Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
balkonia

Start De Cannabis-revolutie!

Recommended Posts

Cannabis is verboden, men noemt het een drug en daarin schuilt het grootste gevaar. Het is echter een prachtige plant, die snel en moeiteloos groeit op vrijwel iedere plaats. Kunstmest en pesticiden zijn niet nodig, cannabis verbetert de structuur van de bodem en blijkt een natuurlijke onkruidverdelger. De plant groeit sneller dan ieder ander gewas en is daarmee de absolute kampioen in het omzetten van CO2 in zuurstof. Cannabis biedt voedsel, kleding, olie, brandstof, bouwstoffen, veevoeder, papier, medicijnen en nog veel meer, waaronder zelfs mooie dromen. Het wordt daarom tijd, dat het verbod op cannabis wordt opgeheven! Het op grote schaal verbouwen van cannabis zou kunnen leiden tot een groene revolutie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vertel me iets nieuws wil je!

 

Hier vechten we al een tijdje tegen hoor... Maar olie en goud wint het nog steeds bij de meeste mensen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou wel anders piepen als je tussen de Groningse hennep telende boeren zat.

Eeuwig je kopjes vol met zaad!!!!!!!!!!

 

Nee hoor, liefst geen hennep in de buurt dat stuifmeel staat te lozen :smoke

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vertel me iets nieuws wil je!

 

Hier vechten we al een tijdje tegen hoor... Maar olie en goud wint het nog steeds bij de meeste mensen...

 

Kees.

olie niet al te lang meer kees :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het allemaal efficient kan.. door een plant te ontwikkelen met sterke vezels en een hoog olie-gehalte is deze goed te gebruiken voor dergelijke vervangende alternatieven. Het is echter wel zo dat de smaak en überhaubt de toppen op deze wiet dan verloren gaan voor de andere kenmerken van deze plant.

Al wil ik.. als ik er zo overnadenk best een leuke stoel laten vlechten van mijn volgende oogsten :smoke

 

Laters, snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je zou wel anders piepen als je tussen de Groningse hennep telende boeren zat.

Eeuwig je kopjes vol met zaad!!!!!!!!!!

 

Nee hoor, liefst geen hennep in de buurt dat stuifmeel staat te lozen :lol:

 

Groet, hjm

 

 

 

wel ik zou met plezier een filter op men aangezogen lucht monteren als de revolutie vandaag nog begint :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is al lang begonnen, vandaar ook de stemmingmakerij.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo, persoonlijk heb ik liever niet dat het gelegaliseerd word. Laten we eerlijk doen tegen elkaar, we doen dit voor het geld. Tenminste ik wel. Ik ben ook eigenlijk helemaal gestopt met wietjes roken( 1 a2 keer per maand een stickie waar het er een paar jaar geleden nog een stuk of 12 per dag waren) Ik kom graag afentoe even kijken op dit forum.

Was al een tijdje bezig met kweken op steenwol. Ik doe het sinds kort alleen, en heb hier goeie tips gekregen. en een hoop gelezen/geleerd. Maar ik denk dat de meeste het hier voor het geld doen. Misschien dat sommige de schijn willen ophouden om dit forum op het net te houden. Ben ik het wel mee eens, ik kan dit dan ook wel zeggen vind ik.

Ik ben van plan de volgende ronde een verslagje te maken. Ik heb nu 45 x jack herer onder 3 x 600 en 136 x pp onder 7 x 600 alles met cooltube. en op steenwol.

Ik ben dan ook benieuwt naar de reakties die ik eventueel zal krijgen.

Het is wel een ander topic maar wil er wel even wat over kwijt. ik vind het goed dat je hier niet mag handelen/ruilen. niet alleen om het forum bestaande te houden maar ook uit veiligheid. er zijn nou eenmaal mensen die te veel vertrouwen hebben in mensen en mensen die daar misbruik van maken, met alle gevolgen vandien.

nou ik hoop hier geen kwaad bloed te hebben gezet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
we doen dit voor het geld. Tenminste ik wel. .......Maar ik denk dat de meeste het hier voor het geld doen. Misschien dat sommige de schijn willen ophouden om dit forum op het net te houden. Ben ik het wel mee eens, ik kan dit dan ook wel zeggen vind ik.

Ik heb er absoluut niet de behoefte aan jou je mond te snoeren, omgekeerd vind ik erg ongepast in de "wij" vorm een topic vorm te geven.

Spreek voor jezelf, doen de stroomjatters ook, maar pretendeer niet het doorsnee WietForum lid te vertegenwoordigen met jouw uitspraken.

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe het trouwens puur uit liefde voor het plantje... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_59_25_26218.jpeg

 

:lol:

 

zullen we even on-topic blijven dames en heren? En volgens mij was het geen uitnodiging voor een discussie, maar meer een "statement". En zo te lezen een soort "Awakening". Dit soort dingen kun je beter roepen op sites die niet wiet-vriendelijk zijn. Je hoeft een medestander niet te overtuigen hoor.

 

Verplaatst naar chill-out, veel plezier ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

suffie: ik wil ook niet "wij" woorden in de mond leggen. maar ik ga er wel vanuit dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. dussss. ik probeer dus niemand te vertegenwoordigen.

 

pure: ik doe het voor het geld, maar vind het erg leuk om te doen. vooral omdat je na verloop van tijd de plantjes leert te "lezen". ik denk dat ik, als de kans zich aanbied, ook een keer op aarde wil kweken. ben toch benieuwt waar ik me beter mee thuis voel. aan de andere kant, dit gaat goed waarom overstappen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...