Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowsterke

Ook wel eens geschrokken? En dan gelukkig pffffffffffff.

Recommended Posts

Nooit aan de deur gehad, wel een papieren voet met een waarschuwing van de politie in mijn tuin gevonden.... met teksten zo van pas op, doe je tuinhek op slot, er kan een inbreker komen :lol:

 

Ook een keer met 10gram widow in mijn broek door Schiphol gelopen... uhm, niet in mijn zakken zeg maar. Eerst 20 minuten in de rij, dan er uit gepikt worden ter fouillering, ik vergeet mijn shag nog uit mijn zak te halen, en sta werkelijk te shaken als die gast mijn shag vind en me gaat vragen waarom ik dat niet uit me zakken haalde! Vergeten meneer sorry... Ik kon gezellig op vakantie en in Cran Canaria kon je prima wiet kopen. Zinloos dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ik was vroeger ook wel iets wilder als nu

Kweken en dan net tussen twee oogsten door een arrestatieteam over de vloer krijgen

Daar wordt je niet vrolijk van

Of een deurwaarder die een kijkje nam in m'n kweekruimte (zonder planten)

Wat doe je hier dan zegt hij

Als jullie niet zo vaak langskomen heb je zo je geld zeg ik tegen hem

 

Paar jaar terug net de oogst eraf en de kweekruimte opnieuw aan het inrichten

Alles nieuw 4 x lampen , afzuiger , druppelsysteem aangelegd enz enz

Alleen de planten en de libra bakken had ik er nog niet staan

Werkte in ploegendienst toentertijd

Late dienst ...zit om 11 uur smorgens in de woonkamer

3 busjes vol met wouten stoppen voor de deur allemaal eruit en bij elk raam gaan er een paar staan en naar binnen kijken

1 loopt naar de deur en belt aan , m'n vriendin doet open

Kom voor je vriend hij heeft nog een boete losstaan...

Ik aan de deur zegt hij we komen ook voor een hennepplantage

Heb je een binnentredingsbevel vraag ik

Jep die had hij of hij even naar binnen mocht

Natuurlijk mag dat niet meneer agent en ik wil ook dat u duidelijk in uw verslag meld dat u tegen mijn wil handelt

Maar ik zal u verder niet hinderen in uw onderzoek

Tja toch gingen ze naar binnen direct liep er 1 met mij naar de kweekruimte (ze wisten duidelijk waar ze moesten zoeken)

Wat is dit dan vraagt hij

Ik denk wat moet ik nu zeggen

Ik ga tomaten kweken flap ik eruit

Ja ja dat zal wel zegt hij en loopt weer richting de woonkamer

Of hij ook nog even in de schuur mocht kijken

Komt een andere agent binnen die zegt dat hij de boel al nagekeken had

Ik mee naar het buro voor de boete en over de kwekerij werd geen woord meer gerept....

 

Vorig jaar 3 bomen van 3 meter hoog in de achtertuin staan

Weer wouten aan de deur voor een boete (ik betaal altijd te laat denk vaak dat kan nog wel)

Ik niet los doen hun achterom

Ik zie ze tussen de planten doorlopen naar het achterraam (ik zat boven uit het raam te kijken)

Niets aan de hand ze zijn gewoon weggegaan...

 

Vaak geluk gehad

Ook een keer een inbraak van zogenaamde rippers

Gelukkig deed ik het even een tijdje rustig aan met kweken en hebben ze alleen wat lampen en een paar meters meegenomen

Wel de hele voordeur kapot

 

Nu ?

Nu ben ik veel rustiger

Verhuisd en hang braaf de huisvader uit

Maar heb nog wel eens van die schrik momenten als ze toevallig bij de buren of in de straat moeten zijn

Maar dat zal ik altijd wel hebben

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

er was bij een goeie vriend van mij, waar ik elke dag over de vloer kwam, een kwekerij opgerold.

laat ik nou een paar dagen later op straat gearresteerd worden (geheel ergens anders voor, maar dit ter zijde)

en ik geen pasport bij me had, ze die nog wel wilden zien bij m,n vrijlating. dus ik zeg, zodra ik thuis ben (na eerst eens een uurtje of 24 de kroeg in te zijn geweest en daarna 24 uur geslapen te hebben :( ) kom ik gelijk m,n paspoort laten zien. waarop die zeiksnor zegt: we brengen je wel even naar huis, kan je ons daar je paspoort laten zien. ook goed. ik blijf toch net een klein kind in een speelgoedwinkel, als ik weer eens met de politie mee mag rijden :D thuis aangekomen lopen die zeiksnorren met me mee naar m,n huis :lol: waar op ik dacht moet dat nou ? bij m,n huis aangekomen, zeg ik tegen die zeiksnorren: moment, ik zal m,n paspoort even pakken.

