Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

empty

Nieuw Kweekje Herijuana

Recommended Posts

Ziet er inderdaad goed uit ,.

maar ze zullen nu onderhand wel lekker aan het verdikke zijn

die toppen.

 

Suc6 ,......................... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm die Heri is overheerlijk van smaak jonge :D

 

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mede kwekers,

 

Hier ben ik met een nieuwe up-date, en al zeg ik het zelf "het begint er lekker uit te zien" :)

Ondertussen zitten de vrouwtjes op dag 37 van de bloei, er is al weer een groot verschil te zien, nu begin ik al overal lekker topjes te zien.

Het begint er echt wel zalig uit te zien, ik ben nu ook begonnen met het extra bijgeven van een bloei boost van canna, deze

geef ik nu al enkele dagen mee met de gewone voeding, en de plantjes reageren er goed op.

Ik geef de plantjes nu ongeveer 250ml per dag, en ik denk dat dit een goeie dosis is, want de plantjes zetten hun bladeren lekker recht.

Ik heb natuurlijk weer enkele foto's genomen voor kleur in mijn topic te brengen :P

 

gallery_17190_6584_16188.jpg

gallery_17190_6584_51264.jpg

gallery_17190_6584_85174.jpg

gallery_17190_6584_162396.jpg

gallery_17190_6584_86381.jpg

gallery_17190_6584_86686.jpg

 

@ Dustdevil

 

De topjes zijn inderdaad mooi aan het verdikken hé :P

Hopelijk zullen ze nog lekker vettig worden, maar ik heb nog een mooie tijd te gaan :D

 

@ Medical

 

Ik kan al niet wachten om mijn eerste sigaarke te rollen :D

Hier op het forum vind ik niet zoveel verslagen van deze plant, dus dit maakt mij extra nieuwsgierig.

 

Zo dit was het weer voor deze up-date

Alle reactie's zijn welkom

Tot de volgende ;)

Grts m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey iedereen,

 

Ik wou nog even enkele nieuwe foto's tonen :rofl

 

gallery_17190_6584_5845.jpg

gallery_17190_6584_136558.jpg

gallery_17190_6584_71446.jpg

gallery_17190_6584_76243.jpg

gallery_17190_6584_130562.jpg

gallery_17190_6584_50454.jpg

 

De topjes zijn nu lekker hard aan het worden, dit lijkt mij ideaal voor een mooie opbrengst

Het is soms moeilijk de temperatuur hoog te houden met de lamp uit, aangezien het zo koud aan het worden is.

Maar het lukt mij nog steeds om de 20° te halen.

Graag tot de volgende

Grts m

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er lekker wit uit, maar dat kun je wel verwachten van zo een knock out indica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mede kweker,

 

Hier ben ik terug met een nieuwe up-date.

Vandaag staan de plantjes 49 dagen op 12/12, en het einde is denk ik in zicht aan het komen :D

Ik ga de plantjes vandaag hun laatste keer voeding geven, zo dat ze op het gemakje kunnen ontkuren.

Als ik mijn kastje open trek dan komt er een zeer intense geur naar buiten, het is echt een lekker ruikende plant

Ik ben heel benieuwd naar de smaak en geur bij het roken van de toppen.

 

@ tnt207

 

Thx voor de reactie, idd de topjes zien er al lekker wit uit, dus een bom van thc :P

Nog even afwachten om het effect ervan te merken :P

 

Ik heb terug enkele lekker foto's gemaakt

enjoy ;)

 

gallery_17190_6584_37180.jpg

gallery_17190_6584_74875.jpg

gallery_17190_6584_14885.jpg

gallery_17190_6584_634667.jpg

gallery_17190_6584_59929.jpg

gallery_17190_6584_51544.jpg

gallery_17190_6584_469432.jpg

gallery_17190_6584_569246.jpg

gallery_17190_6584_566267.jpg

 

De volgende up-date zal waarschijnlijk pas zijn voor als de plantjes klaar zijn, ik schat dat dit nog ongeveer een goeie 10dagen

zal duren, maar moesten jullie er anders over denken mag het altijd gezegd worden

Graag tot de volgende

Grts m

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat ze nog wel even kunnen hoor

 

je dames zullen er nooit minder van worden ....

