Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kitefreak

Outdoor Scrog met Basic beer....................en Hash star

Recommended Posts

''ben benieuwd wat hier gaat afkomen ???''

Anders ik wel!

Alle takken die ik had geknakt staan allemaal weer overeind.Het plantje kan er wel tegen,alles onder de knak loopt goed uit :lol: Het regent hier nu als een gekko :lol: dus aan water iig genoeg.

Sommige uitlopers hebben door het binden & knakken vreemde vormen aangenomen.Dit brengt leuke topjes met zich mee,als ik de eindstreep haal.Geluk zullen we maar zeggen.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super Kitefreak

 

Staat er heerlijk groen bij

 

Succes nog ... hopen dat dat dichte bladerdek in de bloei geen problemen met zich mee gaat brengen

 

Laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Da dende zal het nodig hebben :) Mocht ik denken dat het problemen geeft dan dun ik het natuurlijk wat uit,maar bedankt dat je meedenkt :D

Het knakken doet ze weinig de dames zijn alweer goed uitgelopen.Ook is de bloei lichtelijk begonnen.Internodien verkorten en stampers in aantocht :D

gallery_9147_7894_487812.jpg

gallery_9147_7894_1606022.jpg

gallery_9147_7894_1553303.jpg

gallery_9147_7894_217559.jpg

gallery_9147_7894_1739632.jpg

gallery_9147_7894_335450.jpg

Volgende week word er warm weer voorspeld!

;)

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat die 1000 bloemen bloeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bloei zit er inderdaad aan te komen Kitefreak, staat die scrog een beetje op de wind? Ik zou wat dichter bij het net blad weghalen zodat daar niet teveel vocht blijft hangen (dauw). Dan lucht je netje wat beter, en is de kans op toprot alweer verkleind

 

Voor de rest ziet het er super uit!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

M'n scrog staat aardig op de tocht.Als het waait trekt ie goed om de schuur heen.Misschien dat ik nog wat uit ga dunnen,geen slecht idee van jouw Bazz fucker ;)

Mijn kat lag weer lekker uit de zon onder de planten.Ze geniet er ook van net zoals ik.

gallery_9147_7894_102720.jpg

:D

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk om te zien zo een mooi verzorgde scrog

Je mag over een paar weken ook nog wel een steun net maken ,anders vallen die dikke toppen straks zeker om ;)

Kweek ze kitefreak

 

Grtz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag het hopen Knutsel :D

Gisteren de planten gedouched met sproeimix uitdunnen moet nog gebeuren.

Hoogstwaarschijnlijk veel zon deze week ;)

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie outdoorscrog heb je daar :D Dat gaat een heeeel mooi veldje worden zo....

nu maar hopen dat het allemaal goed zal gaan in de bloei.

Zag vorig seizoen een topic met een outdoor scrog die eindigde met budrot, mogelijk dat het allemaal te dicht op elkaar zit.....

veel succes verder, Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit daar!

Snoeien lijkt me geen overbodige luxe. Kan je mooi nu doen, netje erboven.

Dan hebben de overige takken lekker veel zon deze week :D

 

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat ;)

Geen verduister plannen?

 

 

Ciao,

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zag vorig seizoen een topic met een outdoor scrog die eindigde met budrot, mogelijk dat het allemaal te dicht op elkaar zit.....

Ik mag hopen van niet,maar laten we een beetje positief blijven :D

Ga zo de tuin in om wat blad te snoeien.Zal ook eens kijken of ik iets van een net kan fabriceren.

Verduister plannen heb ik niet hoor.Dan was ik daar wel eerder mee/over begonnen,lijkt me ook wat laat nu.De planten beginnen lichtjes aan in bloei te komen.Ooit 1x verduisterd wat mij uiteindelijk budrot bezorgde!Ik sleepte iedere avond de planten mijn schuur in,maar daar was totaal geen ventilatie.De natte planten/toppen droogden dus nauwelijks :D

Hier een kiekje van mijn kips,waarvan er eentje denkt dat ie op stok kan gaan :)

gallery_9147_7894_1625891.jpg

gallery_9147_7894_673576.jpg

;)

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samen met mijn vriendin ben ik ongeveer een uurtje aan het plukken,snoeien/knippen geweest.

Rigulreus zeg maar ;)

Op de foto's is het niet zo goed te zien,maar al het blad bij het net is verwijderd.Ook alle topjes die fluffy zouden worden zijn weggeknipt.Er kan nu genoeg wind tussen de planten door blazen :D

Ik heb al een net om evt boven de Basic's te spannen.Hoe ik dat ga doen weet ik nog niet.

gallery_9147_7894_949191.jpg

gallery_9147_7894_41896.jpg

gallery_9147_7894_222349.jpg

:D

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kitefreak,

 

Planten zien er goed uit, ik heb vandaag ook wat gedieft...

Zal de komende dagen toch wel weer lekker dicht groeien bij jou :D

Leuk ook dat je diertjes er zo van genieten ;)

 

Succes!!

