Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bots

zijn er mensen die vertikaalkweken

Recommended Posts

hallo allemaal

ik weet dat het niet nieuw is, het vetikaal kweken .maar zijn er ook kwekers die dit al gedaan hebben in [nl].

op de buitelandse forums kom je het toch redelijk vaak tegen .ik bedoel niet de pi-racks/ tonnen of ecosysteem

maar gewoon je potten in een circel en de lamp in het midden .

wat mij hier bij opvalt is dat ze toch allemaal hoge opbrengst hebben qau gr/watts

hier een voorbeeld linkie B) vertical limits

of is dit gewoon toeval????

greets bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bots, ik heb er geen ervaring mee maar heb er ook steeds interesse voor.

Ik denk dat ik in men microkweekje enkele verticale spaarlampen ga ophangen ookwel maar iemand die ervaring heeft met vertikale hps zal wel mooier resultaten geven B)

 

Heb dat forum effe doorgekeken en dat ziet er idd zeer mooi uit, en een groot voordeel ookwel is dat je niet steeds een halve meter hoogte kwijt bent i.v.m. je lamp... maar ik weet et niet, is het nu beter of niet?? Das moeilijk te zeggen zo op het zicht he.

 

Zeker interesant!!

 

En check deze lowryders tussen 2 x 250watt van een van de dude's ginder, maximaal verticaal :D

 

gallery_14062_6745_98440.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow die met z'n lowryders had er wel een del meer neer moeten zetten om het echt efficient te laten zijn. Verticaal kweken in potten met de lamp ertussen gehangen werkt prima en is zeker opbrengst verhogend wanneer het goed gebeurd. Je moet wel dagelijks je planten draaien. In mn tl tijd wel vaker gedaan. Voor Tl is het een ideale opstelling ivm dieptestraling.

 

Gegroet,

Donder

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee bbb dat bedoelde ik juist niet :specool wel een leuk plaatje,of wordt dat je volgende topic????? :wacko:

ik bedoelde meer iets van dit

gallery_7809_6438_14933.jpg

ben zelf nog mijn kast aan het aan passen maar over kleine 2 maanden gaat ik het ook proberen 150w verticaal

greets bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...