Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Djoe1984

Oogsten????

Recommended Posts

Hallo iedereen heb in mijn serre voor de moment nog een norderlight staan van ong 160 cm hoog. nu denk ik wel dat die een der dagen om moet omdat ik heel veel bruine haartjes heb op de toppen. Heb al veel gelezen over de zogenaamde trichomen maar heb geen microscoop :tu daarom is mijn vraag of het kwaad kan van een plant te lang te laten staan? word deze dan bijvoorbeeld slechter van kwaliteit of dergelijke?

 

alvast bedankt voor de replys

 

greetz djoe

 

P.s: zal is zien of ik geen pics kan uploaden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's zouden bij deze vraag niet verkeert zijn.

 

En als je het met het blote oog wilt doen, kijk dan of 80% van de haren bruin zijn zo is het mijn geleerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe je deze foto’s eenvoudig in je topic kunt opnemen kun je lezen in dit topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de planten te lang laat staan neemt de productie van THC weer af dus de kwaliteit wordt minder, waneer de THC productie op zijn top zit kun je het beste met een microscoop zien maar dit is meestal waneer de haren 80% bruin zijn. Als ze dit zijn, niet gaan twijfelen gewoon omkappen die handel. Als de toppen bovenin de plant wel al zover zijn maar onder zijn ze nog wit of witter dan kun je gewoon alleen het bovenste oogsten en de rest nog even laten staan.

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok bedoel je dan 80% van alle haartjes op de plant of niet, want in de bovenste knop zit ik misschien al wel op 80% maar meer naar onder en het midden toe is dit misschien slechts 50 of 60% per knop. nu enkel haar hoofdje omdoen zou volgens andere niet goed zijn ivm stress. Vorig jaar had ik mijn plant al vroeger om gedaan en heb toch de indruk dat doordat hij langer blijft staan de knoppen nog steeds dikker worden. Wat mij natuurlijk zeer tevreden stelt :P

 

graag een reactie

Edited by Mikeh

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu het kouder begint te worden zou ik nie te lang meer wachten om te kappen,tenzij je serre verwarmt is natuurlijk!!!

greetz,flapke

Share this post


Link to post
Share on other sites

omkappe drogen en roken mooi weer wordt het tog niet meer :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je de planten te lang laat staan neemt de productie van THC weer af dus de kwaliteit wordt minder, waneer de THC productie op zijn top zit kun je het beste met een microscoop zien maar dit is meestal waneer de haren 80% bruin zijn. Als ze dit zijn, niet gaan twijfelen gewoon omkappen die handel. Als de toppen bovenin de plant wel al zover zijn maar onder zijn ze nog wit of witter dan kun je gewoon alleen het bovenste oogsten en de rest nog even laten staan.

 

Suc6

Bedoel je niet de trichromen, harskliertjes?

gallery_9099_3272_17282.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...