Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

memberw

Guerilla'09

Recommended Posts

hey,

 

Plantjes in de klei moeten eventjes goed aanslaan, dat duurt wel even. Uiteindelijk(moeten ze wel genoeg water hebben in de aanslaan periode) worden het enorm gezonde plantjes. Niet erg groot maar wel gezond.

 

Groetjes

 

groningen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wierie

 

zo, :D in de fik, :rofl op schoot,en een bacootje dr bij en jou ding lezen..

jij bent weer helemaal los he man?

geweldig om te zien hoe je spots zich ontwikkelen.jij hebt slakken korrels van de action die extreem lang werken zeg je? :rofl

dan ga ik daar maar snel es even naar op jacht want de laatse korrels die ik heb gebruikt van ecoslyle zijn na een goeie week verders nergens meer te bekennen <_<

ennuh even over die kleigrond,daar heb ik ook wel wat ervaring mee.

ik heb een paar wilde tuintjes gehad toen ik nog in west friesland woonde en mijn ervaring is dat het een trage start betekent omdat de wortels moeilijk weg kunnen vinden.

maarrr,als ze hun weg hebben gevonden[survival of the fittest]zal je zien dat ze hard aanzetten en opgroeien tot zeer stevige planten.

mooi is ook dat omdat die klei veel kalk bezit en je daarom kan bijvoeren wat je wilt,en het houdt de onderlaag waar je penwortels zich in nestelen lekker vochtig in droge perioden.

misschien wel iets om rekening mee te houden op zo'n spot is steeds weer via de zelfde stappen door de spot te lopen om niet onnodig de toch al vettige kleigrond nog verder in elkaar te strappen dan kunnen de wortels er never meer dooheen groeien. :)

maar volgens mij hoef ik jou nie te vertellen hoe het werkt,die vingers van jou zijn groen genoeg he? ;)

veel succes man en tot laters

 

grtz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej Wierie,

 

Ja helaas bijna n eenoog geworden, guerilla kan gevaarlijk zijn :rofl

 

Nee heb de pantjes nog niet in de mais, durf ik nog niet aan en twijfel nog.

 

Ik ga het proberen met 300 lowriders deze moeten togh wel vol rijp zijn voordat de broer er overeen maait.

Zou het ook met NDB wel aandurven maar deze zijn al uitgezet.

 

Ik vind je klei veldje zeer mooi <_< plantjes zien er toch zeer gezond en goed uit (ben jaloers) ;) !

 

Slak korels bij de action :) ze hebben daar alles moet ik toch maar eens vaker langs, Helaas net een 2.5kilo doos van 26 euro gekocht van ecostyle :rofl :D

 

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey grunn, water hebben ze nu wel weer genoeg gehad dus het gaat daar wel goed komen :oeps

 

he indo, bedankt voor de tip van dat aanstampen van de klei,zal de volgende keer dat ik dr ben de bovenlaag weer lekker los maken ....voor zover dat op die kutklei lukt

de slakkorrels van de action zijn vind ik beter als die van ecostyle die ik vorig jaar ook gebruikte ,die waren na een regenbuitje bijna allemaal weg.

ik zal met een paar planten een paar proefjes doen hoeveel npk ik er bij kan gooien

 

he guerilla, hehehhe gaat je broer de wiet voor je maaien? , das slim bekeken :P

veel succes met je plantjes , ze zagen er iig erg goed uit....wat een veld man :D

 

ben vandaag even langs 2 plekken geweest, de planten waren lekker gegroeit nadat we er voor de laatste keer geweest waren.

voor de laatste keer nog wat slakkenkorrels gestrooit ,onkruid verwijdert en wat mannen er uitgetrokken ,natuurlijk ook vrouwtjes gespot

 

de bosplek

gallery_9017_7888_6305.jpg

de andere kant

gallery_9017_7888_698052.jpg

vrouwelijke NDBtje

gallery_9017_7888_813033.jpg

van groot naar klein..

gallery_9017_7888_1001808.jpg

 

 

plekje met plantgaten gevuld met oude kweekaarde

 

erg goed gegroeit hierzo

gallery_9017_7888_310224.jpg

gallery_9017_7888_1002840.jpg

plantjes zijn van de zaden die Dr.LivingStoned me had gestuurt, mix van zaden van waaruit de ndb was ontstaan,misschien vind ik er wat leuks tussen om te stekken en te overwinteren.

gallery_9017_7888_272266.jpg

 

laters :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi update weer wierie, je plantjes gaan als een trein. Gaat allemaal wel lekker zo te zien. Die groot naar klein foto, die grond lijkt wel pikzwart joh, of is dat mijn oude beeldscherm? En ik moet ook maar eens naar de action hoor ik, die ecostyle korrels spoelen indd makkelijk weg en kosten een vermogen. Naar de action voor de korrels en de praxis voor de npk :lol: Morgen weer een doel.

