Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
El Negrow

Illuminati

Recommended Posts

dat zal dan wel maar er blijft toch de mogelijkheid dat het een stomme fout was, en denkt iemand nou serieus dat een man als bush dit voor elkaar kan krijgen? die man weet zn eigen naam amper, het liefste wat hij doet is yank football kijken met een biertje en een pizza of een steak!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat bedoel je precies met een domme fout? Het hele 9/11 debakel? Of het nieuwsbericht over het instorten van building 7?

 

Bush is dom als een varken, maar de mensen die onder hem werkten niet natuurlijk. Presidenten komen en gaan, maar alle afdelingen zoals cia enz blijven gewoon natuurlijk... :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

@blommer

Je vergeet Rumsfeld, Cheney, Wolfowitz en andere van die kornuiten voerde het werkelijke beleid uit.Bush was maar een stroman.

 

Namaste :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja wat een wereld ook he waar we in leven .... en hier in nl doen ze moeilijk als je we een plantje kweken.krom beleid gab!...Ze kunnen beter andere dingen doen dan achter ons aan te zitten .laat ons gewoon!! we doen niemand kwaad.let it be.

Ze kunnen het toch noooooooit stoppen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monsato is wel heftig ja..

Eventjes een quotje

A similar, and potentially more serious sample size problem occurs in the

animal experiments. Here, 10 rats per sex per group (presumably this means

20 rats per group) were fed soy meal ad libitum from ordinary soybeans and

Roundup Ready soybeans at various soy meal concentrations. Twenty rats per

group is a very small number of rats with which to try and find statistical

significance. They measured total body weight, and at the end of the

experiments, the weights of some organs. They appear to have done no

biochemistry, immunology, full autopsy, histology (except on pancreas),

etc. They only fed animals for 4 weeks. The document did not report any

trends from the low-level consumption groups to the higher-consumption

groups of rats.

Het volledige artikel duikt hier nog dieper op in:

http://www.organicconsumers.org/Monsanto/judycarmen.cfm

Ook een hard artikel:

Russische wetenschappelijke vindingen

 

Veel lees plezier,

laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, ik wist ook altijd niet wat ik hier van moest denken.

 

Bush, en de president in het algemeen is de speelpop van de werkelijke machten die erachter schuil gaan.

 

De "Iron Triangle" tezamen met de bankiers hebben toch wel de meeste van die macht in handen.

 

*********************

An often-used example of the term is with reference to the military-industrial complex, with Congress (and the House and Senate Committees on Armed Services), defense contractors, and the U.S. Department of Defense forming the iron triangle. The term iron triangle has been widely used by political scientists outside the United States and is today an accepted term in the field.

*********************

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Iron_triangle

 

Over het "meepappen" van de Amerikanen in de Eurozone bestaat allang geen twijfel meer.

 

http://digg.com/world_news/Rothschild_s_Ca...entral_Bank_ECB

 

De Amerikaanse bankiers gaan zelfs zover door het uitroepen van een nieuwe munteenheid, ok ome Bush mocht het vertellen, maar toch.

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Amero Dit is hetzelfde als hier in de EU is gebeurt. Eerst alleen een girale vorm van de munteenheid. Een paar jaar later de daadwerkelijke invoering in vorm van munten en brieven.

 

Alles tezamen lijkt het er wel op dat er op grote schaal samen wordt gewerkt door verschillende machten. Ik zie dat in meer dingen terug. Maar wil het eigelijk nog steeds niet geloven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

geloof dan niet, mensen moeten minder tijd hebben om te zoeken naar alemaal toevalligheden dat dan als feiten worden gebracht, ook al is dit alemaal waar(wat ik dus zeker niet geloof) wat heb je er aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat wanneer je snel zaken voor waar aanneemt, je klakkenloos het gehele rijtje complottheorieen aanziet als de waarheid...welke het naar mijn mening grotendeels NIET is.

 

Dit neemt niet weg dat ik vind dat er bij 9/11 een aantal onwaarschijnlijkheden zijn voorgenomen zoals bij het wtc7. Deze is neergehaald door controlled demolitions, en niemand die er vragen bij stelt?! :) :oeps Als je kijkt wie er nou eigelijk beter van zijn geworden begin je je ook af te vragen of het geen false flag operation was. Ook zijn er op 9/11 meer dubieze zaken voorgekomen waar ik mijn vraagtekens bij zet maargoed. Ik geloof niet in alle complotten van 9/11. Ik denk wel, dat wat nu verondersteld word als de waarheid over 9/11, niet de volledige waarheid is..

