Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
riesje1965

Review:afghani Gold Zaad Van Spliff Seeds.

Recommended Posts

Jaja , die paarse is een Ice in een petfles.Kan zo mooi de wortelvorming zien. Zomaar een funtestje.Doet gewoon met de voeding mee.

 

Ik doe niks speciaals aan de plant , nie dieven nie en nie toppen nie!!!

Gaan gewoon zo ze gaan.

 

Ik heb de frequentie van mijn bezoekjes aan de plantjes op eens per 3 dagen gezet voor de komende weken.Straks in weekje 6 ga ik weer wat vaker kijken. Water krijgen ze dan ook eens per 3 dagen.

Gaat goed zo dus wrom nie doen dan hé ?

 

Aangezien ik geen drain heb , lijkt me het wel een veilig en beter idee om dat zo te doen. Heb is zitten denken over een aantal gaten in mun bodem om het overmatige water in de zanderige bodem hier weg te laten zakken.

Bodem is beton dus dat gaat dan wel het nodige lawaai op leveren als ik er met een grote boor doorheen moet.

 

De plantjes...................

Die gaan prima zo als jullie kunnen zien. Heb totaal geen problemen en de boel loopt lekker. Ken nie wachten om straks keiharde afghaan toppen in mun mandje te mogen knikkeren.

 

Het lijken me ook nog eens mooie plantjes om eens stekken van te gaan trekken.

De voeding zit op dit moment op 200 ml BAC bloei en de pk op 40 ml.

Het toevoegen van extra kalk is volgens mij goed uitgepakt. In deze kalk ( Ecostyle ) zat ook de nodige extra magnesium en op dit moment zie ik geen enkele noodzaak extra magnesium toe te voegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ries als jij het gevoel hebt van dingen laten of veranderen moet je dat zekerzzz zelf weten jij ken het het beste aanvoelen !!!

 

en eens in de 3 dagen langs gaan :tu doet maar luxe !!! groot gelijk heb je ....

 

hey ries als jij het gevoel hebt van dingen laten of veranderen moet je dat zekerzzz zelf weten jij ken het het beste aanvoelen !!!

 

en eens in de 3 dagen langs gaan :P doet maar luxe !!! groot gelijk heb je ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dubbel dubbel

 

heb ik ook wel is is vaag :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er gelijkt uit pik.

 

Worden je top bladeren nou lichter van kleur of ben ik scheel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe hoog zit je met je voeding dan??

 

FF wat anders.

Je hebt nu zaad planten staan he, en jij geeft van boven af water.

Je zaadplant heeft een pen wortel en die gaat naar beneeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Misschien danb ze niet genoeg voeding kunnen pakken.

 

Tis maar een idee he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Riesje,

 

Goed te horen dat die Afghanen zo goed gaan. Geen herma's enzo. Zien er prachtig uit mooie bladeren, mooi groen. En de bloemvorming gaat op volle kracht zo te zien.

greetz,

 

eFader

 

Hoi Riesje

 

Zo zie je maar dat het vermijden van stress heel belangrijk is voor die plantjes. Hjm en Buble gaan ook als een speer. Alleen Powerp had problemen ondervonden, bij twee planten balvorming maar dat is nu verholpen. Gelukkig. Pjp is van de radar verdwenen en Final weet niet meer wat wat is. Twee soorten in de kast.

Ik hou je in de gaten,

 

eFader

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hartelijk dank voor de complimenten , gij allen, sprak hij trots!!! :tu

Kijk is naar foto 3 , dan zie je dat ik ook 2 soorten heb staan. Ik heb er Nlx bij gepoot. Zie je ook direct het verschil tussen zaad en stek.

Zelfs 3 soorten ......heb er een Ice bijstaan in een petfles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verder staan de dames er goed bij ... ze beginner zoals ertje ( en je zelf al zei ) al wat lichter uit te zien ...

 

maar ach heel lang moeten ze tog niet meer heah en scheelt je de grote bladeren afknippuh :tu

 

 

 

ge-edit :

 

 

oepss :P sorry , nie aan gedacht

Share this post


Link to post
Share on other sites

O jeeeeeeeeeeeeee :P :tu

 

enne.....

 

 

Foei , master!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZOU HET NOOIT MEER DOEN !!!!!

