Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Lhasa

Het gras in groener aan de andere kant van de heuvel

Recommended Posts

Als ik hier 's middags een sigaar paf (sorry voor men Vlaams) zit er niet veel meer op dan blijven paffen, of de leeghanger uithangen voor de rest van de dag. Maar als ik

in Afrika, of Zuid Amerika een simpele bio weed paf, ben ik high, en na een uurtje merk ik het niet meer dat ik heb gepaft. Misschien is de verklaring van dit fenomeen dat ik in Afrika of Zuid Amerika sowieso op reis ben, of ligt het dan toch aan de weed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De consument vraagt, de kweker draait.

Veel bezoekers van de CS, zeker in het zuiden, willen de sterkst verkrijgbare wiet om stoned te worden.

Verkies je een high, dan ben je meestal op jezelf aangewezen. Zet een paar plantjes buiten en damp de daarvan geoogste wiet eens.

Er is veel op WF te vinden over de effecten van specifieke soortjes, doe daar je voordeel mee.

 

:oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

gras vind het gras in nl ook sterker.

 

maarja, ff een tijdje niet roken en ik word net zo stoned van de wat mindere kwaliteit hier... tadaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites
in Afrika, of Zuid Amerika een simpele bio weed paf, ben ik high, en na een uurtje merk ik het niet meer dat ik heb gepaft.

 

Slechte kwaliteit wiet waarschijnlijk, niet goed gedroogd, klinkt echt alsof je een hele hoop CBN hebt gerookt (CBN is geoxideerde THC).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Blowmonkey:

 

Slechte weed zeg je, maar ik vind het net goed om even high te zijn, en een uur later er niets meer van de merken. Je kan er dan nog een paffen hé...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...