Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Silhouette

Mezelf Voorstellen, Oftewel Hallo Iedereen!

Recommended Posts

Dag iedereen,

 

Ben ook min of meer ook een oude rot zoals mijn voorganger schreef (maar wat is oud? eek) en wat mij betreft 39 lentes jong :likken:

 

Tot nu toe behielp ik mezelf altijd met wat de koffieshop me bood of wat ik van mijn jongere neef kreeg maar wil zelf mijn eigen plantjes hebben net zoals mijn neef.

Die heeft ze gewoon in de tuin zomers en in de winter in zijn kelder, is heel serieus met zijn plantjes en retegoede wiet althans dat wat ik van hem krijg is altijd top.

 

Ikzelf wil hier ook wat moois opzetten en ben getuimeld over de bakken informatie die hier te vinden is, ook zeer ordentelijk weergegeven werkelijk een heel mooie site en erg goed geindexeerd mijn complimenten!

 

Heb me verdiept in de regels en hoop dat men me niet gelijk kielhaald als er hier en daar een foutje insluipt, mag graag lol trappen maar dat moet helemaal lukken binnen die regels.

 

Ja verder voorstellen zou ik graag doen maar wilde eigelijk het hele huis vol gaan stampen met planten dus dat lijkt me niet raadzaam (geintje)

 

Nee, wordt echt voor die momenten dat ik een ferme knevel wil roken met een goed boek of gewoon wil relaxen en dan ook nog vrij van allerlij ongewenste toevoegingen, ik weet niet of iemand hier chees en chong kent maar heb soms wel een zak wiet te pakken met het idee dat het dezelfde wiet betrof als uit die film waarbij die rechercheur een hagedissen staart kreeg van het roken ervan :rolleyes:

 

Tot slot, vanaf mijn 16e tot mijn 21e groeide de wietplanten uit mijn oren, heb ooit indirect voor een koffieshop gewerkt (blowtjes voordraaien) en erna eigenlijk niet of bijna niets meer gerookt of gedaan en nu regelmatig met grote mate?

 

Heb ook nog eens twee stekken Noorderlight gehad van de vrolijke tuinder in een grijs verleden en schoof met de potten van zonnestraal naar zonnestraal in ons flatje.Totdat mijn vriendin er een scheut chloor ingooide, "wilde niet dat ik blowde", nu we inmiddels dik getrouwd zijn vind ze het wel prima en ik paf er soms lekker één weg, en ja net als vroeger een 500 gram zak engelse drop is ook zo pleite lol.

 

Goede wiet is trouwens moeilijk te krijgen, helemaal waar ik momenteel zit en ook nog eens in een kleine gemeente dus wil mijn eigen exemplaren.

Als men mij de plaatselijk koffieshop uit zou zien komen weet het hele dorp het.

Voor mij wordt het dus zaak het allerbeste filter aan te schaffen en dat niemand er letterlijk lucht van krijgt?, mogelijk worden we anders gestenigd op het kerkplein hier :wacko: , dus het filter word ook heel belangrijk.

Ik heb een hele kluif door te worstelen wat betreft alle info alhier, heb ook gevraagd mijn neefje eens te komen buurten om de ruimte te bekijken waar ik het allemaal gepland had en verder is het allemaal onbekend terrein.

 

Mensen tot tikkens en ik hoop dat ik bij mag dragen aan een hoop lol en info voor ook weer anderen die ongetwijfeld weer van mijn fouten zullen leren.

 

Groeten voor nu en tot snel, Laters!

 

Silhouette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom :whip:

 

Een hele brok om te lezen :likken:

 

Ik zie dat alles wel in orde komt daar bij je :punk: , met wat hulp van je neef en veel lezen hier lukt je dat vast wel :lol:

Hopelijk komt er vlug een verslagje ons tegemoet :rolleyes:

 

Succes,

 

El fish :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor het welkom en zeker zal ik verslag doen als het eenmaal van start gaat hier, heb nog niks staan dus zou een mooie fotosessie kunnen maken van de bouw.

Mijn neefje komt zeer binnekort langs en ik verwacht niet al te lang erna aan de gang te gaan, materialen inslaan en de boel realiseren.

Hoop met wat hulp voor eind December wat te kunnen starten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha... onze eerste binnenkweek was ook eind december.

Op kerstavond zijn we onze stekjes weest halen (van België naar Nederland) in de sneeuw :wacko:

 

Waar we normaal in een goede 3 uur terug thuis zouden staan, was het er bijna 6... :likken:

 

Wat een kweker lijden kan...en zo kom je vast nog van die avonturen tegen hoor...

Zoals bloeiende planten van een meter hoog vervoeren 20km verder met klein autootje...

 

Je hebt de juiste hobby gekozen voor spanning :whip:

 

Later,

 

El Fish :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je vrouw de chloorfles dicht houdt moet het helemaal goed komen denk ik zo met een teeltje !

De voorpret valt duidelijk uit je tekst te lezen en passie is naast kennis en ervaring heeeeel belangrijk, succes !

Groet, Wiedewiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

welcome,

veel groen plezier gewenst,

namens het minilab, Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vrouw gaat de chloorfles zeker dichthouden ze zal zelfs deels de zorg voor de toekomstigge kleintjes op zich nemen.

Ik heb een hoop huiswerk te doen wat betreft alles uit dit forum te graven wat er te lezen is en vond al erg veel waardevolle info, aan me neef alle info weer op een ordentelijk rijtje te zetten namelijk lees ik me van de ene verbazing in de andere :wacko: gewoon even laten bezinken denk ik maar.

Goed schakelbord, goed filtermateriaal, gelukkig ook onbenutte stroomgroepen over in de meterkast hiero.

Ik heb nog wel een aantal dagen leesvoer hier dat weet ik zeker en met de stap voor stap guide's moet het eerste result toch enigzins voor veel lol kunnen zorgen.

Wordt gewoon mijn tuintje onder de grond LOL!

Zit nog te denken tent of iets zelf bouwen, bouwen lijkt me veel leuker.

Anderzijds doet men je geloven dat je met een Tent tegen de 500 pleurie's helemaal klaar zou zijn?

Ik focus me vooralsnog op het leeswerk en brainstorm later wel met mijn neefie die een weekend overkomt uit het zuiden.

Maar waarom planten vervoeren in bloei a 20 km in de auto?, verveelde de planten zich ha ha ha je kan het ook overdrijven je planten te verwennen :likken: wel eens gehoord dat klasieke muziek goed is voor planten maar een stukje met ze gaan rijden getuigt van ultiem dedicated kweken :rolleyes: .

Edited by Silhouette

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) op het forum,......en leuk dat je jezelf even hebt voorgesteld.

 

Er staat voldoende info hoe en wat je nodig hebt om een eigen kweekruimte te bouwen.

In de "Tour voor Beginners" vind je diverse handige links waar je tijdens je bouw rekening mee moet houden, en zal veel van je eerste vragen beantwoorden.

Raadpleeg evntueel de "zoekfunctie"

 

Veel Plezier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey welkom op het WF en veel plezier.

 

je muziek keuze is iig niet verkeerd ;)

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...