Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest

Uw ideale samenleving

Recommended Posts

tjeetje kenny, das een behoorlijk stukje tekst,

denk je niet dat mensen iets minder bezig moeten zijn met alles regelen, regelen en nog eens regelen, straks kunnen we alles regelen, regelen, regelen, en zijn we dan veel :evil: dan nu, ik weet niet of ik er blij mee ben als alles geregeld word. straks zijn we supermensen, weten we precies wat goed voor ons is, zijn we overal goed in etc. etc. super super joepie joepie, :wink:

 

waarom moet jij voor andere mensen beslissen of ze wel of niet aan sm mogen doen, als ze het allebei lekker vinden,

 

ik heb geleerd:

jouw vreiheid houd op waar die van een andere begint,

& ik denk dat jouw vreiheid met je idee om sm te verbieden al lang is opgehouden waar de vreiheid van mensen die aan sm doen is begonnen. (IK HOU NIET VAN SM!)

 

ik denk dat iedereen steeds meer toe wil naar een betere samenleving, maar of ik in jouw samenleving wil wonen :?

 

of = het niet te bedoeling om op iemand`s ideale samenleving in te gaan :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten eerste, heb je het over mijn samenleving die ik opschrref in het eerste bericht van dit topic, of mijn samenleving die ik op pagina 2 van dit topic heb neergekwakt? er zijn een aantal verschillen.

 

tjeetje kenny, das een behoorlijk stukje tekst,

denk je niet dat mensen iets minder bezig moeten zijn met alles regelen, regelen en nog eens regelen, straks kunnen we alles regelen, regelen, regelen, en zijn we dan veel :evil: dan nu, ik weet niet of ik er blij mee ben als alles geregeld word.

wat heeft regelen te maken met de ideologie om de mensheid wat meer te laten bezig zijn met de ontwikkeling van de geest?

straks zijn we supermensen, weten we precies wat goed voor ons is, zijn we overal goed in etc. etc. super super joepie joepie, :wink:

precies. bijna alsof we magiers zijn. wedden dat we een stuk gelukkiger worden als we ons eigen lichaam kunnen genezen en een heldere geest hebben en bewust kunnen dromen en met gemak in de diepste trance kunnen raken.

waarom moet jij voor andere mensen beslissen of ze wel of niet aan sm mogen doen, als ze het allebei lekker vinden,

omdat ik het fout vind. pijn lekker vinden is niet gezond.

ik heb geleerd:

jouw vreiheid houd op waar die van een andere begint,

& ik denk dat jouw vreiheid met je idee om sm te verbieden al lang is opgehouden waar de vreiheid van mensen die aan sm doen is begonnen. (IK HOU NIET VAN SM!)

alleen ben ik het niet helemaal eens met die amerikaanse visie.

ik denk dat iedereen steeds meer toe wil naar een betere samenleving, maar of ik in jouw samenleving wil wonen :?

of = het niet te bedoeling om op iemand`s ideale samenleving in te gaan :?:

 

het is zeker wel de bedoeling om om iemand ideale samenleving in te gaan.

8)

daar is deze topic voor.

 

 

Choppie,erodome etc, waar blijven jullie? wat vinden jullie van mijn aar aanpassingen aan mijn samenleving, zie onderaan pagina 2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

antwoord op kenny:

 

in welke regel maakte het verschil of ik het over je eerste of je 2de topic had :?:

 

jij vroeg:

wat heeft regelen te maken met de ideologie om de mensheid wat meer te laten bezig zijn met de ontwikkeling van de geest?

 

 

hiermee reageer ik op de regel die jij schreef, ik zal hem eff voor je kopieren:

 

"geweld is iets wat thuishoort in cr-factor 1. zonodig dus een implantaat dat geweld tegengaat."

 

sorry, ik had eff zeggen waar die zin op gebaseerd was, het was wel onduidelijk

 

maar buiten deze zin wil je nog veel meer dingen regelen om "de mensheid in jouw ogen beter te maken".

 

mag ik je vragen hoe je aan deze ideeen ben gekomen?

 

en kenny, mag ik vragen wat je fout vind aan "die amerikaanse visie" --> jouw vrijheid houd op waar die van een ander begint

 

ik weet dat je op quote kan drukken als je op iemands tekst wil reageren, maar dat wil niet echt lukken bij mij :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Choppie,erodome etc, waar blijven jullie? wat vinden jullie van mijn aar aanpassingen aan mijn samenleving, zie onderaan pagina 2?

here i am! :wink:

 

punt 1: helemaal mee eens! (hee, had je niet van me gedacht he :wink:) (en t woord liefde is alleen stom in de nederlandse taal, k vind l'amour of love/luv idd veel mooier :evil:)

 

punt 2: op zich ben ik best geintresseerd in brain (training) en alles wat ermee te maken heeft, maar om dit nu verplicht te stellen en of men er op den duur idd gelukkiger van wordt, tja...

 

punt 3: gewoon niet mee eens, vlees is lekker en gezond (ook al kan het vervangen worden) en van mij hoef je iets wat men al duizenden jaren doet, niet af te schaffen. wel scharrel-vlees dan natuurlijk! :roll: (of hoe je t noemen wil, geen kist-klaveren iig, duhu :?)

goede voeding lijkt mij ook erg goed (hehe :wink:) maar nogmaals, verplicht hoeft ook weer niet, mensen moeten zelf maar zien wat ze met hun lichaam doen.

 

punt 4: ach ja, als jij de prostituees weg moet hebben, ga je gang maar, k gebruik ze toch niet :wink:

en ben t eens met groen als gras, als mensen sm nou leuk vinden, laat ze hun gang gaan!

 

punt 5: t lijkt me erg leuk en handig, alles oplossen met de geest, maar ik vraag me of je de evolutie zo kunt sturen, oftewel, ik denk niet dat dit helemaal gaat werken, er zal wel weer een probleempje tussendoor komen.

 

als ik mijn herinneringen aan vorige levens mag geloven wel.

k weet niet of ik in vorige levens moet geloven, maar laat iig weten wat jij (denkt, ja sorry :wink:) te hebben meegemaakt, als je wilt... is wel interessant

 

punt 6: zou ook erg handig zijn, goed slapen, kan ik wel gebruiken :? maar die masseurs zijn denk ik ook niet nodig, anders vinden ze er wel een apparaat voor uit. of volgens jou evolutie/breingestuurde theorie moet t over een tijdje mss wel zelf kunnen

 

punt 7: ook handig, maar of je alle slechte genen eruit moet halen :? k ben ook tegen klonen of 'moderen' van mensen, duss..

en k ben van mening dat er altijd nieuwe ziektes zullen bestaan, die ook steeds erger worden (kijk maar naar de geschiedenis :?)

 

punt 8: tja, wat zal ik hier over zeggen, k ken t helemaal niet. maar als mensen dat willen is dat hun vrije keus..

 

huh? wrom zijn er ineens 2 pagina's in dit topic, dat waren er 4.
zie aantal posts op een pagina

 

en over supermensen zijn en alles weten, lees het boek Lof der Zotheid (ff :wink:)

> mensen die t minst weten zijn t gelukkigst :cry

 

blowen is ongezond betiteld door onwetende mensen.

leuk maar zwak antwoord, als ik jou als onwetend zou betitelen, zouden we hier klaar zijn :wink: (niet dat ik dat doe hoor, k vind je alleen nogal wat radicale ideen hebben, maarja, wtf is radicaal nu weer en wat maakt t ook uit... :wink:)

 

oja, kenny, wat vind je trouwens van vrijheid, heeft een mens die helemaal niet nodig, of wat..?

 

later

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites
antwoord op kenny:

 

in welke regel maakte het verschil of ik het over je eerste of je 2de topic had :?:

[/quote[

o mijn tweede post heeft een aantal aanpassingen gekregen.

geen specifieke regel. wilde alleen weten of je antwoord gaf of mijn eerste of tweede post. voor zover ik weet zou je die tweede post niet eens hebben gezien.

jij vroeg:

wat heeft regelen te maken met de ideologie om de mensheid wat meer te laten bezig zijn met de ontwikkeling van de geest?

hiermee reageer ik op de regel die jij schreef' date=' ik zal hem eff voor je kopieren:

"geweld is iets wat thuishoort in cr-factor 1. zonodig dus een implantaat dat geweld tegengaat."

sorry, ik had eff zeggen waar die zin op gebaseerd was, het was wel onduidelijk

maar buiten deze zin wil je nog veel meer dingen regelen om "de mensheid in jouw ogen beter te maken".

mag ik je vragen hoe je aan deze ideeen ben gekomen?

[/quote]

het idee dat de geest ontwikkeld moet worden heb ik iig uit new-age-achtige ideeen.

verder is het veelal gevoelsmatig dat dit mijn ideale samenleving is.

hemi-sync, punt 8, is een obsessie van mij.

en kenny, mag ik vragen wat je fout vind aan "die amerikaanse visie" --> jouw vrijheid houd op waar die van een ander begint

tja, sommige dingen vind ik gewoon gevoelsmatig fout. bepaalde vormen van menselijk gedrag hebben mijn afkeuring.

en die bepaalde vormen van gedrag horen dus ook niet thuis in mijn ideale samenleving.

ik weet dat je op quote kan drukken als je op iemands tekst wil reageren, maar dat wil niet echt lukken bij mij :?

vreemd, ik weet niet waarom dat zo is. bij mij werkt het perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

here i am! :wink:

K dan. hoe meer zielen hoe meer vreugd. :evil:

 

punt 1: helemaal mee eens! (hee, had je niet van me gedacht he :wink:) (en t woord liefde is alleen stom in de nederlandse taal, k vind l'amour of love/luv idd veel mooier :cry)

l'amour is echt een woord voor een relatie tussen twee mensen. het klinkt mooi maar over dat soort liefde heb ik het natuurlijk niet. maarja, dat is allemaal bijzaak.

:?

punt 2: op zich ben ik best geintresseerd in brain (training) en alles wat ermee te maken heeft, maar om dit nu verplicht te stellen en of men er op den duur idd gelukkiger van wordt, tja...

ik zou er iig heel veel gelukkiger van worden om weer mijn krachten/emoties/voorstellingsvemogen terug te krijgen.

en ik denk dat dit gewoon een positieve invloed heeft op ieder mens en op iedere stoornis die een mens kan hebben.

punt 3: gewoon niet mee eens, vlees is lekker en gezond (ook al kan het vervangen worden)

vlees is inderdaad heel lekker (heb net worstebroodje op, ja ik weet het ik ben zo hypocriet als de pest) maar toch zit het me niet lekker dat ik er een dier voor moet laten sterven, of nog erger, ervoor een gevangen leven laten leiden.

gezond? het geeft weliswaar bepaalde stoffen die goed zijn voor de mens maar er is vaak bewezen dat vegetariers gezonder zijn.

en van mij hoef je iets wat men al duizenden jaren doet, niet af te schaffen. wel scharrel-vlees dan natuurlijk! :roll: (of hoe je t noemen wil, geen kist-klaveren iig, duhu :?)

slavernij bestond in de tijd vlak voordat het afgeschaft werd ook al duizenden jaren. dat betekent niet dat het goed is/was. dat vind ik dus geen goed argument voor vlees.

goede voeding lijkt mij ook erg goed (hehe :wink:) maar nogmaals, verplicht hoeft ook weer niet, mensen moeten zelf maar zien wat ze met hun lichaam doen.

tja, aan de ene kant vind ik dat ook aan de andere kant vind ik het niet zo mooi dat mensen slecht met hun lichaam omgaan en gewoon weigeren om te proberen in harmonie te leven met hun eigen lichaam, en het volproppen met zooi.

dus dan moet je gewoon alle hamburgers etc. verbannen uit de samenleving.

overigens heb ik hier ook dubbele gevoelens over want het blijkt dat het belangrijker is dat je gelukkig bent wil je een lang leven hebben, dan dat je een goede voeding hebt!

punt 4: ach ja, als jij de prostituees weg moet hebben, ga je gang maar, k gebruik ze toch niet :wink:

en ben t eens met groen als gras, als mensen sm nou leuk vinden, laat ze hun gang gaan!

zie boven. het zit me gewoon niet lekker dat mensen slecht met hun lichaam omgaan en het laten lijden om de reden van genot. en het idee dat het plezierig moet zijn macht over elkaar te hebben zit me al helemaal niet lekker. de deugd van mededogen en liefde staat haaks op het idee dat macht over elkaar leuk is.

punt 5: t lijkt me erg leuk en handig, alles oplossen met de geest, maar ik vraag me of je de evolutie zo kunt sturen, oftewel, ik denk niet dat dit helemaal gaat werken, er zal wel weer een probleempje tussendoor komen.

achja, ik heb herrineringen aan vorige levens waarin ik in de vijfde dimensie kon kijken, oftewel een geactiveerd derde oog had en dat gaf mij heel erg veel vermogens.

maar dat zal je wel niet willen geloven. geeft niet hoor doet niemand, de meeste noemen me psychotisch.

k weet niet of ik in vorige levens moet geloven, maar laat iig weten wat jij (denkt, ja sorry :wink:) te hebben meegemaakt, als je wilt... is wel interessant

dat is een heel erg lang verhaal. en de herrineringen zijn erg vaag. iig ben ik ervan overtuigd dat ik in een universum (of beter gezegd een hele reeks universa) de zoon van God ben geweest. en ik ben ontiegelijk vaak geincarneerd. maarja ik geloof dan ook dat er meerdere aardes zijn. en vanuit het perspectief van de eeuwigheid kun je toch oneindig vaak geincarneerd worden.

ook geloof ik dat ik verdoemd ben geweest, dwz gemarteld door het hele universum, als enige, en levens lang Truman ben geweest. je weet wel uit de truman show, de man die zijn hele leven gevolgd werd door iedereen en het niet wist.

dat was bij mij ook zo, maar dan in de/een spirituele wereld.

volg je het nog?

dit is een deel van mijn herrineringen. ben ik psychotisch of niet? 8)

punt 6: zou ook erg handig zijn, goed slapen, kan ik wel gebruiken :? maar die masseurs zijn denk ik ook niet nodig,

nah, natuurlijk zijn al die dingen niet nodig om te slapen, maar ik wil gewoon het liefst een zo efficient mogelijke slaap.

anders vinden ze er wel een apparaat voor uit. of volgens jou evolutie/breingestuurde theorie moet t over een tijdje mss wel zelf kunnen

inderdaad.

punt 7: ook handig, maar of je alle slechte genen eruit moet halen :? k ben ook tegen klonen of 'moderen' van mensen, duss..

ik heb dat klonen liever ook niet hoewel ik er niet tegen ben in deze wereld.

overigens geloof ik, uit new age boeken, dat mensen meer dan 2 strengen DNA hebben. de andere strengen zijn echter onstoffelijk/energetisch/elektromagnetisch van aard. gemaakt van licht enzo.

en k ben van mening dat er altijd nieuwe ziektes zullen bestaan, die ook steeds erger worden (kijk maar naar de geschiedenis :?)

met genoeg geest-kracht kan iedere ziekte overwonnen worden.

punt 8: tja, wat zal ik hier over zeggen, k ken t helemaal niet. maar als mensen dat willen is dat hun vrije keus..

www.hemi-sync.com is de site van die tapes.

ik wil het graag maar heb het nog niet. moet ik weer moeilijk doen met mijn creditcard nummer enzo. (mijn goldcard zal ondertussen toch wel verlopen zijn)

en over supermensen zijn en alles weten, lees het boek Lof der Zotheid (ff :wink:)

> mensen die t minst weten zijn t gelukkigst :)

[/quote[

ik denk dat dat eerder gaat over intellectuele types dan over mensen als ik. maar ik zal de titel onthouden.

leuk maar zwak antwoord, als ik jou als onwetend zou betitelen, zouden we hier klaar zijn :wink: (niet dat ik dat doe hoor, k vind je alleen nogal wat radicale ideen hebben, maarja, wtf is radicaal nu weer en wat maakt t ook uit... :wink:)

oja, kenny, wat vind je trouwens van vrijheid, heeft een mens die helemaal niet nodig, of wat..?

daar heb ik zulke tegenstrijdige gevoelens over. aan de ene kant vind ik dat bepaalde (beestachtige) vormen van gedrag niet thuishoren in een ideale samenleving.

aan de andere kant vind ik dat het ongezond is om sterke behoeftes van mensen niet te uiten. dat kan mentale blokkades maken. dus moet alles in het werk gesteld worden om een gezonde vervangende daad te vinden om die behoefte te vervullen.

 

zucht, moeilijk moeilijk.

 

later

GG

 

 

LatorZZZ 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nu even geen tijd, heb een speodbehandeling ertussen gekregen.

 

Morgen antwoord ik!!!!!!!!

 

In de tussentijd, lief zijn voor elkander en niets doen wat ik ook niet zou doen!!! :wink:

 

groetjes,

erodome

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb nu even geen tijd, heb een speodbehandeling ertussen gekregen.

 

Morgen antwoord ik!!!!!!!!

 

In de tussentijd, lief zijn voor elkander en niets doen wat ik ook niet zou doen!!! :wink:

 

groetjes,

erodome

 

ondertussen is morgen al voorbij... en bovendien moet CHOPPIE ook nog wat posten. nou ja moet ik zou het iig fijn vinden als hij dat deed. :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ondertussen is morgen al voorbij... en bovendien moet CHOPPIE ook nog wat posten. nou ja moet ik zou het iig fijn vinden als hij dat deed. :evil:
:cry

Ben momenteel ook druk bezig met samenstellen informatieve stukken voor me "eigen rubrieken"

(zie bijv info); is dus wat lastiger om daarnaast nog een half uur te benutten om deze lappen tekst :wink: door te spitten en er op te reageren.

 

Maar omdat jij het iig fijn zal vinden zal ik nu tijd vrij maken :)

:arrow:

 

 

punt 1) zo kan ik er zeker mee akkoord gaan :P

 

punt 2)

Alweer in het kader van Cr. kinderen moeten op de scholen zowel training EQ krijgen als meditatielessen. en desnoods tai chi enzovoort.
mogelijkheid tot meditatielessen oke (keuzevak ?), maar om dit verplicht te stellen :?

 

punt 3)

GEEN VLEES. bovendien is al meer dan eens bewezen dat een voedingspatroon zonder vlees gezonder is dan een patroon met vlees.
wil je van me biefstukje afblijven !?!?! :? :wink:

Zijn ook onderzoeken die aangeven dat men bepaalde bouwstoffen/mineralen te weinig binnenkrijgen bij het niet eten van vlees. Ligt volgens mij maar net aan wat je eigen voorkeur is, om je vast te houden aan de onderzoeken die bij je eigen standpunt passen.

 

En eten moet ook lekker blijven, geen noodzakelijk kwaad worden.

Je mag best genieten van je eten... en ik geniet enorm van een goed stukje/stuk vlees.

Ben geen konijn :wink:

 

bij het fysieke lichaam hoort wat dat betreft goede voeding, tenzij je je geest zo goed getraind hebt dat je ook dat niet meer nodig hebt, dat is de reen hiervoor. dat zal misschien over enkele generaties in mijn samenleving normaal worden om niet meer te hoeven eten.
Dus niet meer eten zal gezond zijn (over enkele generaties) ???

laat ik nou van mening dat lichaam en geest bouwstoffen (en verbrandingsstoffen) nodig hebben om te kunnen groeien, inspanningen te verrichten, goed te voelen enz.

 

punt 4)

ik wil nu dromen over een ideale samenleving en hou me liever niet bezig met hoe die behoefte vervangen moet worden.
In een ideale samenleving kan je toch in al je behoeftes voorzien worden ?

Kan je/men dat niet, dan is ie niet ideaal ook.

ik heb niets tegen homos in deze samenleving maar toch krijg ik een gevoel van onnatuurlijkheid
schijnt toch een natuurlijk verschijnsel te zijn :wink:

 

punt 5)

Ik wil dat iedereen de paranormale vermogens in zijn geest aankweekt. als de mensheid zo op een hoger plan komt geloof ik dat we na een tijdje onsterfelijkheid kunnen bereiken
onsterfelijkheid lijkt me zowiezo al onnatuurlijk, maar denk dat het op zich al geen goed plan zal zijn.

kleine leefgemeenschappen, onsterfelijk, nieuwe geboortes......... zal toch gigantische overbevolking gaan inhouden.....en dus weg kleine gemeenschappen.

doodgaan hoort nu eenmaal ook tot de levenscyclus, daar moet je vanaf blijven.

 

mensen moeten op alle manieren in trance worden gebracht.
nee.

dat de mogelijkheid er is voor diegene die dat willen, niets mis mee.

Ze gaan mij niet in trance brengen, straks leef je in 1 grote trance

(in hoeverre je dat dan "leven" zal kunnen noemen).

