Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest elmanito

Paddoverbod schiet doel voorbij

Recommended Posts

Guest elmanito

Ondanks het paddobverbod zijn er nog volop hallucinerende middelen verkrijgbaar.

 

Doe-het-zelf

Smartshops vinden dat het verbod van minister Klink van Volksgezondheid zijn doel voorbij schiet. De werkzame stoffen die paddo's een hallucinerende werking geven, zitten ook in andere producten, zoals truffels, die wel legaal te krijgen zijn. Daarnaast zijn doe-het-zelf pakketten te koop om zelf thuis paddo's te kweken.

 

Totaalverbod

Het CDA pleit nu voor een totaalverbod op alle middelen die een hallucinerende werking hebben.

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhu :P ik lees hier iets super kick asszzzzz blijkbaar :)

 

TUFFELS ZIJN NOG WEL LEGAAL ????

 

naar mijn weten vielen deze ook onder paddestoel achtige en bij de sjamaan in arnhem kan ik ze dan ook niet meer krijgen :tu

 

nou blijft het zonde voor diegene die graag de paddo's gebruikte !!! en idd het paddoverbod schiet zijn doel zeker voorbij !!!!!

 

maar ik was/ ben ontzettend gehecht aan de truffel meer dan van de paddo's

 

en voor mij zal dit dan een geluk bij een ongeluk wezen mocht dit tog echt zo zijn

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het CDA pleit nu voor een totaalverbod op alle middelen die een hallucinerende werking hebben

 

Als ze de mensen hun vrijheid maar kunnen beperken. Hebben ze al één rationeel argument aangevoerd dat voor verbieden pleit? Of zeggen ze gewoon 'wij verbieden omdat we dat willen'? Stelletje bekrompen christenkloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil graag pleiten voor een totaal verbod van het CDA, en andere GristenGluiperds.

 

Jullie Gristenhonden zijn de tumor van deze maatschappij. Wanneer er een parlementaire enquete

komt naar de "weapons of massdestruction" missie, gaan jullie voor de bijl!

 

KUTVOLK! STERF! (excuses, moet eruit!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totaal verbod op ALLE hallucinerende middelen...???? Laat het CDA dan ook even alle tubetjes solutie bij de fietsenwinkels weghalen :P

 

Volgens mij wilde de CDA kliek alleen al naar Afghanistan om er lekker papaverveldjes plat te stampen, we gaan is kijken hoe het straks onder "onze" nieuwe president Obama gaat lopen want J.P. is hier toch echt niet de baas.

Obama lijkt me een trouwens een rustige roker..in Kenia groeit vast ook wel wat aan Paddo's en plantjes. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah, volgens mij hebben ze bij het CDA zelf iets te veel paddenstoeltjes gegeten, wie schrijft en gelooft anders in zon verhaal als de bijbel? Jezus liep over water, deed water veranderen in wijn, voedde honderden mensen met een brood. Het lijkt me duidelijk dat ze zelf flink aan t spacen waren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al die gristenverboden schieten hun doel voorbij.

Drooglegging met al capone een mooi voorbeeld.....

 

Criminaliseer paddestoelen en wiet maar flink en het aantal doden zal op alle fronten stijgen. Wat dan weer reden is om het nog crimineler te maken.

 

Jaja echte verlichte figuren daar in de gristentaliban.

 

 

Maar goed....

 

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Afgelopen maandag (19-01-09) stond er een artikel in de Spits "Polio tijdbom in ons land".

Orthodoxe christenen hebben het zelfbeschikkingsrecht op grond van godsdienstvrijheid om Poliovaccinatie te weigeren voor hun kinderen.Wanneer besmet met Polio dan vervelende gevolgen kunnen er gebeuren of voor de rest van hun leven verlamd (godskeuze) of je sterft eraan.Op dit moment is er geen geneesmiddel tegen deze virale ziekte.

Velen onder ons zullen nu zeggen; laten ze lekker de polio krijgen, maar daar gaat het nu niet om.

 

Het CDA en het CU vinden dat om kinderen te beschermen coffeeshops en andere hallucinogenen maar verboden moeten worden, terwijl ze tegelijkertijd ook vinden om de kinderen maar tegen bepaalde ziektes maar niet te vaccineren op basis van godsdienstvrijheid.Hoe krom kan hun redenering zijn.

In een ander artikel over hetzelfde onderwerp in dezelfde krant stond als eerste een leuk zinnetje;

In Nederland geldt het principe van zelfbeschikking en religieuze vrijheid, dus je hebt de keuze om te laten vaccineren of niet, maar je hebt dus ook de keuze om middelen te gebruiken zolang je een ander niet schaadt natuurlijk.Iedergeval zou je dit op kunnen vatten.

Ook deze redenatie zou door ons gebruikt kunnen worden voor onze eigen vrijheid om bepaalde substanties blijven te gebruiken.Het is tenslotte onze eigen zelfbeschikking.

 

Namaste :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Totaalverbod

Het CDA pleit nu voor een totaalverbod op alle middelen die een hallucinerende werking hebben.

De Bijbel, daar zie ik sommige mensen toch een partij waanbeelden en illusies met dodelijke uitwerking van krijgen...

 

Zij de polio, wij een paddo.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van mij mogen ze alles wat een hallucinerende werking heeft verbieden. Laat ze dan als 1e Koffie verbieden (wetenschappelijk onderzoek heeft onlangs aangetoond dat bij het drinken van meer dan 5 tassen per dag, dat er een kans is op hallucinaties B) ). Ben eens benieuwd of er DAN eindelijk een gezamelijk besef komt bij iedereen dat ze op een andere partij moeten stemmen.

 

Als ze zo nodig ALLES willen verbieden, begin dan bij de meest beschikbare middelen.

 

Anders....

 

 

 

Leave us alone, and crawl back in the hole you came from! Stuur al die begaaide CDA-ers terug naar het "beloofde land" . Lekker tussen de 2 vuren in op de Gazastrook. Geven we de Israëli's en palestijnen teminste een GOEIE reden om te schieten!

 

 

Uit!

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azarius verkoopt terug truffels :smoke ;) ;) . Volgens mij gaan die snel uitverkocht zijn:p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...