Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Domi

GROW-BATTLE I : 5 Mad S. + 2Big White + 2Kush-mix. 1x 400w Direct 12/12

Recommended Posts

hallo Domi,

 

ik lees met plezier je kweekverslag(en) en vindt je dames er ook mooi bijstaan

voorlezen zal de dames vast kalmeren, het is bekend dat planten het beter doen met een beetje muziek en een voorgelezen SS

klinkt toch ook als muziek in de oren?...

 

verder wens ik je veel succes met die ghetto-bird (helicopter), waar ik woon gebeurt dat cirkelen boven woonwijken ook vaak en naderhand weten ze er altijd wel een of twee te pakken...

toch betreft dat bijna altijd degene die stroom jatten. ik gebruik zelf 2x 600watt en die twee lampen samen is nog steeds minder verbruik als bijvoorbeeld mijn stofzuiger.

 

als je je stroom netjes betaald zal het wel loslopen hoop ik. als je in plaats van je kast nu een groot terrarium of aquarium hebt?

ook altijd warm en veel stroomverbruik toch?

 

ik wens je veel sterkte en succes

Thc78

 

ps. kun je die Qwerty niet stimuleren om ook te posten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx THC!

 

Jaja, Qwerty moet dringend eens gaan updaten. Misschien moeten we zen topic bumpen :wacko:

Die helikopter mag van mij ook wel op stal blijven staan hoor! ;)

 

En ben slim geweest door geen stroom te jatten. En aan de rekeningen kunnen ze alvast niet zien dat we een 'abnormaal' stroomverbruik hebben :specool Hebben geen afwasmachine, geen wasmachine en geen droogkast :smoke dus dat zal wel ruim compenseren voor die 800W :lol:

 

Thx voor de comments!

 

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoihoi iedereen!

 

Vandaag laat ik jullie wat foto's zien van de BiddyMaria's van Chaz en HJM. Er zijn 7 van de 8 opgekomen. En de 7e is nog heel pril... dus waarschijnlijk zullen we er 6 overhouden, met hopelijk 4 sappige vrouwen overhouden. We zullen zien.

 

Ze krijgen nu nog 20u licht en 4u donker. Over 2 weken schakel ik om naar 18/6.

 

Lekker groen :verrygood

 

Here ya go!

 

gallery_15022_7092_1335474.jpg

gallery_15022_7092_1080196.jpg

gallery_15022_7092_627510.jpg

gallery_15022_7092_52841.jpg

gallery_15022_7092_1673738.jpg

gallery_15022_7092_1376517.jpg

 

Zoals jullie kunnen zien, niet gestrekt maar mooi gedrongen. Zoals het hoort!

 

Hopelijk doet het je veel plezier Chaz, ze gaan lekker :rolleyes:

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk om te zien! Mooie kort gedrogen plantjes met dikke stelen!! :verrygood

 

Zie je nog verschillen tussen de plantjes?

 

Keep it up!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice Domi!

 

Lekkere lage compacte plantjes, daar houden we van.

Wat ga je eigenlijk met deze plantjes doen?

In je groeihokje houden of uiteindelijk ook in je fabriek plaatsen?

 

Was die lekkere joint nog bevallen op je ijskoude dakterras :verrygood

Ik stond ook even 1 minuut buiten maar ben weer gauw naar binnen gegaan.

Te koud voor deze antiliaan!

 

Ajoo Maat.

 

Anti

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd leuk om te zien die korte internode als ge met zaadplantjes werkt

Grote" indica"bladeren gaan dat worden , lijkt me :verrygood

Biddy maria's , zit dus santa maria in en waarmee is die dan gekruist ?

Naar goeie gewoonte , schone prentjes om naar te kijken

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi iedereen! Bedankt voor de reacties!

 

@ Anti: Die Biddy Maria's die blijven nog een paar weekjes in het groei hokkie, totdat de fabriek leeg is, en dan gaan ze er in <_<. En dan nieuwe zaadjes aanschaffen via die deense site ! Lekker goedkoop! Bedoeling is gewoon dat ik minder planten moet gaan neerzetten door het voorgroeien... Hoewel er toch misschien 1 of 2 zaadjes weer rechtstreeks op 12/12 zullen gaan.

Wel jammer dat die Deense zaadbank geen female seeds heeft. Want het is natuurlijk extra kut als je ze zolang voor laat groeien en dan ineens allemaal mannetjes krijgt he! En die joint had wel gesmaakt op t terras :lol: . Btw, dit weekend ook weer thuis geweest eventjes en had niets bij... toen vond ik onder de dakpannen toch nog een halve HasjPlantHaze-joint van een maand terug :lol: Smaakte wel nog heel lekker en het effect was ook goed :whistle:

 

@ Flandrien: De Biddy Maria is een kruising van Biddy Early (outdoor) met Santa Maria (indoor). Zaadjes heb ik gekregen van Chaz :verrygood En ze zijn afkomstig van HJM!

