Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Busse

Hoe Aanspreken ??

Recommended Posts

Mochten die klootzakken om je ID vragen

De klootzakken die je de wiet verkopen...

Waar haal je het vandaan ? Je brengt als minderjarige het voortbestaan van de shop in gevaar, dus in veler ogen ben JIJ de klootzak, onder andere in mijn ogen.

Hehe, dan raak ik met men 16 ook binnen? :P

Bij deze ben je voorgedragen voor een uitgesteld account totdat je 18 bent. Je bent lid geworden nadat de leeftijdsgrens is verhoogd naar 18+ en je hoort dan ook niet op WietForum thuis.

 

:P

 

EDIT: ivm Piod: foutje van mijn kant, 2007. Je bevestigt wel de reden waarom de 18+ maatregel in het leven is geroepen.

Nogmaals EDIT: Wel voorgedragen voor een uitgesteld account. Immers als je NU 16 bent, was je vorig jaar bij aanmelding 15 en ben je dus met valse informatie binnengekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
In de meeste coffeeshops word je meestal genaaid met het gewicht. Absurd, want de marges die ze erop maken zijn al extreem hoog. Als je als 'pro' wilt overkomen moet je ze maar eens vragen om een munt op de weegschaal te leggen. Je ziet dan meteen wat de afwijking van de weegschaal is. Hier vind je wat munten wegen: Gewicht munten

 

Kheb vaak reeds voorgepakte wiet, al een paar keer thuis het gewicht gechekt en vaak kwam ik uit bij enkele getalletjes na de nul teveel.

 

En ik ga ook akkoord met suffie, tzijn lieve mensen in de shop, ze geve je wiet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat ik wil zeggen is laat je niet afzetten met iets waar je niet tevreden over bent

veel mensen hebben geen zin of lef om terug te gaan en zeggen wat er niet goed aan is

 

mijn advies doe dat wel alleen zo hou je troepwiet buiten de shops

en kan je rustig genieten van een wietje

 

als jij niet klaagt zal de eigenaar doorgaan met ze slechte wiet

je moet beseffen dat zulke dingen niet vaak voorkomen maar ik begrijp dat niet want

hoeveel kilos een shop ook van die slechte wiet verkoopt er moet toch wel iemand zijn die

niet tevreden is over wat die krijgt en dat gwn durft te zeggen

 

 

Helemaal mee eens, in de vaste shop waar ik kom, zat een nieuw iemand achter de bali.

Ik bestelde netjes een gram van m'n favo hasj, eenmaal opgestoken merkte ik dat het ver onder de maat was.

3 dagen later even tussendoor terug geweest, gevraagd of het wel altijd van dezelfde kwaliteit was.

 

Ja, kon de verkoper mij garanderen, maar zei hij, het kan dat er misschien net een slecht stukje tussen zat dat misschien wat minder was.

Ik vroeg of ik dan maar een halve gram kon kopen om het nog een keer te proberen, dat mocht eigenlijk niet maar voordeze keer een uitzondering, ik kreeg ook nog een halve gram van een nieuw soort hasj dat ze hadden EN ik hoefde niets af te rekenen.

 

Dat is nou service, de meeste shops hebben graag feedback van de klanten. Dus als er iets niet klopt, gewoon aan de bel trekken, de meeste shops willen niemand neppen, en als je dat gevoel toch hebt, gewoon aangeven. Wordt je daarna niet goed geholpen dan weet je meteen dat het een slechte shop is waar je dus nooit meer heen moet. Na dit voorvalletje wordt ik altijd herkend door het personeel aldaar en vriendelijk begroet.

 

Gewoon teruggaan dus als iets niet oke is!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...