Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest

Uw ideale samenleving

Recommended Posts

zie hier het verband niet met het paranormale, eerder met stemmen in je hoofd en gespleten persoonlijkheid  :?  

die 3 liggen erg dicht bij elkaar.

Ik zie het iig als soort van hypnose...... iedereen eerst even langs rata rostelli  :wink:  

en hypnose is op zijn beurt ook gewoon een occulte term voor suggestie.

dat zal altijd een lastige blijven, wie heeft het recht te beslissen over een ander leven ? (zo ook abortus), aan de andere kant moet er vaak wel door een ander beslist worden (ouders) omdat een kind (nog) niet in staat is dit te doen en/of nog geen juiste afweging te maken.

dus waarom kunnen van van ouders in dit geval niet staat (ikzelf dus) maken.

voor de gezondeid van de baby.

vandaar dat je ook van ongezonde voeding af wil, oorzaak van aantal ziektes liggen juist op dat vlak. Zal dan dus ook inhouden dat roken ed ook preventief verwijderd/verboden moet worden ?  :?  

ja. te beginnen bij reclame verbieden, en een zwarte long op de pakjes, en tabakhandel voor speciale winkels beschikbaar houden maar de automaten in cafes etc. moeten weg.

ik zal de rokers niet hard gaan bestraffen ofzo.

reclame voor tabak weg.

......en met recht trots  :evil:   :wink:  

yep. :cry

vraag me dan ook af of hij dit zal hebben zonder newage, trance, hemi en weet ik wat allemaal nog meer. Ben zelf van mening dat als je je er voor openstelt, je dus veel gevoeliger bent hiervoor. Zo ook met geesten; geloof je daar in dan is de kans groot dat je ze ook zal ervaren (kan ook (onbewust) fantasiebeelden zijn, die overigens heeeel geloofwaardig over kunnen komen). Sta je niet open voor geesten, dan zal je er geen last van hebben ook (aldus mijn mening/ervaring).

mee eens.

Als het beetje meezit, ik ook wel;

al is de kans groot dat ik dat weekend weg zal zijn (toeren op de motor)

leuk leven heb je. misschien ga ik op 15 feb. naar de demonstratie tegen Irakese oorlog.

ik weet niet of dan de meeting is.

Gewoon nieuwsgierig ??????? (wat is bij jou dan ongewoon nieuwsgierig ?)  :)  :wink:  :wink:  

bestaat niet. :P

zie vorig antwoord, moet ook nog weleens werken, sociaal leven, andere topics lezen, mod spelen/bezig in eigen rubrieken, bezig zijn met hok, enz enz. Zie maar eens een uur vrij te maken om de bovenstaande reacties te lezen en er ook nog eens op te reageren  :(  

oke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote:  

 

dat zal altijd een lastige blijven, wie heeft het recht te beslissen over een ander leven ? (zo ook abortus), aan de andere kant moet er vaak wel door een ander beslist worden (ouders) omdat een kind (nog) niet in staat is dit te doen en/of nog geen juiste afweging te maken.  

 

dus waarom kunnen van van ouders in dit geval niet staat (ikzelf dus) maken.  

voor de gezondeid van de baby.

:? :?:

 

ja. te beginnen bij reclame verbieden, en een zwarte long op de pakjes, en tabakhandel voor speciale winkels beschikbaar houden maar de automaten in cafes etc. moeten weg.  

ik zal de rokers niet hard gaan bestraffen ofzo.  

reclame voor tabak weg.

maar als je dan ondanks die foto's toch zelf beslist om wel te roken, mag dat dan ook gewoon in het openbaar, of moet ik dan in een apart hokje zitten, inclusief afzuiger, koolstoffilter... en een 400W HPS :cry ) :wink:

 

leuk leven heb je. misschien ga ik op 15 feb. naar de demonstratie tegen Irakese oorlog.  

ik weet niet of dan de meeting is.

nee, die is in hemelvaart-weekend, laatste weekend van mei. Leuk leven is logisch...... je maakt zelf je leven, kan je het beter leuk maken (maar ben nog bezig met lessen nu hoor). Als je het niet erg vind ga ik niet mee de 15e, heb dan niet alleen een verjaardag, zie ook het nut er niet van in :evil:

 

oke.
:wink:

maar zo nu en dan vind ik die tijd wel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
daar heb ik altijd me twijfels bij.....

kunnen mogelijk een paar bijzitten met een bepaalde gave, maar merendeel zie ik toch als oplichters  

 

Je hebt gelijk als je zegt dat er een hoop oplichters tussen zitten, dit vooral omdat dit fenomeen nog niet erkend word en er dus ook geen enkele controle is........

Degene die ik ken zijn echt paranormaal, een paar ervan hebben zich ook al meerdere malen bewezen oa bij de politie(helpen met oplossen van zaken)

 

zie hier het verband niet met het paranormale, eerder met stemmen in je hoofd en gespleten persoonlijkheid  :?

 

Soms lijken dingen op elkaar, in dit geval ging het op paranormaalheid in combi met een slechte gemoedstoestand(dat maakt je gevoeliger voor "slechte" "geesten").

Natuurlijk is dit meisje eerst door de mallemolen van hulpverling getrokken, niemand kon haar helpen, zelfs zware medicatie hielp niet, opname heeft ook niet geholpen.

Haar afsluiten hielp wel.

Nu kan ik niet iemand totaal afsluiten, ik heb wat hulpmiddelen gegeven om zichzelf af te sluiten(wat heeeeeeeeeeel erg goed werkte) en door verwezen naar een paranormaal iemand die haar het beter kon leren dan dat ik kan.

 

Het is belangerijk dat mocht iemand dat soort symptomen hebben dat er idd eerst naar hulpverlening word gegaan, geestenziekte's verhelp je niet door iemand af te sluiten en zo iemand heeft de hulp dan echt hard zat nodig.

Daar mag je niet omheen gaan, maar als al het andere vergeefs is dan mag je wel wat proberen.

 

 

vandaar dat je ook van ongezonde voeding af wil, oorzaak van aantal ziektes liggen juist op dat vlak. Zal dan dus ook inhouden dat roken ed ook preventief verwijderd/verboden moet worden ?  :?

 

Je weet dat ik van vrijheid hou, maar roken veroorzaakt veel ellende, kost de maatschappij erg veel geld.

Dus zou ik liever zien dat rookwaar niet meer vrij overal verkocht word, maar alleen nog op bepaalde plekken(net als coffeeshops), het mag van mij duur gemaakt worden en niet onder de 16 verkocht worden.

Ook mag van mij je verzekering(ziektenkosten) duurder worden als je rookt, je brengt ook een groter risiko met je mee.

Daar tegenover zou ik graag(wat de verzekeringmaatschappijen ook willen) methode's om te stoppen met roken opnemen in het ziekenfonds.

 

Mensen stimuleren met wat druk, maar niet dwingen dus.

 

vraag me dan ook af of hij dit zal hebben zonder newage, trance, hemi en weet ik wat allemaal nog meer. Ben zelf van mening dat als je je er voor openstelt, je dus veel gevoeliger bent hiervoor. Zo ook met geesten; geloof je daar in dan is de kans groot dat je ze ook zal ervaren (kan ook (onbewust) fantasiebeelden zijn, die overigens heeeel geloofwaardig over kunnen komen). Sta je niet open voor geesten, dan zal je er geen last van hebben ook (aldus mijn mening/ervaring).

 

Ja hij zal het ook hebben zonder dat alles, toen wij voor ons voor het eerst begonnen af te vragen of hij dingen zag die wij niet zien was hij anderhalf jaar oud, hij had nog nooit wat te maken gehad met reiki, new-age enz.

Fantasie beelden sluit ik zeker niet uit!!!!

Daarom zeg ik ook dat we nog niets kunnen zeggen over het feit of hij paranormaal is of niet.

Maar voor hem is het echt wat er gebeurt.

 

Ik stimuleer niets overigens, dat is me ook aangeraden door paranormale mensen en dat vind ik een heel goed idee, anders heb je een grote kans dat het kind dingen gaat verzinnen om jou tevreden te houden.

Als hij bij mij komt om te vertellen is hij natuurlijk welkom, ik zal niets uit hem proberen te halen.

Het is gewoon een kind zoals ieder kind en moet ook zo behandeld worden.

 

Als het beetje meezit, ik ook wel;

al is de kans groot dat ik dat weekend weg zal zijn (toeren op de motor)

 

Dan toer je maar ff langs bij de meeting!!!!!!!! :evil:

Wat voor motor heb je eigenlijk?

 

moet je al wel in jezus/god geloven. Doe ik dus niet...... ik geloof wel in het geloof in god  :?  8)

 

Geloof je niet in jezus het persoon of jezus de zoon van god???

Voor jezus het persoon zijn toch wel bewijzen, het zoon van god verhaal gaat mij persoonlijk ook te ver, ik zie hem als een verlichte "meester".

 

De moslims zien jezus als een profeet, dat vind ik een mooie benaming.

Ze eren jezus dus wel, maar niet als de zoon van god zijnde, hij is gewoon 1 van de profeten, maar mohammed is hun belangerijkste profeet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  

Ik ga teveel off-topic.............  

Ik ben een schande voor mij eigen forumstuk  

Dus ik spreek mijzelf vermanend toe, erodome genoeg met het off-topic gaan!!!!!!!!!!!(andere mensen mogen mij natuurlijk ook terugfluiten hoor, maar nu heb ik het zelf gedaan).

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!

en dan niet alleen voor erodome, maar voor jullie allemaal :wink:

 

deze topic heet : Uw ideale samenleving!!