 

Hetgeen wat mij het meest boeit uit alle theorien zijn de internationale bankiers en hun bankenstelsel.

Rothschild, z'n kameraden en de federal reserve boeien me nogal! Dit zijn geen fabeltjes dit is vrijwel geheel feit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik de enige die denkt dat het hoofdkussen is gemaakt om mensen naar de grond te laten kijken ?

 

dat dacht ik al

 

Groetjes spudnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de echt geintresseerden die de waarheid willen weten in plaats van wat ons verteld word ga naar youtube en check deze dingen:

 

zeitgeist ( religie is nep, WTC is nep, oorlogen zijn leugens)

 

David Icke (illuminatie en hun geschiedenis, hoger bewustzijn, buitenaardse rassen op aarde, manupilatieve hersenspoeling door onderwijs, media, en eht zaaien van angst, de rol van het satanicsme)

 

van David Icke zijn verschillende docu's te vinden op youtube en allemaal aanraders :lol:

 

David Icke / Credo Mutwa (vertelt over de geschiedenis van de originele religie van een aantal van de afrikaaanse stammen waaronder de zulu's )

 

David Wilcock (the 2012 enigma) gaat over wat er gaat gebeuren op 21 december 2012, en over wat of wie we zijn alles is geluid, en het hogere collectieve bewustzijn

 

www.Divinecosmos.com daar vind je een hoop over bijvoordbeeld evolutie het het effect van licht en geluid op DNA

 

dat was wel zoon beetje de hoofdmoot :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien dat sommige hem nog niet kennen.....Moon hoax

Erg interresant :lol:

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
voor de echt geintresseerden die de waarheid willen weten in plaats van wat ons verteld word ga naar youtube en check deze dingen:

 

zeitgeist ( religie is nep, WTC is nep, oorlogen zijn leugens)

 

David Icke (illuminatie en hun geschiedenis, hoger bewustzijn, buitenaardse rassen op aarde, manupilatieve hersenspoeling door onderwijs, media, en eht zaaien van angst, de rol van het satanicsme)

 

van David Icke zijn verschillende docu's te vinden op youtube en allemaal aanraders :D

 

David Icke / Credo Mutwa (vertelt over de geschiedenis van de originele religie van een aantal van de afrikaaanse stammen waaronder de zulu's )

 

David Wilcock (the 2012 enigma) gaat over wat er gaat gebeuren op 21 december 2012, en over wat of wie we zijn alles is geluid, en het hogere collectieve bewustzijn

 

www.Divinecosmos.com daar vind je een hoop over bijvoordbeeld evolutie het het effect van licht en geluid op DNA

 

dat was wel zoon beetje de hoofdmoot ;)

Wat in zeitgeist wordt verteld over religie kan je beter opzoeken in geschiedkundige boeken, want zeitgeist is een ongelooflijk oppervlakkige film. Om te beseffen dat religie opium voor het volk is heb je geen slechte film nodig. Om te beseffen dat oorlog een uitloper is van partijpolitieke spelletjes ook niet.

 

David Icke: de man die gelooft dat Bush een reptiel is. Daar gaat z'n geloofwaardigheid :o .

 

Wilcock: de zoveelste nostradamus op rij. Lulkoek.

 

Altijd hetzelfde met die conspiracy-believers. Ze hebben een filmpje gezien op youtube en ze denken dat ze alles weten :lol: . Zoek een echte hobby ofzo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat in zeitgeist wordt verteld over religie kan je beter opzoeken in geschiedkundige boeken, want zeitgeist is een ongelooflijk oppervlakkige film. Om te beseffen dat religie opium voor het volk is heb je geen slechte film nodig. Om te beseffen dat oorlog een uitloper is van partijpolitieke spelletjes ook niet.

 

David Icke: de man die gelooft dat Bush een reptiel is. Daar gaat z'n geloofwaardigheid :o .

 

Wilcock: de zoveelste nostradamus op rij. Lulkoek.

 

Altijd hetzelfde met die conspiracy-believers. Ze hebben een filmpje gezien op youtube en ze denken dat ze alles weten :lol: . Zoek een echte hobby ofzo...

