Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Felannabis

Caramello Joint Draaien, Hoe?

Recommended Posts

Ik heb laatst Caramello hasj gekocht omdat het erg positief beschreven wordt, maar nu ik wil gaan draaien, heb ik eigenlijk geen idee hoe ik dat moet doen. Het is zo plakkerig en moeilijk in kleine brokjes te maken. Is er een speciale methode voor? Want mij lukt het niet om het zo te verbrokkelen dat ik hem kan draaien als een wiet joint.

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou gewoon de hasj pakken en er een rolletje van draaien. Een staafje wat je in je joint stopt. Lekker hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel voor je snelle antwoord.:doctor:

Dus in een rolletje draaien en daar omheen tabak doen (dus gewoon draaien als normale joint maar dan met Caramello kern)? Ik heb 1 gram gekocht, hoeveel moet ik daar ongeveer van gebruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caramello is geen soort hasj...

Caramello's zijn kleine hasj-eitjes, precies het juiste formaat om in te slikken en zo de grens over te smokkelen.

 

Een oude hippie heeft me enkele jaren geleden geleerd hoe je kneedbare hasj moet gebruiken...

 

Je rolt vast met sigaretten-tabak...

 

Haal 3/4e van de tabak eruit, en verkruimel het goed met je handen...

Nu neem je een houten kopje en verspreid de helft van de tabak over de bodem van het kopje.

Nu neem je een tandenstoker en een brokje hasj, plet het brokje tot je een rond schijfje hasj krijgt en prik het op je tandenstoker. Hou het brokje boven het kopje en steek het brokje in brand (ja in brand) en doof het zo snel mogelijk door het in de tabak te duwen en de andere helft tabak erover te gooien. Nu meng je de tabak met de hasj.

Dit proces herhaal je tot er een goeie gram hasj in zit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dankjewel voor de info. Uiteindelijk heb ik 2 joints gemaakt, 1 met ongeveer 0,45 gram en de ander met wss 0,55. Allebei in sliertjes gerold en in een bed van tabak gelegd, waaroverheen ook nog een deken van tabak is gekomen. Morgen pas smoken, afgesproken met mijn neef (samen betaald).

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF? Raad jij nu een beginner aan 1gr hash in een joint te knallen?

Of is die Caramello gewoon zwakke shit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik smoke al een behoorlijke tijd hoor :smoke

Kwist gewoon bij Caramello niet hoe ik het moest doen, tis zo anders dan andere hasj en wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen zien da die sliertjes snel branden, ik moet er meestal de briket af en toe onderhouden ;)

hoop da et u bevalt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...