Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bubblegumspecial

Drugstest

Recommended Posts

Beste blowers/kwekers,

 

Ik heb een redelijk groot probleem vanuit school zegmaar.

Mn mentor heeft inmiddels doorgehad dat ik blow, maar ik bleef het ontkennen.

Nu wil mijn mentor een drugstest afnemen en met me naar het ziekenhuis gaan hiervoor.

Ik heb nu ongeveer 10 dagen achter elkaar 2gr per dag gerookt ongeveer..

Hoe kom ik zo snel mogelijk af van de thc in mijn bloed?

 

Bvd,

Bubblegum;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is het probleem van je mentor? :rolleyes:

 

Je kan toch ook gewoon zeggen dat je blowt... Wat dan? :wacko: :wtf: Strafwerk? Je doet niets wat niet mag.

 

Wat belangrijke info is: Wanneer is de test, over hoeveel dagen?

 

En als je de zoekfunctie had gebruikt: (woord: Drugstest)

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...mp;hl=drugstest

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...mp;hl=drugstest

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...mp;hl=drugstest

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...mp;hl=drugstest

 

Sterkte anyways,

 

Banaan

 

Edit:

Ps. anders kan je ook altijd nog de 'pis-van-een-(nuchtere)vriend-in-een-plastic-zakje-ergens-op-je-lichaam-bewaren-en-dan-in-het-potje-laten-lopen-truc' gebruiken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat dacht je van de test gewoon te weigeren lijkt dat niet simpeler? Hij heeft geen enkel recht zonder dat jij (en of je ouders )toestemd en kan je dus ook niets maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij wil maandag met me praten en dan wil hij een afspraak maken waarneer die test gaat komen,

maar idd de test weigeren zou kunnen. Maar het was ook meer omdat ik zegmaar anderhalve week niet op school ben geweest en wel heb geblowd.

 

 

Mvg,

Bubblegum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet ook gewoon naar school gaan... :rolleyes:

 

Nu vraag je wel om gezeik...

 

Anderhalve week niet naar school, dan kan je vast je eigen zorgen oplossen..

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan weiger je en gaat de mentor contact met je ouders leggen om de resultaten van je studie door te spreken.

Misschien was het inderdaad beter om minder te blowen als dat je schoolprestaties zou beinvloeden.

Hoe dan ook. Je mentor zal het beste met je voor hebben en wietgebruik past niet in zijn plaatje... :wtf:

 

Sorry, maar ik kan daar inkomen.

Ik heb ook een paar jaar verknald waardoor ik nu in mijn beleving slechter terecht ben gekomen dan mijn planning was. :wacko:

Aan de andere kant kan ik niet alles afschuiven op mijn blowgedrag en zoek ik zondebokken. :rolleyes:

 

Anyway. Als het om schoolresultaten draait, die insteek van je mentor, denk dan ook even na waarom hij jou daarmee wil confronteren.

Als hij je van school kicked omdat je hebt geblowd is het gewoon een eikel die jouw carriere plannen om zeep helpt, alleen omdat je zo nu en dan stevig blowd. Da's net weer de andere kant van het verhaal.

Ik herken de basis van je relaas een beetje. Hoewel dat voor mij alweer 20 jaren geleden is :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test weigeren en weer naar school jij!

 

Je hoeft echt niet mee te werken aan die test, daar zal erg veel ellende voor je gaat uitrollen

denk ik. Niet meewerken aan je eigen veroordeling.

Nu is er geen bewijs, wel als je meewerkt.

 

Nu keuzes maken, overdag naar school en s'avond een joint. En je verder een beetje gedragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schoolwerk afmaken, joint paffen... Niet andersom...

 

Test weigeren en gewoon lekker voor jezelf kiezen, zul je die vent nooit meer horen zeuren hoor...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor alle reacties!!

 

Jullie hebben gelijk als mijn prestaties achteruit zouden gaan,maar ik ga dit jaar gewoon over zonder problemen.

 

Mvg,

Bubblegum

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bubblegumspecial.

 

Ja en dat deden wij ook, goed trouwens hoor dat je netjes overgaat. Ik hoop met goede cijfers.

 

Enige "nadeel" is nu dat je naast het systeem loopt. Iemand die blowt kan namelijk helemaal

niet leren, is het algemene (ver) oordeel van velen. Je word nu neergezet als een loser doordat

een rector het noodzakelijk vind om je te testen op dope. Fuck die dude als je cijfers en opkomst

gewoon ok is op school. En dat mag je hem zeggen ook. Dus naar school meneertje!!!

 

Ik en vrienden om mij heen haalden destijds alleen maar goede cijfers, en opmerkingen over

het blowen konden wij dan op die manier ook parreren. Wat sukkel (docent), ja ik blow, en ga over met

goede cijfers......en nu, had je nog iets...nee doei!!

 

Ben erg benieuwd naar wat voor school of onderwijs je gaat eigelijk. Is het wel normaal om op scholen

getest te worden, of zit je op een religieuze instelling oid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...