 

en als je ze nog wat langer geeft krijg je natuurlijk alleen maar meer gewicht :P

 

wel goed blijven ventileren ,en controleren op toprot

 

Laters Da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey iedereen,

 

Hier ben ik terug met een kleine nieuwe up-date

De plantje staan ondertussen al 58 dagen op 12/12 en ik denk dat het einde aan het naderen is.

Hier ben ik nog niet 100% zeker van daarvoor dat ik nog even enkele foto's gemaakt heb voor een oordeel van jullie.

Ik ben vanaf dit weekend begonnen met de planten enkel afgezuurd water te geven, ik denk nu de plantjes nog een goeie week te laten verder gaan.

Ik begin te merken dat de toppen lekker hard geworden zijn, en zie ze nu niet zo veel meer veranderen in de laatste dagen.

Er zijn al vele haartjes die bruin aan het worden zijn, daardoor begin ik nu te twijfelen of ze al bijna klaar zullen zijn.

Hier volgen enkele foto's

 

gallery_17190_6584_456255.jpg

gallery_17190_6584_660580.jpg

gallery_17190_6584_342732.jpg

gallery_17190_6584_656255.jpg

gallery_17190_6584_407349.jpg

 

@ Da Dende

 

Thx voor de tip, ik kijk nu bijna elke dag de plantjes na op toprot aangezien ze nu al een tijdje staan, maar momenteel is er nog niets te bespeuren :lol:

 

Zo dit was het weer, ik hoop op enkele reacties zodat ik weet of mijn keuze voor de plantjes nog een week te laten staan goed is.

Graag tot de volgende :P

Grts m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook nog maar beginnend kweker, maar als ik je foto's zie zijn er nog geen 80% van de haartjes bruin, dus nog een weekje kan geen kwaad?

 

Je veldje ziet er heerlijk uit! :P :lol: ;)

 

Gr. El Shamano

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog een weekje langer laten staan zal ze echt geen kwaad doen.

de toppen zullen nog harder worden en de smaak zachter.

nog effe wachten dus,maar dan :lol: ;) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey iedereen,

 

@ pietjepuck en Weedbrother

 

Thx voor de reactie, ik ben vanplan ze nog te laten staan hoor :P

 

Nu komt de grote vraag, ik wil gerust mijn planten nog een extra week laten staan als alles goed gaat, maar ik ben gestopt met het geven van voeding

Daarmee vraag ik mij af of het geen kwaad kan de planten n u nog een extra week zonder voeding te laten?

Ik hoop hier enige reacties op te krijgen, morgen zal ik eens foto's proberen uploaden zodat jullie kunnen zien hoe ze verder aan het gaan zijn

Graag tot morgen en reacties zijn nu al welkom :lol:

 

Grts m

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kan zeker geen kwaad. maar je kan ze ook nog een laatste keer geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, leuke kweek, planten zien er erg gezond en mooi groen uit. :tu

 

Als ik zie wat er tussen die 2 foto shoots aan top is bijgekomen en alles nog zo groen is met wat bruine haartjes en veel witte.... zou ik nu nog niet oogsten. Gewoon van dag tot dag bekijken maar een week zou me niet verbazen in jouw geval.

 

Planten zijn zo mooi groen nog, misschien vertekent dat het iets maar laat nog maar paar daagjes staan. :lol:

 

Oja, dus die week zonder voeding prima, je zou nu snel nog een pk shotje kunnen geven als je dat perse wil, maar die planten hebben van alles voldoende enkel op de toppen hier en daar een bruin bladpuntje bij de laatste fotos.. maar das niet gek na 8wk bloei.

