Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Goede dag Cannabis vriendjes en vriendinentje.

 

Hier is dan, mijn eerst buitenverslag dat ik schrijf. Sommigen hebben er lang op moeten wachten, en voor sommige volledig onverwachts. Maar ik ga er dan eindelijk aan beginnen.

Ik ben hier groener dan de plantjes die bij me op het balkon staan maar als ik net zohard groei als mijn plantje komt het helemaal goed.

Ben nu zelf een jaartje of 3 bezig met de plantjes, en het gaat elke X een stukje beter.

En heb toch de goede hoop dat het dit jaar weer een stukje beter gaat worden.

Nu meer kennis dankzij het forum, en ook nog een maat die er vrij veel kennis van heeft moet dat helemaal goed komen.

Maar goed resultaten van het verleden willen nog geen garantie geven voor de toekomst.

 

Ik zal jullie even voor stellen aan de plantje.

 

URL=http://www.wietforum.nl/index.php?autocom=gallery&req=si&img=187917]gallery_19240_7795_1157913.jpg[/url]

 

Links boven met zijn 3 in 1 pot = thai x killing fields

Rechts boven met zijn 2 in pot = mandala #1

Links onder met zijn 2 in 1 pot = biddy maria

Rechts onder = c.99

Ze staan in 4 bakken van 60 liter. Aarde gewoon van de gamma, en een klein beetje boimix en iets met koraal ( weet ff niet meer wat het was).

Ze hebben het aardig naar hun zin

Want dit is ongeveer een weekje later, alles groeit lekker behalve Mandala’s die gaan nog niet zolekker daar zin tegen gaan de thai x killing fields een stuk harder.

 

gallery_19240_7795_1313262.jpg

 

Dat was project nr 1..

En hier is project dit in nr 2

 

gallery_19240_7795_729060.jpg

 

Gewoon een oude plee vol gegooid met aarde. ( meer vol de lol)

Daar zit in ADH47. Maar voor dat ik het gaas van boven had gehaald om het om de plee te doen. Hebben mijn katten hem al getopt. Op hun manier dan.

 

URL=http://www.wietforum.nl/index.php?autocom=gallery&req=si&img=187920]gallery_19240_7795_460269.jpg[/url]

 

maar gelukkig is er alweer nieuw blad te zien, dus het zal wel goed komen :whistling

 

Voor de rest heb ik er nog 4 Auto ak47’s zaden er in gestopt kijken of dat wat word.

 

Word vervolgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie soortjes heb je daar :whistling

 

Kan niet wachten tot je gaat verduisteren :vape: Worden mooie dikke toppen!!

 

Die katten zijn hard tekeer gegaan :lol:

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

spoelen krijgt hier een heel andere betekenis :whistling

veel succes valentimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo we zijn weer een dikke weekje verder, en ze hebben het aardig naar hun zin. Voor al thai x killing fields

(links boven in) knallen omhoog. En ik vroeg me af of ik al kan gaan toppen? Want ik wil ze niet te groot laten worden.

 

mijn biddy maria gaan opzich lekker. Maar 1 is aangevallen door mijn katten, dus die is weer een stapje terug. :'(

 

C.99 & mandala #1 gaan ook de lucht in alleen ze vormen wel vreemde(verkreukelde) bladen? weet iemand hoe het komt en wat het is ?

 

hier zijn de foto's

 

gallery_19240_7795_81860.jpg

 

 

gallery_19240_7795_942984.jpg

 

Hier mijn sammie waar bij de kapper op bezoek is geweest :innocent:

 

gallery_19240_7795_269590.jpg

 

kan ik al mijn thai x killing fields toppen, of moet ik nog ff wachten.

 

gallery_19240_7795_133279.jpg

 

hier 2 foto's van de vreemde bladeren, weet iemand hoe en wat ??

 

gallery_19240_7795_479225.jpg

 

 

 

Zo dat wat was het weer

Laterssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig die WC, dat soort humor hou ik nou van. Verder kan je ze nu al toppen ja, ze zullen het dan wel nog wat krapper krijgen daar. Succes met je kweek, ik ga je volgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

huub huub huub barbatruc, voor je het weet ben je al bijna een week verder het is hard gedaan. zowel positief als negatief

 

kwam vanmiddag weer even kijken hoe de kids er bij staan, en zo stonden ze er bij.

 

gallery_19240_7795_775299.jpg

 

op het eerder gezicht prima vooral de thai x killing fields hebben het duidelijk naar hun zin.

