Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

slappy

Slappezever's guerilla 2009

Recommended Posts

heeft het niet er mee te maken dat er lowryder/autoflower door de mega zit? (dacht dat er lowryder in zat)

 

Alles in dat hokje op die grote na is NDB. Wel een heel vroege NDB denk ik.

 

Overigens heb ik er 5 in wat grotere potten gezet, deze gaan in mijn tuin, samen met de mega. Wordt nog een spannend klusje om die mega uit die pot te halen zonder teveel beschadigingen. We zullen zien.

 

Morgen in ieder geval lekker weer voor de Mega zaadkweek, en savonds waarschijnlijk onweer, wat ze ook wel een keertje kunnen gebruiken. FF uit dat stinkhok, lekker uitwaaien, zon op de bol, en dan savonds een grondige douche :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker buiten spelen....

dat vinden ze leuk, die heerlijke meiden :P

alles heeft een mooi kleurtje :D

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb dit toppic een beetje gemist:(

net heerlijk gelezen was eventjes zoet.

mooie plek heb je daar.

en die mega poe poe ik ben jaloers man.

wil ook een hokje dan kan ik me ook beter voorbereiden op mijn kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o

 

dit weekend update. Ga vanavond mijn hokje afbreken en leegruimen. Want morgen naar de guerilla toe, bij een eventuele aanhouding (kan nooit voorzichtig genoeg zijn) heb ik dan niks in huis staan. Tuin thuis wordt ook dit weekend gedaan. Be patient my friend, the hour is near :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Morgen de plantjes al neerzetten?

 

Ben je niet bang dat ze in de bloei schieten met deze lichturen?

 

Hoe dan ook succes

gr

 

kwek en kwik en kwak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kijk al uit naar de update :lol:

 

Groeten,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites
Morgen de plantjes al neerzetten?

Ben je niet bang dat ze in de bloei schieten met deze lichturen?

 

Ja maar dat is dan pech hebben. Ze moeten naar buiten want ik ben iets te vroeg geweest met stekken maken, en de potjes zijn nu toch ECHT te klein. Dan maar opnieuw regeneren, weer wat geleerd, volgend jaar beter.

 

Heb het even nagekeken maar dit zijn mijn berekeningen;

NDB eind september klaar. Dus 2 maanden eerder gaan ze in bloei. Dat is eind juli en dan zijn de tijden OP 6.00 ONDER 21.31 = 15,5 uur licht

 

Nu krijgen ze OP 6.39 ONDER 20.41 = 14 uur licht

 

Ze krijgen pas op 15,5 uur op 12 mei... zolang kan ik niet meer wachten. Betekent voor de NDB dat ze 1 week omschakelen, 3 weken bloei krijgen. Klote, maar is even niet anders. Overigens is het wel zo dat de tijden in dat schema niet wil zeggen dat ze meteen in het donker staan, er is nog de twilight zone, ik hoop dat die tijd ervoor zorgt dat het allemaal niet zon vaart gaat lopen.

 

Ach. Tis onkruid zullen we maar denken. Maar ik heb ooit een volwassen plant zien regeneren en geloof me, dat ziet er niet best uit, je houd een soort spinazie boom over. En van de topjes maar niet te spreken want dat is bagger. We zullen zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey slappezever...

 

Ik lees je guerilla-topic mee en ik las zonet dat je de boel ontruimd voor het geval je wordt aangehouden op de g spots...

 

Nu vraag ik me zo af: is da ginder bij jullie zo erg,de zoektocht naar wiettelers...dan nog guerilla?

 

Anyway,je bent goed op dreef,ik hou je in de gaten.Ik ga morgen ook de g-spots opzoeken(ook bij miss medi :lol: ) en ook het een en tander neerplanten.

