Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje1965

Big Bang Plus Nlx Voor Riesje

Recommended Posts

Ja , dat wel.......maar ik vind het toch kloten!!! :P Moest speciaal naar em terug komen. :P

Als ik nu terugkijk .................misschien te snel gedroogd. Plakte lekker tijdens de knip.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach smaken verschillen zeg maar....heb je het zelf ook geproefd??

Klote...als je zoveel tijd en aandacht ergens aan hebt besteed!!

Belangrijkste denk ik,je hebt je poen en bent een ervaring rijker.

Keep on growing!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wat het is? Ik doe het voor de poen , maar wil toch kwaliteit afleveren. Das een beetje het eergevoel wak nog in mun donder heb, zeg maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Respect....kblow al jaren niet meer...maar ik begrijp wat je bedoeld!! :P

Coffeeshops blijven handelaren en hebben denk ik altijd wel wat te zeiken...... :P

Ze doen er bijna alles aan om zo de prijs te drukken!!

Op naar de volgende ronde Riesje!! ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen effect ? :P

Dat ligt er maar aan wie het oprookt !

Als ik zo'n ding moest oproken, dan vind ik 3 dagen lang de weg naar huis niet meer !! :(

 

Vind het toch "ook" wel een goede zaak dat hij de kwaliteit in de gaten houd,....of dit is om de prijs te drukken weet ik natuurlijk niet. :P

Maar is toch begaand met wat hij aan zijn klanten leverd. ^_^

 

Maar je moet het niet te persoonlijk opvatten, ik mag aannemen dat hij normaal niks te klagen heeft :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@riesje helaas van die reactie van die shop, ik heb meerdere dingen van jou gelezen en kan het dan ook niet geloven dat iemand iets negatiefs erover zegt.

misschien tijd voor een andere afnemer?

heb zelf meegemaakt dat een afnemer in een afgelegen gebied (//edit) boven de prijs ging om mij proberen te houden.

45 minuten rijden (1,5 uur heen en terug). is die prijs wel waard.

 

succes met de volgende ronde :P

 

 

p.s. @staff, mocht deze reply buiten de regels zijn (prijzen o.i.d.), verwijder hem dan gerust.

ben nu te moe om iets te herinneren van de regels :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee riesje... :(

Gefeliciteerd alsnog ,(beetje laat) met deze mooie ronde.

Ik denk dat de klacht over je Bibas meer zegt over de kopers, dan over de wiet. :P :P

De doorsnee shop(loper),is echt niet op de hoogte van wat er allemaal te koop is,en wat voor effect/smaak bepaalde wietjes hebben.

Ze willen gewoon stoned worden, ^_^ ..en als ze dan een of ander actief wietje kopen,valt het tuurlijk tegen.

De mensen die echt verstand hebben van cannabis/soortjes zitten hier op het forum. :(

 

Laters

 

Groetjes Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wat het is pik , ze moeten gewoon vaak wat te zeiken hebben.

Wiet in \nl is zo fucking sterk dat ze er in een ander land vaak geen reet van snappen als ze er een van oproken. :P

 

 

Dus laat ze lekker lullen en zeiken. Hoe lang had je ze dan moeten laten staan tot de kerst.Klaar is klaar, en niet later.

 

 

Mooie prijs hegad denk ik en daar hebben ze een probleem mee he, dan verdienen ze geen 5euro maar aan een gr van jou.

 

 

 

Gr ert en succes met je speeltuin daar :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach , fuck it .................Volgende reis idd maar is omzien naar een andere afnemer.

Hij wil ook nog eens dat ik wacht met verkoop tot ie terug is van een vakantie.............Betekend waarschijnlijk dat ik dan 2 weken met da spul in huis zit!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoooooooooo , het tentje staat!! Zal ik er nou tl inhangen? Of toch de 250 watt lamp??

Share this post


Link to post
Share on other sites

tl

 

lekker goedkoop en effectief

Share this post


Link to post
Share on other sites

geinig tentje ries :rolleyes:

 

daar krijg je zeker geen spijt van!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben een beetje aan ut zoeken........vsa in de tent of er buiten , huis tuin en keuken tijdschakelaar.Pfffffffffff, mooi man!!! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ries

 

als je tl neem dan heb je die transformators al in gebouwd zitten toch?

 

als je voor die 250 gaat dan zou ik hem er wel buiten hangen ,maar ja wie ben ik :rolleyes: ;)

 

het kan allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die heb ik ook ,alleen dan wel in me drooghok. :rolleyes:

 

is niet echt krachtig hoor ,maar met tl lampen gaat dat goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is de genetica van die big bangs gewoon niet zo geweldig. Voor feminised zaadjes zijn ze ook opvallend goedkoop. Als ik de reacties hier zo lees vinden ze 'm allemaal te groen en word je er niet stoned van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé ries

 

Ik zou beide lampen instaleren,.......

 

Bovenin zou ik een 250w hps ophangen.

Je verwijderd het tussen rekje tijdelijk, zodat je op de bodem grotere/hogere planten kwijt kunt,.......moedertjes ?

 

Aan de onderzijde van het tussen rek, zou ik tl's monteren. (wel de boven kant afdekken ivm. water !)

Zo kun je op de bodem kleinere plantjes onder tl zetten, en evt. naar boven verplaatsen als je ze onder hps wilt hebben.

 

 

was maar een ideetje :rolleyes: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de duo fluor van leafman :rolleyes: €55 euries 2 x 55watt grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er waarschijnlijk achter waarom de BiBa weinig effect geeft.Blauw licht!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja je moet ook geen blauw licht ophangen :rolleyes:

 

maar eh hoe weet jij dat zo zeker dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand die ik ken heeft op de zelfde manier gedroogd als ik. Droogrek omhuld met blauw tentdoek.Heeft het zelfde probleem met de thc ........... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: oke

 

ja dat is niet helemaal donker nee ,maar ja weet je dat ook weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...