Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HRY.

Lowryders #2 blijven wel heel low?!

Recommended Posts

Mensen,

 

dit voorjaar begonnen met mijn 2de kweek. Vorig jaar leuke oogst gehad met mn purple, niet de beste plant maargoed leuk om het allemaal mee te testen. Dit jaar een paar zaden van een klasgenoot gekregen, DE lowryder #2 moest het gaan doen voor mij dit jaar!

 

Maar dat viel nog wel vies tegen, met de belabberde planten als gevolg (zie hieronder):

 

gallery_16834_8370_744498.jpg

 

gallery_16834_8370_615689.jpg

 

gallery_16834_8370_568796.jpg

 

gallery_16834_8370_98591.jpg

 

gallery_16834_8370_750068.jpg

 

Ja ze staan nu even binnen omdat ik moest schuilen voor het noodweer en het toch nodig vond om wat foto's te schieten. Maar wat kan er fout zijn gegaan? Vorig jaar ging het helemaal goed met mn purples.. Verkeerde potgrond, niet genoeg voeding? Zeg het maar?

 

En moet ik ze al oogsten, of nog even in het zonnetje of is er weinig meer van te maken?

 

Alvast bedankt,

HRY.

Share this post


Link to post
Share on other sites

op wat voor grond heb je ze staan ?

geen beesjes op de plantjes ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

af en wat beestjes, niet extreem. grond is gewoon std. potgrond

 

alvast bedankt,

HRY.

 

PS: trichromen zijn nog wel wat helder ofniet? nog even wachten met oogsten (als er uberhaupt wat af te halen is)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjaaaa......................is het geen lr 1 dan meschien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou.. ff eerlijk. standaard potgrond? zitten er wel gaten onderin die emmer? iets van een echte voeding gehad uit fles? extra voeding/toevoegingen in grondmix?

 

ik heb er 3 gehad ieder 3.9 liter pot en met eigen grondmix recept zonder extra voeding tijdens leven mooi groen tot een geslaagd einde gebracht. recept staat in het forum.

 

kan toc h nog wel te roken zijn hoor als je op het goeie moment oogst. suuk6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo & zo potgrond uhhh naar mijn weten is dat wel erg vaste grond qua dichtheid , cannabis houd van vrij luchtig.

heb je ze niet erg nat staan , en voeding ??? geef je iets speciaals ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) deze is inderdaad wel heeel low.

Lowryder is blijkbaar doorgeschoten de verkeerde kant op.

 

Volgende keer maar een Haze proberen. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe oud zijn de plantjes op de foto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan zien dat de onderste de onderste fanleaves er afgevallen zijn, voordat de zijtakken echt begonnen met groeien. Dit heeft de groei waarschijnlijk drastisch vertraagd.

 

Ik had zelf een lr2 die ik te vroeg had bestoven, waardoor deze ook erg klein bleef (max 20 cm ofzoiets). Dus volgens mij had je hem toen hij klein was wat beter moeten verzorgen, als die zijtakken waren doorgebroken, dan had de plant er nu wel prima uitgezien.

 

Ik denk dat je er het beste achter kan komen hoe je plant dood is gegaan, door te kijken naar hoe de onderste bladeren afgestorven zijn (verkleuring/bespikkeling). De manier van verdorren geeft vaak veel informatie over de belemmerende factor (te nat/ niet genoeg zon/ zuurtegraad / EC enz. enz.).

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rolleyes: deze is inderdaad wel heeel low.

 

Man! Dat ding is enorm! :P

 

 

Lowryderoogst 2008. Ik had een tuin vol van deze kanjers.....

 

gallery_9968_8413_22642.jpg

En dat netjes in de volle grond. Iemand nog zaden? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes:

meer dan 1 zaad kan ie toch niet dragen, anders valt ie om door het gewicht hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat die klasgenoot je gewoon kut zaad heeft gegeven.

Dikke oplichter haha :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als dat ook alle wortels waren zou ik het daar eens zoeken. en ff eerlijk, dat emmertje heeft dat gaten onderin? samen met de factoren 'gewone potgrond' en daardoor evt tekorten dan hou je niet over.

 

gewoon een keer opnieuw proberen met goei spul en een goeie start, dan kijken wat het verschil is.

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...