Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blommer

wat zijn de plannen?

Recommended Posts

ik weet dat er al topics zijn van waneer zaaien en welke soort maar ik wil dit alemaal in een topic stoppen en dat iedereen er ook bij vertelt hoeveel planten ze willen zetten en waar, dan bedoel ik in een bos, bij een rivier, naast een meertje of bij de buurman!

 

ik ben van plan om op een berg te kweken en zon 60 plantjes neer te zetten waar dan hopelijk zon 25 mooie sterke vrouwen uit komen! en dit hopelijk op 2 spots! de soortjes available zijn ndb, db , miss blue, lowryder,lowryder 2 white skunk, white widow,rebelshack, pp, sannies jack, sannies jackx anesthesia santa mariaxnlx, en nog wat onbekende zaadjes

 

maar ik will jullie plannen horen

 

ik hoop dat dit topic nog niet bestaat en ik hem heb gemist :blink: :P

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn hoofd staat bol van de plannen.

Ik ben nu bezig met een NDB zaadkweek (Zie ook micro/fluo),ik verwacht er minimaal 500 zaadjes van. Dat komt dus neer dat ik minimaal 500 NDB planten wil gaan zetten,waarvan dan misschien 200 vrouwen zijn. Spots heb ik genoeg,en aanstaande zondag weer op pad om nog betere spots te vinden.

De week erop begin ik met het opwaarderen van de plekken. Oftewel onkruid,omspitten,grond toevoegen.

 

Mijn andere plannen zijn om ook enkele grote 50 of 65 liter kuipen te kopen, wat feminized seeds te kopen. De potten voldoen met echte goede grond. En dan rond eind mei/begin juni de planten in de kuipen te zetten. Zo hoop ik dat ik altijd opbrengst heb,wanneer een of andere guerilla plek word ontdekt.

 

Nog een plan is om 600 lowriders te zetten. Ook daar heb ik spots voor,maar nog niet bewerkt.

 

En dan het laatste plan is om een lowrider zaadkweek en NDB zaadkweek outdoor te doen. Voor het 2010 seizoen.

 

Ja,een hoop plannen! En ik hoop dat ik een mooie opbrengst mag krijgen. Zodat ik het jaar erop geen risico hoef te nemen kwa euro's. Ik vind het nu namelijk toch een beetje spannend om toch wat geld te investeren,terwijl het niet zeker is of het wat word. Maargoed,zonder risico komt niemand verder :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga van de week ff een mooi plekje zoeken, keertje omspitten en harken, ben niet te veel van plan.

ik wil er 11 x NLX en 11 x WW neerzetten. waarvan ik hoop 8 vrouwtjes over te houden.

dit wordt mn eerste kweek, dus ik hou het heel simpel. en dan hoop ik volgend jaar een grote guerilla te maken.

maar voor zomer '09 zijn de plannen dus 11x NLX, 11x WW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zozo dull jij hebt nogal giga plannen, wel oppassen he! ik dacht ook aan extreem veel lowryders neer te zetten maar guerrilla in spanje is niet zo makkelijk te doen helaas, ga je er ook een verslagje van maken? ook van de65 liter kuipen natuurlijk ik ben zeer benieuwd!

 

backhander, veel succes met je kweek dit jaar ik hoop dat ie beter afloopt dan de mijna vorig jaar! 8 vrouwen kan je flink wat lekkers aftrekken, zorg voor een goeie grond genoeg zon en water dan lukt het wel, en zorg ook natuurlijk dat je spot niet gevonden wordt!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga ook aardig loos heb net 6 lowryder2 zaadjes bestelt als die binne zijn snel een zaadkweek waar ik hoop op minimaal 400 zaadjes en dan van de zomer 2 keer zaaien en 2 keer oogsten, mijn spots zijn in het bos.

ook ga ik nog een paar "normale" planten neerzetten maar soort en locatie is nog onbekend

 

nou maar hopen dat 2 keer oogsten nog lukt met lowryders want ik begin wel eerg laat :blink:

 

oetmon :P

 

panjaabie,

Share this post


Link to post
Share on other sites
ga je er ook een verslagje van maken?

Hey blommer,

ik wil er zeker een verslagje van maken. Alleen ben ik bang voor de blauwe petten. STEL,alles gaat goed en ik heb een grote hoeveelheid planten staan,die ook nog eens geoogst kunnen worden. Misschien dat ze dan denken: 'Die heeft zoveel wiet gekweekt,daar moeten we tegen optreden' om vervolgens onder dwang mijn ip adres te verkrijgen via dit forum. En zo bij mij thuiskomen. Waar natuurlijk niks staat van planten,maar ze toch bewijs via dit forum hebben dat ik zoveel wiet heb gekweekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja daar dacht ik ook aan, het is beter denk ik om soms een kleine woord update te doen ofzoiets, anders maak je gewoon een verslagje van je outdoor kweek bij jou thuis dat vinden wij ook alemaal leuk!! een guerrilla zo groot als jij van plan bent daar moeten blaauwpetten tegen optreden natuurlijk haha zijn het meerdere spots of ben je van plan een stuk of 200 planten neer te zetten op 3 spots ofzo?

