Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
imtoostoned

3x Amnesia Haze

Recommended Posts

Hej,

 

Vandaag een aantal stappen in de goede richting gezet door grond te kopen en nog eens te vragen of het uberaubt

wel lukt onder een zolderraam. Buiten de aantal negatieve reacties op het forum, was de man van de winkel er ook niet

echt over te spreken. Vandaar dat we ze toch maar buiten gezet hebben.

 

Mijn vader heeft een pot met 2 zaadjes waarvan 1 een beetje gedeukt (geplet) uitzag :welcome:

we zijn beiden benuwd of die ene ook aangaat.

 

Ikzelf heb 1 zaadje in een pot gedaan, om het voor mezelf simpel te houden omdat ik en mijn vader, pak hem beet, geen ervaring hebben :)

 

dsc03445261.jpg.xs.jpg

 

 

stel je eventjes voor.

//EDIT door suf: Om te voorkomen dat fotoverslagen nutteloos worden door gebrek aan foto`s vragen wij iedereen de foto`s op WF te plaatsen.

 

Hier lees je hoe.

 

dsc03446137.jpg.xs.jpg

 

Mijn vader heeft er een plexieglas overheen gelegd. Waarom weet ik niet, zou het het in zijn voordeel zijn ;) ?

 

Latr,

 

Imtoostoned.

Edited by suffie63

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek ook op zolder en het gaat me goed af :welcome: ik moet de planten gewoon 3 keer per dag van plaats verhuizen zodat ze maximaal zon krijgen. Dat plexiglas zal mss wel een beetje helpen om het vochtig te houden in je potten, maar ik zou denken dat ze mss een zuurstof tekort gaan krijgen? mss hebben zaadjes dat niet nodig, kan ook.

 

Allesinds veel succes met jullie kweek en dat het lekkere amenesia zal worden! goede keuze ook :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej bedankt ik heb me even voorgesteld, en ik zal vervolg de fotos via gallerij uploaden :welcome:

 

Bedankt voor de snelle reactie Ellaw! We laten ze gewoon buiten staan van 9 tot 9 en daarna gaan ze gewoon naar binnen :)

Ik ga kijken of ik iets in het stalletje kan maken van hout waar ik ze donker in kan zetten of is stalletje te koud?

 

Wie weet misschien een andere oplossing om ze te laten slapen ;) ?

Edited by imtoostoned

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh, waarom ga je ze direct op 12/12 zetten? je planten gaan dan niet echt groot worden..

Zo'n stalletje is nu tijdens de nachten wel te koud denk ik, tenzij je er een beetje verwarming kan plaatsen.

 

Anders zou ik ze gewoon binnen zetten eender waar zolang het maar donker is en niet te warm/koud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We laten ze gewoon zolang mogelijk buiten staan, en dan gaan ze het stalletje in. Morgenvroeg weer vroeg zon

en dan gaan ze weer naar buiten. Het stalletje is niet koud want het is echt benauwd hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb even veel zitten lezen en weet nu dat ze bij de groei op 18 uur licht moeten, klopt dat? :welcome:

maar wat is de beste verhouding qua licht?

Groei .. dagen 18 uur licht?

Bloei .. dagen 12 uur licht?

 

Of zitten er nog periodes tussen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kweekt buiten dus je houdt gewoon het seizoen aan of je gaat verduisteren en daar is een heel groot topic aan gewijd.

 

één zaadje plaatsen is niet handig. Wat als het een man is? Dan heb je al die tijd voor niks je best gedaan.

 

Lees alle beginnerstopics eens goed door en de stickies in De Info want de basiskennis heb je kennelijk nog niet onder de knie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_17741_5409_878822.jpg

 

gallery_17741_5409_564766.jpg

 

1 overleden (die van mij, lol kut regen), de andere gaat wat beter :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...