 

 

dit is dus eigenlijk een direct gevolg van ert zijn prijzen drang !!!! en het als maar winnen van DE prijzen :P

dat zit me duidelijk nog zo hoog dat ik ergens anders andere prijzen probeer 'te winnen' :) :D :tu

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee , mannen!!! Het is de schuld van ...............WEETJE!! Die klojo dat die der ronhuppelt!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooooooooo , ff een zondags lulpraatje , Weet niet of jullie daar op zitten te wachten , maar vooruit....Al is het maar voor mezelf :D

 

Deze week weinig te melden. Was gisteren voor een voedingsbeurtje beneden en alles gaat goed . Kort maar een feit. De afghaantjes beginnen nu al lekker plakkerig te worden. De kristalafzetting begint ook al op het blad te komen.En dan zitten we pas in weekje nummero 5.

Voeding zit nu op 300 ml en de Super pk staat op de maximale 50 ml.Zoals bekend meet ik niks , geen ec , geen ph en geen temperatuur.

De super pk gaat deze week nog mee daarna bouw ik em af en ga een evenredige hoeveelheid K boost meegeven. Dat wil zeggen dat wanneer er 40 ml Super pk meegaat er 10 ml K boost bij komt. Tijdens deze terugschakeling ga ik ook de voeding terughalen naar een 0 ml in week 7 .

Na week 7 krijgen ze gewoon helemaal niks meer. Is kijken wat dat gaat geven.

Heb geprobeerd om wat te vinden over het in het donker zetten van de plantjes in de laatste 3 dagen. Ook hier weer verdeelde meningen. Maar ik zou eigenwijze riessie nie zijn , als ik het lekker toch stiekem ga doen. :D

 

Wat ik wel zie is dat er muggies rondvliegen , denk dak daar maar is een jihad tegen moet gaan voeren en ze ga bestoken met wat spul waar ze dood van gaan.Is wel handig als je van da gespuis af wil komen toch?

Was ut weer voor deze zondag . Als er wat commentaar is , grag!! Vragen ? Ook graag , want dit is een doodsaai topicje zow!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ik wel zie is dat er muggies rondvliegen , denk dak daar maar is een jihad tegen moet gaan voeren en ze ga bestoken met wat spul waar ze dood van gaan.Is wel handig als je van da gespuis af wil komen toch?

 

zo kom je idd van die muggen af maar die zijn niet schadelijk (buiten dat ze op je trichomen blijven plakken ) maar het zijn de larven die schadelijk zijn voor je wortels.

ik zit ook met die k.t muggen maar merk wel niets aan de planten, maar het beste om deze larven te doden zijn nematoden (zijn te koop bij frans)

 

je planten doen het goed zie ik :)

kan je de volgende update eens een foto van dichterbij trekken van die paarse?

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey riesje ...als je dat 3 dagen donker systeempie gaat toepassen ...

 

vergeet dan niet goed af te zuigen !!!! je zult een beste vocht damp creeren .... en ik ken zelfs iemand die 5 dagen donker aanhield is gign kieken naar 5 dagen en focking veel rot had her en der in de toppen :D dat was daarvoor nog niet :D

 

dit was het gevolg te weinig afzuigen ... je moet dus flink afzuigen want een te hoge lv maakt je filter kapot ( zoals we alleemaal hebben kennen lezen ) en dat gaat geurtjes opleveren :)

 

maar verder ziet het er goed uit ... vind alleen deze ronde echt niet opschieten ;) maar das meer een 'gevoel' normaal stap ik ook ergens in bij bloei week 4 ofso ;) dan heb je nog een kort zitje van een week of 4 tot 6

 

 

keep them green

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb deze ronde helemaal geen vloeibare voeding meegegeven , alleen water en af en toe wat sannie's bacto.

 

die mugjes raak je bijna niet kwijt als je je aarde hergebruikt is mijn ervaring

 

succes

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bubble

je kan de bovenste laag met bac solution behandelen tegen de eitjes.

Misschien dat dat ze wel kilt

 

@ries

fff update? ben wel benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ben ook met zoveel dingen tegelijk bezig :)

 

Oke dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_10502_6742_70983.jpg

gallery_10502_6742_210758.jpg

gallery_10502_6742_78546.jpg

gallery_10502_6742_448771.jpg

gallery_10502_6742_82309.jpg

 

 

Dag 36.

Geen vreemde dingen te zien. We zullen door gaan!!!! :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...