 

punt 6)

ook de slaap moet onderzocht worden.

totdat de mensen hun kracht ten volle aangeboord hebben moeten ze slapen.

dus zolang een mens zijn krachten niet ten volle kunnen aanboren moeten ze blijven slapen ?
aangezien mensen zo ontspannen mogelijk in bed moeten liggen moeten ze gemasseerd worden. maar waar haal je in hemelsnaam genoeg masseurs vandaan
een massagebed een oplossing ?

 

punt 7)

ook geloof ik dat ziektes soms het resultaat zijn van disharmonie in het lichaam of de geest.
geloof ik ook (psychosomatische klachten komen steeds vaker voor)

En wat betreft de genen.... net als me biefstukje; vanaf blijven.

 

punt 8)

teveel/uitgebreidde materie om op in te gaan (ook onvoldoende kennis om hier diep op in te gaan).

Leuk/nuttig voor mensen die er mee bezig willen zijn; om dit als "basisvoorwaarde" voor de ideale samenleving te stellen gaat me te ver.

 

--------------

 

straks zijn we supermensen, weten we precies wat goed voor ons is, zijn we overal goed in etc. etc. super super joepie joepie
en zal dat je echt gelukkiger maken ?

betwijfel dat.... zelfontplooiing is iets waar een mens zijn hele leven mee bezig is; sommige halen hiet zelfs hun levenskracht uit. Wat dan als deze behoefte komt te vervallen (als supermens zijnde)..... geen levenskracht/geen doel meer in je leven ?

 

ik denk dat iedereen steeds meer toe wil naar een betere samenleving, maar of ik in jouw samenleving wil wonen
Denk dat steeds meer mensen naar een ideale samenleving willen omdat duidelijk wordt dat de huidige samenleving steeds verder van ideaal komt te liggen. Eén nadeel..... die ideale samenleving zal er nooit komen, gaat alleen maar steeds verder achteruit (en daarom dus grijpen naar het onbereikbare)

 

hemi-sync, punt 8, is een obsessie van mij.
dus zal deze uit je samenleving moeten verdwijnen :( :wink:

obsessies zijn niet goed, behoeftes en begeertes moet men toch tegengaan ???

(onder bedwang/controle houden ?) :roll: :(

 

Quote:

ik weet dat je op quote kan drukken als je op iemands tekst wil reageren, maar dat wil niet echt lukken bij mij

 

vreemd, ik weet niet waarom dat zo is. bij mij werkt het perfect.

bij mij lukt het ook niet :wink: (geintje)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben momenteel ook druk bezig met samenstellen informatieve stukken voor me "eigen rubrieken"

(zie bijv info);

info waar info?

is dus wat lastiger om daarnaast nog een half uur te benutten om deze lappen tekst :wink: door te spitten en er op te reageren.

Maar omdat jij het iig fijn zal vinden zal ik nu tijd vrij maken :evil:

:arrow:

dank u dank u. :( :P waarom ben je trouwens ere-lid? valt me nu pas op.

punt 1) zo kan ik er zeker mee akkoord gaan :cry

K dan.

punt 2)

mogelijkheid tot meditatielessen oke (keuzevak ?), maar om dit verplicht te stellen :?

alles ter bevordering van de menselijke geest. goede mediteerders zullen op elk punt beter worden.

punt 3)

wil je van me biefstukje afblijven !?!?! :? :wink:

als dat biefstukje uit een star trek replicator komt wel, als er een paard voor moet sterven liever niet.

Zijn ook onderzoeken die aangeven dat men bepaalde bouwstoffen/mineralen te weinig binnenkrijgen bij het niet eten van vlees. Ligt volgens mij maar net aan wat je eigen voorkeur is, om je vast te houden aan de onderzoeken die bij je eigen standpunt passen.

maybe. maar daarvoor hebben we voedingssupllementen uitgevonden.

En eten moet ook lekker blijven, geen noodzakelijk kwaad worden.

Je mag best genieten van je eten... en ik geniet enorm van een goed stukje/stuk vlees.

Ben geen konijn :wink:

natuurlijk, maar ook gezond eten kan lekker zijn. en mensen die nooit vlees eten zullen ook nooit aanwennen om vlees lekker te vinden. mijn vegetarische leraar van de vorige school zei dat hij een afweer had van hamburgers omdat hij die nooit at. dat kon een fellow leerling niet begrijpen.

Dus niet meer eten zal gezond zijn (over enkele generaties) ???

laat ik nou van mening dat lichaam en geest bouwstoffen (en verbrandingsstoffen) nodig hebben om te kunnen groeien, inspanningen te verrichten, goed te voelen enz.

laat ik hierbij maar alweer terugvallen naar vorige levens, ik weet me duidelijk te herrineren dat ik toen ik eenmaal in levens in de vijfde dimensie kon kijken, zelf met mijn gedachtes mijn lichaam zo gezond kon maken als ik zelf wilde.

zal je wel niet geloven maarja. heb je trouwens die aflevering van kopspijkers gezien waarbij er een man kwam die zei dat hij al 3 jaar niks meer at?

In een ideale samenleving kan je toch in al je behoeftes voorzien worden ?

dat is amerika. waar iedereen de behoefte die eetlust heet constant bevredigt. allemaal zooi in hun disharmonische lichamen. dat is niet echt ideaal.

maar aan de andere kant wil ik wel dat de mensen in harmonie komen en daar hoort inderdaad een bevrediging van behoeftes bij.

in de ideale samenleving kunnen we de oorspronkelijke behoeftes van iedereen kennen.

bv de behoefte om veel te eten komt vaak door verveling of depressie, dus dan moeten we daar wat aan doen en niet iedereen maar zichzelf vol laten proppen met eten.

Kan je/men dat niet, dan is ie niet ideaal ook.

oneens. als je maar in harmonie bent.

schijnt toch een natuurlijk verschijnsel te zijn :wink:

niet alles van de natuur is goed. 8)

punt 5)

onsterfelijkheid lijkt me zowiezo al onnatuurlijk, maar denk dat het op zich al geen goed plan zal zijn.

onsterfelijkheid lijkt mij niet onnatuurlijk, onsterfelijkheid door gedachtekracht lijkt mij een volgend stadium in onze evolutie.

kleine leefgemeenschappen, onsterfelijk, nieuwe geboortes......... zal toch gigantische overbevolking gaan inhouden.....en dus weg kleine gemeenschappen.

doodgaan hoort nu eenmaal ook tot de levenscyclus, daar moet je vanaf blijven.

ach, met genoeg geestkracht kun je ook naar de maan. iig astraal dan maar als ik mijn vorige leven mag geloven dan kan ik mezelf ook transporteren.

nee.

dat de mogelijkheid er is voor diegene die dat willen, niets mis mee.

Ze gaan mij niet in trance brengen, straks leef je in 1 grote trance

(in hoeverre je dat dan "leven" zal kunnen noemen).

hmmm volgens mij heb je een verkeerd beeld van trance. mensen in trance kunnen juist zichzelf ontzettend levend voelen, een zijn met het universum enzo, en dingen op afstand zien of zelfs zijn. iig wil ik dat de mensen controle krijgen over hun eigen geest, dus ook zichzelf in trance brengen.

punt 6)

dus zolang een mens zijn krachten niet ten volle kunnen aanboren moeten ze blijven slapen ?

ik bedoel dat ik denk dat slapen net als eten niet nodig is met genoeg geestkracht. maar tot die tijd zal de mensheid wel moeten slapen, want niemand kan nu zonder slaap.

ik hoop wel dat ik de slaap een zo bewust mogelijke ervaring kan maken. boedd. monniken zijn ook bewust terwijl ze delta oftewel slaapgolven in hun hersenen hebben.

een massagebed een oplossing ?

bestaan die? heb ervan gehoord toen ikin engeland was. in harrods had een leraar van me zichzelf door zo'n robot laten masseren. kosste wel 10000 pond om die robot ook te bestellen maarja.

geloof ik ook (psychosomatische klachten komen steeds vaker voor)

idd, en die zijn de oorzaak van heel wat ongezonde behoeftes.

En wat betreft de genen.... net als me biefstukje; vanaf blijven.

wat jij wil. als jij een erfelijke ziekte wilt krijgen.

punt 8)

teveel/uitgebreidde materie om op in te gaan (ook onvoldoende kennis om hier diep op in te gaan).

ga naar hun homepage zou ik zo zeggen. ik snap ook alleen maar de basics.

Leuk/nuttig voor mensen die er mee bezig willen zijn; om dit als "basisvoorwaarde" voor de ideale samenleving te stellen gaat me te ver.

het is iig een makkelijk hulpmiddel bij de exploratie van de geest.

straks zijn we supermensen, weten we precies wat goed voor ons is, zijn we overal goed in etc. etc. super super joepie joepie en zal dat je echt gelukkiger maken ?

jazeker. jij wilt toch vrijheid? dit geeft je meer vrijheid dan ooit.

betwijfel dat.... zelfontplooiing is iets waar een mens zijn hele leven mee bezig is;

in deze samenleving wel ja.

sommige halen hiet zelfs hun levenskracht uit. Wat dan als deze behoefte komt te vervallen (als supermens zijnde)..... geen levenskracht/geen doel meer in je leven ?

ik denk dat je ook in mijn samenleving jezelf kunt ontplooieen zij het op iets andere manieren. bij zelfontplooing word in deze samenleving ook alleen maar bedoeld dat je je talenten gebruikt. bij mij worden deze talenten vanaf age 0 ontwikkeld.

Denk dat steeds meer mensen naar een ideale samenleving willen omdat duidelijk wordt dat de huidige samenleving steeds verder van ideaal komt te liggen. Eén nadeel..... die ideale samenleving zal er nooit komen, gaat alleen maar steeds verder achteruit (en daarom dus grijpen naar het onbereikbare)

als mensen eenmaal gedachtekracht krijgen zal het binnen notime vooruit gaan.

dus zal deze uit je samenleving moeten verdwijnen :) :wink:

HET middel om de geest te ontwikkelen en te harmoniseren weg doen uit mijn samenleving? no way! tenzij je andere technologie uitvind die hemi-sync kan vervangen.

obsessies zijn niet goed, behoeftes en begeertes moet men toch tegengaan ???

nee, niet alle behoeftes. behoeftes moet je beheersen, niet onderdrukken.

behoeftes zijn soms een symptoom dat je geest of lichaam iets mist. dan moet dat vervuld worden om in harmonie te komen.

 

 

 

 

Nou ja, doei maar weer, ik ga verder met het birthdayparty van mijn pa die 50 word. als het goed is krijgik nu ook spelletjes van mijn neefje van 12.

Share this post


Link to post
Share on other sites
info waar info?
de rubriek/subforum info, waar ie mod is :wink:

 

waarom ben je trouwens ere-lid? valt me nu pas op.
omdat ie zo ontzettend 8O veel posts post :wink:

zie member levels ook nog, ff naar beneden scrollen, naar greeny's antwoord, dan weetje wat er over een maandje boven chops avatar staat :wink:

 

heb je trouwens die aflevering van kopspijkers gezien waarbij er een man kwam die zei dat hij al 3 jaar niks meer at?
jep, maar of t waar is, k ken m niet....

 

iig astraal dan maar als ik mijn vorige leven mag geloven dan kan ik mezelf ook transporteren. zal je wel niet geloven maarja
t beste bewijs hiervoor is natuurlijk om hier even naast me te verschijnen :wink: t lijkt me trouwens wel cool om te kunnen, swoops en toen was ik weg :wink:

tja, t is nog nooit tastbaar bewezen, dus dan gelooft de mens t niet zo makkelijk :?

k heb zelf ooit eens ufo's zien vliegen, maar k weet ook nog steeds niet of ik dat moet geloven, maar das een ander verhaal.

 

als jij een erfelijke ziekte wilt krijgen

das t probleem, die krijg je niet, die heb je dan al :?

 

over die hemi-sync:

k heb geen zin om die hele tekst te lezen, maar k zou wel es wat willen horen, je kunt alleen geen previews luisteren op die site, weet je mss of dat op kazaa te vinden is ofzo? of heb jij t?

 

en wat doet de mens(als we dat dan nog zijn) een maal als we alles in de hand hebben, wanneer we superman zijn en zo lang leven als we willen en kunnen denken dat we gelukkig zijn en dat we dan ook gelukkig zijn, maar dat we dan ook denken van ja fuck dit denk ik ook maar enzo, Wat doen we dan?? (we kunnen natuurlijk wel de hele tijd smoken en wiet verbouwen, toch nix anders te doen :wink: :twisted:)

want je samenleving is dan mss wel ideaal, maar wel saai :?

 

later 8)

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ligt volgens mij maar net aan wat je eigen voorkeur is, om je vast te houden aan de onderzoeken die bij je eigen standpunt passen.

 

maybe. maar daarvoor hebben we voedingssupllementen uitgevonden.

yep, ik doe moest ik dus niet, gewoon eten wat de natuur biedt (niets uit een lab/chemisch)

 

mijn vegetarische leraar van de vorige school zei dat hij een afweer had van hamburgers omdat hij die nooit at. dat kon een fellow leerling niet begrijpen.
jij wel dan :? wat valt daar aan te begrijpen dan :?: :evil:

 

star trek replicator voedingssupllementen vegetarische leraar ( :wink: ) in de vijfde dimensie kijken met mijn gedachtes mijn lichaam zo gezond maken als ik zelf wil onsterfelijkheid met genoeg geestkracht astraal jezelf ook transporteren trance dat slapen net als eten niet nodig isexploratie van de geest andere technologie uitvind die hemi-sync kan vervangen
dat allemaal bij elkaar maakt het toch behoorlijk startrek spacy super hightechshit enzo

geen goeie richting voor mij :wink:

 

En wat betreft de genen.... net als me biefstukje; vanaf blijven.

 

wat jij wil. als jij een erfelijke ziekte wilt krijgen.

sta er niet om te springen nee

maar dat is mogelijk 1 voordeel tegen 1000000 mogelijke nadelen en risico's.

die genen zijn niet gemaakt om mee te rotzooien.

 

bij zelfontplooing word in deze samenleving ook alleen maar bedoeld dat je je talenten gebruikt.
dat is zelfontwikkeling :wink:

zelfontplooiing is mogelijke talenten ontdekken/ontwikkelen, kennis verruiming (is stapje hoger)

 

behoeftes en begeertes moet men toch tegengaan ???

 

nee, niet alle behoeftes. behoeftes moet je beheersen, niet onderdrukken.

behoeftes zijn soms een symptoom dat je geest of lichaam iets mist. dan moet dat vervuld worden om in harmonie te komen.

waarom die wel en andere behoefte (sex ed) niet ?

 

waarom ben je trouwens ere-lid? valt me nu pas op.

omdat ie zo ontzettend veel posts post

zie member levels ook nog, ff naar beneden scrollen, naar greeny's antwoord, dan weetje wat er over een maandje boven chops avatar staat

heb me nu ook maar voorgenomen de titel eer aan te gaan doen, en ook eens een keer nuttige topics/reacties te gaan plaatsen :wink: (daarom dus oa de rubriek: info)

En tel dr maar een paar maanden bij hoor, zo begin buitenkweek zal ik er wel aanzitten

en moet toch wel minimaal 50% nuttige berichten zien te halen, dus ......... 8)

 

en wat doet de mens(als we dat dan nog zijn) een maal als we alles in de hand hebben, wanneer we superman zijn en zo lang leven als we willen en kunnen denken dat we gelukkig zijn en dat we dan ook gelukkig zijn, maar dat we dan ook denken van ja fuck dit denk ik ook maar enzo, Wat doen we dan?? (we kunnen natuurlijk wel de hele tijd smoken en wiet verbouwen, toch nix anders te doen )

want je samenleving is dan mss wel ideaal, maar wel saai

saai weet ik niet, maar merk wel verschil in beleving/beeld van ideaal, zit zelf meer naar terug, het echte leven, sociaal, goede omgang en kenny meer future, alles ultiem, lichamelijk/materialistisch perfect. Ben je nu ook een perfectionist in het dagelijks leven ? Tenminste, dit is hoe ik het (nu) zie, kan er altijd naast zitten. :wink:

 

Heb volgens mij ook liever iemand met één of andere afwijking (zie genen) naast me wonen en normale mensen met een normaal leven, dan dat ik übermenschen naast me heb wonen :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
de rubriek/subforum info, waar ie mod is :wink:

o. op wietforum dus.

omdat ie zo ontzettend 8O veel posts post :wink:

zie member levels ook nog, ff naar beneden scrollen, naar greeny's antwoord, dan weetje wat er over een maandje boven chops avatar staat :wink:

zal kijken.

jep, maar of t waar is, k ken m niet....

de man niet of die betreffende aflevering van kopsijkers niet.

of die man liegt weet ik niet maar ik ben er heilig van overtuigd dat het kan. (tenslotte hebben hindoeistische mensen zich levend laten begraven om er 30 dagen later weer levend uit te komen.

t beste bewijs hiervoor is natuurlijk om hier even naast me te verschijnen :wink: t lijkt me trouwens wel cool om te kunnen, swoops en toen was ik weg :wink:

ik zei dus vorig leven. helaas ben ik in dit leven erg slecht in voorstellingen maken, laat staan mezelf met gedachtevoorstellingskracht kunnen transporteren.

tja, t is nog nooit tastbaar bewezen, dus dan gelooft de mens t niet zo makkelijk :?

k heb zelf ooit eens ufo's zien vliegen, maar k weet ook nog steeds niet of ik dat moet geloven, maar das een ander verhaal.

o. daar geloof ik iig ook in. en het zou mij niks verbazen als die ufo's voortgestuurd worden door de geestkracht van die aliens.

das t probleem, die krijg je niet, die heb je dan al :?

als je er snel genoeg bij bent niet.

er is tenslotte al vaker met gentherpie gesleuteld.

over die hemi-sync:

k heb geen zin om die hele tekst te lezen, maar k zou wel es wat willen horen, je kunt alleen geen previews luisteren op die site, weet je mss of dat op kazaa te vinden is ofzo? of heb jij t?

hmmm, volgens mij zijn er juist wel previeus te horen op die site ergens. probleem is alleen dat je wel een stereo-koptelefoon nodig hebt, dat is een must, anders werkt het zozo niet.

het werkt tenslotte met tegengestelde geluidsfrequenties, een voor elk oor met als doel de hersenen een derde te laten opwekken.

en wat doet de mens(als we dat dan nog zijn) een maal als we alles in de hand hebben, wanneer we superman zijn en zo lang leven als we willen en kunnen denken dat we gelukkig zijn en dat we dan ook gelukkig zijn, maar dat we dan ook denken van ja fuck dit denk ik ook maar enzo, Wat doen we dan?? (we kunnen natuurlijk wel de hele tijd smoken en wiet verbouwen, toch nix anders te doen :wink: :twisted:)

want je samenleving is dan mss wel ideaal, maar wel saai :?

dan gaan we wel het universum exploreren ofzo. en mooie dingen maken.

later 8)

GG

 

bye.

Choppie:

yep, ik doe moest ik dus niet, gewoon eten wat de natuur biedt (niets uit een lab/chemisch)

ook goed. als jij pertinent niets uit een potje wilt eten mij best. maar iig geen dieren meer doden.

jij wel dan wat valt daar aan te begrijpen dan

de betreffende leerling snapte niet dat een hamburger, een object met een geur die hij ongelofelijk lekker vond, niet door iedereen ongelofelijk lekker word gevonden.

dat valt daaraan te begrijpen. hij snapte niet dat die leraar (een van de aardigste die ik ooit ontmoet heb) niet alleen het verlangen naar hamburgers kon weerstaan, maar zelfs dat verlangen niet had en er een afkeer van had, omdat hij nooit vlees at. zijn lichaam is dat ontwent.

dat allemaal bij elkaar maakt het toch behoorlijk startrek spacy super hightechshit enzo

geen goeie richting voor mij

die replictaor was maar een voorbeeld van dat het mij niet uitmaakt hoe je aan vlles komt als je er maar niks voor dood. als jij een niettechnologische manier weet om ook aan vlees te komen, behalve dieren doden dus, is dat ook goed.

en ik ben echt niet bezeten door technologie, integendeel, ik ben alleen bezeten door de menselijke geest. en als je met technologie de geest kan exploreren en beter laten ontwikkelen is dat mooi meegenomen.

