Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
valentimo

mescaline extracteren

Recommended Posts

er zijn hier nog genoeg onwetenden en wachtenden :D

het onbekende trekt aan he :rofl

 

Je zou beter zeggen dat ze zich eerst informeren..."Het onbekende trekt aan", wat een f*cking idiote uitspraak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rock fever, van al je berichten in dit topic is de toegevoegde waarde ervan nul.

Dus als je niets informatief kan zeggen, we gaan natuurlijk niet lopen schelden

 

@ shamano, ik was toch al van plan om een gewone portie over te houden. Maar voor de moment is het toch nog wat te onrustig in m'n leven om hard te gaan.

19 uur :D lekker feestje, langste trip van mij was 10u op HBWS en toen had ik het wel al een beetje gehad. Mede omdat ik de dag erna moest werken.

en hoeveel mg had je dan binnen? en weet je met welk zuur dat de extractie gebeurt was? en welke kleur ie had?

 

grtz valentimo

Edited by Dr.LivingStoned
kwestie van schelden net niet te doen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit was een mescaline extract wat ik niet zelf geëxtraheerd had, dus dat kan ik niet met zekerheid zeggen valentimo...

Het was een groenige vloeistof in een buisje gelijk aan die van "explosion" je weet wel die Methylone buisjes.

Wel een betrouwbare bron --> anders geen trip voor shamano :rofl

 

Mwah feestje.... met een feestje neem ik geen mescaline :)

 

Anywho, "rot op", en "hou je bek" is natuurlijk geen forum-taal he, nou ja misschien voor partyflock....... :D

 

Groetels,

El Shamano

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey shamano bedankt voor de snelle reply,

privé-feestje?

En ik weet dat het geen forumtaal is, dit is ook niet van mijn gewoonte (ik denk zelf dat dit mijn eerste 'scheldgebeuren' hier is). Maar ik word niet graag kwiebel of oen genoemd.

Ik had dit topic geopend om me er meer in te verdiepen. Niet om een afzeikwedstrijdje te spelen met trollen.

 

grtz een anders o zo vriendelijke valentimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aye Aye sir Livingstoned :nerd

 

older_driver.jpg

 

Back on topic :rofl

 

Valentimo, hier nog een linkje van hoe het moet Jummie Jummie... kristallen

Een Nederlandstalige tek heb ik nergens kunnen vinden, dus zul je je Engelse woordenboek uit de kast moeten halen!

 

Op het moment zit ik zelf te wachten op een lading Mimosa Hostilis om DMT uit te extraheren, hiervoor heb ik de benodigde labspulletjes aangeschaft, als dat allemaal gelukt is ga ik misschien uit die peruvian torch schilpoeder wel een extractie proberen (om nou 40 capsules schilpoeder naar binnen te werken lijkt me ook niks :) )

 

Anywho, dat gaat nog wel ff duren zowieso...

 

Gr. El Shamano

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Dr, geen probleem hoor. Ik heb er echt geen baat bij off-topic te gaan.

 

Hey shamano, die link was ik ook al tegengekomen. Mooi verhaal, Zeer mooie mescaline!

en hoe gebeurt die dmt-extractie? Nou ben ik gisteren ook gaan zoeken Naar LSA dit lijkt me ook zeer interessant moest dit extracteerbaar zijn?

 

Nu heb ik al wat lopen zoeken en heb een paar interessante links tegengekomen.

Maar voor jullie op die klikken klik eerst eens op deze.

 

Sodium Hydroxide

 

Xylene

 

Hydrogen Chloride (acid)

 

en na deze grondig doorlezen te hebben,

kunnen jullie eens naar deze gaan

 

San Pedro Alkaloid Extraction

 

deze vond ik persoonlijk de interessantste omdat ze niet alleen grondig de how-to geven. Maar ze leggen ook uit wat er precies gebeurt met de mescaline tijdens het proces. Deze link is voor een gewone extractie hier ga je nooit volledig pure mescaline overhouden en ga je ook niet alles uit je cactus halen.

Maar dan wasser ook deze link .

De laatste heb je kennis en benodigdheden voor nodig. Ook heb je bepaalde dure chemicaliën nodig, die je achteraf best weer eruit verdampt en terug opvangt (liebigkoeler). Kortom een zeer interessante manier maar hier moet je al de meeste spullen en verstand in huis hebben.

Ik ga dan ook in de toekomst de eerste volgen.

 

hoop dat iemand hier al wat aan heeft.

grtz valentimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

LSA hmmm nee niet zo geweldig, ik vind persoonlijk dat de nadelen niet opwegen tegen de voordelen... doe mij maar LSD :)

 

Ik ga vnvnd je linkjes even lezen.