 

 

haha jah toch alsof jij het zo goed weet

 

zeitgeist is gewoon een introtje dan weet je een beetje wat er allemaal speelt maar weetje fock hem

 

david icke zegt rare dingen over de aliens maar over illuminatie komt hij wel met een hoop bewijzen

 

 

het gaat mij bij wilcock bijvoordbeeld er niet om dat hij zegt dat de amerikaanse leger tijdreismachines heeft of dat hij met allemaal vage mensen in contact kom, het gaat mij om de wetenschappelijke bewijzen en daar zijn er meer dan genoeg van

 

het is gewoon een feit dat er veel meer is dan we nu weten en waar ook en dat interreseert me

 

ik ben niet iemand die de hele dag opzoek gaat naar naar aliens enzo dus kom niet blij doen met je zoek een hobby ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

over conspiracy, en het veroordelen van mensen die hierin geloven, bedenk je dit, de grootste complot denkers zijn mensen die geloven in een onzichtbare god...

 

Ik heb een collega (onderzoeker met HTS achtergrond) die werkelijk gelooft dat god fossielen in de grond heeft gestopt om ons te misleiden :o

 

Ook hoor je gelovigen vaak beweren dat het aardse bestaan een test is...

 

Als dat geen conspiracy is bwahahaha...de zotten

 

maar ontopic:

 

aangezien de US pearl harbor heeft laten bombarderen om het volk klaar te stommn voor oorlog zou ik niet opkijken dat ze de aanslagen ook hebben laten doorgaan om het volk klaar te stomen voor een oorlog in Irak, iets wat de bush familie graag wilde

 

:lol: en wat mij ook altijd weer beangstigd is hetfeit dat zowel de Nederlandse politie als de NS binnen een uur na de capitulatie de kant van de duitsers kozen, vandaar dat ik ze nog steeds met fascist aanspreek

 

maar goed, ik kots dan ook op de geuniformeerde kansloze spekkopjes met het IQ van een dood varken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijdens de 2de wereldoorlog bouwde boeing bommenwerpers voor de duitsers

 

en toen de amerikanen een duitse tankfabriek hadden vernietigd bleek het een fabriek van Ford te zijn, de eigenaar van ford heeft voor hitler de hele fabriek weer opgebouwd van zijn eigen geld

 

van beiden zijn er documenten

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha jah toch alsof jij het zo goed weet

Zeg ik toch niet. Maar wat zeitgeist zegt ivm religie leert de gemiddelde mens op 15jarige leeftijd op school;).

Daarbij, ik ben niet diegene die beweert dat de wereld wordt geregeerd door illuminati...

 

david icke zegt rare dingen over de aliens maar over illuminatie komt hij wel met een hoop bewijzen
Welke bewijzen?:lol: Icke slaagt er als geen ander in om onverifieerbare beweringen, speculatieve verbanden en vermeende complotten in een verhaaltje te gieten. Niks bewijzen...

Het is inderdaad jammer dat we een groeiende ongelijkheid kennen in de maatschappij, waarbij een kleine minderheid, de elite, steeds meer macht heeft. Maar het is ronduit belachelijk om daar reptielen, illuminatie, vrijmetselaars en de hele santenboetiek bij te betrekken.

Icke's bewijzen hebben evenveel waarde als het gemiddelde boek van Dan Brown.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tijdens de 2de wereldoorlog bouwde boeing bommenwerpers voor de duitsers

 

en toen de amerikanen een duitse tankfabriek hadden vernietigd bleek het een fabriek van Ford te zijn, de eigenaar van ford heeft voor hitler de hele fabriek weer opgebouwd van zijn eigen geld

 

van beiden zijn er documenten

 

:lol: en vergeet niet de massaal verplichtte sterilisaties van mongolen, zigeuners, alcoholisten en homo's door de amerikanen in de periode 1930-1950

 

De amerikanen zijn zieker dan een puppy met terminaal longemfyseem

 

het k*tvolk kwam met de marshallplannen, ja dank je de koekoek, lange rechte wegen geschikt voor tanks, recht naar rusland...en engeland is een gigantisch vliegdekschip voor de kust van europa... enorm strategisch belang, herbouwd met amerikaans geld, maar niet uit humanitaire redenen, nee alleen vanwege strategisch voordeel voor de volgende oorlog, met west europa als slagveld

 

en nu democratie brengen? flikker op, als er 1 achterlijke theocratie bestaat (naast NL inmiddels) is het de VS wel. En obama gaat niets schelen, dat is een zoethoudertje, en iedereen is zoet...