 

sta er niet om te springen nee

maar dat is mogelijk 1 voordeel tegen 1000000 mogelijke nadelen en risico's.

die genen zijn niet gemaakt om mee te rotzooien.

o, maar verder dan de erfelijke ziektes eruit halen hoef ik ook niet te gaan hoor.

dat is zelfontwikkeling

zelfontplooiing is mogelijke talenten ontdekken/ontwikkelen, kennis verruiming (is stapje hoger)

en ik denk dat de mens heel veel talenten kan ontdekken en daarna ontwikklen als hij eenmaal massaal bezig is met exploratie en ontwikkeling van de geest.

meer dan nu.

waarom die wel en andere behoefte (sex ed) niet ?

sex met mate mag best hoor. als het lichaam en geest maar in harmonie houd. maar SM... ik denk dat mensen die daaraan doen eigenlijk behoefte hebben aan iets anders, weet alleen niet wat.

ik kanme ook niet voorstellen datiemand echt hevig kan verlangen naar SM op dezelfde manier dat iemand naar bv. water of eten verlangt.

heb me nu ook maar voorgenomen de titel eer aan te gaan doen, en ook eens een keer nuttige topics/reacties te gaan plaatsen (daarom dus oa de rubriek: info)

En tel dr maar een paar maanden bij hoor, zo begin buitenkweek zal ik er wel aanzitten

en moet toch wel minimaal 50% nuttige berichten zien te halen, dus .........

ben je in dit topic niet al de hele tijd bezig met nuttige reacties plaatsen. :cry

saai weet ik niet,

ik denk iig niet dat mijn samenleving saai is. ik verbied mensen heus niet om uit te gaan om voor mijn part jackass stunts uit te halen. alhoewle, dat laatste is eigenlijk best barbaars.... maar wel grappig :evil:

ik ben geen hitler (of allah) die wilt dat alle vrouwen besneden thuis zitten en zichzelf kapot vervelen en mannen die alleen maar voor een perfect nageslacht zorgen.

en hoezo is het universum exploreren saai?

maar merk wel verschil in beleving/beeld van ideaal, zit zelf meer naar terug, het echte leven,

het echt leven? wat is in hemelsnaam het echte leven?

sociaal, goede omgang

ben ik ook voor.

is gezond en brengt lichaam en geest in harmonie.

en kenny meer future, alles ultiem, lichamelijk/materialistisch perfect.

materialistisch? hoezo? ik wil alleen dat de mens hun verborgen potentieel in hun geest aanboort. lichamelijk perfect? nee hoor, wat ik wel wil is dat zoveel mogelijk mensen in harmonie zijn zowel lichaam als geest.

future? hoewel ik technologie wil gebruiken voor de ontwikkeling van de geest, denk ik dat teveel elektrische velden om ons heen erg slecht is.

ook ik vind dat mensen meer met de natuur moeten leven, hoewel ze tegelijkertijd zichzelf niet moeten blootstellen aan de gevaren vd natuur en ook de ruimte (ook mentale ruimte) moeten exploreren.

Ben je nu ook een perfectionist in het dagelijks leven ? Tenminste, dit is hoe ik het (nu) zie, kan er altijd naast zitten.

nee ik zie mezelf niet echt als perfectionistisch nee.

Heb volgens mij ook liever iemand met één of andere afwijking (zie genen) naast me wonen en normale mensen met een normaal leven, dan dat ik übermenschen naast me heb wonen

tja wat zijn nou ubermenschen?

ik versta daar iig zeker niet hetzelfde onder als hitler. ik hoef geen blanke,blonde,blauw-ogige, en vooral arrogante materialistische op zichzelf trotse kwal naast me hoor.

ik heb alleen graag dat iemand wel in harmonie is.

en zo iemand kan best geestelijk gehandicapt zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ja ik weet het, had beloofd eerder te reageren, maar heb het hele weekend met een doodziek kind gezeten en had dus echt geen puf meer om verder wat te doen...

 

Ik zal voor de afwisseling weereens tussen de tekst in antwoorden :wink:

 

Okay nog een keertje op een rijtje met misschien een aantal aanpassingen:

ff om het wat overzichtelijker te houden en desnoods de discussie nieuw leven in te blazen.

 

1.er moeten gemeenschappen komen met een hoge zogeheten Cr-factor. dat is de mate waarop mensen in een groep elkaar vertrouwen, op elkaar kunnen rekenen en aardig vinden. de samenleving moet mede gebaseerd zijn op vriendelijkheid en mededogen. (liefde klinkt zo stom)

in de krant gelezen. hoogste Cr-factor is 5.

blijkbaar komt dit het meeste voor in kleine gemeenschappen.

liefst moet het zo worden dat mensen hun deuren niet meer op slot doen.

koepelsteden en dorpen waar iedereen in leefst als ware het 1 groot huis in ook goed.

ook moet er veel groen zijn, de mensen die te maken hebben met veel groen

zijn gezonder, er heerst een hogere CR-factor in die omgevingen en bovendien moeten mensen zoals erodome zei in harmonie leven met de natuur.

geen milieuvervuiling in mijn ideale samenleving.

geweld is iets wat thuishoort in cr-factor 1. zonodig dus een implantaat dat geweld tegengaat.

 

**Mee eens..............., alleen implantaten word ik kriegelig van, weet er ook niet genoeg van om een oordeel te kunnen geven, maar dat past niet in mijn ideale samenleving.

 

2Alweer in het kader van Cr. kinderen moeten op de scholen zowel training EQ krijgen als meditatielessen. en desnoods tai chi enzovoort. in de meditatieklassen leren ze hun geest tot rust te brengen en stress te verminderen, hun verlangens te beheersen en negatieve emoties te beperken. en eigenlijk alles wat ze ook op EQ-klas leren maar op een andere manier. dit moet zo vroeg mogelijk beginnen.

ook leren ze zich in te leven in zowel objecten als mensen, dat laatste zal vriendelijkheid en mededogen zeker ten goede komen.

bij meditatie hoort trouwens ook een correcte ademhaling. dat moet ook geleerd worden.

Attitudeverandering bij negatief ingestelde kinderen.

ook moeten ze leren lucide te dromen. of OBE’s te hebben. laat de mensheid maar gezamenlijk de rest van het universum exploreren.

 

**Ik hou het bij meditatieklassen en kringgesprekken, dat is voldoende wat mijn betrefd, graag zou ik er mental coaches voor de kinderen bij doen.

De druk die op kinderen staat wbt scholing is al vrij hoog, ik wil daar niet teveel extra aan toevoegen.

 

3.het voedselpatroon moet en zal gezond zijn. low-calorie-diet. een dieet dat in totale harmonie is met het lichaam. kinderen die nooit snoep te eten krijgen raken er ook niet aan verslaafd.

eten eten dat wanneer je er een kirlianfoto van maakt helder is.

als het goed is zijn de mensen in mijjn samenleving druk en happy genoeg om geen vreetbuien te krijgen.

GEEN VLEES. vlees hoort thuis in ons primitieve verleden, ik vind dat wij genoeg gevorderd zijn om allemaal met planten aan te kunnen. doen planteneters ook. mededogen, dus ook met de dieren. boveniden is al meer dan eens bewezen dat een voedingspatroon zonder vlees gezonder is dan een patroon met vlees. zowel voor de geest als het lichaam. over enkele generaties zal, als je de evolutietheorie mag geloven, de mens vanzelf de behoefte aan vlees opgeven en dan zal het lichaam zich langzamerhand aanpassen. ikzelf geloof in het idee van het morfogentische veld. .

voor alle tekorten ide hierdoor zullen optreden moet je een supplement nemen.

ikzelf geloof in de new-age theorie dat wij meerdere lichamen hebben (nergielichamen) en die moeten in harmonie met elkaar bestaan. bij het fysieke lichaam hoort wat dat betreft goede voeding, tenzij je je geest zo goed getraind hebt dat je ook dat niet meer nodig hebt, dat is de reen hiervoor. (is ooit zo’n man op kopspijkers geweest die niks meer at) dat zal misschien over enkele generaties in mijn samenleving normaal worden om niet meer te hoeven eten.

 

**Gezond eten wil ik stimuleren in mijn ideale samenleving door de gezonde voeding goedkoop te houden en de ongezonde voeding duur te maken(door belasting of iets dergelijks...), vlees mag van mij blijven, maar dan alleen biologische teeld, dat geld natuurlijk ook voor het verdere eten...

Dat we uit meerdere "lichamen" bestaan onderschrijf ik....wil ik best nog wel wat over vertellen als er interrese is....

 

4. er moet wat beschaving terugkomen. weg met de prostituees. ik wil nu dromen over een ideale samenleving en hou me liever niet bezig met hoe die behoefte vervangen moet worden.

ik heb niets tegen homos in deze samenleving maar toch krijg ik een gevoel van onnatuurlijkheid als ik denk aan homoseksualiteit in mijn samenleving. toch jammer dat ik tegelijertijd wil dat de menselijke verlangens geuit worden omdat er anders blokkades ontstaan en tegelijktijd bepaalde beschaving terug wil hebben.

SM verboden. genieten van pijn is niet gezond.

 

**Prostituees blijven in mijn samenleving als er behoefte naar is, homo's zijn ook welkom, SM is erg welkom.

In mijn samenleving is er voor ieder ruimte om zichzelf te zijn zoalng je daar niemand kwaad mee berokkend, ik leg niet qua sexualitijd aan banden...

 

5.misschien wel het belangrijkste in mijn hele samenleving is dat de geest ontwikkeld moet worden. dit doen we zoals gezegd deels met meditatie.

Ik wil dat iedereen de paranormale vermogens in zijn geest aankweekt. als de mensheid zo op een hoger plan komt geloof ik dat we na een tijdje onsterfelijkheid kunnen bereiken omdat ik geloof dat mensen die maar goed genoeg hun gedachtes getraind hebben (boed. monniken)

de wereld op een schijnbaar magische manier kunnen beinvloeden.

zo kunnen we al onze ziektes op cellulair niveau uitbannen. het komt voor dat mensen hersentumoren kunnen verwijderen door visualisatie, waarom zou het niet zo kunnen zijn dat we na genoeg training een totaal beeld van ons lichaam in de geest kunnen vormen en dan binnen 1 seconde welke verandering dan ook kunnen aanbrengen?

als ik mijn herinneringen aan vorige levens mag geloven wel.

er zijn mensen geweest die als je de verhalen mag geloven van vorm konden veranderen op deze manier.

bij dat soort mensen komt het voor dat ze helemaal niet meer eten en toch verder leven!

dit alles moet beriekt worden door heel veel te investeren in de studie van de geest. mensen moeten op alle manieren in trance worden gebracht. er moet een mix komen tussen de naar buitengerichte westerse samenleving en de naar binnengerichte oosterse samenleving.

dit alles mag met behulp van technologie maar hoeft niet. psychedelica zijn ookOK maar ik prefereer liever andere manieren.

 

**Ik wil dat ieder zich naar gelang zijn eigen weg ontwikkeld, paranormale gave's zijn leuk, maar vergis je er niet in hoe zwaar het is om zo'n gave(rotwoord, want het is net zo goed een vloek) te hebben, ik ga dit dus niet uitermate stimuleren.

Heb al genoeg mensen gezien die zo goed als naar de klote zijn gegaan door die "gave's", ik zou hier heel erg mee oppassen, heb liever dat de mensheid zich op het rustige tempo van nu ontwikkeld naar volledigheid.

 

Onstervelijkheid zit ik niet op te wachten, ik vind echt 80/90 jaar op deze aardkloot wel genoeg, dan heb ik zin in wat anders.........

 

Waar jij het een beetje over hebt is de overlevering van Atlantis, weet dan ook dat hun de kristallen hadden die hun heel veel macht gaven, ze hebben het gigantisch verkloot!!!!

De kristallen komen volgens vele voorspellingen binnen afzienbare tijd weer terug bij de mens, dan krijgen we een 2de kans..........

 

Trance alleen als het persoon het wil, het opleggen hiervan is ronduit gevaarlijk........

 

6.ook de slaap moet onderzocht worden.

totdat de mensen hun kracht ten volle aangeboord hebben moeten ze slapen.

om mensen goed te kunnen laten inslapen en de slaap zo efficient mogelijk te maken moeten

mensen hun slaapkamers op bepaalde wijze inrichten zodat het bv:

extreem donker is in de slaapkamer, zo donker als in de gemiddelde grot, zodat mensen met hun ogen open kunnen slapen zo donker. zodat je eigenlijk geen donker meer ziet maar zenuwontladingen voor je ogen. voor zolang je ogen niet gewend zijn iig.

er mag geen afleiding zijn,

goede temperatuur,

goede zuurstofsvoorziening en ventilatie,

extreme stilte.

aangezien mensen zo ontspannen mogelijk in bed moeten liggen moeten ze gemasseerd worden. maar waar haal je in hemelsnaam genoeg masseurs vandaan? en zonodig nog wat extra lichaamsbeweging en rek-en-strek. dan slaap je zo in.

het uiteindelijke doel is om mensen te leren niet meer te slapen of ‘bewust’ te slapen.

waar haal ik al deze idiote ideeen vandaan? uit een boekje over stress en vitaliteit dat ik zojuist gelezen heb.

 

**Ook hier plijt ik voor vrijheid in doen en laten, ik wil mensen stimuleren om van hun slaapkamer een fijne omgeving te maken die alleen gebruikt word voor slapen(en wat je dan ook meer in een slaapkamer doet).

Meer is niet nodig in mijn ogen behalve dan onderzoek over slaapstoornissen(wat al gebeurt).

 

7. medisch. meer onderzoek naar alternatieve therapie. aangezien ik toch voor geest kracht ben moeten mensen leren zichzelf ook te genezen. ook geloof ik dat ziektes soms het resultaat zijn van disharmonie in het lichaam of de geest. dus er komt voortaan ook veel psychologie bij kijken. gentherapie bij de erfelijke ziektes, kwalijke genen eruit.

zo min mogelijk (chemische) medicijnen moeten worden voorgeschreven

hypnose/suggestie om mensen te verdoven als dat nodig zou zijn.

Dit alles ter bevordering van geest-kracht.

 

**Mee eens, gen-therapie ben ik niet voor, ziekte's hebben hun redenen.................

 

8.en natuurlijk hemi-sync. www.hemi-sync.com

mijn geliefde tapes van Robert Monroe Institute. voor het opwekken van geharmoniseerde brainwaves. deze tapes moeten al vanaf de babytijd aan kinderen worden gegeven, en dat moet het hele leven zo doorgaan.

door deze tapes zulen huilende babys sneller rustig worden zonder nadelige effecten.

deze tapes zullen de ontwikkeling van de gehele hersenen en ook elk afzonderlijk deel

sneller en beter verlopen. de meeste mensen, pubers groeien toch niet snel genoeg op.

het is goed voor de ontwikkeling van de taal en de rede en de motoriek, maar ook voor de creativiteit van mensen en hun emotionele ontwikkeling. en de verbinding tussen die twee delen van de hersenen. ik weet zeker dat mensen sneller leren met hersenen die op optimum werken.

daarom moet dit tenminste tijdens meditatieklas gebruikt worden.

dit helpt bij alles wat ik met mijn EQ-training wil bereiken.

ehmi-sync past perfect bij pnt 5, omdat het net zoiets is als drums of snel-trillende lichten of andere dingen om mensen in trance te brenngen. geen geest is makkelijker te controleren en krachtiger dan die welke op optimum werken en geharmoniseerd zijn.

dit is eigenlijk wat ervaren mediteerders ook proberen te bereiken. dat kan met hemisync in enkele minuten waar eerst maanden of jaren training voor nodig was.

ook bij de slapa helpt het, slaap is theta-golven en delta-golven in de hersenen. die kunnen met hemi-sync binnen enkele minuten opgewekt worden.

zo kun je leren om bewust te slapen. ook maakt het de slaap efficienter, wanneer de hersenen op optimum werken. dan heb je veel minder slaap nodig.

het past ook bij punt 7 want hierdoor kunnen mensen snel onder hypnose gebracht worden en onder zelfverwekte verdoving gebarcht worden.

en het helpt heel goed bij rehabilitatie. of natuurlijk proberen te genezen dmv visualisatie.

het kan ziektes zoals mijn eigen ziekte,asperger/autisme, bijna genezen of de symptomen ervan tot het minimum terugbrengen. zeker als dit bijna vanaf de geboorte aan kinderen kan worden gegeven. getraumatiseerde mensen zullen hierdoor snel tot rust komen en vredig worden. ADHD-ers hebben al helemaal last van te grote chaos in hun geest, goed voor hen!

en chagrijnige ongestelde vrouwen kunnen hiermee beter hun humeur beheersen.

enzovoort, ik kan geen enkele geestelijke ziekte bedenken warbij dit niet handig zou zijn.

 

**Vanaf babytijd!!!!!!!!!!neeeeeeeeeee aub niet zeg, ook hier pleit ik weer voor vrijheid!!!!!!!!!!!

Hypnose is leuk, maar kan wat ongewenste bij-effecten hebben......is niet ideaal dus.

Symptoombestrijding ben ik niet voor, alles maar preventief weghalen ben ik ook niet voor, ziekte's hebben hun redenen, de oorzaak(die zo goed als altijd op geestelijk vlak liggen) dient aangepakt te worden.

Ziekte's(ook geestenziekte's) horen bij het leven, mede door ziekte's leren wij belangerijke lessen die ons laten groeien......

 

zo dat was mijn samenvatting. van mijn genetisch verstandige huwelijken zal ik maar afstappen want het is niet goed als het menselijke verlangen der verliefdheid niet geuit word.

daar schiet ik niks mee op.

 

 

1 ding nog:ik baseer veel hiervan ook op het koninkrijk Zeal in het spoel chrono trigger, dat is mijn idee van de ideale samenleving. alleen word bij hun ‘geestcontrole’ vervangen door ‘magie’. allemaal magiers die in steden wonen die maar lijken op een groot huis dan op een hele hoop kleine huizen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja ja ik weet het, had beloofd eerder te reageren, maar heb het hele weekend met een doodziek kind gezeten en had dus echt geen puf meer om verder wat te doen...

ah. ik hou van kinderen. hou oud is hij/zij? is het jouw eigen kind of ben je gewooon oppasser? hop dat het betr gaat nu.

Ik zal voor de afwisseling weereens tussen de tekst in antwoorden :wink:

best wel irri eigenlijk.

**Mee eens..............., alleen implantaten word ik kriegelig van, weet er ook niet genoeg van om een oordeel te kunnen geven, maar dat past niet in mijn ideale samenleving.

ik vind het eigenlijk ook niet zo plezierig idee. maar wat moet je anders doen?

of OBE’s te hebben.

waarom is in de gehele quote dit soort getallen te zien?

**Ik hou het bij meditatieklassen en kringgesprekken, dat is voldoende wat mijn betrefd, graag zou ik er mental coaches voor de kinderen bij doen.

er zijn anders al EQ-scholen en de kinderen die daar vandaan komen zijn meestal evenwichtige,gezonde, harmonische EN sociale, niet-gewelddadige mensen.

De druk die op kinderen staat wbt scholing is al vrij hoog, ik wil daar niet teveel extra aan toevoegen.

een extra vak voegt geen druk toe hoor. tenzij je huiswerk opgeeft. maar dat gaan wij niet doen bij de kleuters.

**Gezond eten wil ik stimuleren in mijn ideale samenleving door de gezonde voeding goedkoop te houden en de ongezonde voeding duur te maken(door belasting of iets dergelijks...),

tja, ook goed. het probleem is dat de supermarkten vooral kijken naar vraag. daarom zie je geen enkele groente-uitstalling in amerikaanse supermarkten, alleen maar fastfood. dat moet voorkomen zien te worden.

vlees mag van mij blijven, maar dan alleen biologische teeld, dat geld natuurlijk ook voor het verdere eten...

ach, dat is tenminste beter dan kistkalveren etc.

Dat we uit meerdere "lichamen" bestaan onderschrijf ik....wil ik best nog wel wat over vertellen als er interrese is....

graag. ik ben op dit moment zelf bezig met een interresnat boek 'het verzamelpunt', van Jon Whale, een psych, dat gaat over de theorie dat wij mensen een elektromagnetische energieveld om ons heen hebben, en elk eergieveld draait om een middelpunt (zelfs ons melkwegstelsel)

de plaats van dat punt in ons lichaam bepaalt o.a. ons gedrag, ons gevoel en ons denkpatroon. verplaatsing van dat punt leid tot genezing van ziektes.

misschien vind jij dat boek ook wel interresant.

het probleem met al die boeken waarin er word gesproken over energielichamen is dat ze het nooit eens zijn. volgens de een hebben wij 4 lichamen,fysiek,emotie,mentaal,spiritueel, volgens de andere hebben we slechts 2 lichamen, een fysiek en een energieveld, volgens weer een andere hebben we 7 lichamen, oa het goodelijk en zielelichaam.

wat is het nou? ???

Prostituees blijven in mijn samenleving als er behoefte naar is,

ik vind de mensen die erheen gaan meestal machtswellustelingen aan die verhalen op TV te horen en die pornosterren zelf zijn ook door geld geobsedeerde, lage EQ-freaks imho.

homo's zijn ook welkom,

ik ben zeker geen hitler en zal ze niet uitroeien, maar toch zie ik liever getwoude stellen met kinderen.

SM is erg welkom.

pijn haalt de lichamen uit balans.

