Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Milos

Drugs

Recommended Posts

Wat ik ooit gedaan heb, sommige zijn echt jaren geleden.

 

-Hash

-Wiet

-ice-o-lator

-alcohol

Share this post


Link to post
Share on other sites

En van tabak roken gaat je stofwisseling sneller...

Dus je zou er 'dunner' van moeten worden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb

 

pcp

2cb

mdma

pep

coke

lsd

ghb

paddo

xtc

ketamine

en nog een paar geprobeert :verrygood

 

Maar tegenwoordig hou ik het maar bij me bacardi anejo en me wietje :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken meisjes die roken om hun hongergevoel te stillen, van roken vermager je idd...

@Mikeh; wat is ice-o-lator? nog nooit vn gehoord.

 

Milos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijna alle drug die eind jaren 80 tot half 90tiger jaren overal verkrijgbaar waren..10 jaar lang was naast Cannabis, XTC en LSD me favorite drug..En de MAZZO(rozegracht) me favorite spot, vooral op MANIC MONDAY... Paddo's heb ik ook wel genomen ,maar die trips vond ik maar vaag en mild, dus hield ik me niet meer bezig met het paddo geprutz. Op LSD kon ik echt alles voelen wat ik maar wilde, halusineren viel reuze mee, op wat beeldverplaatsing en aura's na, het sturen van me zone ging bij elke trip ook steeds beter.

1,5 jaar gelee heb ik nog wel eens een lekker zegeltje genomen wat net als vroeger heel goed beviel.

Maar nu is het all about Cannabis...En lekkere Hashish...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dokke;

mijn neef (34) zegt dat drugs zoals LSD vroeger veel heftiger waren, en nu maar weinig voorstellen,

klopt die redenering volgens jou?

 

Milos

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klopt enigzins, maar geld niet voor alle zegels, er is gewoon veel gekloot in de tijd met LSD, alles werdt erin gedoopt.. maar de gangbare trips werden wel steeds milder.. Wel kwamen er ook steeds meer verschillende trips. Naast de smileys kwamen er onder andere ook heksjes en draakjes die dan weer veel sterker waren dan de smileys..

 

Wat betrefd XTC is dit zeker zo, de pillen van nu stellen nix meer voor invergelijking met toen.. Van 1 pil ging je zeker 6 tot 8 uur uit je plaat, je stond echt de hele nacht uit je dakkie te gaan.. En d evolgende dag lag je nog te na te zoemen...

Als een pilletje nu 1 uur werkt , heb je al geluk.. en dan hoe die werkt, hmmmm. echt niet t evergelijken met de de pillen van toen.. maar dat geld voor alles.. ook voor Coke,, nu is rookcoke het helemaal ik denk 15% ofzow. De snuivers moeten er(heel verstandig) niets van hebben..

 

Maar er zijn nog steeds heftuge trips in omloop... En dat teld ook voor goede pillen en strakke coke...

Maar je vind ze steeds minder. Je moet echt goed weten van wie je 't koopt.. Want het gros loopt met bullshit in hun zak dealertje te spelen..

 

Ik weet je leeftijd niet, maar beter niet gana trippen op LSD met wierde vrienden die het nog nooit gedaan hebben..

Heey maar pas op in tripstania, Cause it may Change your life, it changed mine, and it turned out great :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet/hash(olie) / nog steeds eigengemaakte Ice-O-Later

speed / was gewoon lekker als je niet meer kunt, en als ik geen coke kon krijgen

Coke / vroeger goede weekend drug net als speed maar Coke had mijn voorkeur

Heroïne / 1 malig chinees, zo ziek als een hond en ontzettend down is niet mijn drug (Ook een hoop vrienden naar de klote zien gaan, sommige verkopen nu de straatkrant) :P

Doornappel / bij mij had het weinig effect, maar mijn maatje ging er zo hard op dat we er van afblijven. (hadden Carlos Casteneda gelezen) :verrygood

Paddo's / wel erg lang geleden, in de jaren 80, was wel een heerlijk gevoel

valium / 1 keer is niets voor mij dat down gevoel.

xtc / op een feestje

poppers / in militaire dienst gewoon voor de fun, roes is mij te kort durig.

 

Het meeste heb ik geprobeerd in mijn jonge jaren tussen 16-25

Ontwenningsverschijnselen alleen gehad bij speed als ik iets te veel en te lang gebruikt had.

In het begin (16) nog weleens de fout gemaakt door te gaan blowen als ik flink gezopen had resultaat = kotsmisselijk, en tottaly out :dribble: (speed doet dan wel wonderen)

 

Tegenwoordig rook ik alleen zo af en toe hash of wiet, als ik er zin in heb.

Wat ik nog weleens wil proberen is peyote.

 

 

Grtz Fritz

Share this post


Link to post
Share on other sites

in volgorde van apreciatie

 

wiet

lsa

mescaline

paddo's

n2o

ketamine

coke

alcohol

mdma

xtc

poppers

sigaretten

speed

ether

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet

weekenden tot soms hele weken..

 

xtc

Op hele speciale gelegenheden, met kerst met me vrouwtje op de bank met kaarsjes etc.. heerlijk !!

 

speed

Niet teveel op 1 avond, voelde me dan heerlijk nuchter met een euforisch tintje eraan, veel met iedereen praten en je vind jezelf geniaal, en op dat moment ben je er van overtuigd dat iedereen dat ook van jou vind.. het is eigenlijk gewoon veels te makkelijk om er aan te komen en veel te goedkoop, dan doe je het veel sneller als arme jongen :verrygood

 

paddo's

1x gedaan, toevallig net voor het moment dat ze verboden werden.. ik had anderhalf portie gegeten maar ik heb er niet echt bepaald van gehallucineerd (het waren hawaaianse).. als ik het over kan doen dan doe ik het meteen !

 

 

 

en voorderest niet meer, ben nog maar een jaartje begonnen met experimenteren

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm... allereerst ben ik niet zo voor discussies over allerlei drugsgebruik op wietforum.nl, we zijn tenslotte een forum over cannabis. Op drugs.nl kun je naar hartelust discussiëren over allerlei drugs, het gebruik ervan en de kick. Bovendien vind het het hier niet zo gepast omdat we nog steeds minderjarige leden op het forum hebben die onderdeel zijn van onze community als lid.

 

Om die redenen gooi ik hem effe de mod groep in voor overleg en sluit ik dit topic voorlopig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...