 

ik vind t niet erg hoor, want over die ideale samenleving zijn we (tenminste ik wel) zo'n beetje uitgepraat. we weten elkaars standpunten en t lukt verder ook niet echt elkaar te overtuigen. maar dat wil niet zeggen dat dit geen leuke topic is :wink: er staan een hoop leuke dingen in over paranormaliteit (?), geloof en erodome :wink: :evil:

 

k denk dat we hier t beste nieuwe topics voor kunnen openen ( de verschillende "lichamen" van de mens is er al! thnx to erodome)

 

 

dat is een heel erg lang verhaal. en de herrineringen zijn erg vaag. iig ben ik ervan overtuigd dat ik in een universum (of beter gezegd een hele reeks universa) de zoon van God ben geweest.
volgens mij wel, anders zou bv. jezus ook niet de zoon van god zijn en hoger staan dan de meeste.
kenny draagt plateau-zolen? :wink:

 

Wij zijn allen GELIJK................
waaaa. allemaal gelijk alsjeblieft niet zeg. dan voel ik me als een mier in een mierenkolonie waarbij iedereen hetzelfde doet. natuurlijk, god zal wel van iedere ziel evenveel houden dus in die zin zijn we zeker gelijk maar toch is er wel degelijk vershcil in zielen en hoeveelheid liefde etc.

iedereen is gelijk......qua behandeling die iedereen van anderen zou moeten krijgen

en voor de rest is ieder mens anders.

 

Foto laat ik graag zien, ben supertrots op hem dus hierbij een foto  

......en met recht trots  :cry :wink:

yep.  :)

hier valt weinig aan toe te voegen :wink:

 

en erodome, wat voor werk doe jij eigenlijk :?:

sessies, behandelingen, mensen "afsluiten"

psychiator, psycho-therapeut, "mensen-hun-energetische-lichamen-verbinder" ?? :wink:

 

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!  

en dan niet alleen voor erodome, maar voor jullie allemaal  

 

deze topic heet : Uw ideale samenleving!!

:cry :evil: :)

 

:wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach, en hoe duur is dat? misschien vraag ik jullie nog eens een site te bouwen voor me.

 

Dat ligt er maar net aan wat je wil, hoeveel het zou gaan kosten kan ik echt niet zeggen, ik kan het niet bouwen, mijn husbie wel, dus is hij de enige die wat kan zeggen over hoeveel het zou kosten.

 

juist ja.

ziehier:

4:34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.  

 

Ja dit is een stukje uit de koran, wat staat er, lees goed, wijst haar terrecht----> laat haar in de bedden alleen---->tuchtig haar.

Zodra ze gehoorzaamd zoekt dan geen weg tegen haar, oftewel, zodra ze luisterd en haar leven beterd mag je haar op geen enkele manier er nog over lastig vallen, dus zodra ze na het terrechtwijzen gehoorzaamd mag ze al niet meer het bed(sex) ontzegt worden en komt het tuchtigen er ook niet aan te pas.

 

Je ziet dat er onmiddelijk al een volgorde word beschreven.

 

Overigens betkent het niet dat als de vrouw ongehoorzaam is in de zin van ze doet niet presies wat haar verteld word, er word bedoeld als zij zich niet volgens de regels van de islam gedraagt.

 

En bij dit stuk moet je natuurlijk ook het stuk van straffen lezen waarin nogmaals het hele traject word behandeld en waarin staat beschreven hoe het tuchtigen moet

.

grappig dat ayaan hirsi ali nou juist mohammed heeft aangevallen. en hem een perverse tiran heeft genoemd die vond dat vrouwen binnenshuis moesten blijven.

 

Ayaan Hirsi Ali heeft net iets anders gezegd, ze zei namelijk erbij, naar onze (moderne) westerse maatstaven.........

Dat is een heel andere invalshoek namelijk......

 

Ook moet Hirsi niet haar eigen rottige jeugd projecteren op de gehele islam........

 

De koran spreekt haar onmiddelijk tegen(ze had beter met wat meer kennis kunnen spreken), ALLE vrouwen van de profeet Mohammed werkte, buitenshuis, dit stimuleerde hij ook voor andere vrouwen.

 

Pervers word hij genoemd omdat hij een jong meisje trouwde, naar onze westerlijke maatstaven is dat idd ook pervers, in die tijd was dat redelijk normaal....

 

verder? wat bedoel je daarmee?

 

Onze wetgeving geeft een vals gevoel van veiligheid voor vrouwen, in de praktijk blijkt dat het wel heel erg ver moet gaan qua mishandeling voordat de wet ingrijpt.

Kortom gezegd, er moeten eerst echte ongelukken gebeuren voordat de politie in actie komt.

 

In de koran staat een traject beschreven en een maximaal van hoe hoog de "straf" mag zijn, dat is meer dat wat onze wet doet, die laat mishandelde vrouwen gewoonweg zakken.

 

Mocht een vrouw nu mishandeld worden dan kan ze dat aangeven bij bv de imam, die zal dan praten met de man en hem laten zien dat wat hij doet niet goed is en waarom dat zo is(met behulp van de koran).

 

je snapt mijn punt niet. jij zegt dat je elkaar moet respecteren, ongeacht cultuur etc. dat zijn jouw normen zeg je. maar deze normen van die andere ucltuur gaan regelrecht tegen die normen van jouw in. hoe valt dat op te lossen? je beperkte jezelf in je beschrijving van je normen niet tot geloofsovertuiging.

 

Als een meisje ZELF uitgehuwelijkt wil worden, dan heb ik er niets op tegen.

Zodra dat niet zo is heb ik het recht om in te grijpen.

 

Hier staat de vrijheid van het persoon mee in het geding, vrijheid van het persoon is 1 van de hoogste rechten in mijn samenleving, daar mag niet aan getornd worden.

 

Soms betekend dat dat ik tegen bestaande normen in moet gaan, het zij zo.

 

Het word veel gedaan in de naam van bv de islam, dat kan ik mooi onderuit halen, waardoor ook alle argumenten om eraan vast te blijven hangen wegvallen.

 

Tja ik zal er misschien een paar vijanden mee maken, maar degene die ik er vrij mee maak zijn me dierbaarder.

 

je zal toch ook wel goede eigenschappen hebben.

 

Ja hoor, ik ben best lief als ik slaap :wink:

Nee valt best mee, veel negatieve kenmerken heb ik al aangpast en verzacht, ieder heeft de macht over zijn eigen leven te beschikken, ik dus ook.

 

Ik ben best aardig(tjee wat zeg ik nu van mezelf).

 

zeker waar maar ik denk dat mensen die astraal kunnen reizen het gelukkigst van allemaal zijn.

 

De astrale vlakte's kunnen ook erg gevaarlijk zijn hoor..........

Aan alles zit een positieve kant en een negatieve kant.

Wie zijn wij om te bepalen voor een ander wat hem/haar gelukkig maakt.

de meeste verhalen over geesten die ik ken komen de geesten best wel bewust over anders.

 

Geesten zijn maar een klein gedeelte van wat er "rondwaart" er zijn vele andere entiteiten, net zoals er vele mensenrassen zijn en vele verschillende diersoorten e.d.

 

Geesten die "slecht" zijn zijn zeer verward, zie ze als geestenziek........

 

Hmmmm snert stukje is kwijt :cry:

Waar je het over hebt is het trillingsgetal, naarmate we meer ontwikkelen word ons trillingsgetal hoger.

Hoe dichter je bij verlichting zit, hoe hoger je trillingsgetal.

 

de een wat meer als de ander

 

Meningsverschil, gaan we niet uitkomen.

Je moet de ziel en het persoon los van elkaar gaan zien..........

 

liefdevol zijn is een onderdeel van de persoonlijkheid.

 

Yep, persoonlijkheid----> aards---->tijdelijk, maar liefdevol zijn is een onderdeel van elke ziel, ook als is de persoonlijkheid van dat moment wat minder liefdevol.

 

welwaar. waarom lees ik bv. als ik over Bijna-dood-ervaringen lees dat mensen begroet worden door liefdevolle wezens, maar dat er vaak een wezen bij komt dat veel groter en liefdevoller etc. is dan de andere, een wezen dat er de leiding schijnt te hebben?

waarom lees ikdan als mensen vanaf datpunt de aarde zien dat ze duidelijk merken dat bepaalde groepen mensen (in grote steden ) op een lagere frequentie zitten dan andere mensen (die meestal in de wat minderbevolkte gebieden wonen.)

 

Je word begroet door je geestengroep, dat zijn zielen die in hetzelfde klasje als jij zitten zeg maar, zij moeten nog incarneren.

Ook word je begroet door mensen die belangerijk waren in dit leven voor je en die je al voorgegaan zijn, ook zij moeten weer incarneren.

Je hoofdgids hoeft dat niet meer, andere entiteiten hoeven ook niet te incarneren.

Die hebben de "leiding" omdat zij een stabiele factor zijn(ze hoeven niet weg).

 

Je bent nog maar net "dood" als je een bde hebt, je kan het totaal nog niet bevatten, hebt je stervelijke omhulsel en je ervaringen/denkwijze's van dat leven nog niet afgegooit.

Dus weet je het grotere geheel nog niet, de kennis van je ziel komt pas iets later weer terug waardoor je het grote geheel weer ziet.

Alles word je uitgelegd, maar bde-ers zijn tekort daar om dat mee te maken.

 

 

ik heb al zoveel ervaren.

 

Maar nog niet alles.........

 

niet alles hoeft ervaren te worden, sommige dingen ervaar je om te leren. wat heeft het voor zin om dergelijke levens te leven als je als een snel-ontwikkelde ziel die dingen al geleerd hebt?

waarom denken de boedd. monniken dat ze verlichting kunnen bereiken door 1 leven heel intensief te mediteren en de deugden van liefde mededogen vreugde en gelijkmoedigheid beoefenen?

 

Diezelfe monniken denken ook dat ze niets voor niets als monnik geboren zijn........

Wat op je pad komt gebruik je, stimuleren mag altijd(uit vrije wil).

 

Hoeveel monniken raken idd verlicht na een leven vol disipline?

Er zijn 7 boeddha's, zegt dat je al genoeg?

 

Alles moet ervaren worden.

Zo gaat het spelletje nu eenmaal.

 

Kenny,  

Ik moet mijn woorden over sm voor een deel terugnemen.........  

8O :twisted: :evil:
 

 

nou snap je zeker wel dat ik ontzettend nieuwsgierig ben naar wat er gebeurde in zo'n film. dus geef me die details maar.

 

Die details wil je echt niet horen, nu na een hele dag schokt het denken eraan me nogsteeds, dus nee dat doe ik je echt niet aan.

 

Maar geloof me, ik schrik niet snel, als ik er zo van schrik was het echt heel erg.