In mijn samenleving is er voor ieder ruimte om zichzelf te zijn zoalng je daar niemand kwaad mee berokkend, ik leg niet qua sexualitijd aan banden...

het probleem is dat niet vervullen van deze behoefte bij de meeste mensen tot allerlei klachten leid, of tot agressief gedrag e.d. daar moet ik nog wat op vinden. :evil:

**Ik wil dat ieder zich naar gelang zijn eigen weg ontwikkeld, paranormale gave's zijn leuk, maar vergis je er niet in hoe zwaar het is om zo'n gave(rotwoord, want het is net zo goed een vloek) te hebben, ik ga dit dus niet uitermate stimuleren.

kun je me daar wat meer over vertellen. ik mijn vorige levens zag ik mijn vermogens iig zeker niet als een vervloeking. en het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe open andere mensen ervoor staan of het een gave of een vloek is.

we moeten dus ultra-rationalisme bestrijden.

Heb al genoeg mensen gezien die zo goed als naar de klote zijn gegaan door die "gave's",

kun je wat voorbeelden geven? ik denk dat het probleem bij die mensen is dat ze er helemaal alleen voor staan, dat zal in mijn sameneleving absoluut niet het geval zijn.

ik zou hier heel erg mee oppassen, heb liever dat de mensheid zich op het rustige tempo van nu ontwikkeld naar volledigheid.

als de mensheid niet op een bepaald punt bewust bezig gaat met ontwikkeling van de geest zal het nooit ontwikkeld worden, en dan zullen de mensen met 'gaves' op de achtergrond blijven.

dan zal de mens doorgaan met denken dat er niks anders is dan de fysieke wereld, en doorgaan met het vernietigen van de aarde, en doorgaan met de medische wetenschap op een primitief nivieau te houden (de medische wetenschap doet vooral aan symptoombestrijding en accepteert nog maar matig het feit dat geest invloed heeft op het lichaam)

Onstervelijkheid zit ik niet op te wachten, ik vind echt 80/90 jaar op deze aardkloot wel genoeg, dan heb ik zin in wat anders.........

zolang ik het vermogen heb om ook naar andere gebieden in het multiversum te gaan (astrale reizen maken) kan ik hier voor eeuwig blijven.

Waar jij het een beetje over hebt is de overlevering van Atlantis, weet dan ook dat hun de kristallen hadden die hun heel veel macht gaven, ze hebben het gigantisch verkloot!!!!

De kristallen komen volgens vele voorspellingen binnen afzienbare tijd weer terug bij de mens, dan krijgen we een 2de kans..........

kristallen zijn dingen van buitenaf, ik wil dat de mens hun eigen kracht aanboort.

in feite kun je de technologie van nu vergelijken met die kristallen van atlantis, beide zijn het krachten buiten ons, en beide werden/worden ze isbruikt voor kwade doeleinden.

maar kun je me wat meer over de atlantis-mythe vertellen?

Trance alleen als het persoon het wil, het opleggen hiervan is ronduit gevaarlijk........

wat is trance nou eigenlijk? alles wat onder een niet-alledaagse bewustzijnstoestand word genoemd valt eigenlijk wel onder trance.

er moet natuurlijk wel begeleiding zijn en dat is er in mijn samenleving.

**Ook hier plijt ik voor vrijheid in doen en laten, ik wil mensen stimuleren om van hun slaapkamer een fijne omgeving te maken die alleen gebruikt word voor slapen(en wat je dan ook meer in een slaapkamer doet).

Meer is niet nodig in mijn ogen behalve dan onderzoek over slaapstoornissen(wat al gebeurt).

daar kan ik mee leven alleen denk ik dat de meeste mensen zich niet aan de voorschriften willen houden.

**Mee eens, gen-therapie ben ik niet voor, ziekte's hebben hun redenen.................

met die filosofie kun je alle ziekenhuizen wel afschaffen omdat de ziekte misschien wel gods wil is ofzo, of omdat de ziekte een andere reden heeft.

ziektes zijn er om te genezen.

**Vanaf babytijd!!!!!!!!!!

ja, juist dan moeten de hersenen ontwikkeld worden. juist dan moeten de nog niet gevormde neuro-circuits in goede banen geleid worden.

als ik als baby gehemi-synct was, was ik nu niet autistisch (asperger syndrome) en had ik mijn voorstellingensvermogen nog. dan was ik veel beter opgegroeid en was ik misschien wel een VWO-er.

neeeeeeeeeee aub niet zeg, ook hier pleit ik weer voor vrijheid!!!!!!!!!!!

in tegenstelling tot de andere punten kun je hier niet echt van vrijheid spreken want

voor wiens vriheid pleit je in dit geval dan? de baby kan moeilijk zelf zeggen of het gehemi-synct wil worden. als je het kind pas later vraagt of het hemi-sync wil in het al te laat, dan zijn de meeste patronen in de hersenen al gevormd.

nou ja te laat, iig is voorkomen beter dan genezen, ik had als kind meer kans om niet autstisch te worden dan nu.

de vrijheid van de ouders? waarom zouden de ouders mogen beslissen of ze de hersenen van hun kind harmonisch of disharmonisch laten opgroeien?

wat dat betreft heeft de staat (ikzelf in dit geval) volgens mij evenveel recht om voor de gezondheid voor de kinderen in de samenleving van diezelfde staat te zorgen.

net zoals ouders ook niet onder de leerplicht van hun kinderen uitkunnen in deze samenleving.

ikzelf zou iig als baby maar wat graag hemi-sync gehad hebben als ik daardoor beter kon opgroeien.

Hypnose is leuk, maar kan wat ongewenste bij-effecten hebben......is niet ideaal dus.

hypnose is ook alleen maar suggestei. in feite is alle reclame hypnose.

Symptoombestrijding ben ik niet voor, alles maar preventief weghalen ben ik ook niet voor, ziekte's hebben hun redenen, de oorzaak(die zo goed als altijd op geestelijk vlak liggen) dient aangepakt te worden.

helemaal mee eens, alleen ligt de oorzaak bij sommige ziektes juist op genetisch vlak.

Ziekte's(ook geestenziekte's) horen bij het leven, mede door ziekte's leren wij belangerijke lessen die ons laten groeien......

ja maar dan kun je ook zeggen dat we vooraal alle ellende in de wereld maar moeten laten voortduren omdat de mensen die ellendig zijn er misschien wel wijze lessen uit leren.

1 ding nog:ik baseer veel hiervan ook op het koninkrijk Zeal in het spoel chrono trigger, dat is mijn idee van de ideale samenleving. alleen word bij hun ‘geestcontrole’ vervangen door ‘magie’. allemaal magiers die in steden wonen die maar lijken op een groot huis dan op een hele hoop kleine huizen.

wat doen die getallen toch daar? ‘, wat is dat?

 

 

nouja, doei maar weer, ik hoop dat je snel weer reageert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah. ik hou van kinderen. hou oud is hij/zij? is het jouw eigen kind of ben je gewooon oppasser? hop dat het betr gaat nu.

 

Het is mijn zoontje, hij heet Wesley en is 3 jaar oud.

Het gaat alweer beter, zo gaat dat met kids, ze zijn de ene dag doodziek en de volgende dag rennen ze weer rond.

 

best wel irri eigenlijk.

 

Ja eigenlijk wel he, doe nu een poging om het anders te doen :wink:

 

ik vind het eigenlijk ook niet zo plezierig idee. maar wat moet je anders doen?

 

Tja daar vraag je me wat, ik weet het niet, het probleem bij de basis aanpakken lijkt me een goed begin, maar daar zal je lang niet alles mee uit kunnen bannen....

 

of OBE’s te hebben.

waarom is in de gehele quote dit soort getallen te zien?

 

Ja he geen moeilijke vragen stellen hoor!!!!!!!

Volgens mij komt dat omdat php die dingen escaped ofzo.....(zoiets brabbelde mijn husbie iig)

Wat dat is, tja volgens mij zet je tekens om een woord heen en kan ie dat niet goed verwerken in een quote, vandaar de rare tekens eromheen dat noemen we escaping.

 

er zijn anders al EQ-scholen en de kinderen die daar vandaan komen zijn meestal evenwichtige,gezonde, harmonische EN sociale, niet-gewelddadige mensen.

 

Ja dat weet ik dat er van dat soort scholen zijn, in sidhadorp in lelystad zit bv een school die aan transedente meditatie doet, als ik weer naar lelystad zou gaan zou mijn zoontje ook naar die school gaan..

 

Maar ik denk dat het wat vroeg is om te kunnen zeggen dat de mensen die van die scholen afkomen algemeen genomen stabieler zijn dan andere mensen.......

 

een extra vak voegt geen druk toe hoor. tenzij je huiswerk opgeeft. maar dat gaan wij niet doen bij de kleuters.

 

Kleuters hebben de neiging om wat dwalerig te zijn in gedachte's, teveel vakken werkt verwarrend, ze kunnen zich maar op een bepaald aantal dingen concentreren, anders ben je ze gewoon ff kwijt.

Kleuters doen op school niet veel meer dan spelen, luisteren en praten.

 

Meditatie kan daar prima bij, beter gezegd beginnen met een basis leggen voor meditatie, zie dat nog niet te serieus.

 

Kom je in hogere klassen(oudere kinderen) dan ga je het niet redden om bovenop de kennis die ze moeten leren ook nog eens in schooltijd heel veel dingen erbij te voegen, dat zullen ze voor een deel thuis moeten doen dus, dat betekend minder vrijheid om kind te zijn, meer plichten.

 

**Gezond eten wil ik stimuleren in mijn ideale samenleving door de gezonde voeding goedkoop te houden en de ongezonde voeding duur te maken(door belasting of iets dergelijks...),

tja, ook goed. het probleem is dat de supermarkten vooral kijken naar vraag. daarom zie je geen enkele groente-uitstalling in amerikaanse supermarkten, alleen maar fastfood. dat moet voorkomen zien te worden.

vlees mag van mij blijven, maar dan alleen biologische teeld, dat geld natuurlijk ook voor het verdere eten...

 

ach, dat is tenminste beter dan kistkalveren etc.

 

Als ik moet kiezen, liever iedereen vegetarisch dan kistkalveren......

kistkalveren zijn een walgelijk fenomeen, vooral degene die voor landen zoals italie zijn, daar houden ze niet van rood vlees.

Dat betekend dat de kalveren zonder licht en op een zeer ijzerarm dieet worden gehouden wat bloedarmoede tot gevolg heeft, en dat in een kist.........

 

graag. ik ben op dit moment zelf bezig met een interresnat boek 'het verzamelpunt', van Jon Whale, een psych, dat gaat over de theorie dat wij mensen een elektromagnetische energieveld om ons heen hebben, en elk eergieveld draait om een middelpunt (zelfs ons melkwegstelsel)

de plaats van dat punt in ons lichaam bepaalt o.a. ons gedrag, ons gevoel en ons denkpatroon. verplaatsing van dat punt leid tot genezing van ziektes.

misschien vind jij dat boek ook wel interresant.

het probleem met al die boeken waarin er word gesproken over energielichamen is dat ze het nooit eens zijn. volgens de een hebben wij 4 lichamen,fysiek,emotie,mentaal,spiritueel, volgens de andere hebben we slechts 2 lichamen, een fysiek en een energieveld, volgens weer een andere hebben we 7 lichamen, oa het goodelijk en zielelichaam.

wat is het nou? ???

 

Ik ga het een en ander vertellen van wat ik weet, maar daar maak ik even een nieuwe topic van, anders word het hier een zooitje

 

en die pornosterren zelf zijn ook door geld geobsedeerde, lage EQ-freaks imho.

 

Dankje.............

Ik ben dus erotisch model...............

Nee ik ben absoluut niet door geld geobsedeerd en ik denk dat ik wel van mezelf mag zeggen dat ik geen lage EQ-freak ben....

 

ik ben zeker geen hitler en zal ze niet uitroeien, maar toch zie ik liever getwoude stellen met kinderen.

 

Tja, om eerlijk te zijn, ik zie het liefste een wereld waar ieder "gelukkig" kan zijn en eerlijk gezegd denk ik dat je dat het makkelijkste voor elkaar krijgt als je binnen de "norm" valt, maar in mijn samenleving veranderd dat :wink:

 

pijn haalt de lichamen uit balans.

 

Je bent totaal ontwetend over sm, probeer je oordeel over iets waarvan je totaal niet weet wat het nu presies is te laten vallen.

Ik geef de beste reiki-behandelingen vlak na sm, het brengt alles weer in balans.

Allen zijn mijn man en dieren de enige die daar het profijt van hebben :wink:

 

Heel veel mensen die met sm bezig zijn zijn ook veel bezig met spiritualiteit.

Nogmaals en voor de laatste keer sm is niet gebasseerd op pijn, maar op overgave en vertrouwen.

 

Zeggen dat pijn de lichamen in onbalans brengt is ook niet helemaal waar, pijn kan zelfs een heel goed middel zijn(wat je lichaam zelf gebruikt) om de dingen juist weer in balans te krijgen.

 

het probleem is dat niet vervullen van deze behoefte bij de meeste mensen tot allerlei klachten leid, of tot agressief gedrag e.d. daar moet ik nog wat op vinden. :evil:

 

Ik heb de oplossing, laat de mens zijn sexuele behoefte's houden, ze hebben zeer duidelijk hun nut.

 

kun je me daar wat meer over vertellen. ik mijn vorige levens zag ik mijn vermogens iig zeker niet als een vervloeking. en het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe open andere mensen ervoor staan of het een gave of een vloek is.

we moeten dus ultra-rationalisme bestrijden.

 

ik ken een heel aantal paranormale mensen, van de meeste weet ik dat ze vooral in hun tienerjaren hele moeilijke tijden hebben gehad, maar zelfs volwassen en is staat om het te controleren is het nog niet makkelijk.

 

Hoe denk je dat het is om bv als je naar een foto kijkt te weten dat iemand dood gaat en hoe dat persoon dood gaat??

Hoe denk je dat het is als je een gedeelte van de wirwar aan gedachte's die mensen hebben te kunnen opvangen??

Hoe denk je dat het is en dan vooral als kind zijnde om midden in de nacht ineens iemand naast je bed te hebben staan??

Hoe denk je dat het is om de toekomst te zien??

Hoe denk je dat het is om van de toekomst te dromen, om midden in de nacht rillend en klappertandend verkilt tot op het bot van afschuw wakker te worden met de beelden van een gruwelijke oorlog nog vers in je geheugen??

 

Niet iedereen kan dat aan..........

En dit heeft nog niets te maken met hoe de buitenwereld er naar kijkt.

 

Het is echt geen rozengeur en manenschijn hoor.......

 

Ik zal je 1 verhaal vertellen..

Een meisje(14 jaar) dat ik ken is paranormaal begaafd, maar wil dit niet en zet zich er dus tegen af...

Dit meisje had "iets" bij zich dat continu zei tegen haar dat ze haar polsen oor moest snijden, dit dag in dag uit.......

Ze heeft een poging gewaagd, zo gek werd ze ervan........

We hebben haar geholpen.

 

quote]

kun je wat voorbeelden geven? ik denk dat het probleem bij die mensen is dat ze er helemaal alleen voor staan, dat zal in mijn sameneleving absoluut niet het geval zijn.

 

Zie boven.......

 

als de mensheid niet op een bepaald punt bewust bezig gaat met ontwikkeling van de geest zal het nooit ontwikkeld worden, en dan zullen de mensen met 'gaves' op de achtergrond blijven.

dan zal de mens doorgaan met denken dat er niks anders is dan de fysieke wereld, en doorgaan met het vernietigen van de aarde, en doorgaan met de medische wetenschap op een primitief nivieau te houden (de medische wetenschap doet vooral aan symptoombestrijding en accepteert nog maar matig het feit dat geest invloed heeft op het

 

Hoe kom je erbij?????

De ontwikkeling is allang bezig, kijk maar eens hoeveel "nieuwetijdskinderen" er zijn tegenwoordig.

Tegenwoorig is het redelijk normaal dat mensen op z'n minst al gevoelig zijn, het komt steeds meer voor en word ook steeds algemener geaccepteerd.

 

zolang ik het vermogen heb om ook naar andere gebieden in het multiversum te gaan (astrale reizen maken) kan ik hier voor eeuwig blijven.

 

Iedereen kan al astraal reizen als ze dat willen en er de moeite voor willen doen.

Het is niet de bedoeling dat we voor eeuwig blijven leven, we moeten de circel voltooien, zo is het zo zal het altijd moeten blijven.

Dit is de enige manier waarop wij onze leerfase's kunnen doorgaan.

 

kristallen zijn dingen van buitenaf, ik wil dat de mens hun eigen kracht aanboort.

in feite kun je de technologie van nu vergelijken met die kristallen van atlantis, beide zijn het krachten buiten ons, en beide werden/worden ze isbruikt voor kwade doeleinden.

maar kun je me wat meer over de atlantis-mythe vertellen?

 

De kristallen behoren de mens, ze zijn net zo goed deel van ons als wij deel zijn van alles.

Ik zal eens wat opzoeken over de atlantis-mythe, maar daar maak ik ook wel weer een andere topic voor(geef me even tijd daarvoor, kost me even wat moeite om de verspreidde info bij elkaar te rapen, voel je niet geremd om me eraan te herrineren, ik wil nog wel eens wat vergeten :wink: )

 

Trance alleen als het persoon het wil, het opleggen hiervan is ronduit gevaarlijk........

wat is trance nou eigenlijk? alles wat onder een niet-alledaagse bewustzijnstoestand word genoemd valt eigenlijk wel onder trance.

er moet natuurlijk wel begeleiding zijn en dat is er in mijn samenleving.

**Ook hier plijt ik voor vrijheid in doen en laten, ik wil mensen stimuleren om van hun slaapkamer een fijne omgeving te maken die alleen gebruikt word voor slapen(en wat je dan ook meer in een slaapkamer doet).

Meer is niet nodig in mijn ogen behalve dan onderzoek over slaapstoornissen(wat al gebeurt).

 

daar kan ik mee leven alleen denk ik dat de meeste mensen zich niet aan de voorschriften willen houden.

 

Ik denk dat als mensen doorhebben hoe fijn het is om een slaapkamer ook echt een fijne slaapkamer te houden dat het overgrote deel van de mensheid zich er wel aan houdt.

 

met die filosofie kun je alle ziekenhuizen wel afschaffen omdat de ziekte misschien wel gods wil is ofzo, of omdat de ziekte een andere reden heeft.

ziektes zijn er om te genezen.

 

Genezen hoort ook bij het leerproces, dat is wat anders als iemand aanpassen om zo ziekte's te verkomen.

Gen-therapie vind ik gewoon eng, ik hou niet van at gesleutel aan mensen als iets ons niet bevalt.

 

ja, juist dan moeten de hersenen ontwikkeld worden. juist dan moeten de nog niet gevormde neuro-circuits in goede banen geleid worden.

als ik als baby gehemi-synct was, was ik nu niet autistisch (asperger syndrome) en had ik mijn voorstellingensvermogen nog. dan was ik veel beter opgegroeid en was ik misschien wel een VWO-er.

 

Nou ja jij weet meer van dit onderwerp dan dat ik weet.

Maar ik hoe er niet van om geen vrije keuze te hebben, ook al heeft dat misschien nadelige gevolgen, ook die gevolgen kunnen we wel weer opvangen.

 

En lieverd onthou, as is verbrande turf, je hebt er niets aan om in als-en te denken, je bent nu eenmaal wie je bent(en je bent ok), het is nu eenmaal gelopen zoals het liep, daar is niets meer aan te veranderen, je moet roeien met de riemen die je hebt, daar heeft je ziel ook voor gekozen toen die dit lichaam koos.

 

in tegenstelling tot de andere punten kun je hier niet echt van vrijheid spreken want

voor wiens vriheid pleit je in dit geval dan? de baby kan moeilijk zelf zeggen of het gehemi-synct wil worden. als je het kind pas later vraagt of het hemi-sync wil in het al te laat, dan zijn de meeste patronen in de hersenen al gevormd.

nou ja te laat, iig is voorkomen beter dan genezen, ik had als kind meer kans om niet autstisch te worden dan nu.

de vrijheid van de ouders? waarom zouden de ouders mogen beslissen of ze de hersenen van hun kind harmonisch of disharmonisch laten opgroeien?

wat dat betreft heeft de staat (ikzelf in dit geval) volgens mij evenveel recht om voor de gezondheid voor de kinderen in de samenleving van diezelfde staat te zorgen.

net zoals ouders ook niet onder de leerplicht van hun kinderen uitkunnen in deze samenleving.

ikzelf zou iig als baby maar wat graag hemi-sync gehad hebben als ik daardoor beter kon opgroeien.

 

Tja, zo kan je alles wel opleggen voor een baby.

Als mijn ouders hadden gedacht dat ik noem maar wat fundamentalistische moslim zijn goed voor me was geweest dan had ik nu in een burqa gezeten en zeer zeker niet hier op het wietforum geweest.......

