Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

supermennoow

7x Kc 36 Onder 150w Hps

Recommended Posts

hey man ziet er goed uit ...

 

tsjaa on de donkere fase water geven is niet erg SLIM waren ooit een paar redenen die ik hoorde waarom je neit in het donker water moet geven weet zo 1,2,3 niet meer welke maar waren aannemelijk en aangezien ik zelf neit graag voor DOKTOR TEST KEES speel heb ik dit aangenomen ( trowuens niet gezegt door een van de eerste kwekers maar iemand met ervaring )

 

wat hier iemand al riep over stress door natte voeten is ook erg aannemelijk

 

 

maar goed ziet er voor een eerste keer / verkenningstocht erg goed uit hoor :rofl

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net even je hele verslagje door genomen en ziet er errug cool uit :rofl

Ik ga nog beginnen en heb met plezier je kweek toch gevolgd!

 

Have a Mary (Jane) Christmas B) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ masteryero

ik denk dat je gelijk hebt dat het niet echt goed voor ze is ofzo, maar goed als dat f en toe niet anders kan?? ik denk niet dat ze er kapot aan gaan he:P en beter dan dat ze geen water krijgen! bedankt voor je reacties jonge heb er veel hulp aan gehad!!!!! fijne kerst!!!

 

@ delcasa88

Ik heb je PM geantwoord, vind het leuk om te horen dat je mn eerste kweek leuk vond. ik ben ook blij dat het tot nu toe allemaal best wel goed is gegaan, zonder grote problemen!!

 

Bij deze heb ik besloten MAANDAG DE 29E te gaan knippen, dan hebben ze 10 weken op 12/12 gestaan en zijn ze doorgespoeld met water zodat alle voeding eruit is!! dan moeten ze toch wel echt volkomen klaar zijn!!

 

fijne kerstdagen allemaal!! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nu grotedeels klaar met knippen, net gewogen en kom op 245 gram nat..

dt zou betekenen 50 gram droog.. beetje een tegenvaller:( maar goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto's van alles dat nu hangt, ff lekker laten drogen:) de uiteindeiljke natte hoeveelheid ongeveer 250 gram. valt mij toch wel beetje tegen had wel gehoopt op 70-80 gram droog maarja tis niet anders.

 

gallery_19298_6481_1236633.jpg

gallery_19298_6481_1027957.jpg

 

Weet iemand wat ik beter had kunnen doen?? tis uiteindelijk een eerste kweek om met name van te leren!

wat ik zelf denk? volgende ronde ga ik ze niet toppen, en verder weet ik eigelijk niet??

 

bedankt voor alle op en aanmerkingen heeft me heel veel geholpen!!

 

Gr Menno

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet of het er aan kan liggen maar ik heb nu ook kc brains staan en wat een ramp is dat.ik weet niet in wlke week je heb getopt maar in de bloei heb dit zeker negatif effect.tijdens de groei zou het weinig moeten schelen.

 

al met al heb je toch 1 op 0,33 gedraait en er zijn r genoeg di dat niet rdden met hun 400watter.sla j les hir uit en start volle moed lekker met mooie sannie seeds(iig raad ik j kc af)

 

succes

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ik je planten zo bekijk ... zie ik dat ze erg gestrekt zijn ..... op die plekken hadden toppen 'moeten' zitten

 

het moment van toppen is ook idd belangrijk een dag of 3 voor 12/12 is prima om dan te toppen !!! dan zijn ze er na 3 dagen zo goed als van opgeknapt en begint de rest weer te groeien ...

 

je zegt de volgende keer neit te toppen ?????

 

dat zou betekenen dat je VEEL meer plantne nodig hebt op je oppervlakte wil je een goed resultaat halen maatje ...

 

want met maar 5 plantjes on getopt of niet gescrogged krijg je het never nooit vooelkaar je hele hookkie mooi vol te krijgen ... met een telleur stellend resultaat uiteidnelijk ....

 

je kunt die planten btw daqn wel 3 weken in de groei zetten ofso iets maar alles wat onder de 20 cm zit van je hoofd toppen begint al fucking fluffy te worden ...

 

 

een lamp heeft namelijk +/- 10% diepstraling van zijn capiciteit ... oftwel voor 150 watt is dit 15 - 20 cm voor 250 watt zo'n 25 - 30 cm

 

400 watt is dat zo'n 40 cm etc etc

 

5 plantjes die groot zijn zullen duzzz een hoop fluff geven en fluff zal geen gewicht geven !!!

 

beter is dan om met 5 plantne te scroggen of zoals vaker gezegt te hebben ... gaan voor meer planten op je oppervlak

 

 

suc6

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, ik heb mijn allereerste kwek ook zo n slechte ronde gedraait,

nog slechter zelfs met een 400watter!!!!

 

ik schaam me er diep over maar heb gewoon veel verkeerde raad gekregen van mijn gs, die wou alleen maar verkopen en wat hij verkocht was nep, flessen voeding hervullen enz...

 

ik had met 5x northern ligt vanuit zaad maar een goeie 30-35 gram gehaald nadat de toprot eraf was...

 

deze 2de kweek van me gaat al veel beter.

ik gebruik nu de juiste voeding van canna en bloevoeding van canna, pk booster van ferro dus ik hoop dat t deze kleer beter gaat maar ik zou zeggen, geef de moed niet op!

 

deze keer is t slecht gegaan maar volgende keer kan in principe alleen maar beter gaan he!

