Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jony-weed

Jonathan's kweek in de kleine tuin (7 x Ndb, 10 x Lowryder,5 x Ak 47)

Recommended Posts

Mss volproppen met lowryders dan?? (lowryders zijn klaar in 3 maand eh dus ik heb nog tijd om te bestellen enzo?)(wat is het verschil eigenlijk tussen de 1 en de 2 variant?)

EN mss 1 dame blanche in de serre

Share this post


Link to post
Share on other sites

had gister iets te veel gerookt gozer

serre ziet er leuk uit om in voor te groeien maar

lijkt me niet om in af te bloeien.

mooie opzet zo om naast de serre te te plaatsen

maar heb je daar wel genoeg wind=

 

 

gre damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kga mss 2 ndb's proberen klein te houden in de serre in die volle grond achter in de serre niet breder dan 50 cm mogen ze dan wel worden en 70 lang xP

En op de rekken de Lowryders eh!

En de andere ndb's in volle grond (3 ndb's)

 

Grtzz jon

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je een beetje opbrengst wilt zet je alles behalve lowryder1 ...de rest geeft allemaal zo rond de 20 tot 30 gram per plant en is potenter dan lowryder1 <_< lowryder2 is igg niets mis mee ... dit is een lowryder1 x santa maria :wacko: en die is zeker geslaagd ...

 

je zou deze prima kunnen zetten ... zoek ff hier en daar je kunt lworyder2 zaden veel goedkoper krijgen dan bij de seedsshop en nog van betrouwbare figuren ook :wacko:

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iemand Lowryders 2 heeft hoor ik het wel per pb eh!

 

Ps deze namiddag een updat ben vanaf vrijdag al nimeer thuis!

Hoop dat ze het goed doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snelle update de wortels van de grootste kant begin ik aan de onderkant te zien alle seeds zijn uit en die ik nimeer in m'n voorgroeihokje kon zetten zijn in m'n kleine aquarium beland ze strekken maar anders wast op de vensterbank!

Ik zit nu na te denken hoe IK het beste ga selecteren van geslachten als ze iets groter zijn!

gallery_16921_7429_1651166.jpg

 

gallery_16921_7429_330580.jpg

gallery_16921_7429_2124679.jpg

gallery_16921_7429_907108.jpg

 

 

(ps: die grootste als ik met m'n vingers over het blad strijk mhh z'on lekker wiet geurtje en nu al!!zo fruitig

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat gaat goed

niets aan op te merken.

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes dit seizoen.

 

Heb vorig jaar ook zo'n soort kasje gehad op mijn dakterras, heeft er niet lang gestaan.

 

gallery_6979_5016_9392.jpg

 

Van april tot mei daarna gewoon in buitenlucht, tent was al te klein.

 

Op naar de zelfde zomer als 2005.

 

Groetjes Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiemiddag smokerz, ik heb een vraag.

Hoe zit dat met buiten scroggen? gaan de planten in de bloei zodra je ze bevestigd aan het scrog net of kan een plant alleen in de bloei zodra ze op 12/12 staan? Hoop dat iemand mij antwoord kan geven!!

Succes met je Grow!!! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Jony,

 

Mooi kasje heb je op de kop getikt, daar zullen je planten het vast goed in gaan doen <_<

 

Veel succes deze zomer.

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kkrijg normaal nog 10 lowryders en 10 AK74

Kdact mss die in de kast zetten en bvb de ak met de ak bestuiven en de lowryders met de lowryders of gaan ze gemixt zijn?

 

Grtzz

(morgen normaal update anders ist maandag)

 

Of als ik ze deze week nog plant de lowryders zullen ze dan voor de ak's klaar zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tog een klein updatje!

19/03

gallery_16921_7446_2919841.jpg

 

 

 

En dan de gewoonlijke vragen:

- Als ik nu zaden wil kweken en ik wil lr 2 x lr 2 en dan nog ndb of ak47 kweken

zullen de lowryders snel genoeg klaar zijn met de kweek voor dat de andere in bloei scieten?

- Kan ik ze nu al toppen de plantjes?

- kan ik al voeding geven?

- die voeding dat ik daar heb?

 

 

Grtzz jon

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT door suf: leert quoten, aub, gebruik de t_reply.gif knop onderaan <_<

 

Geen antwoord kkraag de seeds normaal vandaag binnen!

Maar heb nog een probleem en dat is dat ik geen plaats meer heb om voor te groeien!

dus eerst moeten de ndb's buiten en dan de lr 2 's maar zullen ze klaar zijn voor dat de ndb in bloei schieten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen reacties na 4dagen?

 

Nou dan maar een update maar wel zonder foto's!

Heb 10 lr 2 in wc papier gezet op de chauffage deze gaan per 3 in 9,5liter bakken van 60cm lang! de andere komt gewoon buiten fzo !