 

Op DMT-NEXUS is de ultieme DMT extractie guide gepost: KlikkerdeKlats

Maar als je geen lid bent van het forum kun je hem daar niet downloaden, dus heb ik hem even voor je geupload: KlikkerdeBats!

 

Staat alles in wat je moet weten, erg leuk leesvoer!

 

Ik heb voor de extractie een scheitrechter sepfuntef.jpg en wat erlenmeyers, filters, kristalliseerschalen enz aangeschaft.

 

Kan niet wachten tot de Mimosa binnenkomt uit brazilie :D

 

Gelukkig wordt ik ook geholpen door iemand met wat scheikundige kennis, anders zou ik er ook niet aan beginnen, en zo leer je nog es wat!

 

Gr. El Shamano

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

DMT extraheren is een erg leuk proces vind ik zelf. Ook wel een stukkie makkelijker dan mescaline extraheren in mijn ogen. Waarom mimosa uit brazilie helemaal? Je kunt het bij elke Nederlandse smartshop krijgen, of wil je meteen een kilo mimosa?

 

Kijk ook even in mijn topic over kanariegras Klikkerdeklik, daar staat heel duidelijk de extractie van DMT beschreven. Iets simpeler dan jij duidelijk van plan bent, maar aangezien je een scheitrechter hebt aangeschaft ga ik ervan uit dat je weet hoe en wanneer je die moet gebruiken (heb ik ook gedaan, werkt fantastisch).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Gangstertje, lachen dat je je eigen rietgras hebt gekweekt voor je DMT extractie.

Mimosa gebruik ik idd omdat het een hoog percentage nn,dmt bevat en ik heb idd ook 5kg besteld (gepoederd voor mijn gemak :rofl )

 

Als ik het onder de knie heb, is het wel de bedoeling dat er een nederlandse tek gemaakt wordt!

 

Gr. El (f spice) Shamano

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 kg, nice man. Wat denk je daar uit te halen. Omgerekend van mijn vorige meest succesvolle extractie, zou het me in principe moeten lukken om 18 gram per kilo te halen, dus 90 gram. Als je dat overtreft heb je mijn volle respect verdient. Hoewel als je een mooie 50 gram dr uit weet te krijgen ben je ook baas hoor.

 

Ik neem aan dat je wel een verslagje maakt over je extractie? Zo niet, dan zou ik graag via pm van je horen wat het resultaat is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn berekeningen waren zo'n 50 gram uit 5 kilo idd... maar dan wel echt pure kristallen (ik ga voor een zo puur mogelijk product).

 

Uiteraard ga ik er een topic voor openen als ik begin :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 90 gram is ook puur. Het verschil zit em in de tijd dat je de NaOH laat werken. Hoe langer je het laat staan en hoe voorzichtiger je verder te werk gaat, hoe meer DMT je krijgt. Ik raad je ook alvast aan om de donkere smurrie die je uiteindelijk onderin de scheitrechter krijgt (het poeder en de NaOH) minstens 3 keer te behandelen met wasbenzine (of een ander organisch oplosmiddel zoals Hexaan of petroleum-ether), zo haal je er zoveel mogelijk uit.

 

btw, sorry valentimo dat ik je topic gekaapt heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
LSA hmmm nee niet zo geweldig, ik vind persoonlijk dat de nadelen niet opwegen tegen de voordelen... doe mij maar LSD :(

 

Ik ga vnvnd je linkjes even lezen.

 

Op DMT-NEXUS is de ultieme DMT extractie guide gepost: KlikkerdeKlats

Maar als je geen lid bent van het forum kun je hem daar niet downloaden, dus heb ik hem even voor je geupload: KlikkerdeBats!

 

Staat alles in wat je moet weten, erg leuk leesvoer!

 

Ik heb voor de extractie een scheitrechter sepfuntef.jpg en wat erlenmeyers, filters, kristalliseerschalen enz aangeschaft.

 

Kan niet wachten tot de Mimosa binnenkomt uit brazilie :rofl

 

Gelukkig wordt ik ook geholpen door iemand met wat scheikundige kennis, anders zou ik er ook niet aan beginnen, en zo leer je nog es wat!

 

Gr. El Shamano

:)

Buiten kramp in mijn buikspieren heb ik nog geen last gehad van andere neveneffecten. De trips zelf zijn altijd al ongelofelijk fascinerend en uiterst positief geweest. Alleen heb ik hier nog geen betrouwbare lsd kunnen scoren...

