Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Natsirt

Hasj Roken

Recommended Posts

Ey,

 

Ik ben van plan om morgen voor de eerste keer hasj te draaien (ik heb het wel vaker gerookt maar nog nooit gedraaid)

Dus ik ben vandaag naar de coffeeshop gegaan en heb daar wat inkopen gedaan.

Ik heb een 16-zak super polm gehaalt.

 

Alleen nu komt het, hoe weet ik nou hoeveel er in één hasj joint moet?

Ik weet dat je het moet warm maken en dan verkruimelen en de rest is allemaal tabak toch of ook iets speciaals nog?

 

 

Groeten natsirt. :verrygood

 

Nog effe een fototje van de inkopen voor van de week

http://img168.imageshack.us/img168/5308/dsc00452nl9.jpg

Edited by Natsirt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is heel persoonlijk allemaal. Aangezien je nog niet erg lang blowed kan je beter niet te veel erin doen. Anders eindig je waarschijnlijk vroegtijdig in bed. Ik raad je aan om niet te weinig tabac te gebruiken, 3-kwart sigaretje. ik draai meestal 2 jointjes uit 5 euro dus reken maar uit.

 

Ik ben trouwens Bas uit Eindhoven, 18 jaren jong.

Ben dit jaar begonnen met mijn eerste buiten kweekje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst kan je een hasjjoint op twee manieren draaien. Ofja, ik ken twee manieren waarop ik hasj joints draai.. Er zullen er waarschijnlijk honderden zijn :verrygood.

 

Als ik tijd zat heb, dan pak ik een blokje hasj, verwarm deze en vorm het daarna in een staafje. Dit duurt ff, maar is erg relaxed voor een lekker jointje! Heb ik wat minder tijd, dan verwarm ik het bovenste gedeelte van een blokje en verkruimel het in de joint (zoals je zelf al aangaf).

 

Wat denk ik het makkelijkste is om als maatstaaf aan te houden is het volgende: Pak een vloeitje met een tip en doe er zoveel tabak in, zodat je een goede joint kunt draaien (dus normaal zonder wiet). Hier leg je dan het staafje in, of de verkruimelde hasj en als het goed is zit er dan iets te veel in..

 

Je draait een hasj joint dus gewoon met tabak en hasj, geen andere middelen.

 

Ik heb ook al een jointje op, dus ik weet niet of er wat aan hebt!

 

Thomson :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, dat snap ik allemaal

 

Alleen hoe weet ik nou hoeveel hasj ik in die blow moet stoppen?

Want het is maar een klein blokje. Ik had ergens gehoord dat 0.2 gram per hasj joint genoeg was. Maar ik heb geen weegschaal bij de hand dus heeft iemand nog een andere oplossing hoe ik kan kijken hoeveel hasj er in één blow moet?

 

Natsirt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe het op gevoel, niet te veel als het te weinig is kan je altijd nog een nieuwe draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je staafjes gaat draaien of gaat verbrokkelen hangt ookwel van de hash af, sommige moet je rollen sommige brokkelen..

 

Anyway, ik zou gewoon iets minder erin doen dan dat je er wiet in zou draaien. En daarna zie je gewoon welke hoeveelheid jou het beste ligt :verrygood

 

En als je geen tabak wilt, pak je wiet in de plaats ervan, lekker lekker, méange

 

@drugshoofd: en als het teveel is kan je de joint toch ook gwn neerleggen. Ik heb liever teveel dan te weinig (smaakt niet en heb je niets aan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat hangt ervan af hoe high/stoned jij wil worden, maar ook aan de kwaliteit hasj!

Als je een ice-o-lator hasj hebt, daar hoef je maar een klein beetje van in te doen en je vliegt al de wolken in, maar de super polm die jij hebt gekocht is een standaard hasj soortje. Meestal verkruimel ik de hasj of rol ik een dun staafje van een stukje hasj.

Gewoon wat verwarmen, klein laagje beginnen en smoke hem op. Je zult snel wat handigheid krijgen in de hoeveelheid hasj die nodig is waar jij je prettig bij voelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt deze antwoorden had ik nodig.

