Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nstns

Wat Heb Ik Nodig

Recommended Posts

Ik wil graag ongeveer 2 Kg. gaan kweken als hobby natuurlijk! En ik wil graag weten wat ik daarvoor nodig heb (minimaal of zo uitgebreid mogelijk)

 

Mvg. nstns :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten eerste is 2kg voor de verkoop aangezien je dit niet effe zo zelf oprookt. geen hobby projectje meer...

Maar je kan zelf ook zoeken beste kerel. Lees indoor Kweekverslagen..

 

Dat is heel leerzaam

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de snelle reactie!,

 

maar tis wel als hobby geniet gwn graag met maten en ben niet te beroerd om te delen, En wat het lezen betreft ik lees zoveel mogelijk maar klein duwtje in de rug is altijd fijn.

 

mvg nstns :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ten eerste is 2kg voor de verkoop aangezien je dit niet effe zo zelf oprookt. geen hobby projectje meer...

Maar je kan zelf ook zoeken beste kerel. Lees indoor Kweekverslagen..

 

Dat is heel leerzaam

 

peace

2 kilo kan best voor eigengebruik en eventueel de rest van een gezin zijn naar mijn mening, maar idd kijk bij de indoor verslagen en kijk wat mensen hebben en wat het ze opbrengt

 

Groeten braam

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nstns

 

Ga er vanuit dat een beginnende kweker tussen de 0,5 - 0,65 gram per watt haalt.

 

Dat houd in als je 6x600watt ophangt, en een kweekresultaat van 0,55 gram/watt haalt je uitkomt op 1980gr. droog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook tomaten nemen , ben je sneller aan je gewicht :lol:

 

Maar serieus , heb je ervaring met kweken ?

Ga eerst eens lekker verslagen lezen en schrijf voor je zelf op wat handig kan zijn

Veel plezier

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees mijzelf hier een ongeluk, en heb buiten het forum om mensen om mij heen die mij kunnen helpen. Dus dat zit wel goed, alleen was ik nieuwschierig wat volgens jullie de beste manier is om de 2kg te behalen. En wat daar minimaal bij komt kijken. Ik weet niet of iemand bereid is om een lijstje op te stellen van wat ik nodig heb, aangezien de meningen daar nogal over verschillen.

 

Mvg. nstns :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mensen moeten dus jou huiswerk maken,.... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je al zoveel hebt gelezen zl je toch ook wel hebben gelezen dat met 6 x 600 watt beginnen niet is aan te bevelen als beginnende kweker. Bovendien heb je vast heel erg veel vrienden als je 2 kilo wilt delen (..). Hoe wil je die 6 x 600 voeden, al eens over nagedacht?

 

Begin nou eerst maar eens effe in een tentje oid met één lampje en begin eerst om eens wat gevoel te krijgen met het plantje en kweken in het algemeen voordat je jezelf allerlei onmogelijke dingen op de hals haalt.

 

En lijstjes staan er zát op wietforum. Kijk maar eens in De Bouwdoos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een lijstje gemaakt van wat ik wil gaan aanschaffen voor mijn kweek ruimte er ontbreken nog een aantal belangrijke dingen zoals het Water & Irrigatie systeem & de schakelaars enz. maar ik hoop vanaf dit punt veredere aanwijzingen/tips/verbeteringen te kunnen krijgen.

 

Folie: ?XLichtreflectie Diamand Diffusie

Luchtbevochtiging: 1X Fog Dispencer

Kachel: 1X Biogreen Tropic 2kw heater

Meetapparatuur: 1X Termo/Hygro Mini/Maxi Digitaal

Aarde: ?X Canna Terra Prof.

Potten: 40X Potten vierkant 11liter

Blusapperatuur: 1X Poederblus Automaat 2 kg

Kappen: 4X Diamond Reflector Kap 600 Watt

Lampen: 4X Philips Master SON-T PIA Green Power 600 watt bloeilamp

Afzuiger: 1X 500m3 Softbox Afzuiger + Koolstoffilter 500m3 lichtgewicht

 

 

en nog bedankt voor de reacties!

Mvg. nstns :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi nstns,

 

Als je nou eerst even wat sticky's leest over lucht, ventilatie en bouw.

Dan zou je gezien hebben dat 500m3 per 600W aan te raden is om je klimaat te beheersen.

Tevens zul je overcapaciteit nodig hebbenm ivm tegendruk van je syteem ik zou gaan voor :

2500m3 afzuiger 1500m3 inblaas 2x 1m filter of een carboriginal filter 2500m3 en een fancontroller met thermostaat van 14A.

En zoals whazzup al aangaf voldoende groepen om alles op te draaien minimaal 3 x 16A zou ik willen hebben en liever 4 x 16A :D

Maar ja gewoon veel lezen en iets gerichtere vragen stellen dan komen we een heel eind. :lol:

 

Veel sucses

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou niemand die nooit eerder heeft gegrowd adviseren om met 4 x 600 watt te beginnen, met diepstralers notabene.

 

Verplaatst naar de bouwdoos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wederom bedankt voor de snelle reactie & aanwijzingen/tips. :lol:

 

Ik begrijp dus dat ik beter met andere kappen kan beginnen ivm de diepstraling?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, maar met ipv 4 ééntje of twee om te beginnen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik begin niet met 1, sorry :D

wacht maar tot mn kweek verslag hier op staat. zou fijner zijn als je zou reageren op m'n vraag in de plaats van mijn plan aan te passen :lol: (niet stom bedoeld)

 

Mvg. nstns

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: ik beantwoorde gewoon je vraag...

 

Ik begrijp dus dat ik beter met andere kappen kan beginnen ivm de diepstraling?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...