Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
xa4

aaaaaaaaaahhhhhh, licht nog aan...

Recommended Posts

Hi guys,

 

toen ik deze ochtend wakker werd (6.30) merkte ik dat m'n lampen nog aan stonden (waarschijnlijk timer kapot).

Mijn lampen branden normaal van 10.00 tot 22.00. Ik heb ze onmiddelijk uitgedaan. Moet ik ze nu om 10.00 terug aandoen of laat ik ze uit tot morgen ochtend.

 

Wat is het beste dat ze niet teveel gaan stressen...?

 

thx :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

timer door gebrand dus zeker geen relais er tussen dan is heteen goede waarschuwing die goed is afgelopen .

 

ik zou ze gewoon weer de oude tijd zetten beetje stress hoort bij en foutje .

Share this post


Link to post
Share on other sites

meningen verschillen weer denk ik maar ik zou de lamp uitlaten tot morgenvroeg :cry

ze krijgen nu anders wel heel veel uren licht in korte tijd lijkt mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, zo kom ik er niet uit...

 

meningen verschillen idd.

 

:cry :rofl :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze hebben nu maar 'n nachtperiode gehad van 3 uur ongeveer

amper rust gehad lijkt mij terwijl ze toch graag hun 12 uurtjes rust hadden gehad :cry

vandaar dat MIJN mening zegt de lampen uit laten tot morgenvroeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

morgen weer aandoen is het beste.ze worden chagerijnig anders haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
morgen weer aandoen is het beste.ze worden chagerijnig anders haha.

en we willen geen chagerijnige vrouwen, die zorgen alleen maar voor hoofdpijn :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar ga je het nou gewoon vrolijk weer op dezelfde manier aan sluiten of heb je geleerd en doe je een relais er tussen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik werk al jaren zonder relais dus dat kan gewoon allemaal goed gaan :rofl

alleen om de zoveel maanden ff je spullen vernieuwen of nakijken verkomt al 'n hoop gedonder :rofl

wel wiet willen kweken maar niet letten op je materialen is vragen om problemen :o

digitale tijdschakelaar van gamma/praxis leeft hier nog steeds :rofl

maar ik vervang ze wel om de zoveel tijd (je draait toch ook geen jaren met dezelfde lamp of filter)

voor die paar euro ga ik niet liggen klooien :P

 

maar wie ben ik :cry

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

edit:Paffie

 

Dan snap ik je niet helemaal, je zegt dat je voor die paar euro niet gaat klooien :S

Als je wel even gaat klooien en een relais plaats dan loop je in ieder geval minder risico als dat je nu loopt.

Het is goed dat je je spullen goed controleerd en vervangt wanneer nodig, maar die relais is echt nodig vind ik want de fout die je maakt door gewoon met een schakelklokje van de gamma te draaien kan gewoon dodelijk zijn!

 

En om dan te roepen dat het bij jou al jaren goed gaat en daamee andere het idee geeft dat het wel kan (met alle risico's van dien) vind ik niet verstandig.

 

Ik wil je absoluut niet persoonlijk aanvallen maar schrik van het gemak waarmee je met deze risico's omgaat.

 

Nooit de schakelklok direct je VSA laten aansturen, het had bij XA4 ook erger kunnen aflopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...