Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
panjaabie

Scrog, Buitengewone Soortjes

Recommended Posts

yo

 

ik ga binnekort beginnen met een nieuwe kweek en ik weet nu al dat ik ga SCROGGEN.

 

allemaal heel leuk jah maar welk soortje moet ik nemen ? ? ? :rolleyes:

 

de planning is om een soortje te nemen dat niet zo "standaard" is(k2/white widow/PP/NLX) maar welke dan? het liefst een soortje dat lekker fruitig is, ik zat zelf te denken aan lemon skunk maar is die wel een beetje goed te doen in een SCROG?

 

iemand met ervaring met lemon skunk laat wat van je horen! :wacko:

 

suggesties voor andere soorten worden ook errug op prijs gesteld :likken:

 

alvast bedankt

 

Rustig ,

 

P.S. het liefst een soortje dat een bloeitijd heeft van 8-10 weken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ice wil wel scroggen ...van www.sensiseeds.tk had ik ze gehaald

deze plant lijkt wel de eerste 4 week 12 12 te blijven doorgroeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

lemon skunk is denk ik goed geschikt om te scroggen, best is dat je een grote plant pakt, persoonlijk zou ik voor een haze gaan, maar die bloeie wel langer dan 8 weken. Ik denk dat je goed zit met je lemon skunk though

 

peace :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ricop2

hhmmm... klinkt interresant maar als die nog 4 weke in 12/12 doorgroeid krijg je dan niet veels te lange uitschieters door je net heen?

 

@ellaw

de planning is 4 of 5 planten op 1m2, dus ik denk niet dat een echt grote plant (northern light) ofzo niet echt nodig is.

 

en over de Haze ga ik nog ff nadenken, ik weet niet of ik het ga halen met de bloeitijd :rolleyes:

dus ga ik het maar op safe spele deze keer :wacko:

 

Rustig ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een fruitige plant wil, dan zou ik blueberry nemen! Ik lees overal dat het een vrij makkelijke plant is, en ik heb het gerookt het is echt lekker. Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad! die Blueberry kan echt overal tegen! Sterke plant en wordt zelf tot 100cm hoog direct op 12/12, dus scroggen zou ie zeker goed voor zijn!

 

Boks,

 

Domi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ge direct op 12/12 zet moet ge dan toppen in de voorbloei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meesten wat direct onder 12/12 kweken raden aan om dat niet te doen... Maar die zelfde mensen raden ook aan om niet te dieven :rolleyes:

 

Heb ik schijt aan :wacko:

 

Ik ga ook toppen waarschijnlijk op mijn volgende ronde 12/12. Maar toppen EN scroggen??.. ... misschien een beetje teveel overbelasting voor je plantjes ...

Btw, als je topt bij 12/12, lijkt het mij verstandiger om de top voor 3/4 te kappen, i.p.v. helemaaal weg!

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah 3/4 aka fimmen vind ik sowieso beter, meer toppen hé.

 

Maar ik dacht dat as je gaat scrggen je net best wel de plant topt

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt! Maar niet iedereen is ervoor om te scroggen op direct 12/12 ... Maar volgens mij kan het wél! Je plantje zal wat langzamer ontwikkelen, maar volgens mij kan het! Ik had het kunnen doen, achteraf bekeken :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor het overneme van me topic :D

 

toppen tijdens de 12/12 vanuit zaad methode raad ik wel af omdat het stress veroorzaakt waardoor je planten ff stilstaan en als je deze methode gebruikt is elke dag groei wel erg belangrijk, dieven daarintegen kan wel maar ik zou daar wel mee wachten tot je planten klaar zijn met groeien

 

maar de planning is niet om ze gelijk op 12/12 te zetten en omdat ik wel een lekker vol hokkie wil ga ik scroggen en misschien dieven, ligt eraan hoeveel hasj ik van de fluffly toppen van me net geoogste PP kan halen als het genoeg grammen zijn ga ik niet dieven dan word het allemaal Heerlijk Helder Hasjie :P

 

probleem kan misschien wel zijn dat ik met gefminiseerd zaad ga werken al dat gedoe met die mannetjes is zo irritant ;)

 

dus ik heb nu 3 kanshebbers:

 

Lemon skunk

ICE

Blueberry

 

ik wacht het nog ff af welke het word eerst me hok maar demonteren verplaatsen en weer in elkaarzetten ;)

 

Rustig ,

 

P.S. Big Bang is trouwens ook in de running, een goeie indica is ook wel erg interresant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...