De ndb's groeien goed ik heb er al 5 geselecteerd zitten wel nog bij de anderen maar morgen gaan ze NORMAAL de grond in (buiten)

3 in volle grond en 2 in pot.

Heb nou effe geen zin niets meer te doen heb ook potten ( 2 X11l) om in m'n betonplex kast te zetten maar heb echt geen zin een vent te kopen een koolstoffilter te bouwen en afplakken lampenkap enzo bouwen ext ext

de ak47 komen later aan de beurt

 

 

Grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
En dan de gewoonlijke vragen:

- Als ik nu zaden wil kweken en ik wil lr 2 x lr 2 en dan nog ndb of ak47 kweken

zullen de lowryders snel genoeg klaar zijn met de kweek voor dat de andere in bloei scieten? ja,eind juli begin augustus gaan de ndb in bloei dus je heb nog tijd zat

 

- Kan ik ze nu al toppen de plantjes? nee,daar zijn ze te klein voor,nog even 1 a2 weekjes wachten

 

- kan ik al voeding geven? nee, veel te vroeg.en je zet ze toch nog in andere(grotere)potten? je moet geen voeding gaan geven omdat je dat wel leuk lijkt he...

 

- die voeding dat ik daar heb? welke NPK verhouding heeft je plantenvoeding?

 

de zaailingen gaan verder lekker hoor :smoke

ik zou de ndb zaailingetjes wel per 2 of 3 wegzetten ,zo kan je de uitvallers van man/vrouw beperken en heb je op de plek zowizo een vrouwtje

 

laters,.. wierie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owkay maar per 3 wegzetten !word da dan ni te groot!

Zal er dan mss 7 in de tuin zetten dat goed als ik 3 vrouwtjes wil overhouden eh de rest gaat naar guerilla

Npk ga ik effe nazien

 

 

Grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe is het met de zon langs die rand waar je ze in wil zetten.

het mooiste is als je zon hebt vanaf een uurtje of twaalf tot zons ondergang. als je ze in de volle grond zet ( na verloop van tijd) moet je de grond goed los maken, daar houden de wortels van.

 

greetzz

ramsus

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ramsus

Je hebt zeker een stukje gemist ze komen vanachter in de tuin te staan

achter m'n serre als je naar de foto's kijkt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou er is ni veel reactie :smoke ;) ;) :D Maar toch een update!!!

Enkele foto's van de ndb's onder de lampen ook zijn ze in het zonnetje in de serre tijdens de namiddag mogen!

D LR2 zitten vanaf gisteren in wcpapier ze beginnen hun steeltjes te tonen je ziet ook de bakken waar ze per 3 in komen zijn bakken van 9,5 liter dus genoeg voor 3 LR2's niet?

OOk zie je waar de ndb's komen in volle grond komen er daar 3 in een rij! en dan 2 in de grote potten en nog 2 komen er in 11 liter potten als ik het niet mis heb in de serre hoop ze zeer klein te houden in de serre onder de 1 meter 50 moeten ze blijven IN DE SERRE eh de anderen laten we ze maar bomen worden!!

Heb ook spaanse cayenne peperszaden gekocht!! zie foto

!

 

Binnen hoeveel dagen zou ik m'n ndb's buiten zetten?

Ik wou ze al vandaag zetten maar heb schrik dat ze het niet overleven!

zal het erg zijn als ik ze vandaag zet in plaats van binnen een week?(max binnen een week omdat de 4! grootste ndb's al veel wortels vanonder te zien zijn!

ZOU IK ZE DUS VANDAAG BUITEN PLANTEN OF BINNEN 1,2,3,4,5,6,MAXIMUM7 dagen buiten zetten?

 

 

 

gallery_16921_7469_14767.jpg

gallery_16921_7469_2926351.jpg

gallery_16921_7469_2191346.jpg

gallery_16921_7469_43791.jpg

 

gallery_16921_7469_1344970.jpg

 

gallery_16921_7469_2873129.jpg

 

Hier een plantje die ik direct van toen ze uitkwam buiten heb gezet

gallery_16921_7469_1177914.jpg

 

Hier in het zonnetje

 

de 4(hopelijk zusjes)

gallery_16921_7469_1303937.jpg

gallery_16921_7469_73387.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Grtzz jon

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo die plantjes zijn gestrekt! die mogen wel ff onder de lamp vind ik, anders word het niks vrees ik

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook zon kasje, kan het daar nu al in?

De zaden liggen nog te kiemen hoor, niet daar van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

op foto 1 liggen je plantjes zogoed als om.. zo hard gestrekt :smoke tja ik zou het je nog niet aanraden om ze buiten te gooien. Als je zaden genoeg hebt kan je het natuurlijk proberen maar anders zou ik het laten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die opt vensterbank zijn ni erg ni opletten khad gewoon geen plaats tis gewoon die da wel onder de lamp zijn mogen die buiten?

Bedoel de 5 grootste dan eh!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...