3S.

je ken de afzender bellen of die de verzend gegevens nog heb ken je je pakketje volgen via track en trace.

 

Ik zat ook te wachten, had via sannie besteld en met ideal betaalt houdt in 2 a 3 werkdagen is het er.

Na 4 dagen niks had ik sannie gemailt en die had geantwoordt dat het al verzonden was.

Toen kwam me tante langs 2 dagen later, stond het al 3 dagen op de boven de deur.

had geluk dat het er nog stond in iedergeval en ik duim voor je dat ze het bestellen bij je.

 

Ik werk ook bij tnt alleen bezorg ik alles netjes en werk niet bij pakket service maar in de brief bestelling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bestel heel veel bij nirvana :P

nooit problemen mee gehad :P

TNT personeel bij de sorteermachines lijkt de pakjes zo onderhand wel te herkennen :D

vragen het pakketje aangetekend op te sturen :P

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ik heb het idee dat er een zootje dieventuig rondloopt bij de postpakketservice :P

 

Krijgen ook te weinig betaald!!! :P

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de reacties :P

Het is vandaag eindelijk aangekomen dus weer beginnen met een nieuwe ronde :D

 

@Karpertje: En toch lijkt het me moeilijk daar te stelen, zelf kom ik weleens in zwolle maar daar hangen geloof ik 190 camera's.... denk eerlijk gezegd dat het eerder gejat word door de bezorger ( niet om jou te bledigen hoor )

 

@Angel: Ben allang blij dat ze zo netjes geweest zijn om een nieuw pakketje te sturen, dus mag niet klagen over de service, nu maar hopen dat de zaden goed zijn

 

@Elmanito: Dat is zo, die lui worden flink geknepen.......

 

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja ik kijk hier niet vreemd van op...ik heb een zadenruil gedaan met iemand die tot 3x toe een brief heeft moeten versturen, eerste 2x nooit aangekomen, daarna wel..

en idd ik ken persoonlijk ook mensne die de post lopen, en die moeten steeds harder werken voor steeds minder (niet dat die rechtvaardigd post te gaan stelen,steel dan iets van tnt lijkt mij..)

maar wat een probleem is, is de afzender, en ik neem aan dat nirvana er een afzender op zet?

hoeft er maar 1 te zijn die er ook wel is wat besteld heeft en denkt hey! das kaasie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij verstuurt Nirvana wel discreet, zonder duidelijke afzender dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben helemaal klaar met TNT.

 

Pakjes haal ik zelf wel op, die motherfockers zetten alles altijd bij de achterdeur neer. Ze lopen achterom naar m'n achterdeur, door een poort.

 

En na het indienen van 2 klachten, gebeurt het nog steeds.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb dat ook gehad zo'n bijdehande postbode, die zette het doodleuk in het portiek beneden want aanbellen dat was teveel.

Zat ik de hele dag te wachten op duur pakket en ging dan net voor 6-en boodschapen doen, kwam ik een doos tegen bij de ingang..

 

Ik heb toen ook een klacht ingediend en toen ik gebeld werd door TNT heb ik aangegeven hun excuus niet te accepteren en ik wilde dat de bezorger mij zelf zou bellen anders zou ik aangifte doen tegen deze bewuste persoon vanwege valsheid in geschrifte.. (zendingen waren waarvoor getekend moest worden en en ik had dat niet gedaan..).

 

2 wk later belde de bezorger zelf en ging diep door het stof en heeft het wel afgeleerd, hij wist niet waar hij kijken moest bij het volgende pakje (we hebben hier zowat al 5jr "vaste" bezorgers op de routes bij TNT).

 

Via zijn manager, je hebt een klacht... ja zal wel (zeik niet zo vd paar leuries per uur wees blij dat ik er ben)

 

Maar de ontvanger zelf je excuus gaan maken komt ff wat harder aan en dat kan je niet zomaar naast je neer leggen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar is de bezorger ook excuses aan komen bieden...

 

Maarja...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het eind vorig jaar ook gehad, pakketje van Sannie twv 160 € gewoon aan de voordeur op de grond..

 

Moet je wel weten dat ik in het centrum van de stad woon op een plaats waar dagelijks een massa mensen voorbij komt...

 

Goeie service is wel effe iets anders :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal

 

wel grappig om te (niet echt leuk naturlijk als t je gebeurt) horen hoeveel mensen er problemen hebben met de bezorgers van tnt... Had al een tijdje geleden gelezen dat er ook regelmatig proefzakjes van verschillende kwekers verdwijnen bij de post... Die lui zullen ook wel denken dat we er toch niet over zullen klagen om dat wat wij doen zogenaamd illegaal is.

 

Over nirvana gesproken, t word inderdaad erg discreet verpakt erg leuk om dat zo te zien.

 

Mvg b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien zaden gewoon verkocht mogen worden zou je eigenlijk altijd een klacht moeten indienen bij verlies. Als het aangetekend verstuurd is kun je zelfs aanspraak maken op een schadevergoeding.

 

Verzekerd tegen schade en verlies

Aangetekende post is verzekerd tegen beschadiging en verlies. In zo'n geval krijgt u een schadevergoeding van maximaal € 50,–. Zendingen van waardevolle zaken kunt u ook aanvullend verzekeren:

 

Make 'em pay!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achja, maar die lijer van een postbode...

 

Die weet dat de meeste mensen geen aangifte gaan doen van gestolen pakjes...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...