 

ook heel erg bedankt om de link te uploaden, ben beginnen lezen en ben geëindigd met 5 uur opzoek werk over DMT. Ik was vooral onder de indruk van de verslagen van terrance mckenna, Heb je zelf al persoonlijke ervaringen gehad met dmt of iemand anders? Ik bedoel met aliens communiceren of met een ander groter iets??? Lijkt me :) . Ik heb allesinds weer iets op mijn 2do lijstje kunnen bijvoegen.

 

Hoi Gangstertje, lachen dat je je eigen rietgras hebt gekweekt voor je DMT extractie.

Mimosa gebruik ik idd omdat het een hoog percentage nn,dmt bevat en ik heb idd ook 5kg besteld (gepoederd voor mijn gemak :P )

 

Als ik het onder de knie heb, is het wel de bedoeling dat er een nederlandse tek gemaakt wordt!

 

Gr. El (f spice) Shamano

:nerd

 

Die ga ik zeker volgen :)

 

btw, sorry valentimo dat ik je topic gekaapt heb.

 

vooral niet stoppen :D

 

grtz valentimo

Share this post


Link to post
Share on other sites
ook heel erg bedankt om de link te lezen, ben beginnen lezen en ben geëindigd met 5 uur opzoek werk over DMT. Ik was vooral onder de indruk van de verslagen van terrance mckenna, Heb je zelf al persoonlijke ervaringen gehad met dmt of iemand anders? Ik bedoel met aliens communiceren of met een ander groter iets???

 

Dan kan ik je het boek 'The Spirit Molecule' van Rick Strassman aanbevelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je toch geïnteresseerd bent in DMT raad ik je aan dat eerst te extraheren. Soort van oefening voor mescaline. Heb je ook gelijk je eigen spul. Ik weet niet of het slim is om het dan ook meteen te doen. Ik heb zelf geen ervaring met DMT (nog niet), hoewel ik het al zo vaak heb geextraheerd dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Ik ken wel een aantal mensen die het hebben gedaan. Ze zagen er uit als een lijk de rest van de week en zelfs na 3 maanden vroeg ééntje zich nog steeds af of dit wel de realiteit was. Ik weet ook dat dit lang niet bij iedereen gebeurt, maar het leek me persoonlijk met het oog op de toekomst niet slim om het nu te proberen. ik wacht nog even.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 1x DMT mogen proberen, 40mg in een pijpje met staalwol, "the machine" zoals beschreven in het handboek wat ik postte...

 

Geen doorbraak, maar wel even mogen proeven van wat er nog komen gaat :D

 

Een warm gevoel viel over me heen, en ik begreep meteen wat veel tripreports beschrijven als "de glazen voorwereld".

Ogen los: redelijk complexe visuals, en goed te volgen...

Ogen dicht: Zwaar complexe CEV's waar je moeite voor moet doen om je hoofd er bij te houden, maar als je je er aan overgeeft zak je er steeds verder in.

 

De ene keer dat ik het deed bleef ik me wel bewust van m'n omgeving, maar ik kan niet wachten om dat los te gaan laten :)

 

Mijn interesse (die ik al zo'n jaar of 5 had) was iig in 1 klap gewekt, en niet veel later was ik al Mimosa aan het bestellen :rofl

 

Anywho, over een paar weken hoop ik hier verder mee te kunnen experimenteren!

 

Gr. El Triptomania love.giflove.giflove.giflove.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan kan ik je het boek 'The Spirit Molecule' van Rick Strassman aanbevelen.

 

Gisteren gedownload en de eerste 80 pagina gelezen :D zeer interessant. Ook ben ik een paar shamaanvideos aant dll.

 

Als je toch geïnteresseerd bent in DMT raad ik je aan dat eerst te extraheren. Soort van oefening voor mescaline. Heb je ook gelijk je eigen spul. Ik weet niet of het slim is om het dan ook meteen te doen. Ik heb zelf geen ervaring met DMT (nog niet), hoewel ik het al zo vaak heb geextraheerd dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Ik ken wel een aantal mensen die het hebben gedaan. Ze zagen er uit als een lijk de rest van de week en zelfs na 3 maanden vroeg ééntje zich nog steeds af of dit wel de realiteit was. Ik weet ook dat dit lang niet bij iedereen gebeurt, maar het leek me persoonlijk met het oog op de toekomst niet slim om het nu te proberen. ik wacht nog even.

 

Moest vandaag toch wat zaadjes bij azarius besteld, en dan maar voor de gelegenheid 200gr van dit besteld

Ook heb ik van labstuff al wat producten besteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom in godsnaam Virola. Het zal vast wel werken, maar je kunt beter voor mimosa gaan. Daar zit veel meer DMT in en geen ß-carbolines.

