Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
guerilla

Zaad Van Een Herma

Recommended Posts

Vorig jaar heb ik een stek gehad die hermafrodiet geworden was. :)

Het zaad heb ik maar bijgehouden omdat ik het zonde vond om weg te gooien. Op dit forum heb ik al eens gelezen dat uit dit zaad ook zoizo ook hermafrodieten komen.

 

Op wikkipedia zeggen ze dat de hennepplanten die hermafrodieten geworden zijn enkel vrouwelijk zaad geven.

1)De plant die dan uit dit zaad komt is onvruchtbaar. Dit is zo voor de hennepplant maar is dit ook zo voor de wietplant??? :welcome:

 

2)Moest dit ook voor de wietplant gelden dan is dit de garantie voor een goede oogst. (grof gezien)

Toch?

 

3)Zijn er ook omstandigheden die je plant een manwijf maken of is dit gewoon pech hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

een hennep plant waar vrouwlijk zaden uit komen zijn echt niet hermafrodieten hoor! maar dat zijn vrouwlijke planten die een X/chromosoom in mannelijke bloemetjes vormen. [voor duidelijkere uitleg gebruik de zoekfunctie!]

dit kan worden verkregen door stress in combinatie met GA3 hormoon, voor meer info moet je maar even op het internet zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

crossposten is niet toegestaan op het forum. Topic gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...