Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

epo

Hennepkwekerijtje

Recommended Posts

Hoogeveen – Op de slaapkamer van een woning aan de Mantinghstraat in Hoogeveen trof de politie vrijdagmorgen een zogenaamde Growbox aan met daarin 16 oogstrijpe hennepplanten. De politie stelde een onderzoek in op basis van binnengekomen informatie. In 2006 iis n dezelfde woning ook al een Growbox met hennepplanten in beslag genomen. De bewoners waren niet thuis. De hele kweekinrichting is in beslag genomen en afgevoerd ter vernietiging. De bewoner wordt door de politie binnenkort verhoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poe he, dat ze daarvoor tijd nemen zeg. en je mag toch 5 planten pp hebben? als er meer dan 3 volwasenen in dat huis wonen, dan is het toch legaal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bronvermelding is wel zo netjes..

Share this post


Link to post
Share on other sites
poe he, dat ze daarvoor tijd nemen zeg. en je mag toch 5 planten pp hebben? als er meer dan 3 volwasenen in dat huis wonen, dan is het toch legaal?

 

 

zou wel makkelijk zijn als je een pand hebt met 1000 plantjes ... gewoon zorgen dat er 200 man is gehuisvest :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je 200 man bereidwillig vind daar in te trekken is het volgens mij binnen het gedoogbeleid ja...

 

16 planten.. dat ze daarvoor moeite doen, belachelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens jongens we hebben het hier over een growbox,dus zal er wel een lamp in hangen en een afzuiger en dat is kweken met hulpmiddelen "en da mag dus nie"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie zegt er dat je niet mag kweken met hulpmiddelen ? Staat nergens.

 

Wie zegt er dat je 5 planten MAG hebben ? Staat nergens.

 

Wie zegt er dat je 15 planten mag hebben als je met 3 personen bent ? Staat nergens.

 

Het gedoogbeleid is een farce waar de schatkist mee gevuld wordt, de eerlijke burger voor de gek gehouden wordt en het politiesysteem haar respect volledig verliest.

 

Je mag niets en de politie zou de politie niet zijn als zij niet de betutteling zelve uit zou stralen en na zou leven, dus vandaar. De sterke arm der wet blijkt niet in alle gevallen even sterk te zijn want men verkiest toch de kleine kweker aan te pakken. Bij wijze van stangen zou ik mijn growkast van lood willen maken, puur om ze te stangen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij wijze van stangen zou ik mijn growkast van lood willen maken, puur om ze te stangen...

 

Kees.

 

In plaats van tenten, 3 zakken cement en een pallet snelbouwers :execute

 

Belachlijke situatie é :doctor:

 

Dat ze gangsters pakken...

 

El Fish :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...