 

gallery_19240_7795_360805.jpg

 

Kan ik helaas niet zeggen van allemaal . 1 van mijn

mandala en mijn c.99 hebben nog steeds van die vreemde bladen vooral mijn c.99 staat er zielig bij :innocent:

 

gallery_19240_7795_934853.jpg

C.99

 

en

 

gallery_19240_7795_826180.jpg

 

de zielige Mandala? weet iemand wat het kan zijn ?? ,

 

gallery_19240_7795_1023954.jpg

 

hier is de biddy maria die is aangevallen door mijn katten <_< maar gelukkig is het plantje sterk

en komt hij 2x zo hard terug. (dat geldt trouwens ook voor het plantje in mijn plee, maar daar kom ik later op terug :rofl )

 

maar de ander Biddy Maria staat er toch wat beter bij.

 

gallery_19240_7795_672626.jpg

 

 

De plantjes een beetje verplaast, naar de plekjes waar het minder hard waait misschien dat ze dan een beetje kunnen bij trekken?

en vervolgens staan weer achter slot en gendel voor dat mijn het weer kattenvoer wordt :huh:

 

gallery_19240_7795_1214496.jpg

 

Zodat was deel 1.

 

beneden op de plee gaat ook alles lekker

 

gallery_19240_7795_831736.jpg

 

de ADH47 is ook aardig hetsteld van zijn mishandelingen.

En het ziet er naar uit dat er 3 grote takken gaan worden

 

gallery_19240_7795_176034.jpg

 

Er zijn 2 van de 4 Auto ak47’s zaden uit gekomen. nauw maar hopen dat er 1 een man is.

ben alleen vergeten een fotootje maken, Dus dat komt later.

 

Ik wilde julie nog 1 foto laten zien.

 

gallery_19240_7795_214781.jpg

 

deze staat nog een etage lager. De voorste planten zijn een kloontje van een skunk plant, en zijn ander halve week eerder de aarde in gegaan als die van mij.Maar ze gaan als een speer! De plantjes van de buurman die op de achter grond staat weet ik niet was het, maar die gaan ook niet zo lekker.

 

Zodat was het weer voor vandaag, mijn cannabis vriendjes en vriendinnetjes.

ik hou er weer mee op, tot later

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik geloof dat de toiletpot methode steeds meer terrein aan het veroveren is in bepaalde omstreken van Nederland. :whistling Leuke soortjes trouwens, ik zou me niet zoveel zorgen maken over de Mandala#1.Wel een indica pheno zo te zien!!!!

 

med_gallery_16467_6951_67655.jpg

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo we zijn weer een een weekje verder

en ff een korte up date.

 

gallery_19240_7795_140093.jpg

 

zoals je kan zien dat gaan de thai x killing fields als een speer gaan. (rechter pot)

gevolgt door biddy maria (voorste pot)

de mandala #1 gaat nog steeds zijn gangtje. (achterse pot)

de c.99 weet nog steeds of die het wel naar hun zin hebben en die modderen nog wat aan (linker pot)

Maar goed we krijgen een mooi weekje voor de boeg, dus heb er alle vertouwen in de dat ze het nu wel naar huin zin krijgen.

 

gallery_19240_7795_466771.jpg

 

nog ff snel 1 kikje gedaan van de plee pot die het ook steeds beter gaat doen.

 

gallery_19240_7795_36924.jpg

 

(1 ADH47 en 2 ak47’s)

zodat was het weer.

laterss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er lekker uit maat! Nog helemaal geen tekenen van geslacht bij de adh47?

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo het is ff geleden

maar het mooie weer is goed voor mijn plantjes, maar ook goed voor mij dus niet echt veel zin gehad om achter de comp te zitten.

 

Maar goed deze foto's zijn afgelopen maandag gemaakt, planten hebben het slechte weer goed overleeft. een klein beetje bladschade maar niet echt ernstig.

 

hier is de adh47 samen met 1 van de grooste vijanden maar ze staat goed beschermt ^_^

 

gallery_19240_7795_1249073.jpg

 

@ Chaz: ik kan nog niet zien of het een man of vrouw is. Maar van de week komt kom er iemand ff een blowtje doen en die heeft er meer inzicht in dan ik. en dan ben jij de eerste die het weet :(

 

boven hebben de planten het ook goed naar hun zin.

 

gallery_19240_7795_564744.jpg

 

De thai x killing fields staan met kop en schouder boven alles uit. en de stammen zijn nu al zo dik als mijn duim :)

ik heb ze afgelopen week getopt en dit is er bijgekomen

 

gallery_19240_7795_569417.jpg

 

planten in een nieuwe opstelling neer gezet.

