Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
s3quattro

ierdbij VS doublefun

Recommended Posts

ik vind paarse wiet ook bagger maar deze soort echt niet hoor in mijn opinie dan,

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purple pineberry, double fun, ierdbei, durban poisen zijn allemaal mooie buitensoortjes !!

 

ps purple pineberry hoeft niet paars te worden,en wat ook nog kan is dat de bladeren wel paars worden maar de toppen groen

Deze variatie heb ik het meest gehad bij ppb

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zowel de ierdbei als de DF van no mercy gekweekt, DF zuigt hard. Net als bij groningen dikke rot in de toppen. De ierdbei wilde bij mij niet zo, maar ik had totaal geen rot.

 

En zoals wierie al zei, de ndb hoeft zich niet meer te bewijzen dus mijn keuze is duidelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ierdbei vorigjaar mooi gelukt .

Sativa uitziende plant maar de afbloeitijd van een indica begin okt geoogst

Stevig wietje :verrygood

 

gallery_10622_5864_924428.jpg

 

Greetz knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
paars is onverkoopbaar :rolleyes:

 

Wanneer ik met deze Highland Oaxacan bij de cs zou aankomen, echt wel dat die verkocht wordt.Paars of niet!!!Deze is wel zeer goed voor buiten, totaal niet rot gevoelig en vroeg klaar.

 

gallery_16467_4905_262297.jpg

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

el manito elke wiet is verkoopbaar !!! alleen krijg je voor de een een slechtere prijs als de andere

 

het plantjes dat jij nu laat zien vind ik overigens verre van special.... top ( zover je dat kan noemen ) zit vol met bladeren ...

 

het zal dan waarschijnlijk om het effect zijn dat deze plant geeeft dat je deze bdeter krijg verkocht dan een pruple widow of ene purple tops...

 

verder no offence ofso ... kan alleen niet zien aan de plant zelf waarom deze bijzonder is ...

 

je leb27 etc etc daarintegen wel :verrygood

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wanneer ik met deze Highland Oaxacan bij de cs zou aankomen, echt wel dat die verkocht wordt.Paars of niet!!!Deze is wel zeer goed voor buiten, totaal niet rot gevoelig en vroeg klaar.

 

dude!!...... voor 10 cent ga ik geen planten zetten , dan kan je beter boerenkool gaan verbouwen!!

 

en dan die foto!!......... waar de fuck zie jij wiet man !!:rolleyes: ik zie 2 pistels en wat verrotte verlepte bladeren met een voedseltekort :verrygood

 

vroeger was de PP PurplePower DE buitensoort. grote vette paarse toppen waar je VROEGER een goede prijs voor kreeg maar nu moet je echt niet aankomen met paars!! en al helemaal niet met USO"whatever" zonder thc :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha ik wou niks zeggen maar inderdaad wat ziet dat er goor uit zeg dat rookt niemand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je maar is aan elmanito vragen wat voor high die plant geeft! Denk dat jullie er dan wel anders over denken :verrygood

 

Zeker voor jou leuk om is te proberen in spanje blommer :rolleyes:

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar het is puur blad! met een beetje thc erop, maar ja ik doe er graag een experiment mee, geld betaal ik er in ieder geval niet voor

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
dude!!...... voor 10 cent ga ik geen planten zetten , dan kan je beter boerenkool gaan verbouwen!!

 

en dan die foto!!......... waar de fuck zie jij wiet man !!:whistle: ik zie 2 pistels en wat verrotte verlepte bladeren met een voedseltekort :verrygood

 

vroeger was de PP PurplePower DE buitensoort. grote vette paarse toppen waar je VROEGER een goede prijs voor kreeg maar nu moet je echt niet aankomen met paars!! en al helemaal niet met USO"whatever" zonder thc <_<

 

Wat een boer niet kent dat vreet die niet.De foto laat een paarse verkleuring zien van de Highland Oaxacan.Deze was al over zijn bloeifase heen, maar gezien het zaad nog moest rijpen zie je daarom dus ook geen witte pistils.In het buitenland zouden ze een moord doen voor deze varieteit, nog meer dan de voor de meeste Nederlandse soorten.Deze varieteit geeft nml een hele heldere psychedelische high die zijn weerga niet kent en is trouwens ook gebruikt voor de varieteit Purple Thai die dan weer gebruikt is samen met Afghani voor de varieteit Blueberry.

