Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MrMitnick

Early Misty 2008 - Wordt Ze Herma?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Mijn eerste outdoor kweekje, een Early Misty van Nirvana. Heb voor mijn indoor projectje vandaag Low riders bij Sannie besteld.

 

wordt ze herma? of zijn dit gewoon beginnende bloempjes?

 

gallery_17768_6089_180308.jpg

gallery_17768_6089_546833.jpg

gallery_17768_6089_588850.jpg

 

gr.

 

MrMitnick

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat hangt er vanaf of de plant buiten staat of binnen onder een lamp. als je plant onder een lamp staat zou ik gaan dieven, tenzij je een 1000w lamp gebruikt (heeft genoeg dieptestraling).

 

verder moet ik zeggen dat de plant er goed uitziet en dat je beter niet al te veel kan dieven, en het liefst in stappen zodat de plant niet gaat stressen en eventueel herma wordt of weer in de groei schiet.

 

ik wens je veel succes!

 

edit: sorry, ik zie nu dat dit bij de outdoor vragen staat. ik zou de plant lekker met rust laten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat hangt er vanaf of de plant buiten staat of binnen onder een lamp. als je plant onder een lamp staat zou ik gaan dieven, tenzij je een 1000w lamp gebruikt (heeft genoeg dieptestraling).

 

verder moet ik zeggen dat de plant er goed uitziet en dat je beter niet al te veel kan dieven, en het liefst in stappen zodat de plant niet gaat stressen en eventueel herma wordt of weer in de groei schiet.

 

ik wens je veel succes!

 

edit: sorry, ik zie nu dat dit bij de outdoor vragen staat. ik zou de plant lekker met rust laten.

 

 

Ja, ze staat inderdaad buiten. Ik haal haar nu 's avonds naar binnen omdat het op mijn balkon 's nachts niet echt donker is. Straatverlichting en reclame borden maken het net iets te licht naar mijn idee. Toen ik de plant naar binnen heb gehaald is de bloei er ook ingeknald. Ze begint ook al lekker te ruiken.

 

Ik haal de ernstig verkleurde bladeren er wel eens in de zoveel tijd af. Maar het dieven laat ik dan nog even zitten.

 

Ik zie dat je ook lowryders hebt staan, ik wil na de oogst van de Early Misty, in mijn schuurtje ook een paar lowryders groeien. Even een kweektentje en een lamp kopen.Het hele autoflower gebeuren en de korte groeitijd lijkt me heel interessant. Is dit je eerste lowryder kweek?

 

gr.

 

MrMitnick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat dood plantmateriaal in je pot zou ik wegnemen joh ivm beestjes en ziektes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat dood plantmateriaal in je pot zou ik wegnemen joh ivm beestjes en ziektes ;)

 

 

Oké, thanks voor de tip. Dat zullen we vanavond even uit het potje halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zie dat je ook lowryders hebt staan, ik wil na de oogst van de Early Misty, in mijn schuurtje ook een paar lowryders groeien. Even een kweektentje en een lamp kopen.Het hele autoflower gebeuren en de korte groeitijd lijkt me heel interessant. Is dit je eerste lowryder kweek?

 

ja, was de eerste keer dat ik zelf lowryders heb gekweekt. ik zou het wel een beetje anders aanpakken de volgende keer. de meest efficiente setup zou zijn met 16x11l potten op 1 vierkante meter, ik had 7x14l potten. lowryder is een lekker wietje voor af en toe, verwacht er alleen niet te veel van.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja, was de eerste keer dat ik zelf lowryders heb gekweekt. ik zou het wel een beetje anders aanpakken de volgende keer. de meest efficiente setup zou zijn met 16x11l potten op 1 vierkante meter, ik had 7x14l potten. lowryder is een lekker wietje voor af en toe, verwacht er alleen niet te veel van.

 

Het grote voordeel van de korte groei en bloeitijd lijkt me ideaal. En op sommige foto's zie ik hele dikke buds op lowryders. (vooral de dwarf soortjes zijn indrukwekkend)

 

Ben nu aan het kijken wat ik dan moet bestellen vanaf de shop. Zit naar een kweektent te kijken. Zie dat jij 400 Watt lampie hebt. Dit tezamen met een homebox light (in mijn toch al heel donkere schuurtje lijkt me donker zat) zou een goeie start moeten zijn voor lowryders. Ik kan alleen niet vinden wat de afmetingen van die tent zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat ze nog steeds lekker? Ze wordt wat kaal van onderen, normaal vind ik dat wel prettig ;)

 

gallery_17768_6089_265948.jpg

gallery_17768_6089_104993.jpg

gallery_17768_6089_378269.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Dit is geen herma, maar een mannetje.

Heb je nog een vrouwtje, dan kan je zaadkweek doen of gewoon niet.

Aan jou de keus. Kaal van onderen is gewoon normaal. Planten bij mij zijn ook kaal van onderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn, dacht ik al. Dan gaat ie morgen om....Of ik moet inderdaad stuifmeel eraf halen.

 

Vreemd dat ik 2 early misty zaailingen had, allebei mannetjes. Maar die andere kon ik weken geleden al met zekerheid zeggen dat het een mannetje was. En deze nu pas. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat hangt er vanaf of de plant buiten staat of binnen onder een lamp. als je plant onder een lamp staat zou ik gaan dieven, tenzij je een 1000w lamp gebruikt (heeft genoeg dieptestraling).

 

verder moet ik zeggen dat de plant er goed uitziet en dat je beter niet al te veel kan dieven, en het liefst in stappen zodat de plant niet gaat stressen en eventueel herma wordt of weer in de groei schiet.

 

ik wens je veel succes!

 

edit: sorry, ik zie nu dat dit bij de outdoor vragen staat. ik zou de plant lekker met rust laten.

 

 

Wat houdt dieven juist in? Waarom word het gedaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...