 

gallery_19240_7795_54661.jpg

 

achter staat nu de:thai x killing fields ( daar hoef ik niks over te zeggen :(

voor staat nu de :mandala #1 ( die trouwens echt mega bladen heeft :D)

link staat nu de :biddy maria (de voorste is aangevallen door een kat, en heeft behorlijke klap gehad.

rechts staat nu de :C.99 ( heeft het nog steeds niet echt naar zijn zin, weet niet waarom)

 

 

zo dat was het weer, bedankt voor jullie kostbare tijd.

gr. SKUNK JUNK !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles ziet er goed uit maat! Die c99's trekken wel bij denk ik... Ziet er prima groen uit verder en je wcpot gaat ook goed!! Zal een lekker oerwoud worden bij jou boven op terras! Die thai genetica gaat als een speer!!!! Ga binnenkort maar starten met verduisteren van anders is je hok te klein! Reken erop dat ze in de bloei nog wel 3 a 4 weken doorgroeien!!!!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Yamyam, zie er allemaal lekker uit.Dat sommige een beetje moeite hebben komt wel goed.Een aantal variëteiten die ik zelf heb begonnen ook pas goed te doen na een aantal keer een temperatuur in de kas te hebben gehad van 49 C bij een luchtvochtigheid van 15%.:)

De planten staan er allemaal mooi groen bij, ook in de toiletpot. :(

 

Namaste :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

we zijn weer een weekje verder.

Niet echt veel schokken de dingen gebeurd dus zal het kort houden.

biddy Maria zijn begonnen aan hun inhaal slag en is denk ik deze week de hardste groeier.

Op mijn pleetje heeft ADH47 volgens mij laten zien wat het is, en volgens mij is het een vrouwtje. Maar dat kunnen jullie straks beter antwoord op geven.

En we hebben er ook een later komertje bij gekregen. Maar dat komt later.

Eerst de foto’s

 

gallery_19240_7795_1240704.jpg

 

zo kwam ik ze vandaar weer tegen.

 

gallery_19240_7795_927451.jpg

 

mandala #1. met mega bladeren, en harste groeiers :D

 

gallery_19240_7795_590746.jpg

 

c.99. ja staan er toch een beetje lullig bij vergeleken met de rest.

 

gallery_19240_7795_911351.jpg

 

De biddy maria. Hier een goed voorbeeld van een goed begin is het halve werk.

de rechter was even katte voer geworden en het ziet er naar uit dat hij de schaden niet meer kan in halen :'(

 

maar hier toch wel de 3 koningen van mijn balkon

de 3x de thai x killing fields

 

gallery_19240_7795_1067203.jpg

 

staan er goed bij, mooi groen en als ze een staart hadden stonden constaant te kwispelen :P

 

de potten weer een beetje anders neer gezet zodat iedreen zoveel mogelijk zon kan pakken.

 

gallery_19240_7795_1366335.jpg

 

tot volgende week ..

 

nog snel even door geven hoe project 2 loopt.

 

gallery_19240_7795_739534.jpg

 

en volgens mij is de adh47 en vrouwtje.

 

gallery_19240_7795_306473.jpg

 

wat denken julie? man/vrouw ? ik ga voor vrouw

 

hier nog even de 3 Auto ak47’s

 

gallery_19240_7795_382354.jpg

 

en dan hebben we hier onze spruit 13? die nu pas warm genoeg vond om naar boven te komen. Maar beter laat dan nooit.

 

gallery_19240_7795_283755.jpg

 

maar toch is die van harte welkom.

 

zo dat was het weer voor deze week.

tot laters

 

gallery_19240_7795_726036.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dude ziet er goed uit! Wil je planten binnenkort echt even zien... Ze lijken wat lichter groen te worden, maar ik denk dat het door het zonlicht komt dan zien ze er wat lichter uit op de foto :(

 

Die ADH47 is een flink bosje geworden! Dat zal je eerste outdoor wietje zijn van 2009 wat je gaat roken :D ooowja en daar wil ik wel even bij zijn natuurlijk :P Zelfs de katten krijgen de ADH47 niet klein ;)

 

Ik vind die C99 juist erg tof! Mooie open structuur hebben ze! Prima voor buiten als je het mij vraagt! Ga maar snel dat verduisterhok bouwen want anders wordt alles veels te groot denk ik :D

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Leven we daar nog op het balkon of ben je overwoekerd door de vegetatie, zodat je je huis niet meer uit kan.:D

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal zo Jaap Jongbloed van vermist ff bellen.

 

Weer 1 die we bij kunnen schrijven bij 1 van de volgende opties:

- Op langdurige vakantie

- Op langdurige vakantie op kosten van de staat

- Ontvoerd

- Tuintje op z'n buik

- Of natuurlijk compleet van de planeet gepaft

 

In dat laatste geval kan ik beter mijn goede vriend Wubbo Ockels bellen

 

grrrscht ... aarde aan skunk junk ..... grssschttt .... OVER ... gsssrt

 

EmTee

 

PS. mocht het geheel onduidelijk zijn, conclusie: ik wil wel een update :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net opgehangen met de redactie van vermist. Die gaan pas in oktober aan de nieuwe opnames ... ik zei ook al: daar hebben we dus niets aan, dan is de boel al voor een gedeelte geoogst. Maar ja, daar had mevrouw de assistente van meneer jongbloed verder geen boodschap aan ...