 

Laten staan dus en voeren niet nodig, wellich tdie bladpuntjes beetje (en wat is dat onderin, de leeftijd?? :P) verbranding? Wat geef/gaf je ze en op wat voor grond?

Maar misschien levert het nog wat op om wat te geven, ben verder ook geen deskundige. :)

 

Hoe lang heb je de dames trouwens voorgegroeid en hoe heb je geselecteerd of had je stek?

Ben wel nieuwsgierig naar meer van je kweekje. :D

 

Gr

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey iedereen,

 

Hier ben ik dan terug met de beloofde foto's :lol:

Maar eerst even reageren op de reacties :tu

 

@ elblanko en The Weedbrother

 

Thx voor de reactie en tip, weedbrother ... ik praat dagelijks tegen mijn vrouwkes (geen sletjes meer :lol:)

Ik kan toch moeilijk voor het slapen gaan nog een verhaaltje voorlezen :D

 

@ wietvriend

 

Thx voor de commentaar op mijn plantjes dat ze nog mooi groen zijn, maar zoals jij opgemerkt hebt zijn ze onderaan toch flink verbrand

Ik denk dat dit zowel aan de leeftijd als aan de voeding ligt, ik heb de plantjes toch redelijk gevoed de laatste weken.

De voeding die ik gebruikte is van canna en ik heb daar ook de boost voeding van gebruikt, als grond gebruikte ik de bat-mix van plagron

Ik ben met zaadjes gestart en heb ze in pit pots laten ontkiemen, ik heb alles mooi uitgelegd in het begin van dit topic :)

 

Nu komen enkele foto's van de plantjes en hun heerlijke toppen

 

gallery_17190_6584_280997.jpg

gallery_17190_6584_678674.jpg

gallery_17190_6584_699156.jpg

gallery_17190_6584_811722.jpg

gallery_17190_6584_118456.jpg

gallery_17190_6584_300510.jpg

gallery_17190_6584_427821.jpg

gallery_17190_6584_490736.jpg

 

Nu heb ik een plant die toch al een stuk verder zit, ik vind dat hier bijna 80% van de haartjes bruin geworden zijn

 

gallery_17190_6584_27683.jpg

gallery_17190_6584_712349.jpg

 

Op sommige foto's is het goed zichtbaar dat de plantjes een verbranding hebben, top begint nu zelfs meer en meer zichtbaar te worden in de toppen

Ik ga de plantjes nu nog extra in het oog houden voor toprot.

Ik hoop nog enkele tips te krijgen, en ik denk de plantjes nu misschien nog een paar dagen te laten staan en dat nog 2 dagen in het donker

Ik hou jullie zeker op de hoogte van verdere gebeurtenissen

Tot de volgende :P

Grts m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou de meesten beginnen er toch wel rijp uit te zien. Hmmm lekker harsrijk goedje hoor! :tu

Zeker geen voeding meer geven en over paar dagen de schaar er in...

 

Uhmm heb ik toch het begin van je topic niet goed genoeg gelezen! :P

 

 

Geluk

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit zier er mooi uit vooral met die pitpots

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit hoor

 

Geef je nog voeding of alleen water

 

als je ze nog voeding geeft 2 weken aleen water en dan oogsten

 

geef je al een ruime week geen water meer over een weekje omhalen

 

En goed drogen

 

is belangrijk voor een lekker wietje

 

Laters Da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten hoor,

 

dat begint aardig op het eind te lopen.

vette toppen en begin rijp..........Dus spoelen en drogen zou ik zeggen!!.

 

 

Suc6,...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey iedereen,

 

:D nu zie ik eens dat er nog veel leven is op het wietforum B)

Als de nood hoog is dan zijn jullie er om lekker een handje te helpen, thx hiervoor

 

@ wietvriend

 

Het ziet er inderdaad een lekker harsrijk soortje uit :j ik ben al benieuwd wat voor effect het zal brengen.

