Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

utrechtnoord

Speciaale Soortjes Van A'dam

Recommended Posts

nou ik ga heel binnekort naa a'dam en tja ik wil natuurlijk met wat speciaals terug komen

is er iets dat ik moet proberen want ik kom er natuurlijk niet voor k2 of white widow, iets met berry lemon of lavendel, of een heele zoete of andere aparte smaak of is "de" arjans haze echt wel de nr 1 cannabis cup winning weed.. ik weet het niet

 

zijn er dingen die ik van te voren moet weten zeg het me :smoke

 

 

 

 

oja en ik weet ook al dat je geen coke of wiet van een Edit:BBB Kleurling moet kopen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had je willen verwijzen naar anyday,

die altijd mooie wietjes hebben.

 

er staat echter vaak een kleurling achter de balie,

dus die valt af.

 

coke kun je, los van huiskleur, zo ie zo beter niet kopen.

 

greetz weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weetje, die gozer is wel chill, zekers!

 

Lekker naar de Anyday gaan, dat is een leuke shop met goede wiet!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En kleurling is een groot woord hij is licht bruin ,ik ben op dit moment donkereder dan hem, zelf nog getest , en ik ben normaal een blanke

 

De weed is zeker aan te raden en meschien mag je even aan een verdamper ruiken

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

De verdampers mag je gewoon gebruiken, even een kop vragen aan de jongen achter de bar en dan koop je een lekker hasje of wietje...

 

De soortjes die ik je echt aan kan raden!

 

Alegria, ik dacht ook Mako Haze, maar de buitenwiet, jamaica voornamelijk is heerlijk in de verdamper, het effect ook zeker en de prijs is er naar!!! Brickweed voor 2,90 per gram meen ik!

 

De hasj, ik ken alleen de Ket en Maroc, beiden lekkere hasjes, maar geven mij dat oldfashioned gevoel!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vond hem vorige keer een beetje zeikerig, we mochten niet eens alleen een drankje doen, perse wiet kopen.. blah.

 

goed,back on topic.. Aanraders zijn:

De Rokerij, Boerenjongens, Kadinsky, Siberie, Rusland, Tweede Kamer, De Dampkring

 

Adressen, hierr

 

Vermijd vooral de Bulldog shops.. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katsu, dat is ook wel gezellig zoals ik laatst eens ondervonden heb.... Echt geen toeristenshop...

 

Vermijd vooral de toeristenshop. Een shop die ik persoonlijk erg gezellig vond maar daar heb ik alleen één keer 'S avonds een paar joints gehaald omdat ik daar zin in had, maar de prijzen waren er naar en de wiet was goed! In ieder geval, Coffeeshop Relax, in een zijstraat van de haarlemmerstraat, 10 minuten lopen vanaf CS...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klik op deze "LINK" voor de map van a'dam

 

je kan zelfs shops revieuwen

 

 

 

wat ik ook merk aan maastricht is: als je binne komt en gewoon wat pakt en weg gaat krijg je meestal gruis, takjes en te weinig. als je beetje verstand toont van wiet dan geven ze je ook normaal

 

dus niemand weet of je blueberry indica of blueberry sativa kan krijgen daar want die 2 wouw ik al hebben :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij Anyday Makohaze en de Alegria bij de Dampkring is lekker!

Alegria is echt een persoonlijke favoriet en aanrader qua geur en smaak!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lavender uit de dampkring in mijn favoriet wel

 

wat een lekkere smaak!

Share this post


Link to post
Share on other sites

net een weekendje amsterdam gedaan. De twee shops die er voor mij boven uitstaken waren dampkring en anyday. Vriendelijke bediening (daarvoor krijg je bij mij al de helft van de punten :D) en zeer lekkere wietjes. Algeria en super silver haze in dampkring waren zeer lekker, wel een beetje prijzig maar dat heb je overal dezer dagen. Ik heb en trouwens ook nog jack herrer voor 6.5€/gr gekocht en daar was zeker niks op aan te merken.

 

Bij anyday zou ik stella blue en de cheese aanraden. De uitbater van de shop geeft je wel genoeg uitleg hieromtrend. zeer relaxte gast

 

En amsterdam .... my kind of town :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...