 

@Chaz: Ben nog volop aant speculeren of ik al dan niet Female seeds in mn voorgroei hokje ga zetten... Hoger rendement volgens mij. Maar zowiezo ga ik enkele zaadjes van die Deense bank bestellen, gewoon omdat ze ze goedkoop zijn. Ben er zelf nog niet echt uit .. maar ik hou je op de hoogte he :likken: Zodat we kunnen ruilen ;) :rolleyes:

Verschillen tussen de BM's zijn vrij klein. Misschien dat ze later iets meer gaan verschillen, maar tot nu toe zijn het bijna identieke plantjes! (btw 1tje heb ik verwijderd omdat die niet wilde groeien, dus nu zijn het er nog maar 6 :P )

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm, slechte groeier, zal wel een herma of iets dergelijks geworden zijn. Had er zelf ook 2 van killing fields en Sannie's Jack. Alle 2 herma's...

 

Wil je trouwens die deense zaden binnen gaan kweken of buiten?

 

Ben benieuwd wat de Bm's bij je gaan doen!

 

Voor die Female seeds moet je ff goedkijken op het forum welke breeders hierbij betrouwbaar zijn. Volgens mij zijn sweet seeds en greenhouse wel in orde!

 

Succes!

 

Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi iedereen!

 

Hier een nieuw update! We zijn vandaag DAG 64 van deze kweek. Het is dus week 9 van toen ze boven de grond zijn gaan staan. Dus nog een 2 tal tot 4 tal weekjes te gaan!

 

De temperatuur varieërt van 18 tot 25 graden. Min 17,5 met licht uit en max 27graden met licht aan.

De luchtvochtigheid varieërt van 52-73 %. Min 52% met licht aan en max 73% met licht uit.

 

Zo, hier dan de fototjes. Wel met licht aan de meesten, maar dat nemen we er maar even bij he! :verrygood

 

Zo stonden de Dames er bij, 5 dagen geleden. Enigste foto met licht uit :whistle:

gallery_15022_6818_143416.jpg

 

In deze hoek vinden we BigWhite #1. Veel langwerpige topjes die waarschijnlijk lang moeten rijpen.

gallery_15022_6818_1646929.jpg

 

Dit zijn Mad S. #2 en #3. Samen gezellig in 1 pot <_<.

gallery_15022_6818_964348.jpg

 

Hier is de Mad S. #4

**Blijkbaar was ik zo stoned dat ik em per ongeluk overgeslagen heb...mijn excuses hiervoor**

 

Aanschouw the power of the Kush!

Kush # 1. Deze gaat als eerste klaarzijn denk ik.

gallery_15022_6818_968555.jpg

gallery_15022_6818_259483.jpg

 

Kush #2. De kleinste van de 2. De top zal wel dildo formaat zijn, dus dat valt nog mee. Groeit stilaan dicht.

gallery_15022_6818_702443.jpg

gallery_15022_6818_1543232.jpg

 

De BigWhite #2 staat aan deze kant... Iets kleiner als de BW #1 , maar wel veel topjes! :lol:

gallery_15022_6818_1242370.jpg

gallery_15022_6818_1112689.jpg

 

En tenslotte hebben we nog de Mad S. #1. Deze is EINDELIJK! in bloei geschoten. Mag dus nog verwachten dat zij nog een heel stuk zal groeien. Heb haar best wat gedieft en de toppen liggen op ongeveer gelijke hoogte.

gallery_15022_6818_1062087.jpg

gallery_15022_6818_1620476.jpg

 

Zo, Nu nog wat sfeershots enzo... njah, jullie snappen het wel :likken:

gallery_15022_6818_21612.jpg

gallery_15022_6818_1413030.jpg

gallery_15022_6818_1409613.jpg

gallery_15022_6818_1847187.jpg

gallery_15022_6818_647614.jpg

gallery_15022_6818_1694664.jpg

 

Zo, hopelijk hebben jullie er van genoten...

Volgende keer zal het weer met het licht uit zijn :rolleyes:. Beetje kleurverschil in een topic mag wel he !

 

@Chaz: Zou ze graag buiten willen, maar moet nog volop opzoek naar een goeie guerilla spot waar ik regelmatig kan langs gaan in de zomervakantie voorzover ik in t land ben :lol:.

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey domi dat ziet er alemal lekker uit hoor, ze mogen zeker nog wel een paar weekies ik denk eerfer 4 dan 2, alles is zo te zien nog mooi groen en gezond, het wordt volgens mij gewoon weer een heerlijke ronde!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die moeten zeker nog een tijdje staan! Denk nog wel langer dan 4 weken :verrygood

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blommer: Thx dat je meegeniet kerel!