Nja het is snel gebeurd om over iets te lezen dus :tu

 

@ halfje

 

Pit pots zijn super handig :P

 

@ Da Dende

 

Thx voor de handige info die je meegaf, ik heb nu al meer dan een week enkel water gegeven.

Dus volgens jouw schema :)

In verband met het drogen, hoelang schat je dit ongeveer in, ik zou dit in een geventileerde kamer doen, met ongeveer 18°c

Of zijn er betere omstandigheden of handige tips :lol:

 

@ DustDevil

 

Thx voor de reactie, het spoelen is dus al goed begonnen, nu afwachten en genieten :lol:

 

Nu nog even een verdere up-date maar deze keer is het zonder foto's want het is nog maar een dagje geleden ;)

Ik ben dus van plan om woensdag de lamp uit te zetten, dan zou ik de plantjes nog tot vrijdag laten rusten, en vrijdag vliegt de schaar er dan in.

Is het goed om de plantjes even zonder licht en water te laten staan of is dit eerder overbodig?

En dan kan het drogen eindelijk beginnen :P

Graag tot vrijdag waarschijnlijk :P

Grts m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey iedereen,

 

Eerst en vooral wil ik meedelen dat mijn vrouwkes niet langer staan :)

Momenteel hangen ze geknipt ondersteboven :)

 

@ Bruut

 

Ik weet niet of ze een calcium of magnesium tekort hadden, maar ik denk dat de vergeling van de bladeren te wijten is aan de leeftijd van de plantjes.

Maar nu zullen ze er allemaal geen last meer van hebben :D

 

@ Antiliaantje

 

Thx :D foto's zijn er ook :D

 

 

Ik heb de plantjes donderdag avond geknipt en hier ben ik een uurke met bezig geweest, mijn vingers waren lekker hard aan het plakken van al die thc :lol:

Maar ik heb gemerkt dat de toppen echt heel compact zijn geworden, ze zijn super hard en ze wegen ook lekker door :D

Nu is het natuurlijk afwachten en de toppen op het gemakje laten drogen, ik heb hier enkele kleine misknipsels dicht bij de verwarming gelegd zo kan ik al een beetje vroeger een sigaarke proberen ;)

Hier heb ik nu nog enkele foto's

 

gallery_17190_6584_468310.jpg

gallery_17190_6584_595391.jpg

gallery_17190_6584_507246.jpg

gallery_17190_6584_427283.jpg

gallery_17190_6584_630473.jpg

gallery_17190_6584_709308.jpg

gallery_17190_6584_629746.jpg

gallery_17190_6584_443205.jpg

gallery_17190_6584_570275.jpg

gallery_17190_6584_57866.jpg

 

Toen ik de plantje omgekapt heb, heb ik gekeken of ik de pit pots nog kon zien, want zoals jullie waarschijnlijk niet meer weten B) heb ik 2 plantjes zonder pit pots laten groot worden, ik heb gezien dat 2 van mijn 3 plantjes uit pit pots komen, deze waren de plantjes die klein gebleven zijn en ook de plantjes die het lekkerst groen gebleven zijn, de plant zonder pit pot is een beetje beginnen strekken toen ik de lamp op 12/12 gezet had, maar dit heeft er toe geleid dat deze plant grotere toppen kon maken, deze toppen zijn groter maar wegen gelijk iets minder dan die van de andere plantjes, maar dit zal allemaal duidelijker worden eens ik aan het wegen kan beginnen :D

Zo dit was alweer eens het einde van een kweekje en mijn groene vingers zijn al weer aan het kriebelen :)

Hierover vertel ik meer ik mijn eindverslag van dit topic :D

Graag tot iets laters ;)

Grts m

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

Netjes gedaan kerel!

 

Volgende ronde weer Herijuana?

Mijn volgende ronde word waarschijnlijk ook Herijuana of KO Kush van Sannie.

 

Ben benieuwd :D

 

Anti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...