 

alles komt choet! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee SuperM!

 

Nouja, toch zeker een lekker rokertje als je voor eigen gebruik gaat. Dan heb je in ieder geval nog lekker wat liggen voor de komende tijd. Ik weet ook maar niet door mn buitenwiet heen te hakken :rofl Maar dan ben ik ook niet zon Diehard Smoker!

 

Even voorgroeien onder TL de volgende keer. Dat scheelt je in tijd, - als je geoogst hebt staan de nieuwe plantjes al lang klaar - en onder TL is het mogelijk prachtig gedrongen plantjes te krijgen :P

 

En nu...Wachten en lekker paffen man!

 

Gr! Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor alle reacties!:rofl

Wat natuurlijk zo is dat er wat dingetjes zijn die ik beter had kunnen doen. heb maar awt liggen aankloten met buigen en knakken enzo. Volgende ronde word (zoals het er nu uitziet) een mooie SOG van 9 stekkies.

het soortje is nog niet zeker maar zal waarschijnlijk nlx pp of madonna worden:)

inderdaad, het is een eerste kweek om fouten te maken en ervan te leren. en geloof me ik heb VEEL geleerd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey supermennow

 

Ziet er niet verkeerd uit, zo heb je weer een lekker rokertje :rofl

Waarom de sog methode??

Is 't niet beter om te gaan scroggen met 2 of 4 plantjes?? volgens mij haal je er dan meer af per watt... 't is alleen erg veel werk als je het goed wilt doen.

Ik moet zeggen dat het scroggen bij mij op dit moment niet echt een succes is maar dat komt ook door verschillende redenen oa: 't is ook mijn eerste binnenkweek, te korte voorgroei, de kou en ander gekloot.

't is zeker leerzaam zo'n eerste kweek, weet er alles van :P

Ben benieuwd hoeveel je er vanaf heb gehaald.

 

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gekozen voor sog met 9 plantjes, direct op 12/12

dat scheelt een hele hoop tijd (geen voorgroei) en scrog is ook veel meer werk.

ik wil zowiezo alles nog een keer proberen om te kijke wat ik nou het leukste vind :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey die menno!

 

Alles hangt te drogen zie ik? Heb er gister zelf ook 2 omgehakt, hangen ook chill te drogen:) Maar ff een tip van flip haha :rofl Zou ze niet gelijk op 12/12 zetten hoor, ze blijven dan behoorlijk klein... (spreek uit ervaring :P) Las dat je ze 2 weken voorgroei hebt gegeven? Hoe hoog waren jou planten nu zo ongeveer dan? Denk dat 1 week voorgroei wel genoeg is voor een klein hokje, althans ik doe dat wel de volgende keer.

 

Grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze waren nogal verschillend, 1tje was namelijk nog maar net 30-33 cm ofzo en de andere werd bijna een meter (heb die echt hele kastje door moeten leiden d.m.v knakken buigen etc) misschien geef ik ze een dag of 3 voorgroei zodat ze mooi aanslaan, het is ook niet de bedoeling dat ze heel groot worden:) moet een mooi egaal veldje zijn maar wel mooi vol zitten

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey menno volgende ronde gaat gewoon helemaal goed komen ...

 

in 1 x die 10 halen is leuk maar lang niet zo leerzaam als van een 6 naar een 8 door naar een 10 te gaan

 

sterker nog beter zou zijn als je max op een 9 uitkomt heb je altijd iets om na voor te kijken ...

 

en btw er zijn zat mensen die de eerste kweek hebben moeten stop zetten door te veel domme fouten of andere bijzaken ... sterker nog het gebeurd de ervaren kweker ook nog wellis !!!!!! jij hebt het uitgezeten en igg resultaat DAS AL HEEL WAT WAARD ( was niet eens de bedoeling om te rijmen :P maar staat wel grappig ;) )

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha je zou een dichter moeten worden, je hebt er gevoel voor:p

maar wat je zegt heb je gelijk in, gaat goed komen en het is idd achteraf alleen maar leuk om verbeter puntjes te hebben, zo hoef ik me in ieder geval neit te vervelen :P!

 

gr Menno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Droge opbrengst 38 gram

helaas nog minder dan ik uiteindelijk op hoopte maar goed ik leef nog :P

volgende ronde beter hopelijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das jammer supermennoow,

Ik had zelf ook wel wat meer verwacht, maar goed je hebt wel een lekker rokertje :P

Ja toch? volgende keer beter, je hebt genoeg geleerd van deze eesrte keer en 't zal alleen maar beter worden..... volgende keer een gram per watt ? ;)

veel rook plezier

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach je moet maar zo zien tis niet zoveel

maja ken niet op tegen de ervaring die je nu heb opgedaan :P:D

 

veel rook plezier gewenst

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

38 gram zou mij gemiddeld 300 euro besparen :P ik teken ervoor :lol:

Zijn er al plannen uitgestippeld voor je volgende ronde??

Share this post


Link to post
Share on other sites

twijfel nog steeds, hoop ergens in de buurt kort bloeiende stekken te kunnen regelen, anders word het maar zaad bestellen:)

heb er overigens ff geen haast mee..

 

gr menno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niets mis met zaad toch? En die selectie van man/vrouw is ook een eitje :P

 

Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

de selectie man/vrouw is inderdaad een eitje, de optimale benutting van mn ruimte is wat minder makkelijk als je het aan t toeval overlaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

al met al ziet het nog steeds lekker uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...