@Chaz: Ja, ik hoop dat ze MAX 4 weken nog moete :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat er nog heel mooi bij Domi.. :verrygood

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx NN :rolleyes:

 

zo, ik ga mn bedje opzoeken!

 

C y 'all tomorrow!

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit domi.

mooie volle tuin.

 

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi gezond uit Domi ! wat een volle bak met toppen :rolleyes:

 

wel jammer dat we haast niks zien van de andere helft van je kast... maak jij eens wat foto's dan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Damian!

 

Thx Rie! Ik zal eens kijken wat mogelijk is om te fotograferen :rolleyes:. Wat ik jullie wel al kan vertellen is dat het aan de andere kant van de kast ook goed gaat! De dames van Qwerty46 zullen een week of 2 sneller klaar zijn dan de mijne... Maar ze zijn wel zeer langwerpig allemaal, dus we hopen maar dat de onderste topjes voldoende lichtkrijgen, aangezien de lamp redelijk hoog hangt. Maar dat is zijn keuze, dus ik ga er me niet mee moeien :verrygood. Een paar fototjes undercover publiceren kan weinig kwaad, toch ?

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk om naar te kijken.Top :rolleyes:

Waarom denk je dat als je female of feminized zaden hebt je opbrengst groter is?

Omdat je dan waarschijnlijk/misschien meer vrouwen krijgt?De kans dat er hermafrodieten opduiken zal dan ook groter zijn.

Er is immers wel meer x chromosoom aanwezig.Zelf heb ik er ook al aan zitten denken.

Vraag me alleen af of de verandering van licht of het gelijk op 12/12 niet teveel stress met zich mee brengt.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jappie: Thx amigo! Leuk dat je meekijkt ;)

 

@Kitefreak: Als je female seeds pakt, dan heb je normaalgezien het minste kans op herma's. En dan moet je niet meteen op 12/12 beginnen... dan kan je gewoon onder 18u tl voorgroeien, totdat ze groot en sterk zijn. Lekker veel toppen en fimmen, totdat ze breed genoeg zijn, en dan op 12/12 in het bloeihok. Dan gaat er ook geen tijd en ruimte verloren aan de geslachtsbepaling en aan de mannen. Kan je minder planten zetten, en ben je dus ook minder strafbaar ;) . Door het lange voorgoeien (je begint weer met een nieuwe cyclus als je huidige in de bloeikamer wordt gezet) Kijkg je een soort outdoor, maardan indoor. Kan je lekker veldje kweken van dikke toppen. En veeeel toppen aangezien je topt en fimmt. En door de lange voorgoei worden de planten dus groter... Lijkt mij alleszins het proberen waard :) . Ik zou ook geen feminized seeds kopen, maar Female seeds, om de kans op herma's dus uit te sluiten.

Want ik denk zo stiekem, dat als je 12/12 gaat voorgoeien onder tl en dan overpotten, dat je dames te klein gaan blijven op het einde... 12/12 rechtstreeks onder HPS is een ander verhaal natuurlijk. Maar dan gebruik je je voorgroeihokkie eigenlijk 3 weken voor nop. Maar we zullen zien he! Ik kijk eerst stiekem bij jou of ik gelijk ga krijgen of niet :D . Hopelijk voor jou heb ik ongelijk :rolleyes: . Het is allemaal gewoon brainstormen naar de 'ideale' manier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Female seeds kan een dure aangelegenheid worden hoor.Wat betreft toppen enzo ben ik niet zo'n voorstander van,mits het een echte snelle groeier is.Al is mijn G-kit niet zo hoog.

We zullen de verschillen wel zien.Mijn voorgroeihokje staat nu nog steeds op 12/12.

Maar net wat je zegt proberen is weten.

 

Ps:die deense site??

 

Greetz kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domi maat,

Ziet er zoals gewoonlijk netjes uit en mooi groen, ben niet anders gewend eigenlijk.

 

Zo'n voorgroei kastje is zeker ideaal, je bespaart er niet alleen tijd mee maar ook heel wat centjes denk ik.

 

Ik ben ook wel benieuwd naar die Deense site waar je het over had.

 

Jammer dat Qwerty zijn dames niet geknakt heeft. Ik merk het verschil wel echt.

De onderste topjes zijn echt helemaal omhoog gekomen.

Dus de lamp staat nou lekker dichtbij de dames.

 

Spreek je Bro

 

Ajooo

 

Anti

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Kite freak en Anti: Thx jongens! Aan het einde van de rit zal alles duidelijk worden e, bij ons allemaal :D. Die Deense site kan je terugvinden bij de Coffieshop/Growshop sectie. Origineel gepost door Kees. :D

 

Vanavond een laatste update voor een weekje. Ga men camera eens pakken ... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zeggen jullie van een update? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...