Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kraanwoensel

10 amnesia`2000watt

Recommended Posts

hey hallo alemaal door aanrading van kwkr hier een topic over mijn 10 amnesia`s.

 

ik ben begonnen met een hokje te maken van 2,50x1,10x1.75 (lxbxh).

heb daarin 2x600 en 2x400watt lampen ingehangen en een grote filter met ufo op de grond geplaatst , lucht in word natuurlijk binnen gezogen zonder hulp!!!

heb daarna er 4 x 65 liter baken ingezet met daarover verdeeld 10 originele amnesia`s.

Nu maar hopen op wat het me brengt <_<

 

alles draait nu 8 dagen en heb alles 2x met sproeimix besproeid en heb er veel van gemerkt,geef alleen water met wortelstimulator ph 5.7

heb vandaag 3 van de 4 lampen aangezet (natuurlijk twede pas na 3 dagen en de 3de vandaag na dag 8 van 18 uur).

maar zou graag wat info hebben over wanneer ik de amnesia heb beste in de bloei kan zetten en mijn lampen lager hangen hoop op reactie`s

 

p.s foto`s volgen deze week misschien vandaag nog

 

groetten kraan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey gozer je hebt grote potten dus ik zou nog even wachten

met 12/12, dan kunnen ze nog een beetje strekken en wortels

schieten.

 

Paar foto's zouden wel Nice Zijn.

 

Mvg,

 

DeffY

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey hallo alemaal door aanrading van kwkr hier een topic over mijn 10 amnesia`s.

 

ik ben begonnen met een hokje te maken van 2,50x1,10x1.75 (lxbxh).

heb daarin 2x600 en 2x400watt lampen ingehangen en een grote filter met ufo op de grond geplaatst , lucht in word natuurlijk binnen gezogen zonder hulp!!!

heb daarna er 4 x 65 liter baken ingezet met daarover verdeeld 10 originele amnesia`s.

Nu maar hopen op wat het me brengt <_<

 

alles draait nu 8 dagen en heb alles 2x met sproeimix besproeid en heb er veel van gemerkt,geef alleen water met wortelstimulator ph 5.7

heb vandaag 3 van de 4 lampen aangezet (natuurlijk twede pas na 3 dagen en de 3de vandaag na dag 8 van 18 uur).

maar zou graag wat info hebben over wanneer ik de amnesia heb beste in de bloei kan zetten en mijn lampen lager hangen hoop op reactie`s

 

p.s foto`s volgen deze week misschien vandaag nog

 

groetten kraan

 

Dat klinkt goed, ik wacht eerst maar eens op de fotos. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

YO kraanwoensel

 

Ben benieuwd naar je foto's

Lekker laten groeien tot je zeker weet dat ze groot en stevig genoeg zijn.

 

groeten KwKr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben zeer benieuwd naar je foto´s, maar houdt er wel rekening mee dat een amnesia zeker nog 4 weken door groeit in de bloei.

als je de ruimte hebt, lekker een keertje toppen, en nog langer voorgroeien.

als je in de hoogte niet zo heel ver kunt, nu toppen en meteen in bloei zetten.

 

groetjes stampertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

de hoogte is 1,70 van de lampen <_< :wacko:

ik weet dat dat niet ideaal is maar moet toch wel een mooie oogst kunnen worden :wacko: toch???

en toppen is het beste pas bij de 3de internode toch .

en kunen de lampen al naar beneden ?

de hoogte van het plantje is ongeveer 11 cm

dank je

 

groetjes kraanwoensel

Edited by kraanwoensel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit !

 

Tempratuur is netjes en LV is perfect.

Lekker laten groeien die dames <_<

 

groeten KwKr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi opzet, denk alleen dat je niet meer gaat scoren met 4 lampen als met 2.

 

Heb die kuipen ook staan en vind ze best.

Volgens mij zijn het 90l kuipen die ik heb.

 

Syucces ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met Erter eens...idd mooie bakken.. <_<

 

Maar ik neem aan dat je lampen net aan staan op de foto's, dus ben benieuwd hoe warm het is na een paar uur.

Die ufo kan max 1700m³ zijn dus je krijgt een warmte probleem denk ik, of trek je de lucht van buitenaf.. ?

 

Leuke opzet ook, kan nog een bakkie bij,...of niet ?

 

Succes iig.

 

Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben zouist weer even wezen kijken en alles stond er nog mooi bij heb de lampen 20 cm lager gehangen maar nog geen water gegeven want dat was naar mijn mening nog niet nodig.

de temp is daar op het midden van de 18 uur 37 graden maar heb de multifan zodanig afgesteld dat hij niet hard afzuigt.

Antwoord op vraag van no-zem

"heb alles al laten draaien voordat er wat stond en daar werd het met de afzuiger vol open en alles aan niet warmer dan 27 graden neem aan dat dit wel goed is ik werk met en easy 16 amp multifan dus alles is goed afstelbaar".

ik zit er aan te denken om morgen te gaan toppen en dan donderdag naar 12 dagen groei over te zetten naar de bloei.

of zouden jullie "mede kweekers"nog even w88 ??? :wacko:

Het probleem is dat da hoogste standt van mij lampen 1,70 is... :blink:

 

tips zijn altijd welkom <_< :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben zouist weer even wezen kijken en alles stond er nog mooi bij heb de lampen 20 cm lager gehangen maar nog geen water gegeven want dat was naar mijn mening nog niet nodig.

de temp is daar op het midden van de 18 uur 37 graden maar heb de multifan zodanig afgesteld dat hij niet hard afzuigt.