En aar was ik helemaal niet blij mee geweest!!!!!!

 

Heeft het nog zin bij bv een kind van 4-8 jaar?

Die kan je iig nog in brede vormen uitleggen wat er gaat gebeuren en of ze dat wel willen.

 

Hypnose is leuk, maar kan wat ongewenste bij-effecten hebben......is niet ideaal dus.

hypnose is ook alleen maar suggestei. in feite is alle reclame hypnose.

Symptoombestrijding ben ik niet voor, alles maar preventief weghalen ben ik ook niet voor, ziekte's hebben hun redenen, de oorzaak(die zo goed als altijd op geestelijk vlak liggen) dient aangepakt te worden.

helemaal mee eens, alleen ligt de oorzaak bij sommige ziektes juist op genetisch vlak.

Ziekte's(ook geestenziekte's) horen bij het leven, mede door ziekte's leren wij belangerijke lessen die ons laten groeien......

ja maar dan kun je ook zeggen dat we vooraal alle ellende in de wereld maar moeten laten voortduren omdat de mensen die ellendig zijn er misschien wel wijze lessen uit leren.

1 ding nog:ik baseer veel hiervan ook op het koninkrijk Zeal in het spoel chrono trigger, dat is mijn idee van de ideale samenleving. alleen word bij hun ‘geestcontrole’ vervangen door ‘magie’. allemaal magiers die in steden wonen die maar lijken op een groot huis dan op een hele hoop kleine huizen.

wat doen die getallen toch daar? ‘, wat is dat?

 

 

nouja, doei maar weer, ik hoop dat je snel weer reageert.

 

Kenny,

 

Ik heb het idee dat je teveel streefd naar verlichting.

Verlichting is heel leuk en aardig, maar weet dat het niet het doel is wat teld, maar de weg erheen.

 

groetjes,

erodome

 

p.s.

ik ben aan een nieuw toetsenbor toe, snert zeg..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is mijn zoontje, hij heet Wesley en is 3 jaar oud.

Het gaat alweer beter, zo gaat dat met kids, ze zijn de ene dag doodziek en de volgende dag rennen ze weer rond.

als je een scanner hebt plaats dan een schattige foto van hem. 8)

als je dat goed vind tenminste.

maar ehm, hoe oud ben je nu? kan je dat wel aan, een kind hebben terwijl je net in de twintig zit?

was het een ongelukje of was je biologische klok op volle toeren aan het draaien?

(als de vragen te prive zijn hoef je niet te antwoorden maar ik ben gewoon van nature nieuwsgierig)

Ja eigenlijk wel he, doe nu een poging om het anders te doen :wink:  

 

hmm, bij s.com quote je alleen de replys als je op quote drukt, hierbij word meteen alles gequote. jammer.

Tja daar vraag je me wat, ik weet het niet, het probleem bij de basis aanpakken lijkt me een goed begin, maar daar zal je lang niet alles mee uit kunnen bannen....

hemi-sync zal ook vast wel helpen. 8)

Ja he geen moeilijke vragen stellen hoor!!!!!!!

Volgens mij komt dat omdat php die dingen escaped ofzo.....(zoiets brabbelde mijn husbie iig)

Wat dat is, tja volgens mij zet je tekens om een woord heen en kan ie dat niet goed verwerken in een quote, vandaar de rare tekens eromheen dat noemen we escaping.

ach zo. bedankt.

Ja dat weet ik dat er van dat soort scholen zijn, in sidhadorp in lelystad zit bv een school die aan transedente meditatie doet, als ik weer naar lelystad zou gaan zou mijn zoontje ook naar die school gaan..

Maar ik denk dat het wat vroeg is om te kunnen zeggen dat de mensen die van die scholen afkomen algemeen genomen stabieler zijn dan andere mensen.......

volgens het boek Emotionele Intelligentie (een bestseller) zijn ze idd stabieler en socialer.

Kleuters hebben de neiging om wat dwalerig te zijn in gedachte's, teveel vakken werkt verwarrend,  

ze hoeven zich ook niet op elk punt van de dag bewust te zijn met welk vak ze nu eigenlijk bezig zijn.

ze kunnen zich maar op een bepaald aantal dingen concentreren, anders ben je ze gewoon ff kwijt.

Kleuters doen op school niet veel meer dan spelen, luisteren en praten.

dat is ook niet nodig, zelfs niet met meditatie en EQ-klassen. hoewel ik eigenlijk niet weet vanaf welke groep-klas EQ-training begint in normale EQ-scholen.

Meditatie kan daar prima bij, beter gezegd beginnen met een basis leggen voor meditatie, zie dat nog niet te serieus.

idd, ademhaling enzo.

Kom je in hogere klassen(oudere kinderen) dan ga je het niet redden om bovenop de kennis die ze moeten leren ook nog eens in schooltijd heel veel dingen erbij te voegen, dat zullen ze voor een deel thuis moeten doen dus, dat betekend minder vrijheid om kind te zijn, meer plichten.

denk niet dat het zo erg zal zijn. die ademhalingsoefeningen kun je bv. ook tijdens de andere lessen laten volgen.

Als ik moet kiezen, liever iedereen vegetarisch dan kistkalveren......

helemaal mee eens!! :(

kistkalveren zijn een walgelijk fenomeen, vooral degene die voor landen zoals italie zijn, daar houden ze niet van rood vlees.

Dat betekend dat de kalveren zonder licht en op een zeer ijzerarm dieet worden gehouden wat bloedarmoede tot gevolg heeft, en dat in een kist.........

hm, het word tijd dat ik lid word van een of andere dierenactivisten groep.

Ik ga het een en ander vertellen van wat ik weet, maar daar maak ik even een nieuwe topic van, anders word het hier een zooitje

ik wacht met spanning. :cry

Dankje.............

Ik ben dus erotisch model...............

:oops: sorry.

wat houd dat precies in? alleen maar naaktfotos ofzo?

 

Nee ik ben absoluut niet door geld geobsedeerd en ik denk dat ik wel van mezelf mag zeggen dat ik geen lage EQ-freak ben....

hm, maar waarvoor heb je voor dat beroep (of is het gewoon een part-time bijbaantje)

gekozen als het niet voor makkelijk geld is?

Tja, om eerlijk te zijn, ik zie het liefste een wereld waar ieder "gelukkig" kan zijn  

ik ook. en 1 ding weet ik zeker, en dat is dat mensen op bv. amerikaanse scholen door seks (en vaak ook drugs) geobsedeerde leerlingen of de amerikaanse (seksueel) vrije samenleving in het algemeen de leerlingen en mensen niet springen van geluk.

 

en eerlijk gezegd denk ik dat je dat het makkelijkste voor elkaar krijgt als je binnen de "norm" valt, maar in mijn samenleving veranderd dat :wink:  

wat zijn de normen in jouw samenleving?

Je bent totaal ontwetend over sm, probeer je oordeel over iets waarvan je totaal niet weet wat het nu presies is te laten vallen.

ik geef toe dat ik mijn oordeel baseer op wat ik op TV heb gezien.

Ik geef de beste reiki-behandelingen vlak na sm, het brengt alles weer in balans.

Alleen zijn mijn man en dieren de enige die daar het profijt van hebben :wink:  

maar dan zeg je eigenlijk dat door de SM je inderdaad onbalans creert.

Heel veel mensen die met sm bezig zijn zijn ook veel bezig met spiritualiteit.

Nogmaals en voor de laatste keer sm is niet gebasseerd op pijn, maar op overgave en vertrouwen.

ik krijg toch nog stees de kriebels van het idee dat macht over een ander,je partner, leuk moet zijn.

Zeggen dat pijn de lichamen in onbalans brengt is ook niet helemaal waar, pijn kan zelfs een heel goed middel zijn(wat je lichaam zelf gebruikt) om de dingen juist weer in balans te krijgen.

leg dat eens uit.

Ik heb de oplossing, laat de mens zijn sexuele behoefte's houden, ze hebben zeer duidelijk hun nut.

maar dan krijg ik weer dat idee in mijn hoofd van wat ik nu al overal zie gebeuren; jonge meisjes (10 jr ofzo) die zichzelf nu al bewust seksueel aantrekkelijk kleden, en het idee van kinderen op scholen die alleen maar denken aan meisjes(wijven volgens hun bewoordingen),borsten (tieten) etc.

dat vind ik gewoon geen goede zaak. het zou pas goed zijn als de openheid tot zulke extreme vormen is gedreven zoals in indiaanse tribes. praktisch naakt lopen zodat niemand er nog verder bij nadenkt. zoals ik bv. gisteren heb gezien bij de film the Emerald Forest. Prachtfilm.

ik ken een heel aantal paranormale mensen, van de meeste weet ik dat ze vooral in hun tienerjaren hele moeilijke tijden hebben gehad, maar zelfs volwassen en is staat om het te controleren is het nog niet makkelijk.

Hoe denk je dat het is om bv als je naar een foto kijkt te weten dat iemand dood gaat en hoe dat persoon dood gaat??

scary.

Hoe denk je dat het is als je een gedeelte van de wirwar aan gedachte's die mensen hebben te kunnen opvangen??

leuk en vermoeiend als je je niet kunt afsluiten.

Hoe denk je dat het is en dan vooral als kind zijnde om midden in de nacht ineens iemand naast je bed te hebben staan??

als die iemand geen vriendleijke uitstraling heeft... Doodeng.

Hoe denk je dat het is om de toekomst te zien??

Hoe denk je dat het is om van de toekomst te dromen, om midden in de nacht rillend en klappertandend  verkilt tot op het bot van afschuw wakker te worden met de beelden van een gruwelijke oorlog nog vers in je geheugen??

toekomst kijken lijkt me leuk mits je niet overladen word door slechte beelden.

Niet iedereen kan dat aan..........

En dit heeft nog niets te maken met hoe de buitenwereld er naar kijkt.

volgens mij wel, het maakt een groot verschil of anderen zeggen "stel je niet aan je bent gewoon een schizo" of zeggen "vertel me er wat meer over misschien kan ik helpen."

Het is echt geen rozengeur en manenschijn hoor.......

alles heeft zijn nadelen. maar ook zijn voordelen.

Ik zal je 1 verhaal vertellen..

Een meisje(14 jaar) dat ik ken is paranormaal begaafd, maar wil dit niet en zet zich er dus tegen af...

Dit meisje had "iets" bij zich dat continu zei tegen haar dat ze haar polsen oor moest snijden, dit dag in dag uit.......

Ze heeft een poging gewaagd, zo gek werd ze ervan........

We hebben haar geholpen.

schuld van de slechte geest. maar niet alle geesten zijn slecht.

Hoe kom je erbij?????

logica.

De ontwikkeling is allang bezig, kijk maar eens hoeveel "nieuwetijdskinderen" er zijn tegenwoordig.

NewAgeChildren zijn als je de new age boeken mag geloven kinderen die uit een hoger spiritueel vlak komen, dat zijn dus gewoon hoge zielen die allemaal op ongeveer de zelfde tijd incarneren.

dat is gods manier om de mensheid te helpen, mijn manier is om iedereen, ook de wat 'lagere' zielen te helpen en te stimuleren te zoeken naar bewustwording en vergroting van de intuitie.

Tegenwoorig is het redelijk normaal dat mensen op z'n minst al gevoelig zijn, het komt steeds meer voor en word ook steeds algemener geaccepteerd.

er is toch niks mis met die gevoeligheid een handje te helpen?

:)

Iedereen kan al astraal reizen als ze dat willen en er de moeite voor willen doen.

wasut maar waar. :evil:

Het is niet de bedoeling dat we voor eeuwig blijven leven, we moeten de circel voltooien, zo is het zo zal het altijd moeten blijven.

Dit is de enige manier waarop wij onze leerfase's kunnen doorgaan.

misschien. onsterfelijkheid is ook niet HET doel in mijn samenleving maar het zou mooi meegenomen zijn als mensen die willen leven ook door blijven leven, door hun eigen gedachtekracht.

De kristallen behoren de mens, ze zijn net zo goed deel van ons als wij deel zijn van alles.

Ik zal eens wat opzoeken over de atlantis-mythe, maar daar maak ik ook wel weer een andere topic voor(geef me even tijd daarvoor, kost me even wat moeite om de verspreidde info bij elkaar te rapen, voel je niet geremd om me eraan te herrineren, ik wil nog wel eens wat vergeten :wink: )

ik wacht ook hierop met spanning. :P

Ik denk dat als mensen doorhebben hoe fijn het is om een slaapkamer ook echt een fijne slaapkamer te houden dat het overgrote deel van de mensheid zich er wel aan houdt.

de meeste hebben ook wel door dat gezonde voeding en beweging beter is maar er word juist steeds meer gesnoept en minder bewogen. ik moet toegeven dat ikzelf daar ook shculdig aan ben.

Genezen hoort ook bij het leerproces, dat is wat anders als iemand aanpassen om zo ziekte's te verkomen.

waarom wel genezen en niet voorkomen?

Gen-therapie vind ik gewoon eng, ik hou niet van at gesleutel aan mensen als iets ons niet bevalt.

gelukkig voor jou blijken er veel gevaren te schuilen aan gentherapie dus het zal niet binnen no-time gemeengoed worden. er zijn al meerdere mensen aan gestorven.

Nou ja jij weet meer van dit onderwerp dan dat ik weet.

Maar ik hoe er niet van om geen vrije keuze te hebben, ook al heeft dat misschien nadelige gevolgen, ook die gevolgen kunnen we wel weer opvangen.

maar nogmaals, over wiens keuze heb je het hier? een baby kan niet kiezen want een baby kan niet praten.

En lieverd onthou, as is verbrande turf, je hebt er niets aan om in als-en te denken, je bent nu eenmaal wie je bent(en je bent ok), het is nu eenmaal gelopen zoals het liep, daar is niets meer aan te veranderen, je moet roeien met de riemen die je hebt, daar heeft je ziel ook voor gekozen toen die dit lichaam koos.

mee eens. maar dan nog kan ik het bi anderen maar beter voorkomen dat ze mijn slechte eigenschappen ook krijgen omdat ze toevallig een autistisch gen hebben.

Tja, zo kan je alles wel opleggen voor een baby.

zolang het geen nadelige gevolgen heeft voor de baby...

Als mijn ouders hadden gedacht dat ik noem maar wat fundamentalistische moslim zijn goed voor me was geweest dan had ik nu in een burqa gezeten en zeer zeker niet hier op het wietforum geweest.......

En aar was ik helemaal niet blij mee geweest!!!!!!

hemi-sync is de 21ste-eeuwse versie van rustgevende klassieke muziek. het is geen lading regels die een kind moet volgen, zoals burqa's dragen. ook is het niet zoiets als een chemische misschien schadelijk voeddingssupplement. vreemde vergelijking dus IMHO :?

een fundamentalistische moslim zijn heeft niks te mkaen met ontwikkeleing en in harmonie brengen van de hersens en de geest en lichaam die met die hersenen in verbinding staat.

Heeft het nog zin bij bv een kind van 4-8 jaar?

Die kan je iig nog in brede vormen uitleggen wat er gaat gebeuren en of ze dat wel willen.

het zal bij iedereen wel zin hebben maar hoe vroeger hoe beter, denk ik.

Kenny,

Ik heb het idee dat je teveel streefd naar verlichting.

Verlichting is heel leuk en aardig, maar weet dat het niet het doel is wat teld, maar de weg erheen.

misschien maar het is geen misdaad om die weg wat makkelijker te maken.

groetjes,

erodome

groetjes kenny, (die erodome graag IRL zou willen ontmoeten :P )

net als anderen die hier gereageerd hebben trouwens.

p.s.

ik ben aan een nieuw toetsenbor toe, snert zeg..........

wij hebben net een nieuwe computer. 2de hands weliswaar maar dat boeit niet.

1200 Mhz, tegnover 133 bij de vorige, en 512 Mb RAM, tegenover 16 bij de vorige. en een hele hoop Gigabytes geheugen. :(

eindelijk kan ik spelletjes odne op mijn PC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je een scanner hebt plaats dan een schattige foto van hem. 8)

als je dat goed vind tenminste.

maar ehm' date=' hoe oud ben je nu? kan je dat wel aan, een kind hebben terwijl je net in de twintig zit?

was het een ongelukje of was je biologische klok op volle toeren aan het draaien?

(als de vragen te prive zijn hoef je niet te antwoorden maar ik ben gewoon van nature nieuwsgierig)

[/quote']

 

Ik ben 25 jaar oud, Wesley was een heel bewuste keuze, ik wilde dolgraag een kindje en heb er dan ook nog geen seconde spijt van gehad, ik vind het heerlijk om een jonge moeder te zijn.

Lekker mee de ballenbak in enzo :wink:

Nee het valt me dus absoluut niet zwaar, maar Wesley is dan ook een heerlijk kind.

 

Foto laat ik graag zien, ben supertrots op hem dus hierbij een foto van mijn 2 mannen samen aan het koken.

 

wernerwesley.jpg

 

En Wesley en ik in het zwembad

wesleycorrie.jpg

 

:oops: sorry.

wat houd dat precies in? alleen maar naaktfotos ofzo?

 

Maar net waar ik zin in heb, het gaat van naakt tot porno...

 

hm, maar waarvoor heb je voor dat beroep (of is het gewoon een part-time bijbaantje)

gekozen als het niet voor makkelijk geld is?

 

Het is voor mij een soort van uit de hand gelopen hobby, ik doe dan ook alleen wat ik echt leuk vind om te doen, waar ik zin in heb.

Als je op die manier beziggaat is er ook niet echt groot geld te verdienen, daarvoor moet je wat minder kieskeurig zijn.

 

ik ook. en 1 ding weet ik zeker, en dat is dat mensen op bv. amerikaanse scholen door seks (en vaak ook drugs) geobsedeerde leerlingen of de amerikaanse (seksueel) vrije samenleving in het algemeen de leerlingen en mensen niet springen van geluk.

 

ja hier heb je gelijk in, maar obsesief gedrag is nooit goed...

 

wat zijn de normen in jouw samenleving?

 

Normen, even denken hoor...

ik denk dat ik het kort kan samenvatten in respect voor elkaar, mededogen voor elkaar, ieder in zijn/haar waarde laten zonder je eigen visie op te dringen en natuurlijk geen kwaad berokkenen.

 

ik geef toe dat ik mijn oordeel baseer op wat ik op TV heb gezien.

 

Televisie geeft over het algemeen alleen de extreme kant van sm weer, dat gaat mij ook te ver over het algemeen, maarja ik laat andere in hun waarde.

 

maar dan zeg je eigenlijk dat door de SM je inderdaad onbalans creert.

 

Nee, ik zeg daar juist mee dat ik normaal gesproken vaak disharmonisch ben, ik ben een zwever van aard, zit dus teveel met mijn hoofd in de wolken, het kost mij vrij veel moeite om goed te aarden, en dat is juist heel belangerijk wil je een goede healer zijn.

 

ik krijg toch nog stees de kriebels van het idee dat macht over een ander,je partner, leuk moet zijn.

 

Macht, tja, in hoeverre, degene die sub(onderdanig) is die bepaald uiteindelijk de grensen, die mogen nooit overschreden worden.

Vanuit mijzelf(ik kan het beste voor mijzelf spreken ipv voor andere) is het juist iets heel moois, ik geef mijzelf in de handen van mijn partner, vertrouw volledig op hem.

Hij neemt die gift aan en zal mijn vertrouwen nooit schaden.

Het is heel intens en heel erg liefdevol.

 

Zeggen dat pijn de lichamen in onbalans brengt is ook niet helemaal waar, pijn kan zelfs een heel goed middel zijn(wat je lichaam zelf gebruikt) om de dingen juist weer in balans te krijgen.

 

leg dat eens uit.

 

Als je in onbalans bent zal je zien dat je lichaam dingen gaat doen om je weer terug in balans te krijgen, dit omdat balans de beste staat voor zowel lichaam als geest is.

 

vaak zie je dat het lichaam dan klachten creeert, vaak gepaard met pijn.

Die pijnklachten dwingen je om de balans weer aan te trekken.

Het lichaam en de geest zijn een wonderlijk iets.

 

maar dan krijg ik weer dat idee in mijn hoofd van wat ik nu al overal zie gebeuren; jonge meisjes (10 jr ofzo) die zichzelf nu al bewust seksueel aantrekkelijk kleden, en het idee van kinderen op scholen die alleen maar denken aan meisjes(wijven volgens hun bewoordingen),borsten (tieten) etc.

dat vind ik gewoon geen goede zaak. het zou pas goed zijn als de openheid tot zulke extreme vormen is gedreven zoals in indiaanse tribes. praktisch naakt lopen zodat niemand er nog verder bij nadenkt. zoals ik bv. gisteren heb gezien bij de film the Emerald Forest. Prachtfilm.

