Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
memoli scarface

Groeit En Groeit

Recommended Posts

hoi hoi groenliefhebbers, B)

ik ben nu met de 6e week bezig (4e week bloei)soort PP,en het groeit maar door!!! :rofl , straks kan ik niet meer de lampen verzetten, :P

graag tips of ervaringen, ;)

 

groetjes m.s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heet een luxe-probleem.

Wie weet doe je wel iets goed?

Je weet nu wel hoe lang je had kunnen doorscroggen.

Buigen en knakken dan maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, ik ken het, kreeg de laatste keer ook PP, bleek het een Haze soort te wezen :rofl (kutstekkenboer)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke voeding gebruik je vraag ik me af. (en de rest van de info,aub)

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat je klok wel op 12/12?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook voor het eerst PP staan, nu 1 week in bloei na 11 dagen voorgroei, en het is verbazingwekkend hoe snel deze soort groeit! Ik vind het prima maar hier hebben ze dan ook ruimte genoeg om de hoogte in te gaan. Ben erg benieuwd waar het ophoudt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je fotos?

en als ik haze moest krijgen van mijn stekkenboer terwijl k n andere soort heb gekocht dat zou k niet erg vinden...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb ook voor het eerst PP staan, nu 1 week in bloei na 11 dagen voorgroei, en het is verbazingwekkend hoe snel deze soort groeit! Ik vind het prima maar hier hebben ze dan ook ruimte genoeg om de hoogte in te gaan. Ben erg benieuwd waar het ophoudt.

 

 

hoi homer,ja indd gaat hard ,ik heb de toppen geknakt voorzichtig natuurlijk ,het scheelt heleboel stress met de hoogte .

 

gr ms

 

 

Staat je klok wel op 12/12?

 

 

je bent grappig :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

en als ik haze moest krijgen van mijn stekkenboer terwijl k n andere soort heb gekocht dat zou k niet erg vinden...

 

Ik wordt er niet vrolijk van, 2 soorten in een grote aardebak...

geeft een hoop gedonder, planten van 1.80 en ook van 80cm., kan nergens bij, alles knakken en buigen, voeding aanpassen, het ene soort klaar na een week of 9, de rest gaat rustig door....(en degene die klaar zijn kan ik niet bij......)

 

Ik bedoel ,als ik Haze wil hebben bestel ik die wel... :rofl

 

Tara

Share this post


Link to post
Share on other sites
en als ik haze moest krijgen van mijn stekkenboer terwijl k n andere soort heb gekocht dat zou k niet erg vinden...

 

 

Ik wordt er niet vrolijk van, 2 soorten in een grote aardebak...

geeft een hoop gedonder, planten van 1.80 en ook van 80cm., kan nergens bij, alles knakken en buigen, voeding aanpassen, het ene soort klaar na een week of 9, de rest gaat rustig door....(en degene die klaar zijn kan ik niet bij......)

 

Ik bedoel ,als ik Haze wil hebben bestel ik die wel... :rofl

 

Tara

 

ach ja tara laat ze maar lullen tot ze het meemaken B) :P

 

gr ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...