Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Snowy

De Wf R&d Meeting

Recommended Posts

De meeting van Kast Havel met medewerking van Lacupacabra, alias de geitenzuiger komt er na de zomer aan.. Een heus feest, danwel festival waar we met z'n allen nu al naar uit zien..

Dat betekend alleen niet dat we niet voor die tijd nog eens even een bakkie leut ofzo ergens kunnen organiseren, voor zo 's avonds rond een uur of 20:00 ofzo. Een leuke gelegenheid om weer eens met z'n allen rond de tafel te gaan, de hedendaagse gedoog/criminalisatie perikelen te bespreken en de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van voeding en technologische ontwikkeling met elkaar te delen..

Vorige keer ging het qua organisatie vlot, was het gezellig en hebben we met z'n allen de shop goed blauw gezet.. Dus op wie kunnen we gaan rekenen, Mr Basicseeds Sjoerd vast.. Weetje, TNT en misschieen ook nog een kleine delegatie uit de randstad dit maal erbij? We wachten af...en gaan ervoor!

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach vanuit het zuiden zou een carpooling opgezet kunnen worden,

{Ja toch ? Of niet dan ?}

:dampje:

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd gezellig, deze randstedeling is er wel voor in, ligt er wel een beetje aan hoe en waar en wanneer enzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Chupacabra / La cucharacha <--- (Dit is hem/de naam/ ik) ... Blijft lastig natuurlijk :) , Vind het een strak plan om de koppen eens weer bij elkaar te steken.

 

Maar zoals Tomas al zei, hoe en waar en wanneer enzo ? , Want ik had al een Pre-Meeting op de agenda gezet maar deze kan ook worden veranderd omwille van een betere ligging enz enz.

 

Roep maar wat Snowy want ik zal er wel weer bij zijn met een kleine delegatie :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt gezellig, als het goed te bereiken is met OV en die klere bussen gestopt zijn met staken:P:P dan zal k is kijken of k ook langs kan komen:p

 

Groeten P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoww laat maar horen hoe wat waar en waneer en dan zal ik er zijn

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijk me gezellig

en de carpool vanuit het zuiden is goed plan.legaal kan er 1 persoon mee illegaal een stuk of 20.dus gil maar wanneer en waar en ik zal er zijn(ookal ken ik nog niemand,maar eens moet de eerste meeting zijn tog.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomas Carpoolen ? Als Treelovert mee gaat dan kan die ook mee, nog één en we hebben goede bezetting...

 

Ik rij.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja research is erg nodig.

anders kunnen we ook niet developpen

T draait altijd weer om hetzelfde:

je doelstelling.

Nou die hebben we vorige keer aardig weten te behalen.

Maar goed ik ben altijd in voor verbetering.

 

verbeter de wereld begin bij jezelf.

 

helemaal leuk als er mensen vanover de grens komen,

internationale samenwerking is altijd gewenst.

Sterker nog: we kunnen er europese subsidie voor krijgen.

 

Of een rode is ook mooi.

 

 

greatle van weatle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...