 

Ik ben het met je eens dat het tegenwoordig veelste ver gaat, meisjes van 8/9 jaar die strings dragen(wat in mijn ogen bij sexuele bewustwording hoort).

Hier ben ik dus ook falikant tegen.

 

Je ziet dit gebeuren omdat er weer een sexuele revolutie aan de gang is, dit is disharmonie in de sexuele behoefte's/beleving.

Word het normaler dat mensen in hun sexualitijd vrij kunnen zijn(dat betekend dus ook het kunnen kiezen voor geen sex e.d.) dan zal je zien dat dat weer gaat normaliseren.

 

Ook zou ik onmiddelijk de media aanpakken, muziekclips met halfnaakte mensen die gewoonweg aan het droogneuken zijn(kijk maar eens naar britney spears enzo...) om het maar even grof neer te zetten zou ik niet toestaan(behalve na bv 23.00).

 

Ik vind het zeer verontrustend dat onze kinderen naar deze zooi kijken, zo krijg je dus die disharmonie, kinderen die denken dat het normaal is als ze met sex bezig zijn en zich abnormaal voelen als ze dat eigenlijk niet willen.

 

Kinderen horen kinderen te zijn en moeten daarin beschermt worden vind ik.

 

Iedereen naakt is leuk, maar ben bang dat dat een beetje koud gaat worden hier.....

 

Hoe denk je dat het is en dan vooral als kind zijnde om midden in de nacht ineens iemand naast je bed te hebben staan??

 

als die iemand geen vriendleijke uitstraling heeft... Doodeng.

 

dit ken ik dus uit eerste hand, ik kan je vertellen dat het alles behalve leuk is als je kind krijsend van angst tegen een muur probeert op te kruipen om maar weg te komen bij wat hij ziet, datgene kan hij beschrijven en zeggen waar het is en hoe het zich beweegt.

Maar gelukkig heb ik e mogenlijkheden om hem bij te staan en te helpen waar nodig.

 

schuld van de slechte geest. maar niet alle geesten zijn slecht.

 

Dit weet ik gelukkig heel erg goed uit zowel eigen ervaring als de ervaring die ik heb met wesley.

De meeste met wie wesley contact heeft heeft hij best wel lol mee, de meeste is hij ook absoluut niet bang voor, gelukkig zijn de keren dat hij echt bang word zeldzaam.

 

Slechte geesten bestaan overigens niet in mijn ogen, alleen maar verwarde geesten.

 

 

NewAgeChildren zijn als je de new age boeken mag geloven kinderen die uit een hoger spiritueel vlak komen, dat zijn dus gewoon hoge zielen die allemaal op ongeveer de zelfde tijd incarneren.

dat is gods manier om de mensheid te helpen, mijn manier is om iedereen, ook de wat 'lagere' zielen te helpen en te stimuleren te zoeken naar bewustwording en vergroting van de intuitie.

 

Er zijn nog maar weinig nieuwe zielen op de wereld.

Er is geen hogere klasse en een lagere klasse, er zijn oude en nieuwe(relatief) zielen.

De oude zielen zijn al een heel stuk langer op deze aardkloot en hebben daarom ook al meer geleerd, zijn dus verder waardoor ze ook meer ontwikkeld zijn.

 

Ga je een relatief nieuwe ziel dus een flinke schop geven in ontwikkeling dan mist hij een heel leertraject, dat is niet de bedoeling.....

 

er is toch niks mis met die gevoeligheid een handje te helpen?

 

Er is helpen en er is pushen, hulp kan je bieden als het je gevraagd word.

 

wasut maar waar. :evil:

 

Je komt er wel, als je er maar niet teveel aan hangt.

En lukt het dan nog niet, tja misschien is het dan je les in dit leven wel dat je het zonder al dat soort dingen ook prima kan redden......

 

waarom wel genezen en niet voorkomen?

 

Voorkomen mag, in de zin van iemand gezond houden, zorgen dat het persoon niet ziek word, dat kan prima zonder te sleutelen, gewoon het immuumsysteem gezond houden, gezond leven, evt alternatieve geneeswijze's om de boel op peil te houden.

 

Alles uitsluiten is een ander verhaal, ziekte hoort bij het leven, we zullen nooit alles uit kunnen sluiten, sluiten we alles wat we nu kennen uit dan komt er wel wat nieuws wat we niet op kunnen lossen...

 

en of je daar blij mee moet zijn???

 

groetjes kenny, (die erodome graag IRL zou willen ontmoeten :cry )

net als anderen die hier gereageerd hebben trouwens.

 

Ik zou zo zeggen kom naar de meeting!!!!!!!!!!!

I will be there...(en hopelijk nog vele andere!!!!!!!)

 

groetjes,

erodome

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben 25 jaar oud, Wesley was een heel bewuste keuze, ik wilde dolgraag een kindje en heb er dan ook nog geen seconde spijt van gehad, ik vind het heerlijk om een jonge moeder te zijn.

mooi zo. :P

Lekker mee de ballenbak in enzo :wink:

Nee het valt me dus absoluut niet zwaar, maar Wesley is dan ook een heerlijk kind.

alweer mooi zo, ik zou niet eens zelfstandig kunnen wonen of iig met moeite en echt niet

dagelijks voor een kind kunnen zorgen. maar ik ben dan ook nog 19.

Foto laat ik graag zien, ben supertrots op hem dus hierbij een foto van mijn 2 mannen samen aan het koken.

wernerwesley.jpg

En Wesley en ik in het zwembad

wesleycorrie.jpg

schattig. 8) :P :evil: zit ie al op school?

Maar net waar ik zin in heb, het gaat van naakt tot porno...

en dat vind husband niet erg? erg open relatie zo te horen. :D

hoop wel dat je het veilig doet, je zou maar een kind erbij krijgen van een of andere pornoster. :?

Het is voor mij een soort van uit de hand gelopen hobby, ik doe dan ook alleen wat ik echt leuk vind om te doen, waar ik zin in heb.

Als je op die manier beziggaat is er ook niet echt groot geld te verdienen, daarvoor moet je wat minder kieskeurig zijn.

nou we het toch over geld hebben, hoe zorgen jullie voor jullie geld? jullie wonen niet meer bij de ouders zoals ik neem ik aan...

ja hier heb je gelijk in, maar obsesief gedrag is nooit goed...

maar een openheid in seksualiteit zorgt er wel voor dat mensen dat vaak worden.

iig op scholen.

Normen, even denken hoor...

ik denk dat ik het kort kan samenvatten in respect voor elkaar, mededogen voor elkaar, ieder in zijn/haar waarde laten zonder je eigen visie op te dringen en natuurlijk geen kwaad berokkenen.

probleem is dat dat juist de westerse waarden en normen zijn en die botsen maar al te vaak met de normen van andere culturen. bv. het mogen overheersen van de vrouw en uithuwelijken van je dochter. in dit geval heb ik het dus over de islam.

wat vind je daarvan?

Nee, ik zeg daar juist mee dat ik normaal gesproken vaak disharmonisch ben, ik ben een zwever van aard, zit dus teveel met mijn hoofd in de wolken, het kost mij vrij veel moeite om goed te aarden, en dat is juist heel belangerijk wil je een goede healer zijn.

dat is nog niet eens zo disharmonisch, omdat er geen negatieve gevoelens aan te pas komen. en ik krijg de indruk dat jij je behoorlijk kan aarden als je op 25 al een kind van 3 hebt zonder echte problemen.

Macht, tja, in hoeverre, degene die sub(onderdanig) is die bepaald uiteindelijk de grensen,

tenzij de dominante ineens besluit om lekker wreed te doen, je zou daar dan maar zo vastgebonden liggen. ik zou niet durven. ik heb iig 1 iemand op TV gezien in de tijden dat ik weleens porno zat te kijken op V8, zo'n man ,Bruce was zijn naam, die verzot was op SM en porno-producent was. de vrouwen zeiden allemaal dat hij niet stopte mijn slaan ook al zei je dat hij dat moest doen, en hij ging door tot de uiterste grens. (had trouwens ook chronische rugpijn door het jarenlange geweld aandoen van zijn eigen lichaam)

leuk om mee samen te werken :? NOT.

die mogen nooit overschreden worden.

Vanuit mijzelf(ik kan het beste voor mijzelf spreken ipv voor andere) is het juist iets heel moois, ik geef mijzelf in de handen van mijn partner, vertrouw volledig op hem.

Hij neemt die gift aan en zal mijn vertrouwen nooit schaden.

Het is heel intens en heel erg liefdevol.

je man ziet er iig een stuk vriendelijker uit dan Bruce. :D

Als je in onbalans bent zal je zien dat je lichaam dingen gaat doen om je weer terug in balans te krijgen, dit omdat balans de beste staat voor zowel lichaam als geest is.

eens.

vaak zie je dat het lichaam dan klachten creeert, vaak gepaard met pijn.

Die pijnklachten dwingen je om de balans weer aan te trekken.

Het lichaam en de geest zijn een wonderlijk iets.

maar toch geeft dat aan dat piujn bedoeld is om aan te geven dat er iets niet in orde, niet in balans is.

Ik ben het met je eens dat het tegenwoordig veelste ver gaat, meisjes van 8/9 jaar die strings dragen(wat in mijn ogen bij sexuele bewustwording hoort).

Hier ben ik dus ook falikant tegen.

heb net op de groep gehoord dat er in de HEMA kinderstrings te koop zijn. verschrikkelijk.

Je ziet dit gebeuren omdat er weer een sexuele revolutie aan de gang is, dit is disharmonie in de sexuele behoefte's/beleving.

Word het normaler dat mensen in hun sexualitijd vrij kunnen zijn(dat betekend dus ook het kunnen kiezen voor geen sex e.d.) dan zal je zien dat dat weer gaat normaliseren.

ik vind het nu al zo normaal volgens deze maatschappij dat mensen seksueel vrij kunnen zijn.

Ook zou ik onmiddelijk de media aanpakken, muziekclips met halfnaakte mensen die gewoonweg aan het droogneuken zijn(kijk maar eens naar britney spears enzo...) om het maar even grof neer te zetten zou ik niet toestaan(behalve na bv 23.00).

er zijn er ergere dan britney spears. britney laat eigenlijk alleen haar navel zien en heeft blote armen.

Ik vind het zeer verontrustend dat onze kinderen naar deze zooi kijken, zo krijg je dus die disharmonie, kinderen die denken dat het normaal is als ze met sex bezig zijn en zich abnormaal voelen als ze dat eigenlijk niet willen.

Kinderen horen kinderen te zijn en moeten daarin beschermt worden vind ik.

helemaal mee eens. 8)

Iedereen naakt is leuk, maar ben bang dat dat een beetje koud gaat worden hier.....

lijkt me niet echt fijn iedereen naakt. ik wil niet constant naar genitalien kijken.

en dat bijna-naakte was ook maar een voorbeeld, het ging erom dat ze daar zo open zijn dat niemand zich er druk om maakt en niemand meteen aan seks denkt.

dit ken ik dus uit eerste hand, ik kan je vertellen dat het alles behalve leuk is als je kind krijsend van angst tegen een muur probeert op te kruipen om maar weg te komen bij wat hij ziet, datgene kan hij beschrijven en zeggen waar het is en hoe het zich beweegt.

Maar gelukkig heb ik e mogenlijkheden om hem bij te staan en te helpen waar nodig.

dus als ik het goed begrijp is wesley paranormaal begaafd? :(

Dit weet ik gelukkig heel erg goed uit zowel eigen ervaring als de ervaring die ik heb met wesley.

De meeste met wie wesley contact heeft heeft hij best wel lol mee, de meeste is hij ook absoluut niet bang voor, gelukkig zijn de keren dat hij echt bang word zeldzaam.

zeer mooi, wat ziet/kan hij allemaal?

Slechte geesten bestaan overigens niet in mijn ogen, alleen maar verwarde geesten.

wrede geesten dan.

Er zijn nog maar weinig nieuwe zielen op de wereld.

daar heb ik geen flauw idee over. ik denk dat er heel wat zielen zijn in het universum dus ik twijfel daaraan.

Er is geen hogere klasse en een lagere klasse, er zijn oude en nieuwe(relatief) zielen.

volgens mij wel, anders zou bv. jezus ook niet de zoon van god zijn en hoger staan dan de meeste.

De oude zielen zijn al een heel stuk langer op deze aardkloot en hebben daarom ook al meer geleerd, zijn dus verder waardoor ze ook meer ontwikkeld zijn.

volgens mij hoeft ten eerste niet iedereen naar de aarde om zichzelf te ontwikkelen en zijn sommige zielen al sinds hun creatie 'goed', en andere wat minder goed. bij allebei kan ik weer JC als voorbeeld gebruiken.

Ga je een relatief nieuwe ziel dus een flinke schop geven in ontwikkeling dan mist hij een heel leertraject, dat is niet de bedoeling.....

ik beschouw het eerder als snel of langzaam leren, net zoals mensen hier een klas kunnen overslaan als ze intelligenter zijn dan anderen.

Er is helpen en er is pushen, hulp kan je bieden als het je gevraagd word.

een baby zal mij niet snel vragen of ik hem meditatie kan uitleggen, sommige oudere mensen geloven er niet eens in dus dan zullen ze ook geen hulp vragen. de algehele mentaliteit ten opzichte van dat soort dingen moet verandert worden.

Je komt er wel, als je er maar niet teveel aan hangt.

En lukt het dan nog niet, tja misschien is het dan je les in dit leven wel dat je het zonder al dat soort dingen ook prima kan redden......

ik moet er niet aan denken nog eens 60 jaar zonder sterke sensaties en gevoelens te moeten leven. :cry

Voorkomen mag, in de zin van iemand gezond houden, zorgen dat het persoon niet ziek word, dat kan prima zonder te sleutelen, gewoon het immuumsysteem gezond houden, gezond leven, evt alternatieve geneeswijze's om de boel op peil te houden.

Alles uitsluiten is een ander verhaal, ziekte hoort bij het leven, we zullen nooit alles uit kunnen sluiten, sluiten we alles wat we nu kennen uit dan komt er wel wat nieuws wat we niet op kunnen lossen...

dat is niet echt een reden om het niet te proberen.

laat ik eens lekker een beroep doen op emotie:stel je eens voor dat wesley ineens MS zou krijgen terwijl dat te genezen of te voorkomen was/is door een gen weg te nemen.

Ik zou zo zeggen kom naar de meeting!!!!!!!!!!!

I will be there...(en hopelijk nog vele andere!!!!!!!)

groetjes,

erodome

voor meetings ben ik eigenlijk best wel bang. niet alleen voor de mensen, dat heb ik nu zo ongeveer wel afgeleerd maar ook alleen reizen zint me niet. deze autistische jongen leert nu pas reizen met de trein. :) ik zou me bijzonder ongemakkelijk voelen als ik 's avonds op het station sta op weg naar huis. dan ga ik piekeren over als ik een halte te laat uitstap.

 

Groetjes terug en nog veel geluk en liefde met wesley. :( :)

 

 

edit:nou vergeet ik bijna jouw eraan te herrineren nog een topic te openen over atlantis en eentje over energie-lichamen. zoals je gevraagt hebt. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

schattig.  8)   :P   :evil: zit ie al op school?

 

Nee. hij is drie jaar, dus nog geen school, na de zomer gaat hij voor het eerst.

 

en dat vind husband niet erg? erg open relatie zo te horen.  :(  

hoop wel dat je het veilig doet, je zou maar een kind erbij krijgen van een of andere pornoster.  :?  

 

Mijn husbie doet over het algemeen genomen zelf mee :wink:

Veilig is een must, zonder doe ik niets, maar de keren dat ik met een andere man dan mijn husbie wat doe zijn vrij zeldzaam hoor....

 

nou we het toch over geld hebben, hoe zorgen jullie voor jullie geld? jullie wonen niet meer bij de ouders zoals ik neem ik aan...

 

Mijn man werkt gewoon, is software engineer, daarbij hebben we een eigen bedrijfje in website's e.d.

 

probleem is dat dat juist de westerse waarden en normen zijn en die botsen maar al te vaak met de normen van andere culturen. bv. het mogen overheersen van de vrouw en uithuwelijken van je dochter. in dit geval heb ik het dus over de islam.

wat vind je daarvan?

 

Verwar cultuur niet met geloof.................

Een vrouw is volgens de islam een parel, het paradijs ligt aan de voeten van de moeder staat er letterlijk in de koran...

Wie zijn vrouw(en alle vrouwen) respectvol, liefdevol en met geduld behandeld is een goede moslim(op dat gebied dan), degene die dat niet doet zal verantwoording af moeten leggen op de dag des oordeels aan Allah zelf.

Over uithuwelijking staat niets in de koran zelf, is dus ook geen geloofs-oplegging, maar een cultuur verschijnsel.

Ja natuurlijk staat er het een en ander aan verhalen in de koran waar uitgehuwelijkt werd, maar die verhalen staan ook in de bijbel en in de thora, vergeet nooit dat het een oud boek is en de gewoonte's toen heel anders waren........

 

Het is niet de islam die problemen geeft, het zijn de mensen en de cultuur.......

 

dat is nog niet eens zo disharmonisch, omdat er geen negatieve gevoelens aan te pas komen. en ik krijg de indruk dat jij je behoorlijk kan aarden als je op 25 al een kind van 3 hebt zonder echte problemen.

 

Het zweverig zijn heeft me al vele problemen opgeleverd, ik moet dan ook dagelijks mezelf aarden om in balans te blijven.

Als ik dat niet doe vang ik teveel op en dat gaat niet goed(ik sta teveel open), ik betrek het op mezelf en word er doodongelukkig van en kan amper meer normaal met mensen omgaan.

Ook pak ik klachten over als ik mezelf niet aard, dat is geen pretje....

 

tenzij de dominante ineens besluit om lekker wreed te doen, je zou daar dan maar zo vastgebonden liggen. ik zou niet durven. ik heb iig 1 iemand op TV gezien in de tijden dat ik weleens porno zat te kijken op V8, zo'n man ,Bruce was zijn naam, die verzot was op SM en porno-producent was. de vrouwen zeiden allemaal dat hij niet stopte mijn slaan ook al zei je dat hij dat moest doen, en hij ging door tot de uiterste grens. (had trouwens ook chronische rugpijn door het jarenlange geweld aandoen van zijn eigen lichaam)

leuk om mee samen te werken  :?  NOT.

 

Normaal gesproken is het zo dat de sub ten alle tijden het kan laten stoppen, dat er personen zijn die dat niet doen, tja daar kan sm niets aan doen.......

Er zijn duidelijke regels en grensen.

 

je man ziet er iig een stuk vriendelijker uit dan Bruce.  :P  

 

Hij is ook heel lief :wink:

Maar wij hebben geen sm-livestyle hoor, het is voor ons een spelletje wat we zo nu en dan doen.

Ik ben totaal niet onderdanig in het gewone leven(ben een schorpioen :wink: ).

 

Je ziet dit gebeuren omdat er weer een sexuele revolutie aan de gang is, dit is disharmonie in de sexuele behoefte's/beleving.

Word het normaler dat mensen in hun sexualitijd vrij kunnen zijn(dat betekend dus ook het kunnen kiezen voor geen sex e.d.) dan zal je zien dat dat weer gaat normaliseren.

 

ik vind het nu al zo normaal volgens deze maatschappij dat mensen seksueel vrij kunnen zijn.

 

Denk je dat echt?

Ach alles kan en mag, als het maar niet iemand is die je echt kent...........

Er worden nogsteeds mensen ontslagen omdat bazen erachter komen dat die mensen een eigen erotische site hebben(van hunzelf), natuurlijk worden ze niet letterlijk daarop ontslagen, maar ze gaan wel wieberen.........

 

er zijn er ergere dan britney spears. britney laat eigenlijk alleen haar navel zien en heeft blote armen.

 

Wel ik vind een dame in extreem korte kleding die op z'n hondjes op het toneel zit en klappen krijgt van een man best leuk om te zien hoor, maar het idee dat jonge kinderen dat ook zien vind ik echt een heel stuk minder...

Britney is zo "braaf" niet meer, de clips zijn zeer suggestief.....

 

dus als ik het goed begrijp is wesley paranormaal begaafd?  :(  

 

Dat kunnen we nog niet zeggen, hij is te jong om er wat over te kunnen zeggen of het blijft of niet.

Veel jonge kinderen zien heel veel, weten heel veel, maar vaak gaat dat vanzelf over als ze ouder worden.

 

zeer mooi, wat ziet/kan hij allemaal?

 

Wat ziet hij.....

Wat ik weet dan......

Hij heeft een kindje van ongeveer dezelfde leeftijd bij hem, die ziet hij, speelt ermee.(deze is gezien door iemand die paranormaal is en die even bij hem "ingelogt" heeft in een periode dat we veel last hadden van ongewenst bezoek)

Hij heeft zijn gidsen om zich heen, die ziet hij en comminuceert met ze.