 

groetjes,

erodome

Share this post


Link to post
Share on other sites

en erodome, wat voor werk doe jij eigenlijk

sessies, behandelingen, mensen "afsluiten"

psychiator, psycho-therapeut, "mensen-hun-energetische-lichamen-verbinder"

 

Ik werk helemaal niet :evil:

Ben zo vrij als een vogeltje(tot na de zomer iig, dan ga ik weer werken als mijn zoontje naar school gaat).

 

Maar dat bedoel je niet.

 

Ik ben een reiki-master met een zeer grote interrese in het spirituele/occulte....

O.a.: magie; reiki; magnetisme; pendelen/channeling/contact met entiteiten; meditatie; magnified healing enz. enz. enz.

Natuurlijk kan ik dat niet allemaal, maar daar liggen mijn interrese's.

 

Dmv reiki ben ik instaat om te zuiveren e.d., het afsluiten zijn weer andere methode's voor die los staan van reiki maar die zijn wel zeer effectief.

 

Om een goede reiki-master te zijn(in mijn ogen dan) moet je een basiskennis hebben van het lichaam en de geest, dat betekend dus ook de reguliere kant ervan........

 

Energetische lichamen verbind ik niet, als ik reiki geef doet de reiki dat(hoef ik niets voor te doen, kan ik ook niet).

 

Ok nu wat anders.

 

Deze topic is vergaan tot filosofische chit-chat........

Dat vind ik opzich niet zo erg.

 

Nu kunnen we 2 dingen doen...

Ik maak een nieuwe topic voor filosofische chit-chat en gooi daarin de off-topic reactie's uit deze topic.

Of we laten het hier en kleppen hier verder(voor wie wil dan) aangezien het toch al een zooitje is geworden.

 

Zeg het maar wat jullie willen, ik ben de moeilijkste niet :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

maakt mij ook niet uit

t is Kenny's topic, hij mag t zeggen :wink:

 

(en wat is reiki ? )(zie maar waar je reageert :wink:)

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reiki is een healingsvorm die dmv oa handoplegging word doorgeven.

 

Je gebruikt energie vanuit de kosmos(reiki) en behandeld of jezelf ermee of een ander.

 

Ook is reiki een levenspad/filosofie.

 

Het is erg uitgebreid en niet zomaar te omvatten in een paar woorden, dus ik geef je een site.........

 

reiki-lotus.com

Kijk hier maar eens, hier word het wel goed uitgelegd.

 

groetjes,

erodome

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjeetje wat kunnen jullie schrijven zeg, ik heb het nog niet allemaal kunnen lezen, 8O

 

kenny vraagje: in een ideale samenleving streef ernaar om gelukkig te worden (tog), en als ik zo je stukjes lees streef je er ook naar om andere gelukkiger te maken (indirect ook je eigen geluk natuurlijk), maar wil je dat alle mensen gelukkig worden of wil je ook dat dieren gelukkig worden. & vind je dieren gelijk aan mensen :?:

 

en nog wat:

wat ik me nou afvraag he, kan een mens echt gelukkiger worden...

aan de ene kant kan dat natuurlijk, als ik nieuw vriendinnetje krijg of whatever, ben ik gelukkiger :evil: , maar...

 

wat ik me nou afvraag he:

als je nou 2 tegenpolen (gelukkig en ongelukig zijn ook tegenpolen, tog?) neemt he: bijvoorbeeld links en rechts

als er geen 'rechts' is is er ook geen 'links', gewoon normale logica tog. er is alleen nog maar het 'midden'.

als je 'links' wegdenkt en 'recht' en het 'midden' overhoud dan word het :

midden automatisch links

en datgeen tussen links en recht word dan het midden

onduidelijk uitgelegd, maar je begrijpt me wel denk ik

(dus zonder geluk = er ook geen ongeluk, tog)

 

maar nu me vraag, kan je in totaal gelukkig worden :?: want we hebben nou eenmaal de eigenschap gekregen om gelukkig en ongelukkig te worden. maar wat ik nou denk is, iemand die op een moment gelukkig is, is op een ander moment dus niet gelukkig (als er geluk is moet er dus ook ongeluk zijn, want als er rechts is moet er ook links zijn).

 

maar wat ik nou denk is dat tegenpolen zichzelf in evenwicht houd,

want links is altijd 90 graden van het midden, en recht is altijd 90 graden van het midden. (als het niet 90 graden van het midden is het niet helemaal links, dan zit het tussen links en het midden in) als je in het midden zit ben je als het ware niet gelukkig maar ook niet ongelukkig , en als je niet in het midden zit zit je dus links of rechts (gelukkig of ongelukkig) maar er kan niet meer rechts zijn als links, als rechts (gelukkig) verder van het midden zit als links (ongelukkig) dan verschuift het midden zich automatisch naar rechts (gelukkig) toe anders zit rechts niet meer 90 graden van het midden af.

 

als je het verhaaltje van links en rechts nou even vergelijkt met gelukkig of ongelukkig dan betekend dat we allemaal even gelukkig/ ongelukkig zijn. en ik vraag me tog echt af of dat zo is. dus kenny & andere zeg eff wat jullie hiervan denken (en waar het eventueel niet klopt), want ik begrijp het tog nog niet helemaal, en weet niet of alles wat ik zeg wel correct is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus waarom kunnen van van ouders in dit geval niet staat (ikzelf dus) maken[/b].  

voor de gezondeid van de baby.

:? :?:

eh,dat klinkt inderdaad onduidelijk. ik bedoel te zeggen dat de staat ikzelf in dit geval, wat mij betreft net zoveel recht heeft te beslissen over bepaalde gezondheisaspecten van het kind als de ouders. in dit geval door hemi-sync te verplichten.

maar als je dan ondanks die foto's toch zelf beslist om wel te roken, mag dat dan ook gewoon in het openbaar,  

nee.

of moet ik dan in een apart hokje zitten, inclusief afzuiger, koolstoffilter... en een 400W HPS  :cry )  :wink:  

ja. en sigaretten roken op scholen zal helemaal uitgebannen worden.

regel 1:Gij zult niet roken op het schoolplein.

regel 2:Gij zult het schoolplein tijdens les en pauze niet verlaten.

juist omdat die kids daar zo vatbaar voor zijn. ik snap het best als ze nieuwsgierig zijn maar dat stoere gedrag moet uitgebannen worden. zo word ook verlsaving tegengegaan.

nee, die is in hemelvaart-weekend, laatste weekend van mei.  Leuk leven is logisch...... je maakt zelf je leven, kan je het beter leuk maken (maar ben nog bezig met lessen nu hoor). Als je het niet erg vind ga ik niet mee de 15e, heb dan niet alleen een verjaardag, zie ook het nut er niet van in  :evil:  

ik zie er ook het nut niet van in maar het lijkt me wel leuk. :wink:

Je weet dat ik van vrijheid hou, maar roken veroorzaakt veel ellende, kost de maatschappij erg veel geld.  

die accijns leveren anders erg veel geld op.

Dus zou ik liever zien dat rookwaar niet meer vrij overal verkocht word, maar alleen nog op bepaalde plekken(net als coffeeshops), het mag van mij duur gemaakt worden en niet onder de 16 verkocht worden.

mee eens en 16 word 21. juist 16 jarigen gaan lekker stoer doen en roken, dat zijn echt nog kinderen.

 

Ook mag van mij je verzekering(ziektenkosten) duurder worden als je rookt, je brengt ook een groter risiko met je mee.  

Daar tegenover zou ik graag(wat de verzekeringmaatschappijen ook willen) methode's om te stoppen met roken opnemen in het ziekenfonds.  

Mensen stimuleren met wat druk, maar niet dwingen dus.  

alles onder de 21 iig wel proberen te dwingen. maar dwingen kan helaas toch niet.

het enige wat misscihen zou helpen iste doen alsof roken nooit bestaan heeft, zodat kids over 50 jaar zeggen;roken wat is dat? niet op dezelfde manier bestrijden als drugs in Amerika, dat leid juist tot nieuwsgierigheid. ik denk dat hoe vaker die kids daar anti-drug cmmercials zien, hoe eerder ze geniegd zijn drugs te nemen.

Ja hij zal het ook hebben zonder dat alles, toen wij voor ons voor het eerst begonnen af te vragen of hij dingen zag die wij niet zien was hij anderhalf jaar oud, hij had nog nooit wat te maken gehad met reiki, new-age enz.  

Fantasie beelden sluit ik zeker niet uit!!!!  

Daarom zeg ik ook dat we nog niets kunnen zeggen over het feit of hij paranormaal is of niet.  

Maar voor hem is het echt wat er gebeurt.  

Ik stimuleer niets overigens, dat is me ook aangeraden door paranormale mensen en dat vind ik een heel goed idee, anders heb je een grote kans dat het kind dingen gaat verzinnen om jou tevreden te houden.  

Als hij bij mij komt om te vertellen is hij natuurlijk welkom, ik zal niets uit hem proberen te halen.  

Het is gewoon een kind zoals ieder kind en moet ook zo behandeld worden.  

ik zeg dat je hem moet behandelen zonder zijn gaven an te tasen, niet dat je hem volwassen moet behandelen.

Geloof je niet in jezus het persoon of jezus de zoon van god???  

Voor jezus het persoon zijn toch wel bewijzen, het zoon van god verhaal gaat mij persoonlijk ook te ver, ik zie hem als een verlichte "meester".  

De moslims zien jezus als een profeet, dat vind ik een mooie benaming.  

Ze eren jezus dus wel, maar niet als de zoon van god zijnde, hij is gewoon 1 van de profeten, maar mohammed is hun belangerijkste profeet.

ze zullen iig beide geetsen zijn die wat meer liefde hebben dan lage-ontwikkelde zielen zoals wij :twisted:

Dat ligt er maar net aan wat je wil, hoeveel het zou gaan kosten kan ik echt niet zeggen, ik kan het niet bouwen, mijn husbie wel, dus is hij de enige die wat kan zeggen over hoeveel het zou kosten.  

K. heb nu toch geen idee waar ik een site over moet bouwen.

Ja dit is een stukje uit de koran, wat staat er, lees goed, wijst haar terrecht----> laat haar in de bedden alleen---->tuchtig haar.  