 

 

 

ps: je hebt wat bekertjes laten liggen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe meer van dat groen bij elkaar in de natuur, hoe mooier het is. :lol:

 

Super.

 

Go on.

 

Fijn weekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er nog steeds mooi uit! hopelijk blijf het zo zijn gangetje gaan. ik heb mijn/jou NDBtjes gisteren op de spot gaan zetten. benieuwd wat dat gaat geven.

 

cya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej wierie tanx :oeps

 

Ze staan er bij jouw mooi bij worden al aardig groot waneer sinds waneer staan deze ongeveer in de grond :lol:

 

Haha ik snapte er niets van maar nu lees ik het lompe typefout :P die broer's en hun mais ook altijd :D

 

 

Grtz, Guerilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

watch 'm go :lol: ... heel mooi om te zien. ik bid op een grote oogst (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey slappy, ja op de ene plek wat beter als de andere...

de grond is er idd erg donker, maar dat is alleen de bovenste 10cm. daaronder is het geelzand

de volgende update zijn de bekertjes weg :oeps :P

 

hey blowsterkte, zo denk ik er ook over :no , doorgaan dat zal ik zeker doen :D

 

hey kaspervis, dat gaat helemaal goed komen, de shoppo dame is nu ook lekker aan het groeien geslagen,de wortels komen al uit het nieuwe potje waar ik dr in heb gezet

 

hey guerilla, heb de meesten tussen 20 mei en nu gezet, ben nog bezig, de mais is hier nl nog niet ver genoeg

volgend weekeinde is de laatste dat ik nog plantjes wegzet.

 

@ cannabusiness, ik hoop het,het blijft natuur he.

@highlife,thanx man

@justforfun,thanx man , dan komt het vast wel goed...

 

ben even naar de grootste spot geweest,de planten zagen er jammergenoeg niet allemaal even zo mooi uit

veel waren door het droge weer behoorlijk slap geworden,niet zo mooi dus...

overzicht fotootjes

gallery_9017_7888_238748.jpg

linkerkant

gallery_9017_7888_789835.jpg

rechterkant

gallery_9017_7888_277875.jpg

voorste stuk

gallery_9017_7888_144184.jpg

ndb '08

gallery_9017_7888_410639.jpg

gallery_9017_7888_847439.jpg

door slakken aangevroten eirdbei, die er weer bovenop is gekomen

gallery_9017_7888_810289.jpg

ndb met het zelfde als hierboven

gallery_9017_7888_439838.jpg

5 pptjes waarvan alleen de voorste 2 het goed doen,, de2 achterste groeien net als palmbomen,hebben het erg moeilijk door de droogte

gallery_9017_7888_959008.jpg

mega baby's

gallery_9017_7888_15451.jpg

dubbelplezier

gallery_9017_7888_821925.jpg

droge eirdbei

gallery_9017_7888_172161.jpg

droge ndb '06

gallery_9017_7888_1049470.jpg

durban stekje die dr niet veel zin in heeft,ik hoop voor dr dat het gaat regenen...

gallery_9017_7888_228704.jpg

en deze begint voorzichtig te groeien..

gallery_9017_7888_210727.jpg

 

de durban mama doet het beter.

gallery_9017_7888_296775.jpg

zusje van mama met rechts een '06 ndb

gallery_9017_7888_693990.jpg

het shoppo stekje ziet er ook lekker fris uit, ben dr erg blij mee :P

gallery_9017_7888_480196.jpg

 

laters ,wierie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

plantjes zien er momenteel niet zo fris uit wierie. hopelijk gaat het spoedig regenen want zoals je zei "ze hebben het meer dan nodig".

heb je al ervaring met die Mega's, wanneer bloeien ze af?

Leuk om mijn plantje eens terug te zien!