Verder ziet hij heel soms "enge mannetjes" en gewoon "bezoek", zo noemt hij het, verder wil hij er niet veel over kwijt en dat is zijn goed recht.

 

wrede geesten dan.  

 

Wreed in jouw ogen, niet in de hunne...........

Het is maar net van welke kant je het af bekijkt.....

 

daar heb ik geen flauw idee over. ik denk dat er heel wat zielen zijn in het universum dus ik twijfel daaraan.

 

Niet alle zielen gaan de mens-cyclus ook door........

 

volgens mij wel, anders zou bv. jezus ook niet de zoon van god zijn en hoger staan dan de meeste.

 

Hahahahahahahaha, ohhhh lieve schat van me, je moet nog heel veel leren........

Alle respect voor Jezus, maar hij staat geen greintje hoger dan jij of ik......

Dat is wat de kerk ervan gemaakt heeft om zo meer macht te verkrijgen, niet wat jezus zelf bedoelde........

Zelfs god is niet hoger dan wij, wij zijn deel van god(of hoe je het wil noemen), ieder heeft de drievoudeige vlam in zijn hart, ieder is deel van het groter geheel, samen zijn wij god(en dan heb ik het niet alleen over de mensheid natuurlijk).

 

De kerk heeft er een mooi verhaaltje van gemaakt, een god bovenop een wolkje die wrokkig op ons neerkijkt, het is te grappig voor woorden.....

God leeft in je, niet erbuiten............

De zoon van god die onze high above ons staat en onze zondes van ons afwast, een lachertje!!!!!!!!(niets ten nadele van jezus, de profeet...........)

Er is er maar 1 die verantwoording heeft over jouw leven en dat ben je zelf, niet jezus, niet god, niet je gidsen, niet de engelen er is niemand om je achter te verschuilen, ze zijn er alleen om jou bij te staat, om je te steunen, om je raad te geven in het pad wat je volgt, verder moet je het echt zelf doen, niemand die de hete kolen voor je uit het vuur haalt.

volgens mij hoeft ten eerste niet iedereen naar de aarde om zichzelf te ontwikkelen en zijn sommige zielen al sinds hun creatie 'goed', en andere wat minder goed. bij allebei kan ik weer JC als voorbeeld gebruiken.

 

Iedereen heeft zowel goed als kwaad in zich, in dit leven ben je bv een goeddoener, in het volgende leven misschien wel een seriemoordenaar.........

Alles zal je meemaken, je zal verkrachter zijn en verkrachte, je zal moordenaar zijn en vermoorde, zo leer je alles in totaliteit kennen(je ziel dan).

 

Er is geen hyrarchie, niets of niemand staat boven een ander, wel is er verschil, we zijn anders....

Een engel bv is niet hoger dan wij, ze zijn ANDERS.

 

Net zoals de ene mens goed is in bv biologie en slecht is in wiskunde en de andere mens het andersom heeft.

 

Wij zijn allen GELIJK................

 

Ook hier laat de kerk een enorm stempel achter, zij zijn het die de hyrarchie hebben verzonnen om daardoor macht te verkrijgen........

 

 

ik beschouw het eerder als snel of langzaam leren, net zoals mensen hier een klas kunnen overslaan als ze intelligenter zijn dan anderen.

 

Als je in de circel des levens een klas overslaat dan mis je kennis, dan mis je ervaring.

Je ziel kiest BEWUST voor dit leven, er word heel zorgvuldig, samen met je geestengroep en gidsen gekozen wat je nu gaat leren, wat je nu gaat ervaren.

Zodra je ziel het menselijk lichaam betreed ben jij in dit leven je daar niet meer bewust van.

 

Je ziel kiest dus een plek om geboren te worden, wat verder gebeurt weet de ziel wel een klein beetje, maar het kan niet totaal voorspeld worden(de toekomst ligt niet vast).

 

 

ik moet er niet aan denken nog eens 60 jaar zonder sterke sensaties en gevoelens te moeten leven.  :cry      

 

Je zal zien dat mocht het zo zijn(en ik hoop voor je dat het niet zo is) dat je er veel van zal leren, wees niet getreurd, in alles schuild schoonheid, zoek die schoonheid en je zal vrede kennen.

 

dat is niet echt een reden om het niet te proberen.

laat ik eens lekker een beroep doen op emotie:stel je eens voor dat wesley ineens MS zou krijgen terwijl dat te genezen of te voorkomen was/is door een gen weg te nemen.

 

Uit emotie zou ik zeggen, weg met dat gen!!!!!!!!!

Daarom is het ook goed dat dit soort dingen niet worden beslist uit emotie, maar vanuit verstand........

 

voor meetings ben ik eigenlijk best wel bang. niet alleen voor de mensen, dat heb ik nu zo ongeveer wel afgeleerd maar ook alleen reizen zint me niet. deze autistische jongen leert nu pas reizen met de trein.  :)  ik zou me bijzonder ongemakkelijk voelen als ik 's avonds op het station sta op weg naar huis.  dan ga ik piekeren over als ik een halte te laat uitstap.

 

Kijk anders of je met iemand mee kan rijden, in de meetinghoek kun je daar een topic over openen, dan ben je van de ellende van reizen af, word je opgehaalt en thuisgebracht(of hoef je niet ver te reizen).

 

 

edit:nou vergeet ik bijna jouw eraan te herrineren nog een topic te openen over atlantis en eentje over energie-lichamen. zoals je gevraagt hebt. :D

 

Ik ben ermee bezig, atlantis gaat even duren, de info die ik heb is zeer verspreid(tja ik ben nu eenmaal erg chaotisch).

De enrgie-lichamen zal ik morgen behandelen, heb alles al klaar liggen ervoor.

 

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik ga teveel off-topic.............

Ik ben een schande voor mij eigen forumstuk :wink:

 

Dus ik spreek mijzelf vermanend toe, erodome genoeg met het off-topic gaan!!!!!!!!!!!(andere mensen mogen mij natuurlijk ook terugfluiten hoor, maar nu heb ik het zelf gedaan).

 

Groetjes,

erodome

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee. hij is drie jaar, dus nog geen school, na de zomer gaat hij voor het eerst.

hoop dat hij het wat rustiger aan doet dan ik. ik huilde aan een stuk door toen.

Mijn husbie doet over het algemeen genomen zelf mee :wink:  

Veilig is een must, zonder doe ik niets, maar de keren dat ik met een andere man dan mijn husbie wat doe zijn vrij zeldzaam hoor....

dan is het goed. maar is zie in pornofilms mensen niet echt vaak (lees:nooit) met condoom vrijen. geeurt dat bij jouw wel?

Mijn man werkt gewoon, is software engineer, daarbij hebben we een eigen bedrijfje in website's e.d.

dus als ik 's een keer een webiste wil maken kan ik die door jullie laten bouwen? :cry

Verwar cultuur niet met geloof.................

Een vrouw is volgens de islam een parel, het paradijs ligt aan de voeten van de moeder staat er letterlijk in de koran...

Wie zijn vrouw(en alle vrouwen) respectvol, liefdevol  en met geduld behandeld is een goede moslim(op dat gebied dan), degene die dat niet doet zal verantwoording af moeten leggen op de dag des oordeels aan Allah zelf.

daar heb ik zo mijn twijfels over, daar ik net in een topic op s.com in het actualiteitsforum getiteld pervers en tirraniek een deel vd koran gelezen heb.

er staat dat als je vrouw je ongehoorzaam is, of beter nog als je ongehoorzaamheid Vermoed, ja dat lees je goed, dat je haar dan op bed moet leggen en haar een paar flinke klappen moet verkopen.

Over uithuwelijking staat niets in de koran zelf, is dus ook geen geloofs-oplegging, maar een cultuur verschijnsel.

Ja natuurlijk staat er het een en ander aan verhalen in de koran waar uitgehuwelijkt werd, maar die verhalen staan ook in de bijbel en in de thora, vergeet nooit dat het een oud boek is en de gewoonte's toen heel anders waren........

Het is niet de islam die problemen geeft, het zijn de mensen en de cultuur.......

dan nog, het gaat hier om normen niet om het geloof. of het uithuwelijken nou door de islam of de cultuur bepaald word, feit is dat die normen regelrecht tegen jouw normen die je zeggen dat je iederen moet respecteren ingaan.

mijn vader is trouwens leraar, het is voorgekomen dat een meisje ineens niet meer in de klas zat. Uitgehuwelijkt door haar vader....

dus hoe kun je elkaar en elkaars normen respecteren wanneer het tot de normen van de ander behoort dat je je vrouw mag uithuwelijken, oftewel dat je disrespectvol moet zijn tegenover je dochter?

Het zweverig zijn heeft me al vele problemen opgeleverd, ik moet dan ook dagelijks mezelf aarden om in balans te blijven.

Als ik dat niet doe vang ik teveel op en dat gaat niet goed(ik sta teveel open), ik betrek het op mezelf en word er doodongelukkig van en kan amper meer normaal met mensen omgaan.

Ook pak ik klachten over als ik mezelf niet aard, dat is geen pretje....

ach, dat is alleen maar goed. er is toch al te weinig compassie op de wereld. :evil:

Normaal gesproken is het zo dat de sub ten alle tijden het kan laten stoppen, dat er personen zijn die dat niet doen, tja daar kan sm niets aan doen.......

Er zijn duidelijke regels en grensen.

Hij is ook heel lief :wink:  

Maar wij hebben geen sm-livestyle hoor, het is voor ons een spelletje wat we zo nu en dan doen.

Ik ben totaal niet onderdanig in het gewone leven(ben een schorpioen :wink: ).

hm, ik heb niet echt veel kennis van astrologie. wat houd schorpioen ongeveer in?

Denk je dat echt?

Ach alles kan en mag, als het maar niet iemand is die je echt kent...........

Er worden nogsteeds mensen ontslagen omdat bazen erachter komen dat die mensen een eigen erotische site hebben(van hunzelf), natuurlijk worden ze niet letterlijk daarop ontslagen, maar ze gaan wel wieberen.........

maartoch, je hoeft de aktueel maar open te slaan zoals ik vandaag deed en er staan minstens 10 paginas met sex(-zonder-liefde)-reclameadvertenties in. :?

Wel ik vind een dame in extreem korte kleding die op z'n hondjes op het toneel zit en klappen krijgt van een man best leuk om te zien hoor, maar het idee dat jonge kinderen dat ook zien vind ik echt een heel stuk minder...

Britney is zo "braaf" niet meer, de clips zijn zeer suggestief.....

een vrouw die klappen krijgt heb ik nooit gezien en ik zou er niet echt plezier aan beleven.

britney kijk ik eigenlijk nooit, ik kijk nooit TMF of MTV, behalve dan Jackass.

Vandaag ben ik trouwens net als ik Jackaas met 2 anderen in de boom gesprongen. boom meteen sneeuwvrij. :)

Dat kunnen we nog niet zeggen, hij is te jong om er wat over te kunnen zeggen of het blijft of niet.

Veel jonge kinderen zien heel veel, weten heel veel, maar vaak gaat dat vanzelf over als ze ouder worden.

dat moet juist voorkomen worden vind ik. in mijn ideale samenleving blablabla...

je weet ong. wel wat ik wil gaan zeggen. :P

Wat ziet hij.....

Wat ik weet dan......

Hij heeft een kindje van ongeveer dezelfde leeftijd bij hem, die ziet hij, speelt ermee.(deze is gezien door iemand die paranormaal is en die even bij hem "ingelogt" heeft in een periode dat we veel last hadden van ongewenst bezoek)

Hij heeft zijn gidsen om zich heen, die ziet hij en comminuceert met ze.

Verder ziet hij heel soms "enge mannetjes" en gewoon "bezoek", zo noemt hij het, verder wil hij er niet veel over kwijt en dat is zijn goed recht.

ik hoop dat hij ze blijft zien. nou ja, niet die enge mannetjes natuurlijk.

Wreed in jouw ogen, niet in de hunne...........

Het is maar net van welke kant je het af bekijkt.....

als je pijn veroorzaakt ben je wreed en meestal weet je wel dat je wreed bent.

Niet alle zielen gaan de mens-cyclus ook door........

erg weinig denk ik elfs. de aarde, of zelfs het hele fysieke universum is maar een molekuul in de zee van universa.

Hahahahahahahaha, ohhhh lieve schat van me, je moet nog heel veel leren........

Alle respect voor Jezus, maar hij staat geen greintje hoger dan jij of ik......

Dat is wat de kerk ervan gemaakt heeft om zo meer macht te verkrijgen, niet wat jezus zelf bedoelde........

het is jezus niet te doen om hoger te staan dan anderen en juist daarom staat hij hoger.

Zelfs god is niet hoger dan wij, wij zijn deel van god(of hoe je het wil noemen), ieder heeft de drievoudeige vlam in zijn hart, ieder is deel van het groter geheel, samen zijn wij god(en dan heb ik het niet alleen over de mensheid natuurlijk).

De kerk heeft er een mooi verhaaltje van gemaakt, een god bovenop een wolkje die wrokkig op ons neerkijkt, het is te grappig voor woorden.....

God leeft in je, niet erbuiten............

zeker. en er leeft meer god in jezus dan in bv. een lage ontwikkelde ziel, een saadam hussein bv.

De zoon van god die onze high above ons staat en onze zondes van ons afwast, een lachertje!!!!!!!!(niets ten nadele van jezus, de profeet...........)

Er is er maar 1 die verantwoording heeft over jouw leven en dat ben je zelf, niet jezus, niet god, niet je gidsen, niet de engelen er is niemand om je achter te verschuilen, ze zijn er alleen om jou bij te staat, om je te steunen, om je raad te geven in het pad wat je volgt, verder moet je het echt zelf doen, niemand die de hete kolen voor je uit het vuur haalt.

ik zeg niet dat jezus verantwoording heeft over mijn leven, ik zeg slechts dat hij meer ontwikkeld is dan mij (denk ik) en daarom noem ik hem een hogere ziel.

als je niet van hoger of lager spreekt hoef je ook niet over ontwikkeling te spreken.

Iedereen heeft zowel goed als kwaad in zich, in dit leven ben je bv een goeddoener, in het volgende leven misschien wel een seriemoordenaar.........

Alles zal je meemaken, je zal verkrachter zijn en verkrachte, je zal moordenaar zijn en vermoorde, zo leer je alles in totaliteit kennen(je ziel dan).

Er is geen hyrarchie, niets of niemand staat boven een ander, wel is er verschil, we zijn anders....

Een engel bv is niet hoger dan wij, ze zijn ANDERS.

oneens. ik denk dat er zeker wel een hierarchie is. de ene ziel is wat meer liefdevol en leeft dus in een hogere sfeer.

Net zoals de ene mens goed is in bv biologie en slecht is in wiskunde en de andere mens het andersom heeft.

Wij zijn allen GELIJK................

waaaa. allemaal gelijk alsjeblieft niet zeg. dan voel ik me als een mier in een mierenkolonie waarbij iedereen hetzelfde doet. natuurlijk, god zal wel van iedere ziel evenveel houden dus in die zin zijn we zeker gelijk maar toch is er wel degelijk vershcil in zielen en hoeveelheid liefde etc. je hebt.

Ook hier laat de kerk een enorm stempel achter, zij zijn het die de hyrarchie hebben verzonnen om daardoor macht te verkrijgen........

zoals de kerk het ziet dat zij de macht hebben over lagere kasten is idd onzin aar dat is ook niet precies wat ik bedoel.

Als je in de circel des levens een klas overslaat dan mis je kennis, dan mis je ervaring.

soms heb je ervaring niet nodig om iets al te weten/leren.

Je ziel kiest BEWUST voor dit leven, er word heel zorgvuldig, samen met je geestengroep en gidsen gekozen wat je nu gaat leren, wat je nu gaat ervaren.

Zodra je ziel het menselijk lichaam betreed ben jij in dit leven je daar niet meer bewust van.

Je ziel kiest dus een plek om geboren te worden, wat verder gebeurt weet de ziel wel een klein beetje, maar het kan niet totaal voorspeld worden(de toekomst ligt niet vast).

dat zal best, maar dan nog kan de ene ziel wel sneller leren dan een andere.

Je zal zien dat mocht het zo zijn(en ik hoop voor je dat het niet zo is) dat je er veel van zal leren, wees niet getreurd, in alles schuild schoonheid, zoek die schoonheid en je zal vrede kennen.

schoonheid is een van die dingen die ik moeilijker kan ervaren dan jiij.

Uit emotie zou ik zeggen, weg met dat gen!!!!!!!!!

Daarom is het ook goed dat dit soort dingen niet worden beslist uit emotie, maar vanuit verstand........

 

ik kan geen enkele verstandelijke,rationele reden bedenken om niet zieke genen eruit te halen.

Kijk anders of je met iemand mee kan rijden, in de meetinghoek kun je daar een topic over openen, dan ben je van de ellende van reizen af, word je opgehaalt en thuisgebracht(of hoef je niet ver te reizen).

zal het binnenkort misschien wel doen maar nu nog niet, inet tijd is bijna op

Ik ben ermee bezig, atlantis gaat even duren, de info die ik heb is zeer verspreid(tja ik ben nu eenmaal erg chaotisch).

De enrgie-lichamen zal ik morgen behandelen, heb alles al klaar liggen ervoor.

laat ik nou toevallig astrologisch maagd zijn en maagden zijn geordende, onchaotische wezens. (1 van de weinige dingen die ik weet over astrologie.)

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik ga teveel off-topic.............

Ik ben een schande voor mij eigen forumstuk :wink:  

Dus ik spreek mijzelf vermanend toe, erodome genoeg met het off-topic gaan!!!!!!!!!!!(andere mensen mogen mij natuurlijk ook terugfluiten hoor, maar nu heb ik het zelf gedaan).

Groetjes,

erodome

off-topic? energielichamen gaan ook over filosofie.

 

 

laat ik bij deze nog maar eens vragen

 

CHOPPIE GREENGROWER OF EN GROEN ALS GRAS, WAAR BLIJVEN JULLIE

 

en laat ik ook erodome nog maar eens herrineren aan de energielichamen topic en atlantis topic gewoon voor de zekerheid. je vroeg er zelf om. :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan is het goed. maar is zie in pornofilms mensen niet echt vaak (lees:nooit) met condoom vrijen. geeurt dat bij jouw wel?

 

condoom word steeds normaler in de porno-industrie, hier in nederland is het willen gebruiken van een condoom eigenlijk nergens een probleem.

 

dus als ik 's een keer een webiste wil maken kan ik die door jullie laten bouwen?  :evil:  

 

Door ons dat gaat niet lukken, door mijn husbie wel :wink:

 

daar heb ik zo mijn twijfels over, daar ik net in een topic op s.com in het actualiteitsforum getiteld pervers en tirraniek een deel vd koran gelezen heb.

er staat dat als je vrouw je ongehoorzaam is, of beter nog als je ongehoorzaamheid Vermoed, ja dat lees je goed, dat je haar dan op bed moet leggen en haar een paar flinke klappen moet verkopen.

 

Dit is pertinent NIET waar, dat staat absoluut niet in de koran(oftewel kom maar op met die "koran" tekst.........).

Er staat idd in de koran dat je je vrouw mag slaan, maar daaraan vooraf gaat een heel traject, praten, max. 2 maanden uit bed weren(sex), hulp inroepen van andere om te praten enz.

Ook staat er dat het een tikje mag zijn, geen slaan, het mag niet in woede gegeven worden en mag geen pijn doen.

 

Wat je niet mag vergeten is dat voor dit geschreven werd door de profeet mohammed er totaal geen vrouwenrechten waren, als een man er zin in had kon hij zonder enig probleem zijn vrouw om zeep helpen.

Hier is verandering in gebracht als eerste in de wereld door de profeet mohammed, hij is de eerste in de wereld geweest die vrouwen rechten toekende.

 

Deze regels in de koran gaan zelfs verder dan het rechtsysteem in nederland.

 

Daarbij moet je eigenlijk geen kleine stukjes uit een boek zoals de koran halen, het boek lees en begrijp je in het totaal of niet, er hangt heel veel aan elkaar samen en niets kan eruit gelicht worden en als wet gelden.

 

dan nog, het gaat hier om normen niet om het geloof. of het uithuwelijken nou door de islam of de cultuur bepaald word, feit is dat die normen regelrecht tegen jouw normen die je zeggen dat je iederen moet respecteren ingaan.

mijn vader is trouwens leraar, het is voorgekomen dat een meisje ineens niet meer in de klas zat. Uitgehuwelijkt door haar vader....

dus hoe kun je elkaar en elkaars normen respecteren wanneer het tot de normen van de ander behoort dat je je vrouw mag uithuwelijken, oftewel dat je disrespectvol moet zijn tegenover je dochter?

 

Aangezien het uithuwelijken van vrouwen geen enkele religieuse grond heeft kan ik dat in mijn samenleving zonder enig probleem verbieden zonder daarmee mensen in hun geloofsrecht aan te tasten.