Zodra ze gehoorzaamd zoekt dan geen weg tegen haar, oftewel, zodra ze luisterd en haar leven beterd mag je haar op geen enkele manier er nog over lastig vallen, dus zodra ze na het terrechtwijzen gehoorzaamd mag ze al niet meer het bed(sex) ontzegt worden en komt het tuchtigen er ook niet aan te pas.  

duh. God gaat natuurlijk geen toestemming geven om vrouwen zonder reden te mishandlen, maar toch vraag ik me af of tuchigen wel zo goed is.

Je ziet dat er onmiddelijk al een volgorde word beschreven.  

Overigens betkent het niet dat als de vrouw ongehoorzaam is in de zin van ze doet niet presies wat haar verteld word, er word bedoeld als zij zich niet volgens de regels van de islam gedraagt.  

en volgens mij is je man gehoorzamen 1 van die regels van de islam. dat stond in datzelfde stukje, god heeft de man boven de vrouw gezet.

En bij dit stuk moet je natuurlijk ook het stuk van straffen lezen waarin nogmaals het hele traject word behandeld en waarin staat beschreven hoe het tuchtigen moet  

.

als je dat stukje kunt quoten graag want ik ken hte niet.

Ayaan Hirsi Ali heeft net iets anders gezegd, ze zei namelijk erbij, naar onze (moderne) westerse maatstaven.........  

Dat is een heel andere invalshoek namelijk......  

Ook moet Hirsi niet haar eigen rottige jeugd projecteren op de gehele islam........  

De koran spreekt haar onmiddelijk tegen(ze had beter met wat meer kennis kunnen spreken), ALLE vrouwen van de profeet Mohammed werkte, buitenshuis, dit stimuleerde hij ook voor andere vrouwen.  

K, dus die ayaan is gewoon een gefrustreerde besneden somalier? dat vindik sowieso al maar als die vrouwen van Mohammed buitenshuis werkte vind ik dat al helemaal zo.

Pervers word hij genoemd omdat hij een jong meisje trouwde, naar onze westerlijke maatstaven is dat idd ook pervers, in die tijd was dat redelijk normaal....  

hoe jog bedoel je? 20 of 10?

Onze wetgeving geeft een vals gevoel van veiligheid voor vrouwen, in de praktijk blijkt dat het wel heel erg ver moet gaan qua mishandeling voordat de wet ingrijpt.  

Kortom gezegd, er moeten eerst echte ongelukken gebeuren voordat de politie in actie komt.  

In de koran staat een traject beschreven en een maximaal van hoe hoog de "straf" mag zijn, dat is meer dat wat onze wet doet, die laat mishandelde vrouwen gewoonweg zakken.  

ik vraag me af of de opvang voor vrouwen wel adequaat is in islamistische samenelvingen.

Mocht een vrouw nu mishandeld worden dan kan ze dat aangeven bij bv de imam, die zal dan praten met de man en hem laten zien dat wat hij doet niet goed is en waarom dat zo is(met behulp van de koran).  

Als een meisje ZELF uitgehuwelijkt wil worden, dan heb ik er niets op tegen.  

Zodra dat niet zo is heb ik het recht om in te grijpen.  

ook al gaat dat tegen de normen van de buitenlandse ander in.

 

Hier staat de vrijheid van het persoon mee in het geding, vrijheid van het persoon is 1 van de hoogste rechten in mijn samenleving, daar mag niet aan getornd worden.  

Soms betekend dat dat ik tegen bestaande normen in moet gaan, het zij zo.  

Het word veel gedaan in de naam van bv de islam, dat kan ik mooi onderuit halen, waardoor ook alle argumenten om eraan vast te blijven hangen wegvallen.  

Tja ik zal er misschien een paar vijanden mee maken, maar degene die ik er vrij mee maak zijn me dierbaarder.  

K.

Ja hoor, ik ben best lief als ik slaap  

Nee valt best mee, veel negatieve kenmerken heb ik al aangpast en verzacht, ieder heeft de macht over zijn eigen leven te beschikken, ik dus ook.  

Ik ben best aardig(tjee wat zeg ik nu van mezelf).  

dat geloof ik heus wel. :)

De astrale vlakte's kunnen ook erg gevaarlijk zijn hoor..........  

Aan alles zit een positieve kant en een negatieve kant.  

zeker...

Wie zijn wij om te bepalen voor een ander wat hem/haar gelukkig maakt.  

ik bepaal dat niet, ik ga ervanuit. logisch denken zegt me dat het vermogen de hemel of hemelse werelden te bezoeken mensen echt wel gelukkig zal maken.

Hmmmm snert stukje is kwijt  

Waar je het over hebt is het trillingsgetal, naarmate we meer ontwikkelen word ons trillingsgetal hoger.  

Hoe dichter je bij verlichting zit, hoe hoger je trillingsgetal.  

en meestal word met trilingsgetal ook liefde bedoeld. want er word gezeg fear is the lowest of all frequencies and love is the higehst. en daaruit leidt ik af dat niet iedereen even liefdevol is.

Yep, persoonlijkheid----> aards---->tijdelijk, maar liefdevol zijn is een onderdeel van elke ziel, ook als is de persoonlijkheid van dat moment wat minder liefdevol.  

ik zeg niet dat er zielen zijn die niet liefdevol zijn, ik zeg dat de ene ziel liefdevoller is dan de andere. als dat niet zo is, waarom zitten we dan op aarde? wat moet er ontwikkeld worden?

Je word begroet door je geestengroep, dat zijn zielen die in hetzelfde klasje als jij zitten zeg maar, zij moeten nog incarneren.  

Ook word je begroet door mensen die belangerijk waren in dit leven voor je en die je al voorgegaan zijn, ook zij moeten weer incarneren.  

Je hoofdgids hoeft dat niet meer, andere entiteiten hoeven ook niet te incarneren.  

Die hebben de "leiding" omdat zij een stabiele factor zijn(ze hoeven niet weg).  

Je bent nog maar net "dood" als je een bde hebt, je kan het totaal nog niet bevatten, hebt je stervelijke omhulsel en je ervaringen/denkwijze's van dat leven nog niet afgegooit.  

Dus weet je het grotere geheel nog niet, de kennis van je ziel komt pas iets later weer terug waardoor je het grote geheel weer ziet.  

Alles word je uitgelegd, maar bde-ers zijn tekort daar om dat mee te maken.  

heel fijn en mooi maar dat heft niks te maken met mijn vraag waarom het ene wezen tijdens BDE's liefdevoller aanvoelt dan het andere wezen.

Maar nog niet alles.........  

zeer zeker wel. ik geloof namelijk dat "God" het vermogen heeft om alle mogelijke verhalen tegeljk te weten en te ervaren.

dat is een vanmijn herrineringen.

Diezelfe monniken denken ook dat ze niets voor niets als monnik geboren zijn........  

Wat op je pad komt gebruik je, stimuleren mag altijd(uit vrije wil).  

precies en door mensen en masse te stimuleren worden ze sneller verlicht.

Hoeveel monniken raken idd verlicht na een leven vol disipline?  

Er zijn 7 boeddha's, zegt dat je al genoeg?  

niet alleen boeddhas zijn verlcht.

Die details wil je echt niet horen,

o jawel. :twisted:

nu na een hele dag schokt het denken eraan me nogsteeds, dus nee dat doe ik je echt niet aan.  

jouw keus.

Maar geloof me, ik schrik niet snel, als ik er zo van schrik was het echt heel erg.  

groetjes,  

erodome

dat zal ik dan maar geloven.

Deze topic is vergaan tot filosofische chit-chat........  

Dat vind ik opzich niet zo erg.  

Nu kunnen we 2 dingen doen...  

Ik maak een nieuwe topic voor filosofische chit-chat en gooi daarin de off-topic reactie's uit deze topic.  

Of we laten het hier en kleppen hier verder(voor wie wil dan) aangezien het toch al een zooitje is geworden.  

Zeg het maar wat jullie willen, ik ben de moeilijkste niet  

 

nou, een paar offtopic dingen zijn niet erg en de meeste dingen hebben toch nog wel een beetje te maken met de ideale samenleving.

bovendien is het moeilijk een een algemene filosfische topic te openen. die moeten over aparte onderwerpen gaan en al die verschillende offtopic reacties in dit topic behoren niet tot hetzelfde onderwerp.

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!  

en dan niet alleen voor erodome, maar voor jullie allemaal  

deze topic heet : Uw ideale samenleving!!  

ik vind t niet erg hoor, want over die ideale samenleving zijn we (tenminste ik wel) zo'n beetje uitgepraat. we weten elkaars standpunten en t lukt verder ook niet echt elkaar te overtuigen. maar dat wil niet zeggen dat dit geen leuke topic is  er staan een hoop leuke dingen in over paranormaliteit (?), geloof en erodome    

paranormaliteit en een bepaald geloof zijn een deel van mijn ideale samenleving.

k denk dat we hier t beste nieuwe topics voor kunnen openen ( de verschillende "lichamen" van de mens is er al! thnx to erodome)  

maar dat worden er dan zoveel. natuurlijk ga ik je niet tegenhouden als een bepaald onderwerp je erg interresant lijkt en je daar dieper op wilt ingaan dan hier kan, bv Reiki, maar ik denk dat als we van al die offtopic reacties in dit topic aparte topics maken dat

de meeste van dergelijke topics maar 1 of helemaal geen antwoorden zullen krijgen.

de meeste offtopic reacties-onderwerpen zijn namelijk zo weer weg en worden vervangen door andere offtopic onderwerpen.

kenny draagt plateau-zolen?  

wat bedoelt gij daarmee.

iedereen is gelijk......qua behandeling die iedereen van anderen zou moeten krijgen  

en voor de rest is ieder mens anders.  

mee eens.

maakt mij ook niet uit  

t is Kenny's topic, hij mag t zeggen  

 

(en wat is reiki ? )(zie maar waar je reageert )  

GG

mijn antwoord heb je al. :P zie maar wat je besluit.

tjeetje wat kunnen jullie schrijven zeg, ik heb het nog niet allemaal kunnen lezen,  

ik vind het wel grappig dat er een paar dagen alleen maar tussen erodome en mij is gechat en nu komen choppie,jij en greengrower ineens bijna gelijktijdig iets posten.

kenny vraagje: in een ideale samenleving streef ernaar om gelukkig te worden (tog), en als ik zo je stukjes lees streef je er ook naar om andere gelukkiger te maken (indirect ook je eigen geluk natuurlijk), maar wil je dat alle mensen gelukkig worden of wil je ook dat dieren gelukkig worden. & vind je dieren gelijk aan mensen  

daar kan ik een volmondig ja op antwoorden. nou ja dieren zijn niet gelijk aan mensen maar natuurlijk wel gelijkwaardig. ben ook fel tegen de (plezier-)jacht en de bio-industrie.

maar dieren zijn natuurlijk niet gelijk in die zin dat ze iets kunnen besluiten over de inrichting van mijn samenleving. ik zie een varken al met Bush bellen. 8O

en nog wat:  

wat ik me nou afvraag he, kan een mens echt gelukkiger worden...

dat lijkt me wel ja.