 

cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar gaat het grootste deel het echt wel van redden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kasper,

nog steeds geen regen gehad hierzo.... ja 4 druppels maar daar kunnen ze niet van drinken :blink: niet zo best dus.

mega is eind september klaar, tenminste vorig jaar wel.

 

ze kan alweer gestekt worden :no , ze groeit echt super hard,zowel boven als onder de grond.

ben benieuwd naar dr afbloei tijd en de weed die ze gaat geven

 

hey highlife, ik hoop het wel... staat nu al minder als vorig jaar :nerd

 

hey grunn, zit daar niet in de polder,zit daar op de 1meter ,sloten liggen hier droog...

 

 

ben bij de kleiplek geweest.

daar doen ze het ondanks de droogte goed,

gallery_9017_7888_1140003.jpg

gallery_9017_7888_100614.jpg

mega baby,

gallery_9017_7888_222879.jpg

heb er het onkruid er verwijdert en voor de laatste keer slakkenkorrels gestrooid

 

wierie :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey wierieman

 

Gaat goed he op je kleispot :whistling

Ja klei heeft een goede waterbuffer om een tijdje voort te kunnen voor je planten

Maar ja als die uit droogt wat ik ook heb gehad gaat de grond scheuren dan kan je wat wortel schade krijgen

Door de bovenkand los te houden 1 keer in de twee weken los maken helpt echt wel :blink:

Deze gaan zeker groot en sterk worden op die klei

Succes man

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zijn idd al mooi gegroeid...

 

Ik ben de mijne gaan water geven joh...het blijft hier droog en volgende week voorspellen ze mega-temperaturen :whistling

 

Keep it up

 

gr

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ola,

 

hier ook nog niks van regen... de mijne kunnen het ook wel gebruiken nu. gelukkig doen de plantjes het goed op de kleigrond. ik vind die mega's erg lijken op de NDB's (fenotypisch). weet jij toevallig wat die NDB's eigenlijk zijn, welke kruising het is?

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

he kasper, mega is een kruising van keesthemad, killingfields van sannie X lowrider

 

in ndb zit erg veel genetica, jan gebruikte planten als: noorderlicht,ice ,sneeuwwitje, citrol,afghan/skunk,enz

vandaar veel variatie

en ik heb er ook nog eens door een ongelukje dr een beetje the one er door gemixt... (stond een TheOne-man naast men ndb-man)

 

hey medi,

guerilla wateren? no fucking way dude.... ben niet gek!

 

hey knutsel,

ja ze gaan er idd goed op,het losmaken ben ik al aan het doen,indoflow wees me er ook al op :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo wierie

 

gaan lekker man.ben zelf bezig met een ndb'08 die de 2m heeft ovberschreden(met pot erbij).deze heeft al mooie stekken geleverd voor outdoor '09 dus komt helemaal goed.hopen dat ze lekker zuiver blijf dan zit ik weer lekker dankzij jouw mooie zaden.

 

je tupperware bakje komt er snel weer aan.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey twindad,

heb je er al wat 12/12 staan? of blijft het tot september een verrassing voor je wat voor een wiet je moeder gaat geven.

mooi dat je geen rare gevallen heb ontdekt,denk dat het ook meer een probleem is als je ze binnen gaat kweken sommige ndbtjes vinden kunstlicht toch niet zo leuk..

 

:blink: zal mijn brievenbus in de gaten houden :nerd

 

wierie :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wierie.

je kleispot zier er inderdaad lekker fris uit :whistling ondanks de droogte.

ik denk dat de pennetjes hun weg wel gevonden hebben,ik hoop voor jou dat je wel de nodige buien krijgt want daar hebbie nie gauw teveel van he?

hoe is het op de andere spots of ben je daar nog nie geweest?

heel andere grond daar he?ben benieuwd of ze daar ook zo lekker gaan.

succes in ieder geval en tot laterz

 

grtzz,indoflow :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wierieman: nou bij mij loopt er een beekje langs me spot en mijn plantjes zijn nog in een gevoelig stadium weet je wel.Ik kan het risico nu niet nemen dat ze kapot drogen.Het is een ideale spot met veel zon en een beekje erbij.( ze stonden trouwens kurkdroog )

Als de planten groter zijn ga ik ook niet meer checken hoor..

 

Ik ben ook benieuwd naar je andere spots.

 

Laters

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...