Share this post


Link to post
Share on other sites

qoute azarius over mimosa,

Wij verkopen de wortelbast van M. hostilis. Het primaire actieve ingrediënt in dit deel van de plant is N,N-DMT en er is ook een kleine hoeveelheid β-carbolines (Raetsch 2005). Sommige bronnen vermelden de aanwezigheid van 5-MeO-DMT.

 

was wel veel duurder of de virola.

maar we zien wel hoe het verder gaat, alsik er een trip of 2 kan uithalen is het voor mij al de moeite.

grtz valentimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mhh, DMT <_<

 

Let er op als je DMT wil extraheren, dat er verschillende DMT-molecule bestaan, en de planten die al zijn genoemd (rietgras, Phalaris; Desmanthus illinoensis; Mimosa; ...) ook allemaal een verschillende combinatie van DMT varianten bevatten.

 

Hier een quote van Erowid DMT Vaults

Alkaloids reported as (mg) per (100g) raw dried plant, and as percent of total plant source weight:

Acacia bark

0.71% NN-DMT

Acacia maidenii bark

0.36% NN-DMT

Acacia simplicifolia bark

0.86% NN-DMT

Mimosa hostilis root (bark)

0.57% NN-DMT

Virola shoots & flowers

0.44% NN-DMT

Desmanthus illinoensis root (bark)

0.34% NN-DMT

Pilocarpus organensis

1.06% 5-MeO-DMT

Phalaris tuberosa

0.10% NN-DMT

0.022% 5-MeO-DMT

0.005% 5-OH-DMT

Phalaris arundinacea ('net gossip)

0.060% NN-DMT

?? 5-MeO-DMT

Psychotria species (averaged, from Jonathan Ott)

0.200% NN-DMT

 

 

N,N-DMT DMT (N,N-dimethyltryptamine) is one of the most hallucinogenic compounds known. DMT is not active orally (unless in the form of an ayahuasca brew), but must be smoked in it's freebase form to experience its effects. (DMT can be taken orally when mixed with a MAOIs, but this is not recommended for the first time user.) The body quickly builds a tolerance for the drug. Your DMT dose must be taken within 60 seconds. Any more of the drug after this first minute will not enhance the experience. It is recommended to give at least one hour before attempting another DMT trip.

5-MeO-DMT Effects of 5-MeO-DMT are psychedelic without the visual distortions found in NN-DMT. 5-MeO-DMT is taken at 1/4 the dose of NN-DMT and will overpower the NN-DMT.

5-OH-DMT (Bufotenine) can cause severe physical discomfort including circulatory distress, nausea, psychological distress (panic and fear), severe skin flushing, and has the possibility of being fatal.

MAOI (Monoamine Oxidase Inhibitors) will intensify and prolong the effects of NN-DMT, however this is never recommended. Foolish combinations of MAOIs and other drugs can lead to serious health problems and even death. The tryptamines are normally metabolized by an MAO in the body. MAO metabolizes serotonin, norepinephrine, and dopamine. By inhibiting this, MAOIs increase levels of those neurotransmitters. Tyramine will not be metabolized and will cause an increase in tyramine levels in the blood.

 

bron: klik

 

Hoop hiermee bij te dragen aan een zoektocht naar de geheimen van deze prachtige stof, die overigens ook voorkomt in de hersenen van ... , jawel, de mens!

 

Voor syntheses verwijs ik je naar Erowid (Engels), klik . Kijk bij "Synthesis & Extractions", vier syntheses.

 

Joe Rogan talks about DMT

 

geleerde uitleg over DMT en de trip

 

DMT: Dromen en bijna-doodervaringen

 

Zo, even genoeg leerstof...

 

Smoke ze! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey belg zijn inderdaad leuke links, had ze wel al gezien.

 

nu heb ik wel nog een vraagje, in de handleiding gebruiken ze shellite (Naphtha). Ik weet ondertussen dat dit kan gevonden worden in zippo-vloeistof. Maar nu had ik de vraag of vloeibare parrafine (lampenolie) ook geschikt is?

Dit na wat zoekwerk op wiki.

En als dit geschikt is om dmt te extraheren, is het dan ook geschikt om bij mescaline te gebruiken (aangezien deze niet dezelfde alkaloid is)?

 

grtz valentimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

De extractie van DMT zou in voor een groot aantal andere alkaloïden moeten kunnen werken. Maar ik kan je geen resultaten garanderen, vanwege de afwijkende structuur van mescaline.

 

Naphtha, oftewel een organisch oplosmiddel, is niets meer dan wasbenzine. De structuur staat nooit vast, omdat die verschilt. Het betreft een lange koolwaterstof-keten. Mescaline is namelijk net als DMT oplosbaar in organische oplosmiddelen. Je kunt dus aanstekervloeistof gebruiken, maar petroleum-ether, wasbenzine etc werkt ook allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...