 

aan de ene kant kan dat natuurlijk, als ik nieuw vriendinnetje krijg of whatever, ben ik gelukkiger  , maar...  

wat ik me nou afvraag he:  

als je nou 2 tegenpolen (gelukkig en ongelukig zijn ook tegenpolen, tog?) neemt he: bijvoorbeeld links en rechts  

als er geen 'rechts' is is er ook geen 'links', gewoon normale logica tog. er is alleen nog maar het 'midden'.  

als je 'links' wegdenkt en 'recht' en het 'midden' overhoud dan word het :  

midden automatisch links  

en datgeen tussen links en recht word dan het midden  

onduidelijk uitgelegd, maar je begrijpt me wel denk ik  

(dus zonder geluk = er ook geen ongeluk, tog)  

maar als je gelukkig, ongelukkig en ertussenin hebt, en je haalt ongelukkig weg, word wat ertussenin ligt niet automatisch ongelukkig.

misschien is het wel zo dat je pas beseft dat je gelukkig bent als je oo ongelukkigheid hebt ervaren.

maar nu me vraag, kan je in totaal gelukkig worden  want we hebben nou eenmaal de eigenschap gekregen om gelukkig en ongelukkig te worden. maar wat ik nou denk is, iemand die op een moment gelukkig is, is op een ander moment dus niet gelukkig (als er geluk is moet er dus ook ongeluk zijn, want als er rechts is moet er ook links zijn).  

totaal gelukkig? denk het niet. ik beschouw het eerder als een lijn die oneindig hoog of laag kan gaan. hoe hoger, hoe gelukkiger, hoe lager hoe ongelukkiger je bent.

maar wat ik nou denk is dat tegenpolen zichzelf in evenwicht houd,  

want links is altijd 90 graden van het midden, en recht is altijd 90 graden van het midden. (als het niet 90 graden van het midden is het niet helemaal links, dan zit het tussen links en het midden in) als je in het midden zit ben je als het ware niet gelukkig maar ook niet ongelukkig , en als je niet in het midden zit zit je dus links of rechts (gelukkig of ongelukkig) maar er kan niet meer rechts zijn als links, als rechts (gelukkig) verder van het midden zit als links (ongelukkig) dan verschuift het midden zich automatisch naar rechts (gelukkig) toe anders zit rechts niet meer 90 graden van het midden af.  

de vergelijking tussen links rechts en emoties gat niet echt op vind ik. links en rechtszijn gelijkwaardig, mensen proberen niet links of rechts naar zich toe te trekken en het andere te voorkomen. mensen proberen wel geluk naar zich toe te trekken en ongleuk te voorkomen.

als je het verhaaltje van links en rechts nou even vergelijkt met gelukkig of ongelukkig dan betekend dat we allemaal even gelukkig/ ongelukkig zijn. en ik vraag me tog echt af of dat zo is.

dat is dus niet zo.

 

 

dat was weer een lekker lang antwoord. komen jullie alemaal ineens tegelijk.

tot ziens.

 

(op die andere topics reageer ik later/morgen wel. moet nu ophouden met internetten van mijn pa en bovendien gaan we zo naar oma.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
regel 2:Gij zult het schoolplein tijdens les en pauze niet verlaten.
he, ik wil ook wel eens ergens anders heen. soms ff naar de coffeeshop ofzo, snackbar. k ga niet de hele pauze op dat schoolplein zitten!!

 

die accijns leveren anders erg veel geld op.
maar ook wachtlijsten met mensen met long----EDIT----, waardoor anderen, die geen 'schuld' hebben aan hun ziekte langer moeten wachten. :?

 

16 jarigen gaan lekker stoer doen en roken, dat zijn echt nog kinderen.

he, niet allemaal hoor! :wink:

 

het enige wat misscihen zou helpen iste doen alsof roken nooit bestaan heeft, zodat kids over 50 jaar zeggen;roken wat is dat? niet op dezelfde manier bestrijden als drugs in Amerika, dat leid juist tot nieuwsgierigheid. ik denk dat hoe vaker die kids daar anti-drug cmmercials zien, hoe eerder ze geniegd zijn drugs te nemen.
is goed idee. war on drugs werkt idd tegenovergesteld, daar grijpen kinderen/jongeren veel eerder naar harddrugs dan hier.

 

kenny draagt plateau-zolen?  

wat bedoelt gij daarmee

laat maar, flauw geintje :?

 

als je het verhaaltje van links en rechts nou even vergelijkt met gelukkig of ongelukkig dan betekend dat we allemaal even gelukkig/ ongelukkig zijn.
het zou dan betekenen dat als je gelukkig bent, en het ongeluk dus weg is, dat er dan vanzelf nieuw ongeluk komt, tenminste, zo vat ik het op.

 

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm, ik weet niet of jullie me helemaal begrijpen :?

jammer, want ik heb het andwoord waar ik op hoopte nog niet echt.

 

het verhaaltje van links en rechts klopt in ieder geval, maar wat ik me dus eff afvraag is of je links en rechts & gelukig en ongelukkig met elkaar kan vergelijken...

en ik heb nog geen echte reden gehoord waarom niet.

 

GREENGROWER schreef:

het zou dan betekenen dat als je gelukkig bent, en het ongeluk dus weg is, dat er dan vanzelf nieuw ongeluk komt, tenminste, zo vat ik het op.  

 

ja, zoiets denk ik, alleen komt er niet echt nieuw ongeluk, voor ieder geluk moet er ook ongeluk zijn.

 

er moet licht zijn, wil er donker zijn...

(voorbeeld je kunt nooit alleen geluk hebben, als het altijd en overal licht zou zijn, en nooit meer donker, dan zouden we niet meer van licht en donker spreken. maar we zouden ook niet meer van licht spreken. want het is altijd licht. we weten niet beter. we weten niet wat donker is. dus er is alleen nog maar licht. en dat is normaal, dus daar zou dan geen eens een woord voor bestaan, begrijpen jullie dat? want ik weet vrij heel erg zeker dat dat zo is. de licht/ donker tegenpool zou zijn opgeheven zonder donker. )

 

maar nu halen we eff het woord mediaan erbij.

mediaan = het middelste van de naar grootte gerangschikte waarneming

 

dit betekend dus dat de mediaan van de 3 getallen 1,2 & 3: 2 is.

als 1 ongelukkig is en 3 is gelukkig dan is 2 dus het midden (de mediaan) maar als je,

maar als je 5 getalen neemt, 1,2,3,4 & 5: dan is 3 de mediaan, tog.

 

laten we nu eff zeggen dat 1,2 & 3, iemand in africa is, en 1,2,3,4 & 5 iemand uit nederland is (als je het ene niet met het andere kan vergelijken, zeg dit dan eff, maar geef er ook een reden bij, waarom je het niet zou kunnen vergelijken, ik denk dat je ze wel kan vergelijken omdat het beide tegenpolen zijn, en dat je bij beide een mediaan hebt, en dat alles wat aan de ene kant van die mediaan zit de gelukkige kant is, en aan de andere kant de ongelukkige kant is, net als bij cijfers, dat de ene kant de hoge kant is en de andere kant de lage kant is)

dit betend dus dat iemand in africa met 3 gelukkig is, en met 1 ongelukig is,

terwijl iemand uit nederland met 3 helemaal niet gelukkig of ongelukkig is, 3 is normaal, en diegene uit nederland is met 5 weer gelukkig en met 2 is diegene uit nederland een beetje ongelukkig,

 

dit zou dus betekenen dat iedereen kwa geluk en ongeluk een soort van mediaan heeft. en dat bij de ene de mediaan veel hoger ligt als bij de andere. maar tog zijn ze in totaal even gelukkig. want wat voor de ene gelukkig is is voor iemand met een veel hogere gelukschaal ongellukig.

 

en tot zo ver begrijp ik dit, maar dat zou beteken dat als ik nu de rest van mij leven in een graftombe ga liggen en via draadjes genoeg dingen krijg om te leven, dat ik net zo geluk ben in mijn leven als iemand die gewoon een normaal leven lijdt.

 

en geluk is tog volgens mij het doel van leven. maar als dit klopt heeft het leven dus geen doel, want wat je dan ook doet je bent tog even gelukkig :? :? :?

 

kies ik voor het grote geluk, kies ik automatisch voor het grote ongeluk,

kies ik voor het kleine geluk, kies ik automatisch voor het kleine ongeluk,

het is alleen wat kies ik, voor die dikke spuit heroine, en het o zo grote geluk,

of kies ik juist voor het ongeluk en laat ik me expres beroven om later in me leven gelukkig te voelen :?

en waarom zou ik uberhaubt kiezen, ik ben tog even gelukkig

kiezen voor het grote geluk klinkt logisch, maar bijna niemand neemt echt heroine, terwijl iedereen weet dat dat tog een vrij groot geluk opwekt.

iedereen kijkt volgens mij een beetje naar de toekomst toe, maar dit doen ze tog om zo gelukkig mogelijk te zijn :?:

een net geboren baby kijkt niet naar de toekomst, die is alleen bezig met nu.

een baby in nederland is blij als ie wat melk krijgt, en is niet blij als ie geen melk krijgt, hij gaat dan huilen (niet blij, lijkt mij. en baby in africa die bijna geen melk krijgt is niet zo heel erg blij als ie geen melk krijgt als ie dorst heeft, maar is veel blijer als die nederlandse baby als ie eindelijk is wel wat krijgt. begrijpen jullie hem, maar nou de vraag, klopt de beredenatie nou, of niet? :? :? :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is niet iets van kloppen of niet kloppen, eerder van mee eens of niet.

ik vind je vergelijkingen best kloppen, maar k ben t niet eens dat iedereen even gelukkig is.

dat over die graftombe is alleen maar zo als jij nix anders hebt meegemaakt. hoe meer je meemaakt, hoe meer je nodig hebt om gelukkig te zijn (is ook niet helemaal waar maar toch over t algemeen wel)

onwetende mensen zijn daarom mss wel de gelukkigste, die kennen geen problemen en geen ongeluk.

moet ik toch weer verwijzen naar het boek Lof der Zotheid, van Erasmus, dat past hier ook wel enigzins bij en het is een leuk boek.