 

Die mega...is dat megalomelo of iets dergelijks?Mja...die zijn er bij mij ook bij :o

 

Nou wel,mss nog een vraagje: ik ga voor autoflowers vooral in men guerilla.Wanneer zou jij autoflowers gaan planten rekening houdende met de intensiteit vd zon?

 

Hehe,ik zie zonet dat je de auto ak 47 ook hebt van Emilio..

kweek ze

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het hokje wat ik had (uurtje geleden al afgebroken) was tijdelijk. Puur voor het opkweken van de moeders en om tijdelijk mijn stekken te laten voorgroeien. Dus het moest sowieso afgebroken worden, kan ik het maar meteen nu doen, dan is er bij eventuele aanhouding minder aan de hand. Niet dat ik daar vanuit ga, maar waarom risico lopen als het niet hoeft.

 

Heb ook mijn kaart van mijn fototoestel gewist, alle wietfotos eraf. Again, better safe than sorry.

 

Die mega is indd een megalomania / megalomelo. Maar mega typt wat handiger :lol:

 

Wat betreft de Autoflowers;

17-23 juni zijn de langste dagen. 16 uur en 3 kwartier dag licht. Haal daar 9 weken vanaf en dan kom je op vorige week ongeveer. Dus als je wilt afbloeien met het meest uren licht op het einde kun je al beginnen. Maar je kan ook wat later beginnen en zoveel uren licht mogelijk pakken de hele 9 weken. Wat dan het beste is is om te beginnen weet ik zo niet. Maar ik zal eens wat uit gaan zoeken want dat is best een interessant iets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke ben ff bezig geweest met een monikkenwerkje. Heb die lijst met op en onder tijden gepakt en ben per dag gaan uitrekenen hoeveel lichturen er zijn. Totdat ik er achter kwam dat dit overbodig is. Simpel gezegd. Meeste aantal uren licht in de zomer voor een periode van 9 weken (voor AF soorten) is van 4,5 week voor 17-23 juni tot 4,5 week erna. Is dus half mei beginnen. Met andere woorden; ijsheiligen is de beste datum om AF soorten gekiemd buiten te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zaad toppen goed laten drogen dat scheelt een hoop gepulk slappezever

En dan komt er ook meer hash van je restafval hihi

Je gaat wel een beetje vroeg naar buiten met je planten , mijn afgaantje die ik 2 dagen geleden naar buiten he gezet gaat het niet zo best mee :lol:

Maar ach wie niet probeerd wie niet leerd he

Succes man

 

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@slappezever:dat bespaart me opzoekingswerk joh,bedankt voor het zoekwerk.. :lol:

 

Ijsheiligen?Owkee,dan begin ik iets vroeger aan ronde twee.

 

Laters

 

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: :o :D ;) :( :)

 

 

Vandaag naar de guerilla geweest. Gisteren de voorbereidingen al gedaan; rugzak gepakt en daar een plastic pedaalemmertje ingedaan. Daar pasten 15 stekken in, beetje proppen en de laatste 2 konden er ook bij. Schepje aan de rugzak en klaar is klara. Vanochtend in de ochtend spits naar de guerilla toe en aan de slag.

 

gallery_6751_7047_102136.jpg

 

De plantgaten zagen er perfect uit, mooie zwarte grond met cocos. De cocos die nog droog de grond in was gegaan was nu mooi vochtig geworden. Enkele gaten waren zelf als een muffin gegroeid door het uitzetten van de cococ. Cocos bricks rulen! Wel na het inplanten wat slechte grond erover heen gedaan, hier groeit niet zoveel onkruid op, en dat is gunstiger voor de plant.

 

gallery_6751_7047_121401.jpg

gallery_6751_7047_88854.jpg

 

Ook meteen de slakkenkorrels gestrooid. Hoop dat ze het uithouden met dat natte weer. Ik zag in ieder geval weer zeer veel slakken. Vorig jaar daar wat problemen mee gehad. Dit jaar ga ik meer strooien, en ik denk eraan om plastic bakjes te gaan zetten met de korrels erin zodat ze niet nat regenen. Maar wel zo dat de slakken er bij kunnen.