Antwoord op vraag van no-zem

"heb alles al laten draaien voordat er wat stond en daar werd het met de afzuiger vol open en alles aan niet warmer dan 27 graden neem aan dat dit wel goed is ik werk met een easy 16 amp multifan dus alles is goed afstelbaar".

ik zit er aan te denken om morgen te gaan toppen en dan donderdag naar 12 dagen groei over te zetten naar de bloei.

of zouden jullie "mede kweekers"nog even w88 ??? :wacko:

Het probleem is dat da hoogste standt van mij lampen 1,70 is... :blink:

 

tips zijn altijd welkom <_< :wacko:

Edited by kraanwoensel

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hallo allemaal

vandaag ( dag 12 groei) weer een paar foto`s gemaakt en vind ze er al lekker uitzien :wacko:

gallery_21226_7428_746436.jpg

gallery_21226_7428_791945.jpg

gallery_21226_7428_601953.jpg

gallery_21226_7428_936632.jpg

gallery_21226_7428_378712.jpg

 

wat zouden jullie doen nog even laten groeien???

denk er zelf aan om ze in de bloei te zetten <_< :wacko:

 

groetten kraan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

Is de temperatuur niet een beetje aan de hoge kant ? zie maar eens naar je eerste foto bij bericht 13

 

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat die thermometer gewoon onder de lamp??

 

Als je er een stukkie karton over vouwd enb je hangd hem op weet je precies hoe war het is.

 

Maar heb je alle lampen al aan dan???

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gok van wel Ert,.. en met afdakje zal het geen 5 grdn schelen.

 

Hoe gaan ze nou,.. al iets gedaan aan de temp. en waarom laat je de zuiger niet harder werken om die temp te laten zakken ?

Of nu 1 of 2 lampen aan in de groei en dat opbouwen tot aan de bloei.

 

Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hallo ert en no-zem.

jah alles gaat wel lekker heb de afzuiger al harder gezet en de temp is nu 32 graden

dus denk dat alles wel leker zal verlopen heb gister mijn dames in de bloei gezet en alle lampen staan ok aan vanaf gister.

nu maar w8 op een goedde oogst

Share this post


Link to post
Share on other sites

27 graden vinden ze toch het fijnst is mij ooit verteld en als het licht uit is rond de 23 graden

vind dus 32 wel wat aan de hoge kant :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik blijf erbij dat als een plant vanaf het begin in een heet hok staat dat die er beter tegen kan als eentje die uit een koeler hok komt en dan een pest warmte over haar heen krijgt.

 

Denk dat je het wel gaat redden maar ik zou hierna toch een softbox aanschaffen ivm de zomer die komt.

Dus Highside heeft een punt die klopt.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het een softbox is het beste maar ik heb ruimte gebrek :D denk dat ik wel iets kan verzinnen de volgende keer zet hem gewoon buiten het hok maar ga morgen een gat maken voor de lucht recht van buiten te halen i.p.v via de ruimte door en openstaande deur is beter en zeker voor de veiligheid van mijn dames :wacko:

maar toch vinden mijn dames het wel lekker volgens mij wand heb geen verkleuringen of omkrulen.

heb gister wel gezien dat de bovenste bladeren met de punten recht omhoogstonden ;) weet niet wat dit betekend misschien is dit ook van de hitte???een van jullie zal het wel weten en mij vertellen...

 

dank jullie voor de tips ;) :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

KUT KUT KUT

vanacht de stroom eraf gegaan

nu hebben mijn dames vanacht maar 3 uur licht gehad, ;) :smoke probleem was de extra koelkast .

dan maar geen koud bier mijn dames zijn belangrijker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

das inderdaad kut :smoke

 

waarschijnlijk staan je dames nu zo'n 2 dagen stil (stress)

persoonlijk vind ik je temperatuur te hoog!!

succes verder.

 

jammer dat koud bier beter smaakt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is wel kut ouwe maar geen stress,komt goed...

Kunnen ze wel hebben maar moet niet vaker gebeuren!

lauw bier ook goed toch,sneller dronken haha:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah ;) jah man lovit idd.

zal ook zeker wel goed komen morgen even de electro man laten komen wandt wat is nu het probleem ...

schijnbaar zit de keuken ook op de zelfde groep... maar is te fixen :smoke

en thc78 heb de mini maxi verplaatst hij stond recht onder de lampen vanavond zal je weten wat de tempratuur is verw8 rond de 29 30 graden ...

op mijn 16amp easy multifan word aangegeven 28 graden?¿? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Thc78 mijn temp i nu 29.5 graden op de mini maxi staat niet meer recht onder de lamp wou het je evn laten weten :smoke ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...