 

heb ik t zo een beetje begrepen? k geloof nl van wel.

 

GG 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
he, ik wil ook wel eens ergens anders heen. soms ff naar de coffeeshop ofzo, snackbar. k ga niet de hele pauze op dat schoolplein zitten!!

het is niet de bedoeling dat je tijdens de pauzes blowt en de snackbar gaat tegen mijn

ideologie van gezonde voeding in.

maar ook wachtlijsten met mensen met long----EDIT----, waardoor anderen, die geen 'schuld' hebben aan hun ziekte langer moeten wachten. :?

o ik ben ook niet voor roken maar ik noemde alleen maar een voordeel van roken op. een voordeel voor de staat tenminste.

he, niet allemaal hoor! :wink:

niet alle 116 jarigen idd. maar die types die stoer willen doen en status ontlenen aan durf,oa door te roken, die noem ik allemaal kinderen, omdat hun rookgedrag er is wegens redenen die vooral bij kinderen spelen en niet bij volwassenen..

is goed idee. war on drugs werkt idd tegenovergesteld, daar grijpen kinderen/jongeren veel eerder naar harddrugs dan hier.

eens.

laat maar, flauw geintje :?

oke, ik snap het grapje dus blijkbaar niet maar dat zal wel aan mijn domheid liggen.

het zou dan betekenen dat als je gelukkig bent, en het ongeluk dus weg is, dat er dan vanzelf nieuw ongeluk komt, tenminste, zo vat ik het op.

GG

 

ik vat het zo op:je hebt geluk,neutraal en ongeluk. als je ongeluk weghaalt word neutraal automatisch ongelukkig. ik ben het er niet mee eens.

hoewel ik het er wel mee eens ben in de zin dat sommige mensen die in een gelukkige samenleving op neutraal niveau zitten zich als ongelukkig zullen bestempelen.

maar dat is niet hetzelfde.

mmm, ik weet niet of jullie me helemaal begrijpen

jammer, want ik heb het andwoord waar ik op hoopte nog niet echt.

het verhaaltje van links en rechts klopt in ieder geval, maar wat ik me dus eff afvraag is of je links en rechts & gelukig en ongelukkig met elkaar kan vergelijken...

en ik heb nog geen echte reden gehoord waarom niet.

ik vind van niet. linkss en rechts zijn gewoon totaal andere begrippen dan emoties.

ja, zoiets denk ik, alleen komt er niet echt nieuw ongeluk, voor ieder geluk moet er ook ongeluk zijn.

er moet licht zijn, wil er donker zijn...

nee, dat klopt niet. er moet wel het besef van licht zijn wil iemand iets interpreteren als donker. zo ook met geluk. zie mijn laatste reply tegen GG.

(voorbeeld je kunt nooit alleen geluk hebben, als het altijd en overal licht zou zijn, en nooit meer donker, dan zouden we niet meer van licht en donker spreken. maar we zouden ook niet meer van licht spreken. want het is altijd licht. we weten niet beter. we weten niet wat donker is. dus er is alleen nog maar licht. en dat is normaal, dus daar zou dan geen eens een woord voor bestaan, begrijpen jullie dat? want ik weet vrij heel erg zeker dat dat zo is. de licht/ donker tegenpool zou zijn opgeheven zonder donker. )

maar nu halen we eff het woord mediaan erbij.

mediaan = het middelste van de naar grootte gerangschikte waarneming

dit betekend dus dat de mediaan van de 3 getallen 1,2 & 3: 2 is.

als 1 ongelukkig is en 3 is gelukkig dan is 2 dus het midden (de mediaan) maar als je,

maar als je 5 getalen neemt, 1,2,3,4 & 5: dan is 3 de mediaan, tog.

laten we nu eff zeggen dat 1,2 & 3, iemand in africa is, en 1,2,3,4 & 5 iemand uit nederland is (als je het ene niet met het andere kan vergelijken, zeg dit dan eff, maar geef er ook een reden bij, waarom je het niet zou kunnen vergelijken, ik denk dat je ze wel kan vergelijken omdat het beide tegenpolen zijn, en dat je bij beide een mediaan hebt, en dat alles wat aan de ene kant van die mediaan zit de gelukkige kant is, en aan de andere kant de ongelukkige kant is, net als bij cijfers, dat de ene kant de hoge kant is en de andere kant de lage kant is)

dit betend dus dat iemand in africa met 3 gelukkig is, en met 1 ongelukig is,

terwijl iemand uit nederland met 3 helemaal niet gelukkig of ongelukkig is, 3 is normaal, en diegene uit nederland is met 5 weer gelukkig en met 2 is diegene uit nederland een beetje ongelukkig,

dit zou dus betekenen dat iedereen kwa geluk en ongeluk een soort van mediaan heeft. en dat bij de ene de mediaan veel hoger ligt als bij de andere. maar tog zijn ze in totaal even gelukkig. want wat voor de ene gelukkig is is voor iemand met een veel hogere gelukschaal ongellukig.

en tot zo ver begrijp ik dit, maar dat zou beteken dat als ik nu de rest van mij leven in een graftombe ga liggen en via draadjes genoeg dingen krijg om te leven, dat ik net zo geluk ben in mijn leven als iemand die gewoon een normaal leven lijdt.

en geluk is tog volgens mij het doel van leven. maar als dit klopt heeft het leven dus geen doel, want wat je dan ook doet je bent tog even gelukkig

kies ik voor het grote geluk, kies ik automatisch voor het grote ongeluk,

kies ik voor het kleine geluk, kies ik automatisch voor het kleine ongeluk,

het is alleen wat kies ik, voor die dikke spuit heroine, en het o zo grote geluk,

of kies ik juist voor het ongeluk en laat ik me expres beroven om later in me leven gelukkig te voelen

en waarom zou ik uberhaubt kiezen, ik ben tog even gelukkig

kiezen voor het grote geluk klinkt logisch, maar bijna niemand neemt echt heroine, terwijl iedereen weet dat dat tog een vrij groot geluk opwekt.

iedereen weet dat heroine juist op langere termijn een groter ongleuk opwekt dan geluk, daarom neemt niemand het. en het geluk van de eerste shot komt nooit meer terug, dan blijf je steken in ongeluk.

iedereen kijkt volgens mij een beetje naar de toekomst toe, maar dit doen ze tog om zo gelukkig mogelijk te zijn

een net geboren baby kijkt niet naar de toekomst, die is alleen bezig met nu.

een baby in nederland is blij als ie wat melk krijgt, en is niet blij als ie geen melk krijgt, hij gaat dan huilen (niet blij, lijkt mij. en baby in africa die bijna geen melk krijgt is niet zo heel erg blij als ie geen melk krijgt als ie dorst heeft, maar is veel blijer als die nederlandse baby als ie eindelijk is wel wat krijgt. begrijpen jullie hem, maar nou de vraag, klopt de beredenatie nou, of niet?

nog steeds geld het antwoord dat ik aan GG heb gegeven.

het echte geluk en ongeluk is absoluut, maar wat iemand definieert als gelukkig en ongelukkig word steeds anders. in een sameneleving waar iedereen gelukkig is zal een persoon dat niet gelukkig maar ook niet ongelukkig is zichzelf eerder als ongelukkig definieren dan in een samenleving waar iedereen verschillend is qua geluk en ongeluk.

(hoezo offtopic) :evil:

 

dit is niet iets van kloppen of niet kloppen, eerder van mee eens of niet.

ik vind je vergelijkingen best kloppen, maar k ben t niet eens dat iedereen even gelukkig is.

dat over die graftombe is alleen maar zo als jij nix anders hebt meegemaakt. hoe meer je meemaakt, hoe meer je nodig hebt om gelukkig te zijn (is ook niet helemaal waar maar toch over t algemeen wel)

niet mee eens. jiust mensen die alles hebben zijn ongelukkiger. mensen die een hard leven hebben , veel moeten werken enzo, en niet altijd maar alles kunnen kopen wat ze willen, die zijn meestal gelukkig dan mensen die aan niks denken en zonsumeren en nog meer consumeren. laat ik nou toevallig een artikel inde Psy gelezen hebben dat hierover gaat. over het grijp-en oslaat-mechanisme in de hersenen.

constante instant-bevrediging van verlangens leid niet tot geluk.

onwetende mensen zijn daarom mss wel de gelukkigste, die kennen geen problemen en geen ongeluk.

en ik zeg:mensen met problemen zijn gelukkig dan mensen die geen maatschappelijk probleem hebben en alles kunnen doen waar ze zin in hebben.

moet ik toch weer verwijzen naar het boek Lof der Zotheid, van Erasmus, dat past hier ook wel enigzins bij en het is een leuk boek.

heb ik t zo een beetje begrepen? k geloof nl van wel.

oja dat boek moet ik nog s lezen. zal eraan proberen te denken.

 

 

nu maar wachten op choppie en erodome.

Share this post


Link to post
Share on other sites
het is niet de bedoeling dat je tijdens de pauzes blowt en de snackbar gaat tegen mijn

ideologie van gezonde voeding in.

dacht al dat je dat ging zeggen :wink: maar kon ff geen andere voorbeelden bedenken. nu wel. bv je wilt met je vriendin ff een iets rustiger plekje zoeken (of mag dat ook weer niet in jouw samenleving ?) de sneeuw op het schoolplein is op maar je hebt wel zin om je sneeuwballengevecht af te maken en op straat en in de buurt ligt nog genoeg. :evil:

 

oke, ik snap het grapje dus blijkbaar niet maar dat zal wel aan mijn domheid liggen.
ligt niet aan jou domheid, maar t was gewoon niet echt grappig, dus zal je de grap er niet van inzien. :?