 

wehehehe, nou ik geniet iiig intens van het ineenstorten van dat kutrijk, en ben gelukkig in ieder geval het begin mee te maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dit is interessant...

Hieronder een vergelijking van kennedy/Lincoln, bij sommige misschien wel bekend. Geen Illuminati? Ik weet het niet. Illuminati is zo vaag, kan alles betekenen... Één ding is voor mij wel zeker... 'The all seeing eye' moet worden geïnterpreteerd als een zintuig dat in de toekomst weet te kijken.. (Bedenk je, wij denken in termen van ruimte en tijd, we weten nu al dat tijd niet altijd het zelfde is.) Maar deze 'third-eye/all seeing eye' is niet verifiërbaar tot wetenschap/kennis, omdat het puur gebaseerd is op gevoel! (En 'geloof', maar niet religieus) .. Stel je leven anders in :whistling : http://www.youtube.com/watch?v=vX1CvW38cHA (Bill Hicks). Muziek van Tool doet allicht ook goed :vape:

 

Dan een vergelijking van twee presidenten van de U.S.A. Denk er aan, vroeger betekende Amerika nog vrijheid. Dit sloeg echter naar mijn mening om in de periode '56 (net voor de Cubaanse revolutie, wat hier ook mee te maken heeft).

 

Abraham Lincoln werd gekozen in het congres in 1846.

John F. Kennedy werd gekozen in het congres in 1946.

 

Abraham Lincoln werd gekozen als President in 1860.

John F. Kennedy werd gekozen als President in 1960.

 

Beiden waren zeer bezorgd om met name de burgerrechten.

Beide hun vrouwen verloren kinderen terwijl ze in het witte huis woonden.

 

Beide Presidenten werden op een vrijdag doodgeschoten.

Beide Presidenten werden in het hoofd geschoten

 

Nu wordt het echt vreemd.

Lincoln's secretaris heette Kennedy,

Kennedy's secretaris heette Lincoln.

 

Beiden werden vermoord door iemand uit de zuidelijke staten

Beide Presidenten werden opgevolgd door een zuiderling genaamd Johnson.

 

Andrew Johnson, die Lincoln opvolgde, werd geboren in 1808.

Lyndon Johnson, die Kennedy opvolgde, werd geboren in 1908.

 

John Wilkes Booth, die Lincoln vermoordde, werd geboren in 1839.

Lee Harvey Oswald, die Kennedy vermoordde, werd geboren in 1939.

 

Beide moordenaars waren bekend bij hun 3 namen

Bij beide zijn de namen samengesteld uit 15 letters

 

Hou je nu vast:

Lincoln werd vermoord in een theater genaamd "Ford"

Kennedy werd vermoord in een auto van het merk Lincoln, gemaakt door "Ford"

 

Lincoln werd vermoord in een theater en zijn moordenaar rende naar een warenhuis om zich daar te verbergen.

Kennedy werd doodgeschoten vanuit een warenhuis en zijn moordenaar vluchtte naar een theater en verborg zich daar.

 

Booth and Oswald werden vermoord vóór hun process.

 

En hier is de uitsmijter….

 

1 week voordat Lincoln werd vermoord, was hij in Monroe, in de staat Maryland

1 week voordat Kennedy werd vermoord was hij bij Marilyn Monroe.

 

Deze feitjes zijn blijkbaar gecheckt en nog waar ook...! Maar hoe zit het dan met die macht? Bestaat er echt een verband tussen wereldlijke machtsposities die wij niet kunnen zien ('Illuminati) en de leiders van de wereld (bijv. Amerika)?

 

Wie weet kan dit. Maar denk ik twee piramides. De top naar boven betekend macht, controle, kennis? (=teken van Illuminati) Maar de top van de piramide naar beneden betekend denk ik oorsprong... En dat is veel belangrijker!

 

Voor meer info. over deze interessante maar moeilijke dingen? Ik zou zoeken op David Icke -> David Icke, beyond the cutting edge Hij heeft schijnbaar ook iets over Illuminati te vertellen, maar dat heb ik nog niet gezien.

 

Je hebt altijd een keuze... Liefde of angst. You may choose...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...