 

gallery_6751_7047_60337.jpg

gallery_6751_7047_53635.jpg

 

Plantjes zijn al flink gestrekt door het kleine potje en het regenereren. Maar komt vanzelf goed (...hoop ik :D)

 

gallery_6751_7047_53897.jpg

gallery_6751_7047_39533.jpg

 

Foutje met vervoer.

 

gallery_6751_7047_32182.jpg

 

Dan mijn tuin; als eerste heb ik nieuwe vechthanen! tegen het eind van het jaar durf ik zelf al niet meer in mijn tuin laat staan rippers ;)

 

gallery_6751_7047_114896.jpg

gallery_6751_7047_2675.jpg

gallery_6751_7047_18539.jpg

gallery_6751_7047_108420.jpg

 

Vond vele zaailingen in mijn tuin maar omdat ik de kippenren had uitgebreid waren ze allemaal weggepikt. Toch nog 2 gevonden. Ik haal ze wel over een tijdje weg.

 

gallery_6751_7047_57901.jpg

gallery_6751_7047_26467.jpg

 

Overzichtje van 5 stuks, nr 6 is niet te zien

 

gallery_6751_7047_13762.jpg

gallery_6751_7047_95103.jpg

gallery_6751_7047_139849.jpg

 

4 rekken gemaakt om later boven planten te monteren. Niet als scrog, maar om te zorgen dat ze later in het jaar bij slecht weer niet kapot waaien. Vorig jaar meerdere takken naar de klote gegaan hierdoor.

 

gallery_6751_7047_35431.jpg

 

En nog een zootje over. Deze gaan naar spot 2 en zijn als backup.

 

gallery_6751_7047_45428.jpg

 

 

Het seizoen is begonnen voor me! Wel vroeger dan gepland maar daar leren we van zullen we maar zeggen. Als ik volgend jaar stekken ga maken, een stuk later beginnen iig. Spot 2 ga ik binnenkort bevoorraden, weet nog niet precies wanneer. Mischien zelfs dit weekend.

 

slappy out

 

;) ;) :D :D :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeey slappezever

 

ik heb precies hetzelfde met mijn plantjes, te kleine pot bloei, en nu regeneren, ik hou mijn guerrilla wel een stukkie

 

kleiner dan de jouwe, heb helaas geen shops in de buurt die het van mij willen kopen he! je spot ziet er top uit maar

 

het weer...gatverdamme zeg, ik ga zondag de mijna wegzetten, mn vroegbloeiers zoals purple pineberry en double

 

fun die zijn al wel ruim een week aant bloeien, ik hoop dat het goed met ze komt. leuke kuikentjes trouwens! heb je

 

wel ruimte voor 6 planten? het ziet er uit alsof dat echt een oerwoud gaat worden man! hey heel veel succes dit jaar

 

in de tuin en op guerrilla, ik volg je!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey blommer,

Ja het weer valt nu echt tegen, maar is wel goed voor de plantjes hoor. Kunnen ze met niet al te fel licht wennen aan hun nieuwe omgeving, wortel schieten. Meestal komt het wel goed met het plantje, aan het eind van het jaar zitten er dan aan de onderkant nog van die geregenereerde delen, een vingerig blad enzo. De rest is dan gewoon goed. Maar ik weet niet wat de NDB gaat doen, vorig jaar had ik namelijk Ierdbeis staan en allemaal op 1 na in mijn tuin (dus 1 van de 2 in mijn tuin en een stuk of 6 guerilla) hadden bloeiverschijnselen, het hele jaar door. Die planten gaven allemaal fruttopjes, wel mooie fruttopjes, dat dan weer wel.