 

Mvg, kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi werk geleverd zo te zien ;)

En een bruine nek waarschijnlijk :D

 

Mareh, zijn die kippies nou zo klein, of die planten zo groot?

Maw, hoe hoog is het boeltje?

 

 

Ciao,

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@banaantjuh

Het geheel is rond de 150/165 hoog,en de kips zijn idd klein.

:D De hollandse kriel.

Is de kleinste nederlandse kip,met een gewicht dat varieert van 450 gram bij de hen tot een ruime 550 gram bij het haantje.Ze is in Nederland sinds 1906 als ras erkend.We spreken hier van een origineel ras,waarvan een grotere uitvoering niet voorkomt.

De hennetjes zijn doorgaans regelmatig broeds en zorgen uitstekend voor hun nageslacht.Deze kipjes leggen per jaar zo'n 120 kleine eitjes van plusminus 30 gram :D

Wat ook een leuke eigenschap van dit ras is,dat ze buitengewoon handtam(kunnen)worden.

;)

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

FF een update.

Ondanks dat ik al goed gesnoeid/uitgedund had,naar mijn mening,waren de Basic's toch weer aardig dicht gegroeid.

Die planten groeien echt snel en kunnen heel wat hebben!

Bazzfucker had mij erop gewezen :verrygood dat onder het bladerendek bij het net wel eens wat geel blad kon zitten,wat voor rot o.i.d. kan zorgen.Dat was idd zo.Dit heb ik verwijderd en nog een beetje extra :P :rolleyes:

gallery_9147_7894_666997.jpg

gallery_9147_7894_1657565.jpg

gallery_9147_7894_1908318.jpg

gallery_9147_7894_1327270.jpg

gallery_9147_7894_1343053.jpg

Denk dat de wind nu wel goed door de toppen,en onder het net door kan blazen.Natuurlijk heb ik niet alle toekomstige topjes verwijderd.Er kan nog aardig wat aankomen!Al zijn het volgens mij geen super snelle bloeiers ;) Zijn er mensen die weten hoe lang Basic beer buiten nodig heeft?

gallery_9147_7894_686060.jpg

gallery_9147_7894_1512708.jpg

gallery_9147_7894_1610434.jpg

gallery_9147_7894_675511.jpg

Had eigenlijk al een net boven de planten moeten hebben,maar daar is het nu een beetje te laat voor :) Nog maar eens kijken wat dat straks met zich mee brengt :D Er zijn al wel toutjes gespannen vanaf de grootste takken naar het geraamte toe.

;)

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow je hebt wel veel blad weggedaan... vertraagt dat niet enorm de aanmaak van je toppen? wat blad wegdoen is goed maar is dat niet wat veel?

 

enlighten me :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk hoor zo`n buiten scrog!

 

Heb zelf ook 2 basic`s staan, beginnen nu ook lekker te bloeien :verrygood ben zelf ook erg benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ze klaar zijn! Ik DACHT zo`n 10/11 weken (hoop het niet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Maximus

Idd er is veel blad weggehaald,het zal misschien de aanmaak iets vertragen :rolleyes: Ik heb liever iets dan niets!

@Nismo84

10/11 weken pfff.Het zou eigenlijk goed kunnen met 70%Sativa,we gaan afwachten.

Het weer nu is super voor onze plantjes :verrygood ze genieten er duidelijk van!De bladeren staan fier overeind.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag de dames voor het eerst water gegeven + voeding.Op 10ltr is 40ml Hesi bloeicomplex gebruikt.Voeden op de volle grond zal niet 100% tot zijn recht komen,maar allicht wat.

Ze staan er mooi bij.

gallery_9147_7894_16608.jpg

gallery_9147_7894_1093678.jpg

gallery_9147_7894_239083.jpg

gallery_9147_7894_1155794.jpg

Tussen de planten heb ik wat lijnen(cevlar)gespannen ter ondersteuning.Straks zal hier een dozijn onderlijnen aan gemonteerd worden voor evt dieven o.i.d. :rolleyes: Misschien ga ik mijn webcam ook nog gebruiken ;)

:verrygood

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mn basic`s wat kleiner moeten houden...+/- 80cm wel getopt en gedieft, heb er ook al lekkere kleine topjes in zitten!!

 

Ben dan ook erg tevreden met de basic`s prachtige planten en vooral erg sterk!!

 

Nu maar hopen op een mooie nazomer!!

 

grtzz,

Nismo

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel mooi kweekje dit

 

met veel plezier heb ik het hele verhaal doorgelezen !!

 

Maar leuke poes hebben jullie daar in de tuin, ik riep meteen tegen mn vrouw .. KIJK daar zit onze pino ( zo heet onze poes ) die van ons heeft ongeveer de zelfde kleuren en tekening , zal later eens een foto posten

 

 

 

Op naar een super opbrengst !! ze beginnen mooie toppen te krijgen !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...