Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tomas

Dmt Extractie En Het Resultaat

Recommended Posts

Het is door (bijna) iedereen te maken, het is alleen wel handig als je weet WAT je doet bij welke stap, dan begrijp je ook beter waarom je dat doet.. Goed je research doen dus van tevoren, en niet gelijk met 5 kilo poeder beginnen :tu

 

Er zijn verschillende gedetailleerde teks te vinden op het internet, in dit topic is het proces slechts in grote lijnen beschreven.. Ook naturaj z'n topic is een mooie walk through..

De hoeveelheden te gebruiken materiaal komen niet zo verschrikkelijk nauw, en zolang je je brouwsel niet weggooit gaat er in principe niets verloren.

 

Je smartshop zal het niet hebben omdat dit goedje op lijst 1 staat, en dus verboden is.. DMT bevattende planten -en delen daarvan- zijn echter niet verboden en kun je ook online bestellen.

 

Succes met extraheren :smoke

 

Deze plaat kreeg ik nog toegestuurd, de kristallen worden steeds mooier.

 

21cceuu.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door bijna iedereen te maken?

Wow, ik snap dat niet zo goed, 1 van s"werelds speciaalste tryptaminen kan bijna iedereen maken en vind je praktisch nergens, en LSD wat toch een stuk moeilijker is om te produceren en door een mindeheid kan gemaakt worden relatief gemakkelijk te vinden. (Ok, na het herlezen van mijn bericht snap ik het wel, LSD kan je natuurlijk direct op gigantische schaal produceren met weinig middelen.)DMT daarentegen lijkt een beetje tegenovergesteld.

 

Wel het klinkt in ieder geval als muziek in mijn oren, ik ga me eens goed informeren naar verschillende methodes, en als ik alles bijeen heb me eens aan een extractie wagen!

Als ik het goed begrepen heb zal ik mijn huis er wel niet mee opblaazen als het niet zo goed lukt. :tu

Zou wel zonde zijn van't geld en de Mimosa.Maar oefenen baart kunst zeker?

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

De reden waarom DMT bijna niet beschikbaar is op de "markt" is omdat er maar een hele selecte vraag naar is. Er is maar een beperkt publiek dit DMT zou willen proberen en het publiek dat het ook daadwerkelijk zou nemen als de kans zich voordoet is nog kleiner. Het is een hele heftige ervaring en niet iedereen kan daar zomaar mee omgaan.

 

Een beetje logica en goed nadenken zal je een heel eind mee gaan komen!

 

 

Aan de verre familieleden die deze extractie hebben uitgevoerd en zo netjes zijn geweest er een mooie reportage van te maken :tu Good job, Keep them coming! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo select is de vraag anders niet hoor. :tu

En voor een heftige ervaring ben ik al helemaal te vinden, ik heb altijd de neiging om zo diep mogelijk in die andere wereld te gaan, soms op de rand van het draagelijke (soms er-over), dus ik denk dat DMT me wel de nodige voldoening gaat kunnen geven! :smoke

En zelfs al heb je een bad trip gehad, of een te overweldigende trip gehad, dan nog heb je er achteraf wel altijd iets uit geleerd, dus zelfs een bad trip is eigenlijk nog niet helemaal voor niets geweest, zal alleen wat meer tijd vergen om te recupereren, wat bij DMT denk ik zowiezo al het geval zal zijn. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...