Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
riesje1965

Review:afghani Gold Zaad Van Spliff Seeds.

Recommended Posts

Keihard en vreselijk plakkerig!!!

Riesje gaat ff van de zaadbussines weg en gaat weer een keer stekken doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog 1 Ries , qwa stekken

Vakantie staat voor de deur , van de week gaat bij mij de schaar door me afghanen

Ziet er bij jou goed uit

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben het met ert eens wat betreft de anna's :wacko:

verder zien je dames er smakelijk uit man B)

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks te mokken he, hahaha

 

alleen die scarlet pimpernel is geen porrum ertussen.

 

Mooi rondje he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mokken? Alleen dat er veel fluf onder in zit door het dichte bladerdek. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is wat er onder zit niethard dan??

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man ...lelijk voor je die bannatjes ...de rest ziet er lekker uit hoor :rolleyes:

 

@ ert: zie die paars maar als een éxcuse neger' der moet er altijd wel eentje anders zijn dan de rest heah :verrygood

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

die paarse is stiemen een orientatiepunt voor riesje :verrygood

Dat is de ingang van zijn regenwoud, anders raakt hij de weg kwijt.

 

ziet er mooi uit hoor ries, en een paar banaantjes in dit stadium kan niet zoveel kwaad meer..

en ach een paar zaadjes, dat weegt strax alleen maar mee toch :rolleyes:

 

ik vond en vind het nog steeds een mooi veldje, een mooie draai.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste loodjes............................en laten we hopen dat die het zwaarst gaan wegen!!

Deze hele week goed op de nlx toppen gelet in verband met een eventuele aanval van toprot.

Ik ga deze avond voor de eerste keer alleen water geven . Geen enkele meststof of ander meuk derbij.

Voor de NLX jes is dit op zeker het laatste weekend dat ze levend door het leven gaan . Klinkt best luguber , maar ja ........het is het lot van de plant . Op zijn hoogst 9 weken en dan ...................de schaar er in!!!! :rolleyes:

 

Aankomende week ga ik bekijken wat ik met de Afghanen ga doen.Ze schieten nog niet erg op met het bruine haartjes

verhaal.Onder zijn de aanwezige topjes al lekker bruin en vreselijk wit en plakkerig. Bovenin zij de hooftoppen snoeihard en zijn de kristalletjes ook overduidelijk anwezig. :whistle:

Wat betreft het roestverhaal ben ik blij dat ik dat toch weg heb kunnen houden. Dat was eigenlijk mijn grootste angst , voor zover je van angst kunt spreken .Als het ff kan kan gaan ze een weekje langer staan dan de anderen. Kan alleen maar betere en wellicht wat zwaardere wiet geven.

 

Als ik terug kijk , ben ik er van overtuigd dat de extra gift van kalk/magnesium midden in de kweek niet verkeerd is geweest.

De BAC voeding heb ik nu voor even wel gezien. Ik ga dus voor de komende kweek over op een andere voeding en ben nog effe aan het spitten in dit forum naar resultaten /kweken met andere voedingen. Dit gaat wel een biologische voeding worden en ik zit toch te denken aan een Plagron . De Aptus super pk en de k boost gaan wel weer een rol spelen in de komende kweek.

Het gewicht van deze kweek gaat zeker niet super zijn , maar ja , tis een test he!!

 

Wat ik nu van de Spliff seeds afghanen moet zeggen ....................Tja , twas leuk om weer een Afghaan te kunnen doen . Het heeft me eigenlijk geen moeite gekost om ze groot te brengen. Dus zeker ook geschikt voor de beginnende kweker. Voor een female heeft ze verrassend weinig verschil in de plantjes wat je toch wel vaker ziet bij ander female zaadjes.

Alleen het kalk gebeuren moet je toch ook zoals bij elke indica gewoon goed in de peiling houden.Ik weet zker dat deze plant het op

nieuwe aarde beduidend beter gaat doen . Misschien ga ik dat wel een keer doen. Word een grote operatie om die ouwe aarde te laten verdwijnen , want we hebben het hier niet over een paar litertjes!! :verrygood

 

Dit was mij lulpraatje van de zondag maar weer. Zal jullie niet langer vervelen met al da geklets .Op naar het einde !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd niet lullen maar knippen :verrygood maar dat horen we vast bij je volgende zondagse praat

 

nee zonder geouwehoer prima kweekje tog zonder problemen ... alles ziet er zeer strak uit man

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoppen met voeding heeft bij organisch kweken niet zoveel zin. De voeding blijft nog wel een week of 3 werkzaam, en het is ook niet erg.

 

Ben benieuwd wat de afghantjes gaan opleveren, het zijn in ieder geval best mooie plantjes zo Ries, aardig veldje vol! Ben nog het meeste benieuwd of ze ook lekker zijn overigens - dat is (voor mij) toch wel het belangrijkste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_10502_6742_77059.jpg

gallery_10502_6742_119569.jpg

gallery_10502_6742_31079.jpg

gallery_10502_6742_358985.jpg

gallery_10502_6742_10298.jpg

 

Dag 56 .Laatste foto's voor de kap.Vrijdag of zaterdag gaat het om.Afghaan en nlx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ries

 

Zien er goed uit.

Ze zien er ook wel compact uit de indica`s :likken:

Die paarse <_< :whistle:

 

Succes met de knipperdeknip

 

Ik zit er ook aan te denken na deze ronde me 1100liter aarde weg te halen pfffffffffffffff :verrygood :rolleyes:

 

laterzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey riesje :verrygood

mag ik vragen hoelang jij al op deze aarde hebt gekweekt ?

ik draai nu zelf mijn 5e kweek op mijn aardebak namelijk.

 

ik vind die paarse ook mooi trouwens hahaha maar dat kan ook mijn afwijking zijn he.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aarde was al een keer of 3 gebruikt voordat het de bak inging.Keertje of 7 a 8 denk ik dan ,he?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb jij dat dan eerst in potten gebruikt ?

ik gooi mijn gebruikte potgrond altijd weg namelijk.

 

en heb jij het tussentijds ook nog opgewaardeerd ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies wat we van je gewent zijn riesje1965.. :whistle: Lekkere vette toppen.. :verrygood :rolleyes:

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lag al een jaar in de schuur ,kfk!!! Gewoon opgewaardeerd en draaien!!!!!!1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey riesje lekekrh oor...

 

dacht btw dat je die paarse eruit zou trekken ??? :verrygood :rolleyes: gelukkig niet gedaan :whistle: ziet er zo mooi uit

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee der stond nog een ander grote Ice in.Die paarse staat nog.

Ken nie wachten tot het weekend.Lekker knippie doen.Met de hand!!!!!!!!!!!!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je een trimmert lenen Ries.

:verrygood

 

Waus met de hand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die staan er zeker lekker bij :verrygood

 

Ik had je gewaarschuwd voor die zaden he , maar die paarse is wel lekker

 

Succes met knippe

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

o.k dan :lol: altijd handig om te weten he :likken: ik flikker mijn gebruikte grond uit de potten altijd weg namelijk.

maar aan de andere kant vind ik het ook wel een beetje link om het te laten liggen <_< want stel je nou toch eens voor dat ik dan na een aantal kweken toch gesnapt word en daar ligt zo'n

berg grond in de schuur :whistle:

 

suc6 met het knippen kerel :verrygood rambo dat je bent :rolleyes:

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...