Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Master of Haze

Darkroom 3 x 3 mtr! 160 Amnesia op cocosslabs

Recommended Posts

leer quoten, aub, gebruik voortaan de t_reply.gif knop onderaan ;)

 

Nee, in het kleine watervat zit een "mistmaker", vat is half gevuld met water, de afzuiger blaast die mist via de slang naar buiten.

Kun je gwoon bij de intratuin halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey master of haze je kweek ziet er leuk uit man, je hebt ook niet het minste soortje erin staan, ;)

 

veel succes met je kweek,

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Masterofhaze...

 

Never mind

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

hoe hoog is je temperatuur als je alles aan hebt staan?

 

waar komt je actieve inlaat naar binnen, en hebt je die klepjes van de tent ook omhoog staan?

 

grtz

 

denmen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

@MOH, eens de lucht in je tent goed vochtig is, 90% zoals je zegt wordt die toch nog steeds gewoon door je afzuiger van je bevochtiger gehaalt, en blijft zo circuleren... en eens zal die daar vol condens zitten... dat wilde Schenkie vertellen :lol:

 

Verder ik ben wel benieuwd hoe dit loopt, t ziet er wel gaaf uit!! succes

 

 

mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

@den-men: wist je trouwens dat ik dat niet eens getest hebt in die ruimte??? :D

In een vorige kweek was de temp met 9 lampen aan zo rond de 30/31 graden, maar de lucht haalde ik wel van buiten,

via de inlaatopening 203mm gaat daar de slang door, onder de bakken door en daar zoals je gelezen hebt blaas ik de lucht doorheen. Heb in de slang allemaal gaten geprikt...

 

Maar ik weet zeker vooral nu met 8 lampen, dat de temp zo rond de 30 of lager zal zijn.

In de zomer zal dat een ander verhaal worden ;) ...

 

Die klepjes heb ik dus niet omhoog staan en is niet nodig, bovendien zie je dus het licht als je die kleppen omhoog doen.

 

@tuinkabouter2003: Hey man je hebt gelijk ja, maar ik doe hem maar 3 dagen aan, wanneer de dames goed zijn aangeslagen haal ik hem weg, eigenlijk zou hij buiten de tent moeten staan ja.....

 

Doordat ik de afzuiger nog steeds uit heb staan, komt de LV toch nog boven de 70% en alles gaat tot nu toe nog goed

 

Jullie Thanks voor het volgen van mijn verslag :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben jij een meisje??

 

mvg,

deffy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Altijd leuk :lol:

 

Groene vingers :D ?

 

;) , ziet er goed uit, ga zo door :lol:

 

Groeten,

 

L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben eigelijk wel benieuwd naar je elektra hoe je dat gefixed heb, trek je alles over een stopcontactje of??

 

je hebt, zoals het mij lijkt in een app een opstelling van 8x600+vsa`s etc etc, ik denk dat je echt problemen gaat krijgen met je elektra. Slaap jezelf prettig.....................of heb je netjes een groep of 3 wat je gebruikt?

 

Ben heel benieuwd hoe het gaat draaien en wat je ervan gaat maken, ik blijf je volgen!

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel mooi hok ben benieuwd hoe deze draai gaat blijf je zeker volgen ben benieuwd hoe het met de temp

gaat tijdens de draai. Door die tent kan je wel overal makkelijk bij komen. Trouwens kom jij toevallig uit omgeving

arnhem als ik een gokje mag wagen herken de luchtbevochtiger. Pas wel een beetje op met ding ik gebruikte hem

ook een tijdje hij kan het namelijk ook een beetje te vochtig maken wat bij mij een in het begin gebeurde.

 

succes met de ronde blijf je volgen

 

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou even een slang op die ruck zetten, en deze de lucht buiten de tent laten aanzuigen :lol:

je hebt vast nog wel ergens een doorvoer in de tent over.

 

Zo voorkom je dat de vochtige lucht door de ruck heen gaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mustang: Heb 3 groepen in huis, hoofdzekering is 35A die ik met niemand hoeft te delen.