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja daar dacht ik ook aan, het is beter denk ik om soms een kleine woord update te doen ofzoiets, anders maak je gewoon een verslagje van je outdoor kweek bij jou thuis dat vinden wij ook alemaal leuk!! een guerrilla zo groot als jij van plan bent daar moeten blaauwpetten tegen optreden natuurlijk haha zijn het meerdere spots of ben je van plan een stuk of 200 planten neer te zetten op 3 spots ofzo?

 

grtz blommer

Nouja,ik heb best veel spots gevonden. De ene wat beter als de andere. Bij de ene is een veldje mogelijk,bij de andere is alleen enkele plantgaten mogelijk. Ivm opvallendheid dan :blink:

 

Ik zal denk ik gewoon een verslag maken,maar dan niet alle spots. De planten in de kuipen zou ik bijv. wel weer kunnen laten zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb voor dit jaar ook grootse plannen maar zit met het zelfde probleem als dull wel of geen verslag maken :blink:

 

ik heb vorig jaar een lowryder #2 zaden kweek gedaan uit eindelijk ongeveer 6500 mooie donkerbruine zaden aan over gehouden

ik ben van plan om alle zaden te gaan planten.

ontkiemen en voorgroeien (1 week ongeveer ) gebeurt allemaal binnen.

ik ben van plan elke week 700 tot 800 zaailingen weg te zetten.

ik heb verschillende mooie spots gevonden de meeste spots zijn eilandjes waar maar 30 cm water omheen staat.

verder heb ik nog 30 ndb zaden liggen waar ik stekken van ga snijden die gaan ook de natuur in.

 

greenstuff. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof dat het het jaar van de Lowryders gaat worden, of anders igg het jaar van de autoflowers! Heb zelf ook nog 1800 zaden liggen..

 

@ greenstuf, heb je wel een nagedacht hoeveel oppervlak dit gaat bestrijken?? Als zou je ze op 10x10 cm zetten gaar er 100 op een vierkante meter.. Voor 6500 heb je dus 64 m2 nodig, of ook wel een veld van 8 bij 8 meter.. Misschien eerst investeren in blarentape :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik geloof dat het het jaar van de Lowryders gaat worden, of anders igg het jaar van de autoflowers! Heb zelf ook nog 1800 zaden liggen..

 

@ greenstuf, heb je wel een nagedacht hoeveel oppervlak dit gaat bestrijken?? Als zou je ze op 10x10 cm zetten gaar er 100 op een vierkante meter.. Voor 6500 heb je dus 64 m2 nodig, of ook wel een veld van 8 bij 8 meter.. Misschien eerst investeren in blarentape :blink:

 

ik heb zoiezo al 13 goeie spots dus dat gaat geen probleem worden knippen zal gebeuren met een man of 4 en 2 tumbletrimmers het scheelt ook dat ik niet alles in 1 keer hoef te doen maar verspreid over 10 weken

en blaren of niet als ik alles mag oogsten heb ik daar geen problemen mee :P

 

greetz greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb voor dit jaar ook grootse plannen maar zit met het zelfde probleem als dull wel of geen verslag maken :wacko:

 

ik heb vorig jaar een lowryder #2 zaden kweek gedaan uit eindelijk ongeveer 6500 mooie donkerbruine zaden aan over gehouden

ik ben van plan om alle zaden te gaan planten.

ontkiemen en voorgroeien (1 week ongeveer ) gebeurt allemaal binnen.

ik ben van plan elke week 700 tot 800 zaailingen weg te zetten.

ik heb verschillende mooie spots gevonden de meeste spots zijn eilandjes waar maar 30 cm water omheen staat.

verder heb ik nog 30 ndb zaden liggen waar ik stekken van ga snijden die gaan ook de natuur in.

 

greenstuff. :specool

 

 

Damn.. 6500? xD ik zou al blij zijn als ik 100 zaden had :smoke.. helaas helaas :lol:

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hier 500 lowrider zaden

nog eens een kleine 200 dieselryder zaden

20 Thyphoon zaden (dit moeten vroegbloeiers zijn) zijn onderweg uit denemarken

en ik hen nog een twintigtal new purple power liggen.

 

Zit nog te twijfelen of er een verslagje komt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil hier geen apart topic voor openen,daarom vraag ik het maar hier.

Voor mijn guerilla wil ik veel planten zetten. Ik wil eigenlijk de zaden ontkiemen onder watjes om ze vervolgens in voorbewerkte grond te zetten.

Om de eerste week wat bescherming te brengen aan de plantjes wil ik doorzichtige plastic bekertjes eroverheen zetten. In die plastic bekertjes maak ik dan gaatjes.

 

Kan dit? laat plastic genoeg straling door?

 

Ik heb namelijk niet de mogelijkheid om honderden planten voor te groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het lijkt mij wel maar ik denk eerder dat die bekertjes eraf waaien op een guerrilla

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...