dus ik ga naar binnen, de deur open gelaten, en loop naar de kast en pak mn paspoort er uit.

op dat moment loopt 1 van die zeiksnorren gewoon naar binnen toe. waar op ik roep: HALT, STAAN BLIJVEN IN DE NAAM VAN DE KONINGIN. nee dat zei ik niet. ik dacht wel zo iets als: krijg nou tieten, die teringlijer loopt gewoon naar binen toe. dus ik overhandig m m,n paspoort. waarop die een minuut lang (een minuut is niet lang, maar soms wel) zo genaamt geintreseerd in m,n pasport staat te kijken. maar die viezerik heeft gewoon staan ruiken en luisteren, naar verdachte geurtjes en gluiden. maar helaas voor onze ondeugende zeiksnor, heeft deze zeiksnor

altijd een over, over , over , over , over , over , over , over (nou overdrijf ik mischien een beetje) , over capiciteit

afzuiger met koolstoffilter :)

 

nou hoort dit eigelijk niet in dit topic: Antwoordt op Ook wel eens geschrokken? En dan gelukkig pffffffffffff. thuis

maar in het topic: totaal niet geschrokken, en werd er niet koud of warm van :o

 

 

p.s: ik kijk tegenwoordig, altijd via: spelling controleren, m,n tekst na. en dit is serieus de eerste keer dat ik hier wat neer zet, zonder spellingsfouten gemaakt te hebben ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar je vergeet weer wel de hoofdletters :o

Verbeteren en snel een beetje!!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vergat ik nog te vermelden, dat in mijn huis alles gelijkvloers was en dat het een heel klein huisje was.

dit niet geheel onbelangrijk, om het verhaal extra spannend te maken.

 

p.s: ries volgens mij ben jij familie van mij ? en volgens mij heb jij ook een verschrikkelijk grote zeiksnor ? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee zeiksnor,

 

met zoveel overcapaciteit zou je bijna denken dat die agent niet naar binnen is gelopen maar gewoon gezogen is !!!

 

Ik heb het trouwens ook altijd wel grappig gevonden dat agenten e.d. denken met een passpoort iets op te lossen... Ja jongens, er is hier verderop gevochten, mogen we jullie ID kaart zien ? (heb ik vroeger wel eens gehoord). EH NEE, why ?

 

"Ja dan kunnen we je later nog even bellen om te vragen of je wat gezien hebt", ik heb niets gezien.

"Wij mogen dat vragen omdat er verderop gevochten is", natuurlijk, vragen staat immers vrij.

"Wil je niet helpen om de daders op te pakken", ik weet niet eens wat er gebeurd is, dus voorlopig nee.

"We mogen je 24u vasthouden hé, dat weet je", sinasappelsap en een broodje aardbeienjam graag, glutenvrij en zonder pitjes a.u.b.

 

Zo.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je wat die politie dan zegt kees ? water en brood zonder beleg.

geen leesmap, kussen en deken :lol: en dan wordt jij keesthemad :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik eis m'n medicijn...

 

Yummi sensi jack in the nick.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No woman, no cry :o :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou af & toe wat rust is ook niet erg :o

maar als het 6 uur is mag ze dan wel weer kommen :lol:

 

want anders zouden we dood gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites
p.s: ik kijk tegenwoordig, altijd via: spelling controleren, m,n tekst na. en dit is serieus de eerste keer dat ik hier wat neer zet, zonder spellingsfouten gemaakt te hebben :lol:

 

Ik ben bang dat het niet zo'n beste spellingchecker is, of je bent het vergeten te corrigeren. Spellingsfouten moet zijn spelfouten, m,n moet zijn m'n, neer zet moet zijn neerzet en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Sorry hoor, hier vraag je om.

 

On topic: ik was een keer bezig om de laatste blaadjes van m'n net gedroogde oogst te knippen en het huis stonk behoorlijk naar wiet. Toen er een agente aanbelde kreeg ik bijna een hartverlamming, want er lag bijna een kilo open en bloot in een kamer boven. Wat bleek nou? De accu van de politieauto was leeg en ze vroeg of ik 'm kon helpen aanduwen. Ik heb maar niet gezegd dat aanduwen bij nieuwe auto's niet werkt. Ik was al blij dat ik haar de straat kon uitduwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jan :o

 

prachtig topic is dit geworden lach me werkelijk dood om sommige verhalen hier :D

ga zo door

 

grtzz

 

Nomar

 

PS: helaas zelf nog niks meegemaakt omtrend dit (gelukkig) :lol: dus kan ook niks ontopic toevoegen [/oftopic]

Share this post


Link to post
Share on other sites
p.s: ries volgens mij ben jij familie van mij ? en volgens mij heb jij ook een verschrikkelijk grote zeiksnor ? :lol:

 

 

Zou ut ,joh??? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben je net je Home box aan het perfectioneren.... (lees: isolatie hier... kabeltje wegwerken daar...)

staan er 10 prachtige stekjes in op dag 1.... (5 waar ik verder mee ging en de 5 slechtste om buiten te zetten)

 

gaat de bel.....