De schakelbox (VOIBOX) heeft 2 stekkers, ieder stekker doe ik in het stopcontact, eentje in groep 1 en de andere in groep 2, dus het gaat nog net....het is sowieso nooit prettig slapen met zulke dingen in huis.... :D

 

@parve: die home-made luchtbevochtiger had mijn vriendin ergens in één van die shops gezien in rdam, dus hebben we hem gekopieerd...

heb ze op een timer staan, ieder uur een kwartier, want die tent werd zeik- en zeiknat ;)

 

@BBB: ik heb hem al buiten de tent staan, thanks voor de tip! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er heel netjes uit ! :lol:

 

Slaps werken altijd wel goed .

Alleen 3x3 meter ?

Dacht eerder aan 240 x 240 cm maargoed het ziet er heel goed uit.

Toppie ga zo door.

En die lucht bevochtiger super idee :D

 

groeten KwKr

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

bij die 3 x 3 meter tent, aan hoeveel kanten van de tent zitten zeg maar openritsbare deurtjes

 

grtz

 

denmen

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 deurtjes

en je kan nog een 1 rits openmaken van de tent zelf

dus in totaal 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 deurtjes

en je kan nog een 1 rits openmaken van de tent zelf

dus in totaal 5

 

2 deurtjes links, 2 rechts,....niet aan iedere kant...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha ha inderdaad jah had ik ook had dat ding net nieuw dacht laat ik hem maar eens aanknallen vervolgens half uurtje beneden jointje roken ikke terug het water liep gewoon bijna in

een straaltje van de kappen af schrok me eigen een hoedje. Maar verder mooie boel hoor blijf je volgen..

 

groetjes parve.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 deurtjes links, 2 rechts,....niet aan iedere kant...

 

 

Laat ik het zo zeggen je kan er op 5 manieren in

 

4 deurtjes en 1 rits van de tent zelf

dus in totaal 5 ingangen! @ Master of Haze je ogen goed de kost geven :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt er iets moois van gemaakt. Altijd handig al je een ruimte maakt zonder de hele boel te ruineren.

Meestal als je ´vrijwillig´ stopt ben je 2000 euro kwijt om de boel weer een beetje netjes te krijgen.... :rolleyes:

 

Maaruh volgens mij heb je gewoon luxaflex voor de ramen? Ben je niet bang dat als je de tent opendoet de rest van de buurt denkt dat je een zonnestudio bent begonnen? Ik maak ALTIJD een koof voor de ramen. You never know.

 

Succes verder, ik ga je volgen. Heb nl als proef ook 1.5m2 AM ertussen staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je hebt er iets moois van gemaakt. Altijd handig al je een ruimte maakt zonder de hele boel te ruineren.

Meestal als je ´vrijwillig´ stopt ben je 2000 euro kwijt om de boel weer een beetje netjes te krijgen.... :wtf:

 

Maaruh volgens mij heb je gewoon luxaflex voor de ramen? Ben je niet bang dat als je de tent opendoet de rest van de buurt denkt dat je een zonnestudio bent begonnen? Ik maak ALTIJD een koof voor de ramen. You never know.

 

Succes verder, ik ga je volgen. Heb nl als proef ook 1.5m2 AM ertussen staan.

 

Ik doe hem ook nooit open aan die kant waar de luxaflex staat, maar juist aan de andere kant....

Kheb ook geen overburen... :rolleyes:

Maar er zitten weer gordijnen ervoor....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Master of haze .....als je op een bericht erboven reageert hoef je niet te quote.

Dit doe je alleen bij voorgaande berichten.

 

Een vrouw? :wtf:

Mooi er moeten meer vrouwen op het forum komen :rolleyes:

 

Succes he

 

gr michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo.. en nu verbouw ik mijn hele woon/eetkamer en keuken tot kweekhok en kan ik nog net bij de Senseo... iets in dit verhaal is vrouwenlogica. :rolleyes:

 

Maar.. zo zien we maar. Ook vrouwen hebben groenen vingers en zowaar technisch inzicht. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat verlopen. Vooral omdat je niet bij de achterste rijen kan komen. Misschien is het inderdaad handiger om de volgende keer 2 rijen met lange Libra bakken neer te zetten waar je dan tussendoor kan lopen (2* 1,30m, hou je 40cm over).

 

Tot nu toe in elk geval kickass topic!! Ga je volgen!!

 

PS: als ik je zie zal ik je nog wel herkennen, maar was op de BBQ toen aardig ver heen.. grinnnn!!

PS2: mijn 2e ronde draait, gaat supervoorspoedig. Gisteren 4 600W Lumateks aangesloten. Bloeien maarrrrrrrrrrr!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...