Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cleef

Autoflower-soortjes

Recommended Posts

Mijn ADH47 f1 na 3 a 4 weken bloeien :rolleyes:

 

gallery_11399_7642_508672.jpg

 

gallery_11399_7642_801444.jpg

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie heeft de Auto Iranian van Dr Greenthumb al eens gekweekt?

 

Ziet er veelbelovend uit op zijn site, maar heb tot dusver geen growreport kunnen googelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie hier niks over de ICE-Ryder

Heb toch een handvol zaden weg gegeven

Maar ik kan je wel verklappen dat het een echt wit weedje is geworden

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg leuk die autoflower maar jij gaat mij niet zeggen dat je 3 á 400 gram van een plantje haalt die maar 90 cm hoog wordt kom op kan toch niet..... :verrygood :smoke ;)

Edited by Dailysmoker

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar weer is ff bumpen aangezien ik weer wat leuke autofloweringsoorten tegen ben gekomen die zo goed als nieuw op de markt zijn gekomen :o ze blijven gelukkig maar doorgaans :smoke

 

sweetseeds heeft onlangs weer 6 nieuwe ( eigenlijk 3 ) soorten op de markt gebracht.

 

ze hebben hun bestaande bigdevil, fastbud en speeddevil verbeterd en er een #2 erachtergeplakt :icecool

 

maar de andere 3 zijn wel degelijk intressant...

 

hun supersoortjes cream caramel, s.a.d.s.1 en blackjack ( one of mine favourites :P )die de laaste jaren vaak met hun neus in de cupjes zijn gevallen hebben ze nu ook in auto versie.

opbrengsten tussen de 350-600 gram per m2 binnen en buiten tussen de 35 - 250 gram per plant.

 

al zouden ze daadwerkelijk enkel maar smaken naar hun normale soorten en maar 20 gr per plantje geven ( buiten hea ;) ) dan is dat al een hele goede stap vooruit met AF-soorten.

 

na toevallig wat verder zoeken op azarius kwam ik ook een nieuwe autoflower tegen die een flinke stoot haze in zich zou moeten hebben. genaamd HAZE AUTOMATIC hier een linkie

 

http://www.azarius.nl/seedshop/autofloweri...afem_feminized/

 

hebben jullie nog leuke ontwikkelingen gezien of gevonden in the wonderfull world of AF :lol: ??

 

peace,

 

hemprenaissance

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook aan het studeren welke auto flowers er al zijn.

Nu heb ik op het moment de adh47 en lr2(thnx to cannabiznis)en de lr1.

Ook heb ik nog de new dame blanche en een kruising new dame blanche met royal dane,

en een pure santa maria aka ''2005''in zaad vorm.

 

Als alles hier goed gaat dan wil ik proberen de dame blanche met een lowrider 2 te kruisen.

Het zou mooi zijn dat de dame blanche van rond de 1.80 door de lr2 ongeveer 1 meter worden,

en nog mooier zou zijn als die dan bv in 10 weken afbloeien met 50 of 60 gram per plant.

(tenminste dat hoop ik,het in de praktijk brengen is nr 2 <_< )

 

Wat ik ook zie is dat er meerdere soortjes met auto flowers worden gekruisd wat ik een zeer goede ontwikkeling vind.

Zoals de lr1 met santa maria naar lr2,zeer netjes.(santa maria is mijn favoriet)

Of de adh47 met genen van haze en diesel er in in 11 weken klaar,dit is perfect voor ons klimaat,

en perfect dat dit in ons klimaat kan afbloeien onder de beste lamp ter wereld''de zon''.

 

Ik denk als alles goed verloopt dat we bv volgend jaar al autoflowers krijgen die bv 80 gram per plant afgeven,

als je dan 2 a 3 oogsten per jaar kan draaien zou dit bijzonder mooi zijn.

Ook ideaal voor de micro kwekers die voor eigen gebruik kweken,

snel en met 5 planten de mogelijkheid om onder tl in eigen gebruik te kunnen voorzien.

 

Auto flowers,en de deense soorten voor het langere werk zijn perfect voor nederland!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallow,

De meeste Deense soorten zijn geen autoflowers,maar gewoon vroege vogels,net zoals New dame blanche.

Autoflower houd in bloeit naar leeftijd van de plant,en niet op lengte van dagen/nachten,en dat doen denen en Nieuwe dame blanche wel ;)

Dus kruisen met een autoflower resulteert in een verdunning van de recessieve autoflower genen,niet gunstig dus.

Kruis autoflowers met autoflowers of wees bereid om een toegewijd project van 6 generaties+selectie te maken ;)

Zelfbloeiend vermogen is recessief,dus verdunt dusdanig na een kruising met een gewone plant,dat je veel zaairuimte nodig hebt om de toevallig 2 of 3 autoflowerende zaailingen te vinden,op de 500 of meer zaden,of het duurt gewoon lang of je hebt mazzel ,maar toewijding moet dan wel volledig zijn ;)

Ik ben momenteel ook bezig met het veredelen v/d autoflowers,en kom aardig op weg :D

Ik doe standaard met elke nieuw gekochte/geruilde soort een zadenkweek,zodat ik er 2000 voor later heb :D

Ik ga gefeminiseerde pakistan valley kruisen met auto-ak-47,dat maakt een? auto pakistani terrorist? :P

En de gefeminiseerde Auto-hindu-kush met auto-ak-47 tot?automatic hindu ak-47? :P

de f-1's die daaruit komen terugkruisen met de feminised pakistan vally/auto hindu kush,en je hebt een lekker soortje of 2 erbij na wat doorkruisen met de laatst verkregen generatie ben je met totaal 3/4 keer zadenkweken een redelijk stabiele autoflowerende soort in handen,die weinig mensen hebben :P gerookt

Suc-6 met het uitbreiden van je soorten data base.. <_<gallery_22295_10617_1708687.jpgDieselryder,gestabiliseerd tot F-6.

 

en Snow-low,is nog in ontwikkeling als buiten-autoflower,moet dus nog gestabiliseerd worden.

gallery_22295_10617_643586.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom wil je gefeminiseerde zaden gebruiken?

Heeft dit geen negatief effect op de volgende generaties?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...