Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
JannaC

Wie Ben Ik?

Recommended Posts

Mijn naam is Janna en ik ben onderzoeker op het gebied van verslaving. Ik ben met name geintresseerd in waarom de een nu gewoon controle heeft en de ander zijn controle verliest over hoeveel hij/zij blowt. Ik zie dit forum dan ook als een middel om enthousiaste blowers te ontmoeten die mij graag een stapje verder helpen met mijn onderzoek :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom :dribble:

 

Had je ander topic al even in de gaten...

 

Maar even een vraagje die hier past...zelf al eens gebruikt( dus wiet gerookt, gegeten, gedronken,...).

 

En los van je onderzoek...hoe sta je tegen over wiet?

 

Later,

 

El fish :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mijn naam is Janna en ik ben onderzoeker op het gebied van verslaving. Ik ben met name geintresseerd in waarom de een nu gewoon controle heeft en de ander zijn controle verliest over hoeveel hij/zij blowt. Ik zie dit forum dan ook als een middel om enthousiaste blowers te ontmoeten die mij graag een stapje verder helpen met mijn onderzoek :lol:

 

 

High Janna,

 

Interesant allemaal he, deze vraagstelling worstelen veel mensen mee. De echte vraag is eigenlijk. Wil je wel het antwoord horen?

Want ik denk dat je die voornamelijk moet zoeken in maatschappelijk, sociale invloeden. Invloeden die ervoor zorgen dat bepaalde mensen in een psichose komen en blijven. Dit soort mensen gooien zich dan meestal in een bepaalde verslaving, vaak eetstoornissen, maar ook inderdaad ongecontroleerd cannabis gebruik. Anders gezegt, zich 24/7 de kenker blowen.

Deze psichoses zijn vaak te verwijten aan complexe persoonlijke levens ervaringen, maar ze worden in stand gehouden door sociale problematiek die wordt veroorzaakt door cooperatiefe media en donkere organisaties in onze samenleving. Ze maken gebruik van intiligente manipulatie technieken om deze psichoses een bestaanrecht in onze samenleving te geven. Ik wil met deze argumentatie helemaal niets uitsluiten er zijn nog veel meer psichologische of zelfs medische aspecten in een mensen leven waardoor dit soort verslavings-problematiek kan ontstaan.

Maarja daar ga ik alweer he, brabbel de brabbel..

 

Ik wens je veel suc6 met het onderzoek, mits het tengoede komt van Cannabis en haar concumenten. De publieke opinie betrefd cannabis kan namelijk wel wat positiefe berichtgeving gebruiken...Ik hoop dat je toch eens de tijd neemt om je bevindingen en onderzoek resultaten hier op tforum t epubliseren, zodat we er allemaal wat van kunnen leren...

 

 

grtjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat bedoel je met "de controle verliezen"?

Je te buiten gaan aan wiet, of out gaan?

Je zoekt dus proefkonijnen?

De controle verloor ik toen ik er ook nog bij dronk.

Wat wil je precies onderzoeken?

Edited by FoolOnTheHill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...