 

niet mee eens. jiust mensen die alles hebben zijn ongelukkiger. mensen die een hard leven hebben , veel moeten werken enzo, en niet altijd maar alles kunnen kopen wat ze willen, die zijn meestal gelukkig dan mensen die aan niks denken en zonsumeren en nog meer consumeren.
dit bedoelde ik eigenlijk ook, lees meegemaakt = bezitten :wink:

 

en ik zeg:mensen met problemen zijn gelukkig dan mensen die geen maatschappelijk probleem hebben en alles kunnen doen waar ze zin in hebben.
ben k t niet mee eens. mensen die problemen hadden zijn gelukkiger dan mensen die alles kunnen doen maar niet weten wat te doen.

 

nu maar wachten op choppie en erodome.
jep :cry

 

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites
dacht al dat je dat ging zeggen :wink: maar kon ff geen andere voorbeelden bedenken. nu wel. bv je wilt met je vriendin ff een iets rustiger plekje zoeken (of mag dat ook weer niet in jouw samenleving ?) de sneeuw op het schoolplein is op maar je hebt wel zin om je sneeuwballengevecht af te maken en op straat en in de buurt ligt nog genoeg. :evil:

ach nouja. op zich mag het van mij.geloof me ik weet hoe irri strenge regels zijn ik ken er genoeg bij mij op de groep. :? zolang jehet maar niet als een vrijbrief gaat zien of ff buiten het schoolplein te roken.

ligt niet aan jou domheid, maar t was gewoon niet echt grappig, dus zal je de grap er niet van inzien. :?

niet alleen de grap niet, ik wet niet eens wat plateauzolen zijn.

dit bedoelde ik eigenlijk ook, lees meegemaakt = bezitten :wink:

K.

ben k t niet mee eens. mensen die problemen hadden zijn gelukkiger dan mensen die alles kunnen doen maar niet weten wat te doen.

daar ben ik het mee eens. dat spreekt mijn theorie geloof ik niet tegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

ik wist dat al dat ik vandaag naar de bieb moest,

duz ikke denk,

neem dat boek: lof der zotheid mee

:? :? :? :? :? :? :? :? :?

ik begrijp de helft echt niet,

hebben jullie geen leuke tip voor een iets makkelijker filosofies boek :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hebben jullie geen leuke tip voor een iets makkelijker filosofies boek

de wereld van sofie

is een makkelijker boek over filosofie :wink:

mss wel iets te makkelijk, je moet maar zien.

 

((en als je nog een poging wilt doen om Lof der zotheid te begrijpen, kijk dan op http://www.erasmus.org en dan naar boeken --> lof der zotheid.))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

de ideale samenleving is er een waarvan ik de onsterfelijke leider ben.

we maken een perfect ras, waarvan de mannen en vrouwen doen wat ik zeg dat ze moeten doen. we laten de rationele geest zegevieren bij politieke zaken.

1.er moeten gemeenschappen komen met een hoge zogeheten Cr-factor.

we moeten een samenleving maken met zowel steden als kleine omgevingen.

wel veel groen. voor geweld een implantaat zoals jij zegt. of de doodstraf.

de steden moeten schoon zijn dus er komen hevige straffen.

we moeten de steden zo mooi mogelijk maken, eer en glorie betonen aan ons ras.

2Alweer in het kader van Cr. kinderen moeten op de scholen zowel training EQ krijgen als meditatielessen. en desnoods tai chi enzovoort. in de meditatieklassen leren ze hun geest tot rust te brengen en stress te verminderen, hun verlangens te beheersen en negatieve emoties te beperken. en eigenlijk alles wat ze ook op EQ-klas leren maar op een andere manier. dit moet zo vroeg mogelijk beginnen.

ook leren ze zich in te leven in zowel objecten als mensen, dat laatste zal vriendelijkheid en mededogen zeker ten goede komen.

bij meditatie hoort trouwens ook een correcte ademhaling. dat moet ook geleerd worden.

Attitudeverandering bij negatief ingestelde kinderen.

ook moeten ze leren lucide te dromen. of OBE’s te hebben. laat de mensheid maar gezamenlijk de rest van het universum exploreren.

mededogen helpt de wereldproblemen niet altijd op te lossen.

als kinderen hierdoor geestelijk sterker worden is het OK.

3.het voedselpatroon moet en zal gezond zijn. low-calorie-diet. een dieet dat in totale harmonie is met het lichaam. kinderen die nooit snoep te eten krijgen raken er ook niet aan verslaafd.

eten eten dat wanneer je er een kirlianfoto van maakt helder is.

als het goed is zijn de mensen in mijjn samenleving druk en happy genoeg om geen vreetbuien te krijgen.

GEEN VLEES. vlees hoort thuis in ons primitieve verleden, ik vind dat wij genoeg gevorderd zijn om allemaal met planten aan te kunnen. doen planteneters ook. mededogen, dus ook met de dieren. boveniden is al meer dan eens bewezen dat een voedingspatroon zonder vlees gezonder is dan een patroon met vlees. zowel voor de geest als het lichaam. over enkele generaties zal, als je de evolutietheorie mag geloven, de mens vanzelf de behoefte aan vlees opgeven en dan zal het lichaam zich langzamerhand aanpassen. ikzelf geloof in het idee van het morfogentische veld. .

voor alle tekorten ide hierdoor zullen optreden moet je een supplement nemen.

ikzelf geloof in de new-age theorie dat wij meerdere lichamen hebben (nergielichamen) en die moeten in harmonie met elkaar bestaan. bij het fysieke lichaam hoort wat dat betreft goede voeding, tenzij je je geest zo goed getraind hebt dat je ook dat niet meer nodig hebt, dat is de reen hiervoor. (is ooit zo’n man op kopspijkers geweest die niks meer at) dat zal misschien over enkele generaties in mijn samenleving normaal worden om niet meer te hoeven eten.

zeker. Herr Hitler was veganist. leve de dierenrechten. en verder moet goede voeding inderdaad afgedwongen worden.

4. er moet wat beschaving terugkomen. weg met de prostituees. ik wil nu dromen over een ideale samenleving en hou me liever niet bezig met hoe die behoefte vervangen moet worden.

ik heb niets tegen homos in deze samenleving maar toch krijg ik een gevoel van onnatuurlijkheid als ik denk aan homoseksualiteit in mijn samenleving. toch jammer dat ik tegelijertijd wil dat de menselijke verlangens geuit worden omdat er anders blokkades ontstaan en tegelijktijd bepaalde beschaving terug wil hebben.

SM verboden. genieten van pijn is niet gezond.

Homo's doden en SM weg inderdaad. net als elke ziekte. vooral AIDS. als het aan mij lag, bouwden we een groot leger, veroverden we de wereld en gaan we vervolgens bijvoorbeeld al die mensen met een SOA de doodstraf geven.

Dat ruimt aardig op, daar meer dan de helft van Afrika AIDS heeft. Daar zou ik dus flink gaan opruimen.

5.misschien wel het belangrijkste in mijn hele samenleving is dat de geest ontwikkeld moet worden. dit doen we zoals gezegd deels met meditatie.

Ik wil dat iedereen de paranormale vermogens in zijn geest aankweekt. als de mensheid zo op een hoger plan komt geloof ik dat we na een tijdje onsterfelijkheid kunnen bereiken omdat ik geloof dat mensen die maar goed genoeg hun gedachtes getraind hebben (boed. monniken)

de wereld op een schijnbaar magische manier kunnen beinvloeden.

zo kunnen we al onze ziektes op cellulair niveau uitbannen. het komt voor dat mensen hersentumoren kunnen verwijderen door visualisatie, waarom zou het niet zo kunnen zijn dat we na genoeg training een totaal beeld van ons lichaam in de geest kunnen vormen en dan binnen 1 seconde welke verandering dan ook kunnen aanbrengen?

als ik mijn herinneringen aan vorige levens mag geloven wel.

er zijn mensen geweest die als je de verhalen mag geloven van vorm konden veranderen op deze manier.

bij dat soort mensen komt het voor dat ze helemaal niet meer eten en toch verder leven!

dit alles moet beriekt worden door heel veel te investeren in de studie van de geest. mensen moeten op alle manieren in trance worden gebracht. er moet een mix komen tussen de naar buitengerichte westerse samenleving en de naar binnengerichte oosterse samenleving.

dit alles mag met behulp van technologie maar hoeft niet. psychedelica zijn ookOK maar ik prefereer liever andere manieren.

Ik geloof niet in het paranormale.

Als het bestaat zou dit natuurlijk ons ras sterk maken.

6.ook de slaap moet onderzocht worden.

totdat de mensen hun kracht ten volle aangeboord hebben moeten ze slapen.

om mensen goed te kunnen laten inslapen en de slaap zo efficient mogelijk te maken moeten

mensen hun slaapkamers op bepaalde wijze inrichten zodat het bv:

extreem donker is in de slaapkamer, zo donker als in de gemiddelde grot, zodat mensen met hun ogen open kunnen slapen zo donker. zodat je eigenlijk geen donker meer ziet maar zenuwontladingen voor je ogen. voor zolang je ogen niet gewend zijn iig.

er mag geen afleiding zijn,

goede temperatuur,

goede zuurstofsvoorziening en ventilatie,

extreme stilte.

aangezien mensen zo ontspannen mogelijk in bed moeten liggen moeten ze gemasseerd worden. maar waar haal je in hemelsnaam genoeg masseurs vandaan? en zonodig nog wat extra lichaamsbeweging en rek-en-strek. dan slaap je zo in.

het uiteindelijke doel is om mensen te leren niet meer te slapen of ‘bewust’ te slapen.

waar haal ik al deze idiote ideeen vandaan? uit een boekje over stress en vitaliteit dat ik zojuist gelezen heb.

goed idee.

We moeten ieder mens dat er nog zal zijn na de Grote Opruiming in luxe laten leven.

