Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jony-weed

Groote schaal paddo's kweken.

Recommended Posts

hoi allemaal,

 

Ikzelf kweek op kleine schaal ( maar let wel het neemt best wat tijd en ruimte in beslag)

 

Het steriel werken is bij paddo´s erg belangrijk, daarnaast is het verstandig de oogst(jes) te drogen ( mits droog en koel/donker bewaard blijven ze maanden ja zelfs jaren goed)

 

Het is ook mogelijk om de psilocibine te extraheren m.b.v. methylalcohol,het is dan mogelijk om b.v. paddopillen te maken, of nog leuker paddo-trips te maken door het concentraat te druppelen op b.v. blotterart.

 

Mocht er intresse zijn voor deze methode, laat het even weten heb e.e.a. aan literatuur en ervaring hiermee

 

 

greetz Psilo de hobby kweker

 

 

o ja sites offcourse ;

 

www.spores101.com voor prints en sporenspuit 10 tallen diverse soorten ook culinair.

www.mushmush.nl handleidingen voor diverse kweek technieken overzichtelijke site veel foto info

www.petfungus.com site met links naar kweekhandleidingen en online shops

 

 

tsja euhm dat zijn naar mijn mening de betere sites er zijn er honderden maar met deze 3 kan de beginner en gevorderde mee uit de voeten (nooit te oud om te leren/inspiratie op te doen :) :) )

Edited by psilocybe80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent een motherfocker als je psylicibine etc. op blotters gaat doen.

 

Er is maar 1 stof die thuis hoort op een blotter.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

why the fock zou ik een blotter met psilocine en psilocybine willen? Eet dan gewoon een paar paddo`s, en er zijn genoeg recepten om ze wat lekkerder te maken dus aan de smaak hoeft het ook niet te liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je wordt er alleen zo winderig van (ik wel iig), daar had ik met paddo-olie (psilo's 12 uur in methanol laten weken, filteren en met een fannetje indampen zonder hitte!!) totaal geen last van.

 

En blotters gaat niet lukken denk ik, ik weet niet of je er 20mg in kwijt kan, miss met formaatje postzegel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@psilocybe80

 

Ik heb ooit mescaline op die manier genomen.

Het zat in een envelopje verpakt met een afbeelding van een peyote cactus erop en er zaten kleine kristalletjes in.

De man die het aan mij gaf en die een goede en betrouwbare kennis van me is nam het vroeger wel meer en vertelde me dat deze kristallen ook geextraheerd werden uit de peyote cactussen.

 

Kan dit of is dit een indianen verhaal en zijn de kristalen gewoon een chemisch nagemaakte mescaline molecule die ze in een labo aanmaken?

 

Het zorgde wel voor een ongelooflijk mooie en langdurige trip. Niet te vergelijken met lsd of paddo's of wat dan ook.

Stabieler dan een lsd trip en sterker dan een paddo trip. Paddo trips gaan ook golvend, het piekt soms en dan zakt t weer wat weg, bij de mescaline was het 1 grote piek, uurtje of 8 aan 1 stuk door en dat bij een inname van ongeveer een kwartje van het envelopje.

Jammer genoeg heeft mijn kennis kort daarna zijn connectie met de makers van dit spul verloren en hebben we het niet meer nog es kunnen doen.

Lijkt me leuk om dit alsnog es te mogen beleven.

Does it ring a bell??

Wie weet hier meer over en waar is het te krijgen...?

PM me!

 

Thx alvast,

 

Grtz,

AG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb ooit mescaline op die manier genomen.

Het zat in een envelopje verpakt met een afbeelding van een peyote cactus erop en er zaten kleine kristalletjes in.

De man die het aan mij gaf en die een goede en betrouwbare kennis van me is nam het vroeger wel meer en vertelde me dat deze kristallen ook geextraheerd werden uit de peyote cactussen.

 

Kan dit of is dit een indianen verhaal en zijn de kristalen gewoon een chemisch nagemaakte mescaline molecule die ze in een labo aanmaken?

Jawel:

http://www.erowid.org/archive/rhodium/chem...extraction.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat de mescaline op de markt geextraheerd is uit cactussen. Synthese is moeilijk, vies en duur.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...