Purple Power is een slappe aftreksel vergeleken met de Highland Oaxacan.

Over de toestand van de bladeren, de plant werd in de bloei alleen gevoed met vloeibaar Guano-extract.Mijn hersenen hebben geen NPK nodig.Veel binnenwiet wordt trouwens zwaar overbemest tegenwoordig.

 

USO-31 is alleen te gebruiken als vervanging voor Ruderalis voor vroege kruisingen, dus niet voor de cs!!!!

 

Hier een pic van de Highland Oaxacan in vroegere stadium.Hou rekening ermee dat de zomer van 2008 niet echt zonnig te noemen was

 

med_gallery_16467_4905_673808.jpg

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
In het buitenland zouden ze een moord doen voor deze varieteit,

 

ik verkoop mijn wiet aan hollandse boeren..... niet aan buitenlandse hippies. :verrygood

 

Deze varieteit geeft nml een hele heldere psychedelische high die zijn weerga niet kent

 

ja.......... en? paars blijft paars = ONVERKOOPBAAR

 

 

Hier een pic van de Highland Oaxacan in vroegere stadium.Hou rekening ermee dat de zomer van 2008 niet echt zonnig te noemen was

 

daat is een onderste zijtakje neem ik aan?? zo ja .....niet slecht :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
ik verkoop mijn wiet aan hollandse boeren..... niet aan buitenlandse hippies. :rolleyes:

 

Net wat ik eerder schreef, wat een boer niet kent dat vreet die niet!!!! :whistle:

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk om te weten dat alle Nederlanders boeren zijn die alleen stampot eten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een onzin dat paars niet verkoopt!!!

Er zijn genoeg mensen die het lekker vinden om soms wat paars te roken,ik zelf ook.

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
onverkoopbaar dus

 

bij de hollandse boertjes in het dorp.

Je kan maar beter een Double Fun nemen, want je kan weleens de kans hebben op een paarse pheno bij Ierdbei.

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: hehehe je snapt hem.

 

in de randstad geef ik je trouwens ook niet veel kans om die rode kool te verkopen.

 

ben blij dat er nog mensen zijn die wiet kweken en weggeven :whistle:

 

 

 

 

@ DuRban ... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze afgelopen jaar beide naast elkaar in de kas geha, van de DF wel een "oude" versie.. Ierdbei is eerder klaar en rot niet maar wiet met een matige high.. Dubble fun was een knaller qua effect, maar had wel degelijk last van rot..

Zie in dit verslag

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
:rolleyes: hehehe je snapt hem.

in de randstad geef ik je trouwens ook niet veel kans om die rode kool te verkopen.

ben blij dat er nog mensen zijn die wiet kweken en weggeven :whistle:

 

Veel mensen in de randstad zijn een wietsoort zoals een Highland Oaxacan niet gewend, die worden gillend gek.De werking is totaal anders, dat wilt niet niet zeggen dat die onverkoopbaar is.Appels zijn tenslotte niet met peren te vergelijken.Er zijn altijd liefhebbers!!!

Nu kweek ikzelf niet voor de wiet, maar ben meer bezig met veredelen en in het buitenland is er trouwens een enorm veel interesse in bepaalde landrassen + paarse varieteiten.We lopen hier langzamerhand een beetje achter op de rest.

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu kweek ikzelf niet voor de wiet, maar ben meer bezig met veredelen en in het buitenland is er trouwens een enorm veel interesse in bepaalde landrassen + paarse varieteiten.We lopen hier langzamerhand een beetje achter op de rest.

 

Was jij niet bezig om de NDB naar F2 te trekken? Ik denk dat er vele zijn die daar geinteresseerd in zijn, ik in ieder geval wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...