 

Daarom nog een poging via de forum-space-walky-talky

 

klik ... grrsht ... aarde aan skunk junk ..... grrrrssschttt .... forum we've got a problem .... ggrrrschttt .... OVER ... gsssrt ... klik

 

Ik denk dat deze in de categorie: "zien we nooit meer terug" kan. Helaasch. Laatste keer online 27 juni ...

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Who… het is even gelden maar hier ben ik weer.

 

 

Sorry maar ik heb dit forum een beetje links laten liggen.

Ik ben met verschillende forums bezig en die kan ik allemaal op mijn werk onderhouden, alleen deze niet en als ik dan eindelijk thuis ben om dan weer achter een forum te kuipen heb ik niet echt zin in… liever een damp doen en genieten van mijn vrijheid.

Dus heb geen tuintje op mijn buik, ben niet ontvoerd en zit ook niet in de bak.. ben gewoon te lui geweest :D

 

Maar goed ik zit nu wel op mijn werk, baas is toch op vak.

Maar kan hellaas geen recente foto’s plaatsen. Ik zag dat een maat van me nog wel een paar oude foto’s had staan in zijn album, maar die zijn al een Dik een maand oud.

En er is onder tussen veel veranderd zowel positief als negatief.

 

Hier zijn de foto’s van mijn plee wietje.

 

gallery_11399_7642_50046.jpg

 

gallery_11399_7642_66777.jpg

 

En de laatste toen die al flink in de bloei zat.

 

gallery_11399_7642_609153.jpg

 

Ik heb haar ondertussen al geoost. Ik heb haar eigelijk te weinig voeding gegeven en daar door heeft ze niet zo lang door kunnen bloeien als eigelijk de bedoeling was. Maar het is toch een lekker buiten weedje geworden. Lekker zoet!!

 

Oke nu naar boven.

 

gallery_11399_7642_198491.jpg.

 

Onder tussen staat het er al lang niet meer zo bij.. heb 2 planten verduisterd, en daar ben ik onder tussen ook wel weer mee gestopt

 

De C.99 en de mandala zijn niet helemaal geworden wat de bedoeling was. Maarja het kan niet altijd zo gaan als je wilt

 

gallery_11399_7642_632938.jpg

madala

 

De steel van mandala werd helemaal paas en de bladeren geel. Dus dacht dat ze voeding nodig had dus heel klein beetje extra voeding gegeven. Maar toen verbranden gelijk de bladeren, later kreeg ze nog eens last van meeldauw. Gelijk alle takken er afgehaald waar het opzat maar vanochtend zag ik dat het nu ook al op de steel zat. Dus ik zit er over te denken om haar maar helemaal te kappen.

 

gallery_11399_7642_636720.jpg

c.99

 

ook deze geef ik weinig kas… het was nooit 1 van mijn beste planten maar denk zelf dat k het niet helemaal goed heb gedaan met voeding. En deze is nu helemaal naar de klote ( maar dat zal je wel zien met de nieuw foto’s).. trouwens van de 2 planten was 1 een mannentje.

 

oke dat wat het slechte nieuws.

Mijn biddy en thai killing field staat er nog redelijk goed bij.

 

gallery_11399_7642_14940.jpg

thai x killing fields

gallery_11399_7642_177924.jpg

 

van de 3 planten was er 1tje toch een manentje

maar de 2 dames staat nu goed in de bloei heeft dikke toppen die al lekker glinsteren in de zon. De plant begint al wel aardig geel te worden. Maar ben extra voeding aan het geven. En hoop dat die het toch lang vol houd

 

gallery_11399_7642_47751.jpg

De biddy maria

 

Deze staat onder tussen ook goed in de bloei. De kleine aan de voorkant wis niet helemaal wat het wou worden en had maar besloten om 2 slachting te worden. Dus die heb ik ook gekapt.

Was trouwens wel een leuk plantje geworden met hele kleine dunnen bladeren zonder kartels aan de vingers.. maar heb hem/haar toch gekapt

 

gallery_11399_7642_382746.jpg.

 

Net gekapt en nu staat ze op te drogen.

 

Zo nu zijn jullie een klein beetje op de hoogte.

Ik hoop dat jullie niet weer zo lang moeten wachten op de volgende post. Maarja bij mij weet het maar nooit.

 

Gr SKUNK JUNK!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...