7. medisch. meer onderzoek naar alternatieve therapie. aangezien ik toch voor geest kracht ben moeten mensen leren zichzelf ook te genezen. ook geloof ik dat ziektes soms het resultaat zijn van disharmonie in het lichaam of de geest. dus er komt voortaan ook veel psychologie bij kijken. gentherapie bij de erfelijke ziektes, kwalijke genen eruit.

zo min mogelijk (chemische) medicijnen moeten worden voorgeschreven

hypnose/suggestie om mensen te verdoven als dat nodig zou zijn.

Dit alles ter bevordering van geest-kracht.

8.en natuurlijk hemi-sync. www.hemi-sync.com

mijn geliefde tapes van Robert Monroe Institute. voor het opwekken van geharmoniseerde brainwaves. deze tapes moeten al vanaf de babytijd aan kinderen worden gegeven, en dat moet het hele leven zo doorgaan.

door deze tapes zulen huilende babys sneller rustig worden zonder nadelige effecten.

deze tapes zullen de ontwikkeling van de gehele hersenen en ook elk afzonderlijk deel

sneller en beter verlopen. de meeste mensen, pubers groeien toch niet snel genoeg op.

het is goed voor de ontwikkeling van de taal en de rede en de motoriek, maar ook voor de creativiteit van mensen en hun emotionele ontwikkeling. en de verbinding tussen die twee delen van de hersenen. ik weet zeker dat mensen sneller leren met hersenen die op optimum werken.

daarom moet dit tenminste tijdens meditatieklas gebruikt worden.

dit helpt bij alles wat ik met mijn EQ-training wil bereiken.

ehmi-sync past perfect bij pnt 5, omdat het net zoiets is als drums of snel-trillende lichten of andere dingen om mensen in trance te brenngen. geen geest is makkelijker te controleren en krachtiger dan die welke op optimum werken en geharmoniseerd zijn.

dit is eigenlijk wat ervaren mediteerders ook proberen te bereiken. dat kan met hemisync in enkele minuten waar eerst maanden of jaren training voor nodig was.

ook bij de slapa helpt het, slaap is theta-golven en delta-golven in de hersenen. die kunnen met hemi-sync binnen enkele minuten opgewekt worden.

zo kun je leren om bewust te slapen. ook maakt het de slaap efficienter, wanneer de hersenen op optimum werken. dan heb je veel minder slaap nodig.

het past ook bij punt 7 want hierdoor kunnen mensen snel onder hypnose gebracht worden en onder zelfverwekte verdoving gebarcht worden.

en het helpt heel goed bij rehabilitatie. of natuurlijk proberen te genezen dmv visualisatie.

het kan ziektes zoals mijn eigen ziekte,asperger/autisme, bijna genezen of de symptomen ervan tot het minimum terugbrengen. zeker als dit bijna vanaf de geboorte aan kinderen kan worden gegeven. getraumatiseerde mensen zullen hierdoor snel tot rust komen en vredig worden. ADHD-ers hebben al helemaal last van te grote chaos in hun geest, goed voor hen!

en chagrijnige ongestelde vrouwen kunnen hiermee beter hun humeur beheersen.

enzovoort, ik kan geen enkele geestelijke ziekte bedenken warbij dit niet handig zou zijn.

 

zo dat was mijn samenvatting. van mijn genetisch verstandige huwelijken zal ik maar afstappen want het is niet goed als het menselijke verlangen der verliefdheid niet geuit word.

daar schiet ik niks mee op.

 

 

1 ding nog:ik baseer veel hiervan ook op het koninkrijk Zeal in het spoel chrono trigger, dat is mijn idee van de ideale samenleving. alleen word bij hun ‘geestcontrole’ vervangen door ‘magie’. allemaal magiers die in steden wonen die maar lijken op een groot huis dan op een hele hoop kleine huizen.

alternatief is onzin.

 

hoe zou ik deze ideale samenleving willen verwezenlijken?

-Geen asielzoekers meer hier.

-Een groot leger bouwen en een Derde Wereldoorlog maken.

-In Afrika gaan we zoals gezegd de boel flink schoonmaken door mensen met HIV daar te doden. Net zoals we bijna alle zieke mensen gaan doden, evenals nutteloze bejaarden en homofielen.

Dan zijn we meteen vanhet probleem af wat de oorzaak is van alle andere problemen overbevolking.

Mijn beleid voor criminelen=gebruiken voor de wetenschap, de wetenschap moet ontwikkeld worden want het mensenras moet zo intelligent mogelijk worden.

de rest doodstraf. Vooral verkrachters en dergelijke hoeven maar 1 fout te maken en ze zijn dood. We kunnen ook eerst al die Marokkanen in dit land eruitsturen, dan zijn we er ook vanaf. Totdat we Marokko veroveren dan krijgen ze alsnog de doodstraf.

Als we eenmaal de wereld veroverd hebben gaan we iedereen die nog overblijft laten meehelpen aan het bouwen van glorieuze steden en parken. Zodat we allemaal in luxe kunnen leven. Vieze steden worden gesaneerd en opgeruimd.

De mannen werken en de eerste prioriteit van vrouwen word het huishouden en de kinderen.

Dan gaan we verder leven en de wetenschap ontwikkelen.

Er komen weer aparte jongens- en meisjesscholen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

 

Ok even een mededeling als moderator zijnde(normaal praat ik als erodome zelf, nu even als moderator).

 

Nationaal-Ratio-Socialist,

 

Ik geef 1 enkele waarschuwing, 1 en niet meer..............

 

Rascisme en discriminatie zijn streng verboden in mijn forum-stukken, niet alleen in mijn stukken, maar overal op deze site is dat verboden.

 

Ik zal dit stuk laten staan, elke verdere rascistische of discriminerende oprmerking word verwijdert, zie ik het je vaker doen dan riskeer je een ban van me.

 

Dan nog wat woorden als mezelf zijnde en niet als moderator.

 

Mensen beoordeel je op het individu, er zijn fantastische marokkanen , er zijn eikels van nederlanders(om maar wat te noemen).

 

Een hele groep stigmatiseren is niet alleen erg kortzichtig en dom, maar ook erg kwetsend.

 

Een mens is een mens, rassen leuk en aardig, maar is niet meer dan de kleur van je huid.

Voor de rest zijn we eender in anatomie, er is dus geen werkelijk verschil....

 

Alleen iemand die nog niet genoeg gegroeit is zal in zo'n extreme hokjesgeest denken.

Dat komt vooral voort uit gemakzucht, met een vingertje belerend wijzen naar andere is natuurlijk altijd makkelijker dan hand in eigen boezem te steken.

 

Nou ja ik hou op, wil niet boos worden.

 

Nationaal-Ratio-Socialist, ik wens je wijsheid en liefde toe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Ok even een mededeling als moderator zijnde(normaal praat ik als erodome zelf, nu even als moderator).

Nationaal-Ratio-Socialist,

Ik geef 1 enkele waarschuwing, 1 en niet meer..............

Rascisme en discriminatie zijn streng verboden in mijn forum-stukken, niet alleen in mijn stukken, maar overal op deze site is dat verboden.

Racistisch ben ik niet. En het is mijn keuze wat ik moreel acceptabel vind en wat niet. Dus als ik homoseksualiteit walgelijk vind dan zeg ik dat, zoiets heet vrijheid van meningsuiting.

Dat zijn mijn normen en waarden.

Ik zal dit stuk laten staan, elke verdere rascistische of discriminerende oprmerking word verwijdert, zie ik het je vaker doen dan riskeer je een ban van me.

Ik mag best zeggen wat ik ideaal vind.

Dan nog wat woorden als mezelf zijnde en niet als moderator.

Mensen beoordeel je op het individu, er zijn fantastische marokkanen , er zijn eikels van nederlanders(om maar wat te noemen).

Dan sturen we de desbetreffende niet fantastische marokkanen op het vliegtuig naar marokko. Maar het blijft een feit (kijk maar naar de statistieken) dat buitenlanders,vooral Marokaanse Jongeren, delicten plegen. 99% vd delicten in rotterdam is gepleegd door allochtonen. en dan gaan we de allochtonen die zich daaraan schuldig maken ook een keiharde straf geven.

jammer dat je je oogkleppen niet af wil doen en niet gewoon accepteert dat Mareokaanen niet andere nederlanders zijn maar totaal andere mensen met ook een totaal andere mentaliteit, waarbij, als ze het criminele pad opgaan wat vaak gebeurt, nederlandse straffen niet helpen.

Een hele groep stigmatiseren is niet alleen erg kortzichtig en dom, maar ook erg kwetsend.

pak een statistiek erbij wilje. zelfs linksen zien tegenwoordig dat marokanen een enorm probleem zijn. jij nog niet helaas.

Een mens is een mens, rassen leuk en aardig, maar is niet meer dan de kleur van je huid.

Voor de rest zijn we eender in anatomie, er is dus geen werkelijk verschil....

het is wel meer dan de kleur van je huid. ze hebben een compleet andere (sub-)cultuur.

en wie weet ook wel compleet andere bouw van hersenen.

maar ik heb nergens gezegd dat ik de zwarten wou uitmoorden. ik heb het over de zieken.

Alleen iemand die nog niet genoeg gegroeit is zal in zo'n extreme hokjesgeest denken.

Dat komt vooral voort uit gemakzucht, met een vingertje belerend wijzen naar andere is natuurlijk altijd makkelijker dan hand in eigen boezem te steken.

Nou ja ik hou op, wil niet boos worden.

Nationaal-Ratio-Socialist, ik wens je wijsheid en liefde toe.

jammer dat je geen argumenten geeft maar meteen weer doet alsof mijn mening niet juist is omdat hij teveel afwijkt van de jouwe.

Ik kan tenminste op lange termijn denken. jullie geven hulp aan de arme Afrikaantjes met als gevolg dat er daar mnder mensen sterven en er meer mensen bijkomen, die ook weer allemaal honger hebben. En soms ook AIDS hebben. Dat is een grootschaligprobleem dat je niet zomaar kan oplossen zonder onethisch te worden.

De Afrikanen zitten nu alleen maar in een hongersnood omdat wij ze al sinds 2 eeuwen voedsel gegeven hebben. of is die waarheid ook discriminerend?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...