 

Het energie bedrijf.... OMG! de deur nog op een kier enzo.....verwachtte namelijk heel iemand anders op dat moment die me zou komen helpen.... LOL

 

man neemt de meterstanden op en verdwijnt weer....

 

was dat even schrikken... 1e keer dat je stekjes in huis hebt gehaald en moet leren kweken....en dan dat aan de deur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach voor je energieverbruik hadden ze je niet kunnen pakken toch ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat eht zo gezellig is.

 

Sommige weten hier dat ik een eigen bedrijfje heb gehad met onze hobby.

In die tijd heel veel gezeik met onze maatjes met de pet.

 

Met m,n werk ben ik op vrijdag altijd klaar om 12uur, dus vrijdag middag half een gaat de bel.

En nog een x en nog een x. Ik doe het raam open en twee man, en een vrouwelijke agente staan te popelen om naar boven te komen.

Ze roepen nog net ff veels te hard POLITIE open doen. Ik woonde boven een winkel centrum, dus dat kon ik erg waarderen :lol:

 

Ik druk op de deurbel en de deur kan open. Hoe snel ze naar boven wilde gaan was snel wat langzamer want ik woonde 4hoog zonder lift. Eenmaal boven, aan de trap happend naar adem keken ze mij aan in me onderbroekie(net gedouchd). Jaaaaaaaa zeg ik. Hun ja huis zoekings bevel, ertje ff lezen nou kom maar binnen. Ik had alleen 50joints liggen, netjes in tubes. Geen probleem vond de leiding gevende.

 

De takketrut die erbij was ging de slaapkamer in en mijn vrouw toen, stond haar an te kleden en ging gewoon netjes door. Dat kreng kreeg het schaamrood tot aan haar kruin. een kastje was op slot en die moest open, ze zegd wat zit daar in en me vriendin zegd me pistool, dat kreng greinzen, ze pakt dast kastje en schud hem op bed leeg, en ja hoor allemaal Vibrators op het bed hahahaha.

 

Die leiding gevende piste haast in ze broek :o van het lachen,

 

Toen naar beneden de schuur in.

Weer dat kreng, zoeken joh en jahoor ze vind een knuppeltje met een touwtje er door. Bingo zegd ze. Leiding gevende was echt heel relax en kijkt naar de rest in de schuur( man was erg getergerd door haar want ik had net een scorpio cosswort gekocht en daar zaten we in te praten en die vond ie wel wat) en ziet mijn vis spullen. Hij weer, die gebruik jij toch om visjes mee om te brengen, ik zeg euhhhhhhhhhhh ja.

 

Oke hij geeft hem terug en zegt Er sorrie voor de over last en een prettig weekend.

 

Voor de deur zegd ie tegen haar, weet jij wat een pappier werk er aan een stokkie zit. Dat kreng weer nee, hij weer nou dan mag je dat de volgende keer eens proberen.

 

 

Ze zijn niet allemaal zo rot joh.

 

 

gebeurd in 7-2002

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo ERTUS,

 

Ik heb een wang die zo dik is als een tennisbal door de tandarts gisteren, maar ik heb me STUK gelachen net!!!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij dat ik je ff op andere gedacvhten heb kunnen brengen :lol:

 

 

Heb er nog een , maar die doe ik dan morgen.

Dan heb je weer wat te lachen. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze zijn niet allemaal zo rot joh.

 

 

gebeurd in 7-2002

 

 

kijk maar naar mij :lol:

 

nee zonder gekheid (voordat weer het halve forum, weken van slag is :o )

dat vind ik nou ook. er zijn genoeg normale eerlijke agenten bij. die gewoon op een normale manier hun werk doen. gelukkig maar.

 

erg leuk verhaal :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien onze stad dit weekend 200 jaar bestaat krioolt het hier van de politie en de fuiken.

 

Gisteravond, trof ik het dat ik recht zo'n fuik inreed. :lol:

 

Wie staat er voor mijn neus, de wijkagent die voor mijn deur stond van de week. :o

 

En wat zei die, rij maar lekker door vrouwke :D

 

Zo zie je maar weer.

 

Fijn weekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondertussen al staatslot en kraslootjes gekocht blowsterke???je heb wel aardig wat mazzeltjes he in ff tijd.

 

supertopic geworden dit.en idd ze zijn niet allemaal even beroerd.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...