En dat zal ik dan ook zeker doen :twisted:

 

hm, ik heb niet echt veel kennis van astrologie. wat houd  schorpioen ongeveer in?

 

Laat ik het heel kort zeggen, schorpioen is niet de aardigste onder de sterrenbeelden :wink:

We zijn koppig, eigenwijs, wrokkig, chaotisch, sexueel enz enz

 

maartoch, je hoeft de aktueel maar open te slaan zoals ik vandaag deed en er staan minstens 10 paginas met sex(-zonder-liefde)-reclameadvertenties in.  :?  

 

Zoals ik al zei, alles mag als het maar niet iemand is die je kent......

 

dat moet juist voorkomen worden vind ik. in mijn ideale samenleving blablabla...

je weet ong. wel wat ik wil gaan zeggen.  :cry  

 

Tja of je dat kan voorkomen is een 2de..............

 

ik hoop dat hij ze blijft zien. nou ja, niet die enge mannetjes natuurlijk.

 

Of hij ze blijft zien of niet is niet belangerijk in mijn ogen, alles wat teld is dat hij gelukkig is.

Hij is degene die bepaald wat zijn pad is in dit leven, niet ik....

 

als je pijn veroorzaakt ben je wreed en meestal weet je wel dat je wreed bent.

 

De meeste die "slecht" doen doen dit vanuit verwarring(bij geesten dan), ze zijn niet opzettelijk wreed, ze weten ook niet dat ze wreed bezig zijn.

Ze verdienen ons mededogen en onze hulp waar noodzakelijk.

 

Met andere entiteiten is het helemaal zo, sommige zijn zich niet eens echt bewust van ons bestaan en zullen ons bij wijze van spreken vertrappen alsof we een mier zijn, sommige kunnen heel wreed zijn zonder zichzelf er ook maar bewust van te zijn, net zoals een beer je opvreet als je in zijn weg loopt, ze zijn wat ze zijn.

 

het is jezus niet te doen om hoger te staan dan anderen en juist daarom staat hij hoger.

 

Lieve schat, ook jezus is begonnen zoals ieder mens, ook jezus heeft zijn cyclus van levens doorgemaakt, alleen in zijn laatste leven was hij wat wij "weten", dat was dan ook zijn laatste leven hier op aarde, hij is "verlicht".

Ook jij zal eens verlicht zijn, ook ik, ook ieder ander........

 

zeker. en er leeft meer god in jezus dan in bv. een lage ontwikkelde ziel, een saadam hussein bv.

 

Wat een nonses zeg(sorry), er leeft in ieder evenveel "god", dat je in dit leven een eikel bent doet daar niets aan af, dat "goddelijke" hoort bij de ziel, niet bij het mens in het betreffende leven.....

 

ik zeg niet dat jezus verantwoording heeft over mijn leven, ik zeg slechts dat hij meer ontwikkeld is dan mij (denk ik) en daarom noem ik hem een hogere ziel.

als je niet van hoger of lager spreekt hoef je ook niet over ontwikkeling te spreken.

 

Hoger en lager zijn door de mens bedachte termen, die bestaan niet op energetisch nivo, net zoals tijd niet bestaat daar.

Geloof me wanneer ik zeg dat ieder gelijkwaardig is........

 

oneens. ik denk dat er zeker wel een hierarchie is. de ene ziel is wat meer liefdevol en leeft dus in een hogere sfeer.  

 

Elke ziel is liefdevol, alleen in het leven wat je leefd kan je een aardig persoon zijn of een wat minder aardig persoon, in het volgende leven ben je weer wat anders.

Het is alleen de persoonlijkheid die veranderlijk is, de ziel veranderd niet.

Er is geen hierarchie, ik hoop dat je ooit nog eens de kans krijgt om met je gids te praten, die kan het je veel beter uitleggen dan dat ik kan.

 

waaaa. allemaal gelijk alsjeblieft niet zeg. dan voel ik me als een mier in een mierenkolonie waarbij iedereen hetzelfde doet. natuurlijk, god zal wel van iedere ziel evenveel houden dus in die zin zijn we zeker gelijk maar toch is er wel degelijk vershcil in zielen en hoeveelheid liefde etc. je hebt.  

 

Gelijkwaardig is een beter woord, we zijn individuen die samen een groter geheel vormen.

Er is geen verschil in de hoeveelheid liefde bij verschillende zielen, zie boven voor verdere uitleg.

"god" houdt van iedereen, "god" is dan ook een onuitputtelijke bron van onvoorwaardelijke liefde..............

 

soms heb je ervaring niet nodig om iets al te weten/leren.  

 

Als je naar aardse maatstaven denkt heb je gelijk, maar dit zit op energetisch nivo........

Wij zijn hier op aarde om te ervaren.......

 

dat zal best, maar dan nog kan de ene ziel wel sneller leren dan een andere.

 

Nee, de ene ziel leert niet sneller dan de ander, alles moet ervaren worden, dat kost evenveel tijd als bij een andere ziel.

De ene persoonlijkheid leert wel sneller dan de ander, dus in 1 leven kan dat gelden in het totaalbeeld niet.....

 

Je denkt teveel naar aardse maatstaven, de ziel heeft totaal niets met aardse maatstaven te maken..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kenny,

 

Ik moet mijn woorden over sm voor een deel terugnemen.........

Gisteren hebben we een sm film gehuurt, aan de hoes konden we niet zien wat het presies was.

Ik zal jullie de gruwelijke details besparen(ik was me er niet van bewust dat gewone videotheken zulke harde films verhuurde, maarja dat weet ik nu ook weer...), maar het was gewoonweg ENG..........

 

Wat er gebeurde ging over alle grensen heen die ik me kan bedenken, dat iemand hier tegen is kan ik heel erg goed begrijpen en dat deel ik ook.

Wat ik zag was echt niet gezond meer, kan niet goed voor je zijn......

 

Ik moet dus in alle eerlijkheid zeggen dat ik dit veelste ver vond gaan en dat ik deze hoek van sm heel duister en slecht vind.

 

Dus ik moet je voor een deel gelijk geven wat sm betrefd...

 

Wij gaan dus echt niet zover, er word niet verwond, zelfs geen blauwe plekken, ook word er niet zo zwaar vernederd, het moet leuk blijven bij ons.....

 

Ok moest dat even kwijt..........

 

Een zeer geschokte,

erodome

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, wat moet ik daar allemaal op antwoorden :? :evil: 8) :wink:

 

Quote:  

 

best wel irri eigenlijk.  

 

 

Ja eigenlijk wel he, doe nu een poging om het anders te doen

:cry

 

ik ken een heel aantal paranormale mensen, van de meeste weet ik dat ze vooral in hun tienerjaren hele moeilijke tijden hebben gehad, maar zelfs volwassen en is staat om het te controleren is het nog niet makkelijk.
daar heb ik altijd me twijfels bij.....

kunnen mogelijk een paar bijzitten met een bepaalde gave, maar merendeel zie ik toch als oplichters

 

Dit meisje had "iets" bij zich dat continu zei tegen haar dat ze haar polsen oor moest snijden, dit dag in dag uit.......
zie hier het verband niet met het paranormale, eerder met stemmen in je hoofd en gespleten persoonlijkheid :?

 

Quote:  

Trance alleen als het persoon het wil, het opleggen hiervan is ronduit gevaarlijk........  

 

wat is trance nou eigenlijk? alles wat onder een niet-alledaagse bewustzijnstoestand word genoemd valt eigenlijk wel onder trance.  

er moet natuurlijk wel begeleiding zijn en dat is er in mijn samenleving.

Ik zie het iig als soort van hypnose...... iedereen eerst even langs rata rostelli :wink:

 

de vrijheid van de ouders? waarom zouden de ouders mogen beslissen of ze de hersenen van hun kind harmonisch of disharmonisch laten opgroeien?

 

Tja, zo kan je alles wel opleggen voor een baby.  

Als mijn ouders hadden gedacht dat ik noem maar wat fundamentalistische moslim zijn goed voor me was geweest dan had ik nu in een burqa gezeten en zeer zeker niet hier op het wietforum geweest.......  

En aar was ik helemaal niet blij mee geweest!!!!!!

dat zal altijd een lastige blijven, wie heeft het recht te beslissen over een ander leven ? (zo ook abortus), aan de andere kant moet er vaak wel door een ander beslist worden (ouders) omdat een kind (nog) niet in staat is dit te doen en/of nog geen juiste afweging te maken.

 

Symptoombestrijding ben ik niet voor, alles maar preventief weghalen ben ik ook niet voor, ziekte's hebben hun redenen, de oorzaak(die zo goed als altijd op geestelijk vlak liggen) dient aangepakt te worden.  

 

helemaal mee eens, alleen ligt de oorzaak bij sommige ziektes juist op genetisch vlak

vandaar dat je ook van ongezonde voeding af wil, oorzaak van aantal ziektes liggen juist op dat vlak. Zal dan dus ook inhouden dat roken ed ook preventief verwijderd/verboden moet worden ? :?

 

Foto laat ik graag zien, ben supertrots op hem dus hierbij een foto
......en met recht trots :) :wink:

 

wat zijn de normen in jouw samenleving?  

 

Normen, even denken hoor...  

ik denk dat ik het kort kan samenvatten in respect voor elkaar, mededogen voor elkaar, ieder in zijn/haar waarde laten zonder je eigen visie op te dringen en natuurlijk geen kwaad berokkenen.

kan me wel vinden in die korte samenvatting :wink:

 

dit ken ik dus uit eerste hand, ik kan je vertellen dat het alles behalve leuk is als je kind krijsend van angst tegen een muur probeert op te kruipen om maar weg te komen bij wat hij ziet, datgene kan hij beschrijven en zeggen waar het is en hoe het zich beweegt.  

Maar gelukkig heb ik e mogenlijkheden om hem bij te staan en te helpen waar nodig

vraag me dan ook af of hij dit zal hebben zonder newage, trance, hemi en weet ik wat allemaal nog meer. Ben zelf van mening dat als je je er voor openstelt, je dus veel gevoeliger bent hiervoor. Zo ook met geesten; geloof je daar in dan is de kans groot dat je ze ook zal ervaren (kan ook (onbewust) fantasiebeelden zijn, die overigens heeeel geloofwaardig over kunnen komen). Sta je niet open voor geesten, dan zal je er geen last van hebben ook (aldus mijn mening/ervaring).

 

Ik zou zo zeggen kom naar de meeting!!!!!!!!!!!  

I will be there...(en hopelijk nog vele andere!!!!!!!)

Als het beetje meezit, ik ook wel;

al is de kans groot dat ik dat weekend weg zal zijn (toeren op de motor)

 

(als de vragen te prive zijn hoef je niet te antwoorden maar ik ben gewoon van nature nieuwsgierig)  

 

kan je dat wel aan, een kind hebben terwijl je net in de twintig zit?  

was het een ongelukje of was je biologische klok op volle toeren aan het draaien?

hm, maar waarvoor heb je voor dat beroep gekozen als het niet voor makkelijk geld is?

en dat vind husband niet erg? erg open relatie zo te horen.  

hoop wel dat je het veilig doet, je zou maar een kind erbij krijgen van een of andere pornoster

nou we het toch over geld hebben, hoe zorgen jullie voor jullie geld?

Gewoon nieuwsgierig ??????? (wat is bij jou dan ongewoon nieuwsgierig ?) :P :wink: :wink:

 

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  

Ik ga teveel off-topic.............  

Ik ben een schande voor mij eigen forumstuk  

Dus ik spreek mijzelf vermanend toe, erodome genoeg met het off-topic gaan!!!!!!!!!!!(andere mensen mogen mij natuurlijk ook terugfluiten hoor, maar nu heb ik het zelf gedaan).

FLUIT ! :wink: 8)

 

laat ik bij deze nog maar eens vragen  

 

CHOPPIE GREENGROWER OF EN GROEN ALS GRAS, WAAR BLIJVEN JULLI

zie vorig antwoord, moet ook nog weleens werken, sociaal leven, andere topics lezen, mod spelen/bezig in eigen rubrieken, bezig zijn met hok, enz enz. Zie maar eens een uur vrij te maken om de bovenstaande reacties te lezen en er ook nog eens op te reageren :(

 

het is jezus niet te doen om hoger te staan dan anderen en juist daarom staat hij hoger.
moet je al wel in jezus/god geloven. Doe ik dus niet...... ik geloof wel in het geloof in god :? 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door ons dat gaat niet lukken, door mijn husbie wel :wink:  

ach, en hoe duur is dat? misschien vraag ik jullie nog eens een site te bouwen voor me.

Dit is pertinent NIET waar, dat staat absoluut niet in de koran(oftewel kom maar op met die "koran" tekst.........).

Er staat idd in de koran dat je je vrouw mag slaan, maar daaraan vooraf gaat een heel traject, praten, max. 2 maanden uit bed weren(sex), hulp inroepen van andere om te praten enz.

Ook staat er dat het een tikje mag zijn, geen slaan, het mag niet in woede gegeven worden en mag geen pijn doen.

juist ja.

ziehier:

4:34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.

Wat je niet mag vergeten is dat voor dit geschreven werd door de profeet mohammed er totaal geen vrouwenrechten waren, als een man er zin in had kon hij zonder enig probleem zijn vrouw om zeep helpen.

Hier is verandering in gebracht als eerste in de wereld door de profeet mohammed, hij is de eerste in de wereld geweest die vrouwen rechten toekende.

grappig dat ayaan hirsi ali nou juist mohammed heeft aangevallen. en hem een perverse tiran heeft genoemd die vond dat vrouwen binnenshuis moesten blijven.

Deze regels in de koran gaan zelfs verder dan het rechtsysteem in nederland.

verder? wat bedoel je daarmee?

Daarbij moet je eigenlijk geen kleine stukjes uit een boek zoals de koran halen, het boek lees en begrijp je in het totaal of niet, er hangt heel veel aan elkaar samen en niets kan eruit gelicht worden en als wet gelden.

de koran is vooral een herhaling van eerdere teksten in de koran. er staat gewoon 100 keer dat je moslijm moet zijn en in het paradijs komt, dat er mooie gaarden zijn en rondborstige grootwitogige vrouwen. constant herhaling. vervelend gewoon.

volgens mij kun je dus gewoon kleine stukjes lezen.

Aangezien het uithuwelijken van vrouwen geen enkele religieuse grond heeft kan ik dat in mijn samenleving zonder enig probleem verbieden zonder daarmee mensen in hun geloofsrecht aan te tasten.

En dat zal ik dan ook zeker doen :twisted:  

je snapt mijn punt niet. jij zegt dat je elkaar moet respecteren, ongeacht cultuur etc. dat zijn jouw normen zeg je. maar deze normen van die andere ucltuur gaan regelrecht tegen die normen van jouw in. hoe valt dat op te lossen? je beperkte jezelf in je beschrijving van je normen niet tot geloofsovertuiging.

Laat ik het heel kort zeggen, schorpioen is niet de aardigste onder de sterrenbeelden :wink:  

We zijn koppig, eigenwijs, wrokkig, chaotisch, sexueel enz enz

je zal toch ook wel goede eigenschappen hebben.

Zoals ik al zei, alles mag als het maar niet iemand is die je kent......

alles mag is de verloedering van de maatschappij.

Tja of je dat kan voorkomen is een 2de..............

met genoeg burqas wel, om het overdreven te stellen.

Of hij ze blijft zien of niet is niet belangerijk in mijn ogen, alles wat teld is dat hij gelukkig is.

Hij is degene die bepaald wat zijn pad is in dit leven, niet ik....

zeker waar maar ik denk dat mensen die astraal kunnen reizen het gelukkigst van allemaal zijn.

Met andere entiteiten is het helemaal zo, sommige zijn zich niet eens echt bewust van ons bestaan en zullen ons bij wijze van spreken vertrappen alsof we een mier zijn, sommige kunnen heel wreed zijn zonder zichzelf er ook maar bewust van te zijn, net zoals een beer je opvreet als je in zijn weg loopt, ze zijn wat ze zijn.

de meeste verhalen over geesten die ik ken komen de geesten best wel bewust over anders.

Lieve schat, ook jezus is begonnen zoals ieder mens, ook jezus heeft zijn cyclus van levens doorgemaakt, alleen in zijn laatste leven was hij wat wij "weten", dat was dan ook zijn laatste leven hier op aarde, hij is "verlicht".

Ook jij zal eens verlicht zijn, ook ik, ook ieder ander........

en daar ligt nou mooi een fundamenteel verschil van mening. God heeft ons niet als identieke robotten uitgezonden die op hetzelfde lage punt moesten beginnen. sommige warenb al beter,volwaakter dan andere.

Wat een nonses zeg(sorry), er leeft in ieder evenveel "god", dat je in dit leven een eikel bent doet daar niets aan af, dat "goddelijke" hoort bij de ziel, niet bij het mens in het betreffende leven.....

ik denk dat als er veel god in je zit dat je ej dan ook overeenkomstig gedraagt. bepaalde soorten gedrag zijn ongoddelijk us ik denk dat er dan ook minder god in je leeft.

Hoger en lager zijn door de mens bedachte termen, die bestaan niet op energetisch nivo, net zoals tijd niet bestaat daar.

Geloof me wanneer ik zeg dat ieder gelijkwaardig is........

zeker wel. ik lees vaak zat dat je ontwikkeld moet zijn om naar een hogere energetische frequentie te kunnen. hoeontwikkelder je bent, hoe hoger je kan komen.

Elke ziel is liefdevol,

de een wat meer dan de ander.

alleen in het leven wat je leefd kan je een aardig persoon zijn of een wat minder aardig persoon, in het volgende leven ben je weer wat anders.

Het is alleen de persoonlijkheid die veranderlijk is, de ziel veranderd niet.

liefdevol zijn is een onderdeel van de persoonlijkheid.

Er is geen hierarchie, ik hoop dat je ooit nog eens de kans krijgt om met je gids te praten, die kan het je veel beter uitleggen dan dat ik kan.

wel.

Gelijkwaardig is een beter woord, we zijn individuen die samen een groter geheel vormen.

Er is geen verschil in de hoeveelheid liefde bij verschillende zielen, zie boven voor verdere uitleg.

welwaar. waarom lees ik bv. als ik over Bijna-dood-ervaringen lees dat mensen begroet worden door liefdevolle wezens, maar dat er vaak een wezen bij komt dat veel groter en liefdevoller etc. is dan de andere, een wezen dat er de leiding schijnt te hebben?

waarom lees ikdan als mensen vanaf datpunt de aarde zien dat ze duidelijk merken dat bepaalde groepen mensen (in grote steden ) op een lagere frequentie zitten dan andere mensen (die meestal in de wat minderbevolkte gebieden wonen.)

"god" houdt van iedereen, "god" is dan ook een onuitputtelijke bron van onvoorwaardelijke liefde..............

mee eens.

Als je naar aardse maatstaven denkt heb je gelijk, maar dit zit op energetisch nivo........

Wij zijn hier op aarde om te ervaren.......

ik heb al zoveel ervaren.

Nee, de ene ziel leert niet sneller dan de ander, alles moet ervaren worden, dat kost evenveel tijd als bij een andere ziel.

niet alles hoeft ervaren te worden, sommige dingen ervaar je om te leren. wat heeft het voor zin om dergelijke levens te leven als je als een snel-ontwikkelde ziel die dingen al geleerd hebt?

waarom denken de boedd. monniken dat ze verlichting kunnen bereiken door 1 leven heel intensief te mediteren en de deugden van liefde mededogen vreugde en gelijkmoedigheid beoefenen?

Kenny,  

Ik moet mijn woorden over sm voor een deel terugnemen.........  

8O :twisted: :evil:
 

Gisteren hebben we een sm film gehuurt, aan de hoes konden we niet zien wat het presies was.  

Ik zal jullie de gruwelijke details besparen(ik was me er niet van bewust dat gewone videotheken zulke harde films verhuurde, maarja dat weet ik nu ook weer...), maar het was gewoonweg ENG..........  

Wat er gebeurde ging over alle grensen heen die ik me kan bedenken, dat iemand hier tegen is kan ik heel erg goed begrijpen en dat deel ik ook.  

Wat ik zag was echt niet gezond meer, kan niet goed voor je zijn......  

Ik moet dus in alle eerlijkheid zeggen dat ik dit veelste ver vond gaan en dat ik deze hoek van sm heel duister en slecht vind.  

Dus ik moet je voor een deel gelijk geven wat sm betrefd...  

Wij gaan dus echt niet zover, er word niet verwond, zelfs geen blauwe plekken, ook word er niet zo zwaar vernederd, het moet leuk blijven bij ons.....  

Ok moest dat even kwijt..........  

Een zeer geschokte,  

erodome

nou snap je zeker wel dat ik ontzettend nieuwsgierig ben naar wat er gebeurde in zo'n film. dus geef me die details maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...