Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LordShay

Te Veel Geblowed

Recommended Posts

Zaterdag (gisteren dus) heb ik weer lopen blowen met een groep vrienden voor het cafe. Ik kreeg van alle kanten joints aangegeven. Ik heb dus veel te veel joints op. Grotendeels was het allemaal amnesia, volgens mij is dat spul fucking sterk :rolleyes: Ik kon nouwelijks meer bewegen en ik werd een beetje misselijk. Komt dit door het over gebruik? Verder was het gevoel wel leuk hoor :wacko: Alleen de lichtelijke misselijkheid was flink rot. Weet iemand iets over de sterkte van Amnesia? En na hoeveel joints je teveel kan hebben gebruikt als redelijke beginner (als in ik rook het maar eens per week).

 

thanks :likken: Shay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is voor iedereen verschillend, afhankelijk van grote en gewicht en ook reageert ieder mens anders op wiet. Het is gewoon je eigen grens kennen net als bij drinken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het voor jou niet goed voelde, dan heb je teveel gebruikt. Da's niets om je zorgen over te maken, gewoon volgende keer beetje meer uitkijken. :rolleyes: Op deze manier vind je je grens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je natuurlijk ook kan doen is niet élke joint aannemen die je aangeboden wordt...Doe het op je eigen tempo en rustig aan. Hoe je hier die avond voorstelt lijkt me het eerder een brasspartij met wiet ipv alcohol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben gierig en een echte Hollander. Als me iets gratis word aangeboden mot ik het hebben. :rolleyes: En ik houd van wiet, moeilijk te weerstaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat vind ik nu niet echt een complement voor jou en je landgenoten... Ik vind de meeste hollandse toeristen in België super vrijgevig :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha :rolleyes: Ach ik heb lol gehad, beetje teveel of niet, was leuk. Je moet er wat voor over hebben. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter teveel dan te weinig zeg ik dan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat vind ik nu niet echt een complement voor jou en je landgenoten... Ik vind de meeste hollandse toeristen in België super vrijgevig :rofl

 

idd de meeste hollandse touristen geven goed fooi in de horeca

 

grzz :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben gierig en een echte Hollander. Als me iets gratis word aangeboden mot ik het hebben. :D En ik houd van wiet, moeilijk te weerstaan.

 

Daar heb ik dus nou ook last van :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol ik vind ook dat nederlanders vrijgevig zijn in de horeca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...