 

Ach, we kunnen er toch niks aan doen. We wachten gewoon af, is ook een beetje het spannende gedeelte eraan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Slappezever,

 

je spot is al lekker groen geworden, hopelijk groeien je stekken

net zo hard als het gras en de brandnetels daar.

 

Leuke kuikens heb je trouwens :lol:

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woow ..guerilla rules dude :( ..ik zit geboeid mee te lezen.

Leuk verslag dat jij maakt joh.

 

Je bent gstrn gaan planten lees ik desondanks het weer(nou ik ook hoor :lol: )... :o .

 

Krijgen je plantjes geen last van te weinig licht in de zomer met die bomen daar?Het lijkt me in een bos..nou ja ,tegen een bos eerder...goed;je zal wel weten wat je doet na een aantal jaren.

Ik vroeg het me gewoon af omdat ik ook plekjes heb nabij bosgebied...

 

Hej ,wat je ook kan doen ivm met slakken is plastic bekertjes ingraven met een beetje bier erin.Tegen dat is volgeregend is er weeral wat tijd verstreken.

Ik heb gstrn ook slakkekorrels gegooid maar kvrees dat ze het ni lang gaan uithouden met dit weer...jee ;) ...de korrels zijn wel effectiever..

 

Nice chicks.. :D

 

Oja...hoe breng jij een spade op locatie??

Rugzak ok

schepje en stuff ok

maar een grote spade??

 

vroege grtn

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@emilio;

Ik hoop het gras en de brandnetels een beetje onder controle te houden dit jaar :o

 

@medical;

Ja ik ben gisteren wel zeiknat geregend maar niemand die met dat weer daar in de buurt komt. De regen kwam dus perfect voor mijn illegale activiteiten :(

 

Wat betreft de spot, ik ga geen overzichtsfoto maken, dat snap je wel, maar de situatie is dat practisch de hele dag de zon op mijn planten staat. Perfecte spot, behalve de grond. Maar daar hebben we wat aan gedaan.

 

Die bekertjes bier weet ik niet hoor. Kan beter een blik schultenbrau dan ingraven, kost ook geen drol en is lekker stevig. Wel oppassen dat zwervers ze niet vinden, want dan ben je ze kwijt :D

 

Die schep die ik gebruik is een kinderbats :lol: Ik heb ook nog een hark op dat formaat ;) Superhandig, valt niet op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi..vraagje .

 

Hoe breng jeje plantjes ter plekke?Ik vond het vandaag heel vervelend om te zien in welke beroerde toestand men zaailingen waren.

 

Ik wacht nu tot ze wat groter en sterker zijn hoor.

 

De bedoelin zou zijn planten en niet meer gaan kijken tot wanneer ze afgebloeid zijn (na het verwijderen vd venten natuurlijk ) maar door de begroeing en onkruid is dat bij niet mogelijk...toch niet op mijn locaties.

 

Veel succes nog.

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@medical,

Ze gaan in een grote rugzak waar ik een plastic pedaalemmer heb gedaan.

 

@driesken;

Stonden enkele weken onder de 600 watt. De mega (de grootste) staat al langer. Ik denk dat het een monster van een plant gaat worden, ben er vroeg bij en hij is nu al groot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag gast.

Ben zeer benieuwd naar de Mega,s voor buiten. Ik heb ze 1x binnen gehad en dat was super.

gallery_5511_4908_883033.jpg Links waren de mega,s.

 

Ik hoop voor je dat ze niet teveel bloei verschijnselen krijgen.

Maar dat weet jij berter dan ike.

 

Succes ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziekelijk witte wiet Ertje! hehe ik hoop dat ik dat buiten een beetje kan evenaren. Net toevallig mijn mega zaden kweek plantjes omgehakt en te drogen gehangen. Ruiken bijzonder, eh, typisch? Ik ruik citral en urine!? Kan de buurt kat zijn geweest maar ik hoop het niet :cry

 

 

edit; ik hoop het trouwens wel! anders is het echt me wiet :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...