Ik zal erop letten zometeen :verrygood

 

 

Natsirt

Share this post


Link to post
Share on other sites

roll gwn 1 dikke vette hash joint stop zoveel erin als je kan en genoeg tabak anders brand je hash nie lekker

 

en je merkt zelf wel wat teveel voor je is en dan stop je joint gwn ff op de asbak tot een volgende x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wat ik soms ook wel chille manier vind om met hasj te draaien is eerst bedje van tabak en dan wat gebrokkelde hasj en dan dekentje van tabak, geen last van inbranders zo en je weet dan dat het overal mooi verdeeld is^^

 

Damn weet nog eerste keer dat ik een hasj joint rookte, ik rookte daarvoor alleen wiet dus deed evenveel hasj in die joint als k normaal met wiet deed... damn wat waren ik en me vrienden wastedxD

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha daarkan ik best wel onkomen xD

enjah natuurlijk tabak rond de hash anders gaat ie hellemaal scheef fikken

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oke, dat snap ik allemaal

 

Alleen hoe weet ik nou hoeveel hasj ik in die blow moet stoppen?

Want het is maar een klein blokje. Ik had ergens gehoord dat 0.2 gram per hasj joint genoeg was. Maar ik heb geen weegschaal bij de hand dus heeft iemand nog een andere oplossing hoe ik kan kijken hoeveel hasj er in één blow moet?

 

Natsirt ;)

 

Ik rol gewoon 1 or meerdere sliertjes van ongeveer 1 tot 2 mm doorsnede tot je de lengte van je jointje hebt :)

werkt goed :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo ongeveer:

 

nee.gif

 

Of zo ;)

 

jaa.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo, keb gisteren hasj gekocht, afg 1,1g, maar keb g1 flauw id hoe ik moet draaien, ik zal en waarschijnluk kleine brokjes van maken en et draaien alsof et wiet is, maar ik rook per joint meestal 0.5g wiet, hoeveel gram hasj is dat ongeveer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hasj roken is gewoon proberen zoals wiet, elke persoon is anders maar toch niet ineens teveel ingooien anders ga je wss zoals hierboven vermeld staat "vroegtijdig in slaap vallen. er is nog wel een andere manier, bedoel andere tip dan. heb al vele marokanen gezien die de achterkant(filter) van een sigaret gebruiken als tip. maar ik rook hem gewoon standaard :lol: tip derin, laag tabak, hasj en dan nog laagje tabak(brandt die beter vind ik) en dan gewoon dichtplooien en smoken!

 

Peace InSmoke! :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb al vele marokanen gezien die de achterkant(filter) van een sigaret gebruiken als tip

 

Deze methode ken ik ook :wtf:

Maar kijk wat beter en dan zie je dat ze nu gewoon een stukje sigaret afscheuren/knippen :lol:

is nog beter :wacko:

Maar mals :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe in mijn lange vloei een tipje, tabak van 3/4 sigaret evenveel weed en dan over de hele lengte hash staafjes met een diameter van 1 mm.

 

Een mélange lijk dat ze hier zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Gewoon een brokje als de nagel van je pink.

Hoe fijner je het verdeeld hoe minder tabak erbij hoeft. Smaakt weer beter...

In rijstevloei, gaat vanzelf uit als je genoeg gepaft hebt.

Kan straf spul zijn, als het goeie is.

iig meer slaapverwekkend dan wiet.

gewoon relaxed roken met rustig muziekje. Enjoy!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oke, dat snap ik allemaal

 

Alleen hoe weet ik nou hoeveel hasj ik in die blow moet stoppen?

Want het is maar een klein blokje. Ik had ergens gehoord dat 0.2 gram per hasj joint genoeg was. Maar ik heb geen weegschaal bij de hand dus heeft iemand nog een andere oplossing hoe ik kan kijken hoeveel hasj er in één blow moet?

 

Natsirt :lol:

 

 

gewoon zoveel dat overal wat zit , niet te grote brokken dit is zonde want maar 60% ervan rook je , hash verbrand niet goed , en 0,2 gram is niet genoeg een normale hasj joint is 0.4 gram vind ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...